
מעולה מהיר זמין. מאד יעיל קשוב ומגיב.מאד ממליץ ומעריך. מיד עם פנייתי להזמנתי-הוגבתי ונעניתי במקום.

מעולה מהיר זמין. מאד יעיל קשוב ומגיב.מאד ממליץ ומעריך. מיד עם פנייתי להזמנתי-הוגבתי ונעניתי במקום.

מרוצה מאד מאד, בזאפ לאחר שהשוותי מחירים, היו הכי זולים, התקשרתי והיה מענה טלפוני מיידי לבירורים שלי, תקתקו את ההזמנה, וקבלתי יום אחרי 😍

המשפחה שלנו חובבת טלפונים של גוגל עוד מימי הנקסוס. הפיקסל הוא ״סוס עבודה״ שמשמש אותנו כל היו. עד הקורונה הייתי נוסע הרבה לחו״ל ומתקן שם. בשנתיים האחרונות הדבר לא מתאפשר יותר אבל לשמחתי גיליתי את Cellfi. השרות מהיר, אדיב מאוד ומקצועי ולא פחות חשוב - עם חיוך. בד״כ אני לא כותב חוות דעת אבל היום שילמתי פחות מהערכת המחיר הראשונית שקיבלתי. אם יש לכם תקלה או שבר בפיקסל - זאת המעבדה שלכם..

זו אמנם אינה קנייה ראשונה שלי מהחנות, אך כל פעם מחדש אני מרוצה כאילו זו הפעם הראשונה! ביצעתי הזמנה והשירות היה מקצועי, מהיר ואדיב מאוד. קיבלתי את ההזמנה עוד באותו היום ע״י שליח מקסים בשם אייל 😊 תודה רבה על תמורה הולמת לרכישה

היו ממש אחלה, התקשר אלי בחור נחמד תיאם איתי הכל ושלח לי את המוצר באותו יום! ממליץ בחום

תודה רבה על שרות מעולה הגיע תוך פחות משעה אלי הביתה אלופים כל הכבוד לכם

שירות מעל המצופה, מענה מהיר, שילוח אקספרס ושירות מקצועי. בהחלט בחירה טובה של עסק ממנו ארכוש בעתיד

מחירים מדהימים ושירות פשוט מעולה, הזמנתי את המוצר בלילה וקיבלתי אותו על הבוקר ביום שאחרי (אפילו בלי לשלם על משלוח מהיר אלא רק משלוח רגיל)

זו הפעם השנית שאני רוכש בסלפי והמחיר והשירות הכי טובים שמצאתי, נותן השירות "ארבל" בחור מאוד סבלני מדויק ומקצועי דאג וטרח עד הפרט האחרון.

השירות הכי מושלם שיש!!!! והמחירים הכי טובים שיש לכל מי שמתלבט אין מה להתלבט הם אלופים הזמנתי מהם שעון השירות היה מהמם הקשיבו לי לכל השאלות וקיבלתי אותו תוך יום עם מעקב❤️ ממליצה בחום בחום!!

הגעתי לחנות לקנות לאח שלי הקטן אייפון חדש קודם כל חייבת לציין שהחנות יפהפייה, האווירה שם נעימה מאוד ואיך שנכנסתי ידעתי שהגעתי למקום הנכון!! קיבלתי שירות מדהים ממאיר שענה על כל השאלות שלי (ויש לי) בסבלנות רבה, אדיבות רבה ותמיד תמיד עם חיוך!! והכי מדהים - המחיר - יש לו שם מחירים מטורפים לאייפון באחריות DCS !!! חד משמעית ה - מקום לרכישה, חווית קנייה מדהימה. ללא ספק אחזור שוב, וממליצה בחום לכולם - רק בסלפי אצל מאיר!!!

משלוח מאוד מהיר (הגיע יום אחרי הרכישה לצפון), הגיע באריזה מקורית ומחיר הכי זול לדגם הזה בארץ. מעולים!

