שוב חנות עם חווית קניה גרועה, עוד ניסיון לרכישת מקרר, הסתיים באי אמון מוחלט באתרי המכירות הזולים בזאפ , יום אחרי הקניה התקשר המוכר
"תדע שמה שקנית זה לא מותאם לארץ המנוע ירעיש והמקרר יזיע " (השיחה מוקלטת ) אם אתה רוצה מותאם לארץ תוסיף עוד 500 ש"ח , ביטלתי את הקניה
כמובן (מי קונה ביודעין מקרר מזיע ורועש) הוספתי לרשימה עוד חנות לא מומלצת בעליל
תגובת החנות
לקוח ביצע הזמנה למקרר שלא דרך יבואן רשמי סמליין.
נאמר ללקוח על כך וגם כתוב במפורש באתר שהיבואן ללא סמליין .
אנחנו נוהגים עוד לפני החיוב לידע את הלקוח "גילוי נאות " על ההבדלים בין יבוא אישי לבין יבואן רשמי.
ומאפשרים לו לקבל החלטה עוד לפני החיוב איזה יבואן הוא מעדיף. ללא שום לחץ .
צר לנו שהלקוח הנ"ל כנראה לא מעריך שטוב שנוהגים לתת "גילוי נאות" על מהות הרכישה עוד לפני החיוב בכרטיס האשראי.
בברכה מבט אלקטריק