
שירות מעולה סובלני ופשוט נוח ! חבר׳ה מעולים מחירים ברצפה ! מוצרי אלקטרוניקה בטוח אקנה רק משם !

שירות מעולה סובלני ופשוט נוח ! חבר׳ה מעולים מחירים ברצפה ! מוצרי אלקטרוניקה בטוח אקנה רק משם !

צוות החנות מאד אדיב וגם מקצועי, עושים רושם שמבינים את התחום לפרטיו. נותנים ייעוץ בסבלנות ועונים בפירוט על שאלות הקונים. גם לאלו שעמדו לפני בתור. הייתי באיזור לכן קניתי בחנות ולא באינטרנט. אחזור לשם שוב בשמחה.

ממליצה מאוד ! שירות מעולה ומאוד אדיבים. דואר שליחים הגיע יום למחרת הקנייה, התרשמתי מאוד לטובה תודה רבה

תוך כלום זמן הרמקול כבר נשלח אליי. אפילו שהיו בעיות עם דואר ישראל, החברה תמיד היתה איתי בקשר ווידאה בסוף שקיבלתי את הרמקול ושאני מרוצה. ללא ספק אזמין מהם בעתיד עוד מוצרים.

המחיר הזול ביותר שמצאתי - ועם זאת השירות אדיב ומצוין, הסכימו לבדוק את תקינות המוצר עוד בחנות והיו מאוד נחמדים ויעילים

התקשרתי ביום שישי בשעות הבוקר המאוחרות ונאמר לי שהמוצר נמצא בחנות. הגעתי לשם והשירות היה מהיר ומדוייק. המחיר הכי זול בארץ. מומלץ בחום

באתי, קניתי, הלכתי, היה הכי כיף בעולם שני חברה טובים ונמרצים שעושים עבודה מצוינת... אבל.... המכשיר עבד לי לא יותר משעה ונגמרה הבטריה. :( הטענתי שוב כמו שכתוב על הקופסא 3.5 שע החמש נורות לא התמלאו עד הסוף ...בסוף חיכתה לי נורית אחת שהבהבה... בוא נודה, אחרי הכל הם לא יכולים לדעת. אחזור לשם ואעדכן, אני בטוח שהם נותני שירות מקצועיים

הכל זרם לשביעות רצוני. איש הקשר שלומי היה אדיב יעיל ואמין (חזר אלי וכו') הזמנתי / קבלתי צבע מסויים - תודה

חוויה ממש טובה מהחנות הייתי בבוקר, והזמנתי משלומי לקח קצת זמן להגיע אבל הגיע ממש מצוין עזרו לי מאוד אני אחזור לשם עוד אני ממש ממליץ

שירות מקצועי ומהיר אורטל טיפלה בקניה שלי באחריות ומקצועיות יש לאן לחזור מחיר מצויין והתחשבות . ממליץ בחום

הזמנתי אוזניות jbl החנות יצרה איתי קשר תוך חצי שעה לוודא את הצבע המועדף ולוודא את נכונות ההזמנה. השירות היה מעולה והמשלוח היה מהיר!

שירות מעולה!!!!! הגיע בזמן וליוו אותי לאורך כל הדרך. מוצר מעולה אנשים טובים מחיר על הכיפאק. אני ממליץ בחום לקנות שם

מספיקות לי 2 מילים כדי לתאר את חווית הרכישה : אחלה חנות ועכשויו תאור מפורט יותר : החנות אדיבה ולעניין. הייתי מעוניין לרכוש את המוצר בצבע טורקיז(זה הסתבר במהלך השיחה)שלא הייה קיים במלאי. הוצעו לי צבעים נוספים אך אני התעקשתי על צבע ספציפי הזה ואז הובטח לי כי הם יחזרו אליי באותו יום לאחר שיקבלו סחורה. וכך זה היה.עוד קיבלתי עדיפות מאחר שהייתי הראשון שביקש לרכוש את מוצר בצבע ההוא באותו יום. השלמתי את הרכישה לשבעיות רצוני. נהניתי מאוד במהלך הרכישה מרמת השרות: בלי פוזות מיותרות, אדיבות עניינית וביצועים מדויקים ביותר. שאפו לחנות !!!

נכנסתי במקרה לחנות בחפץ חיים ומייד קיבל אותי שלומי בחיוך ורצון לסייע. יצאתי אמנם רק עם עכבר אבל אין לי ספק שאחזור לשם למרות שאני לא גר קרוב לחנות.