חנות אמינה עם שירות מהיר ואדיב. ענו לשאלותיי בוואצאפ בזריזות ובמקצועיות ואף חזרו אלי לטלפון תוך מספר דקות. עזרו לי להתגבר על החרדה והחשש שמלווים בקניית פלאפון חדש. הזמנתי את הפלאפון שרציתי, וקיבלתי אותו יום למחרת. ממליץ בחום לקנות כאן פלאפון. אנשים ישרים והגונים.

שרות מעולההההה!!! ממש ממליצה לקנות בCellfi. קניתי, מייד קיבלתי מייל, אז יצרו קשר איתי דרך וואטספ כי לא היה לי קליטה ל שיחה רגילה. קיבלתי המשלוח יומיים אחרי הקניה… הכל סגור , חדש, נקי, מסודר… כמו שצריך! אהבתי

רכשתי מספר מוצרים דרך החברה, מגיעים מהר ובסהכ בסדר, אך כשצריך שירות הם לא סיפקו לי את הסחורה. קניתי אוזניות של סוני wh1000xm4, אחרי כמה חודשים התחלתי לשמוע רעשים באוזניה השמאלית. הגעתי אליהם במיוחד, ובהתחלה סירבו לקבל את המוצר לבדיקה בטענה שהבודק בחופש (יש רק טכנאי אחד??) וחוזר שבוע הבא, אמרתי שאין לי בעיה שזה יחכה לו עד שיחזור. אחר כך אמר שחבל על הזמן והוא לא מכיר בעיה כזו והם מכרו אלפי יחידות. לאחר שהתעקשתי הסכים להשאיר לבדיקה. הבודק דיבר איתי כשחזר ואמר שבודק, לא שמעתי ממנו במשך שבועיים, אחר כך הודיעו לי שזה מוכן. והתקלה היתה קשורה לשדרוג גרסה. כמובן שזה היה שקר גס, לא היו עדכוני גרסה שלא התקנתי על המכשיר. וכמובן שהבעיה חזרה ובגלל משך הזמן שלקח להם "לתקן" כבר אין אחריות מהחברה והם לא מוכנים לטפל בזה.
שלום עומר, ולקהל הגולשים. לצערנו בתקופת הקורונה המעבדה עובדת במתכונת יותר מצומצמת, חלק גדול של הטכנאים חולה בבית ולכן יתכנו עיקובים וזאת הסיבה שנאמר לך שכרגע יש טכנאי אחד שלא מטפל בנושא זה. כשתיארת שהתקלה היא זמזום אנטי סטטי מהאוזניות שקורה פעם בשלושה ימי למשך שניות בודדות , אכן נאמר לך שעדיף שלא תשאיר את האוזניות עד שהטכנאי הראשי שמטפל חוזר מבידוד ויבדוק על המקום. אך אתה החלטת להשאיר את האוזניות , כמובן שהצוות נענה בחיוב, ולמרות שצוין לפניך שזמן הבדיקה/תיקון ייקח קצת יותר זמן מפאת התקלה שקשה לזהותה ,ומפאת הצוות המצומצם שיש כרגע במעבדה.אך בכל זאת בחרת לציין שהטיפול מולך לקח שבועיים למרות שזה נאמר מראש. לאחר בירור מול הטכנאי שטיפל באוזניות שרכשת , נעשה עדכון תוכנה לאוזניות דרך מחשב מול האתר הרשמי של סוני העולמית ללא חיוב מצדנו למרות שהאחריות שלך פגה והמוצר כבר לא בזמן האחריות. לאחר הבדיקה של הטכנאי ,וגם בדיקה שאתה בעצמך עשית אצלנו בחנות כשהגעת לאסוף את המוצר האוזניות עבדו ללא דופי לקחת את האוזניות והלכת . חבל שלא פנית אלינו ישירות במידה והטיפול/ העדכון לא צלח ובחרת לרשום זאת פה לאחר חצי שנה. נרצה לחדד ולשים את הדברים על דיוקם : הגעת עם מוצר ללא אחריות ונעשה מאמץ לעזור ולתת לך שירות למרות זאת, המוצר טופל ונבדק על ידך ביחד אייתנו כשהגעת לאסוף בחזרה מהסניף. צר לנו על ההרגשה שלך. אנחנו מזמינים אותך להגיע להמשך טיפול עד לשביעות רצונך. בכבוד רב. צוות ההנהלה

ואו הזמנתי והגיע תוך שעתיים- שירות מדהים ממש ממליצה וממש הופתעתי כל הכבוד לכם אלופים

לא הייתי פיזית בחנות אלא רכשתי דרך האתר שלהם ואחכ בשיחת טלפון. קניתי גלקסי נוט 10 . בעל החנות ענה על כל שאלותיי באימייל ובוואטס והמכשיר הגיע די מהר, תוך יומיים. רק הערה קטנה: רצוי לכתוב באתר "יבוא מקביל" כי לא כולם יודעים ש"יבואן מורשה" פירושו יבוא מקביל!

קניתי גלקסי s20, והתברר שזה יבוא מקביל ולכן אין אפשרות להקלטת שיחות. פניתי לחנות אבל אף אחד לא חזר אלי. גם מהשירות לא עונים. רק שתדעו לפני שאתם קונים מהם...
שלום יוכי , ולקהל הגולשים המכשיר אכן יבוא מקביל במחיר הזול בישראל - לעולם לא הוצג לך אחרת. לא רשומה אצלנו פניה שלך אלינו במידה ופנית דרך המייל שממנו נשלח אלייך חשבונית במעמד העסקה, (הוא אינו מייל שירות לקוחות.) ניתן להשיג אותנו במענה מידי בטלפון 077-4335680 שלוחה 3 או 4 למענה אנושי מידי לצערנו מדינות רבות באירופה אוסרות על אופציית הקלטת השיחות כך שהדבר אינו בשליטתנו. ואם הקלטת שיחות חשובה לך ניתן להוריד אפליקציה חיצונית. בכבוד רב. צוות ההנהלה

Professionals and excellent service Fast & quick support - and responsive on phone Will buy from this store again and agian

רציתי להודות לכם על האייפון 12 מיני ועל השירות, לשליח, למי שדיבר איתי מהלוגיסטיקה, ושהאייפון הגיע מאוד מאוד מהר:) הזמנתי בלילה וכבר למחרת בבוקר המשלוח הגיע תודה רבה, ושבת שלום ומבורכת:)🙌🏼😊

הזמנתי גלקסי נוט 10 דרך האתר. האתר ידידותי, שקוף ונוח. התקשרתי לברר פרטים והמוכר הסביר לי הכל בפירוט ובשקיפות. הזמנתי דרך האתר במוצאי שבת ובחרתי "הזמנה טלפונית" למחרת בבוקר התקשרו כדי לבצע את הקניה. הנציג היה אדיב וסבלני וענה בסבלנות לכל השאלות והחפירות שלי😅 בחרתי במשלוח של 2-5 ימי עסקים ולמחרת הטלפון כבר היה אצלי על השולחן (בית שמש) לסיכום: שירות אנושי מדהים ורציני מחיר הוגנים ושפויים לחלוטין משלוח מהיר בטירוף מלאי מכובד הכל מדהים🥳🥳🥳

מקצוענים ומסבירים הכל. מלא מכשירים ודגמים חדשים. שירות מעולה. אספקה זריזה. אמינים ודואגים לש''ר הלקוחות

הזמנתי iPhone 13 דרך Cellfi. תוך כמה שעות יצרו איתי קשר בטלפון כדי להסדיר את התשלום. המשלוח היה סופר מהיר. למרות שרשום באתר שליחות תוך 2-5 ימים, הטלפון הגיע תוך פחות מ-24 שעות.