החלפתי מסך לאייפון של הילדה. ההחלפה היתה מקצועית ומהירה. אחרי שבוע הגעתי לבדוק בעיות חיבור סוללה במכשיר. שלומי מהסניף בחפץ חיים ראה שחסר חלק במכשיר ולמרות שלא היה אחראי לחוסר הזה שם לי את החלק החסר וסידר את הבעיה ללא עלות. התרשמתי מאד מהמקצועיות של שלומי אל בעיקר מהאמינות והשרות המעולים. אמינות היא ערך עליון מבחינתי אצל נותני שרות ושלומי בהחלט זכה בחמישה כוכבים בתחום הזה!!! ממליץ לפנות אליהם לכל מי שרוצה שלא יעבדו עליו וימרחו אותו.

אני רוצה לשתף בחווית קנייה מעולה שהייתה לי עם חנות זו. השירות היה מעולה ומהיר. תוך יומיים המחשב כבר הגיע לביתי ולאחר שהתגלתה בעיה במחשב החליפו לי את המחשב למחשב משודרג יותר ואף הגיעו לביתי שנמצא במקום מרוחק כדי להביא לי אותו. הכל היה באדיבות, בסבלנות ובמהירות. תודה רבה!

שירות לקוחות מקצועי ואדיב מהרגע הראשון, כבר בשיחה הטלפונית הראשונה. מעבדה שמקבלת לתיקון בלי לדרוש תשלום על הבדיקה. זה נדיר במקומותנו. השקיעו בבדיקה ולמרות שהחלטנו לא לתקן, התעקשו לא לקבל כסף על הבדיקה. בעקבות ההתנסות החיובית החלטתי לקנות אצלם את המחשב הנייד החדש. כל כך התרשמתי מהמקצועית והיחס שלהם, שלא השוויתי מחירים, אבל שמחתי לראות שהם גם הראשונים בזאפ, מה שהפך את הקנייה אצלם לאידיאלית, גם במחיר וגם בשירות. לא כתבתי אף פעם ביקורת בזאפ, אולי פעם אחת לפני הרבה הרבה שנים, אבל החבר'ה ב-נקסטק שווים את זה. מבחינתי הם החנות שבה תמיד אבדוק ואליה אגש ראונה, לקנות משהו בתחום המחשבים הניידים והמובייל. לדעתי הם הרוויחו את זה ביושר.

קניתי את המוצר בחנות לאחר שבועיים היה לי בעיה בבס של הרמקול הגעתי לחנות ולאחר בדיקה קצרה הוחלף לי המוצר באחד חדש

שירות מצוין. הייתה תקלה במשלוח באשמתם המלאה של דואר ישראל. כשהודעתי לחנות על הבעיה - הם השתדלו מאוד לדאוג שהמוצר יגיע אליי כמה שיותר מהר והיו אדיבים מאוד!

צוות מדהים ,שירות אמין ומהיר עובדים מקצועיים ,אמינים, ושירותיים מחירים זולים והגונים לכל כיס ממליץ בחום לבקר

חנות מעולה! הזמנתי באתר, שילמתי בפייפאל. התקשרו אליי לאשר הזמנה ולשאול איזה צבע אני רוצה. הגיע תוך פחות משבוע בדואר רשום. לצערי גיליתי לאחר בערך כחודש כי יש בעיה במוצר שרכשתי, חזרתי לחנות ולאחר בדיקה קלה החליפו לי במקום לחדש. ממליץ בחום!

שירות אדיב, הסבירו לי כל מה שהייתי צריך לדעת מחר תואם לאתר, נכנסתי ואחרי כמה רגעים כבר יצאתי עם המוצר.

גיליתי מקצועיות מרובה, אדיבות ויחס מעולה. קיבלתי הסבר על כל פעולה שנעשתה והטכנאי עשה הכל על מנת להגיע לתקלה ולתקן במינימום של עלות. ממליץ בחום לכל מי שזקוק לתיקון או לרכישה להגיע לאותה חנות וגם אני יעשה כך בעתיד כשאצטרך

קניתי בסניף החדש בחפץ חיים, קיבלתי שירות מעולה ופיתרון לבעיה. ממליץ בחום לכל מי שיש לו בעיה בטלפון או במחשב.

שירות אדיב עם חיוך ומחירים דיי זולים. הייתי ממליץ לקנות בחנות זו לכל המתלבטים, מקום שווה.