
מומלץ ביותר, הכי מקצוענים שנתקלתי עד היום!!! ביום שלישי 01/11/16 נכנסתי לחנות בנשר על מנת לברר מחיר על גלקסי 5. בחור בשם סטס ניגש אלי והסברתי לו שאני מתלבט בין גל'קסי 5 ל LG G3 וגם הסברתי לו שלהורים שלי יש והם מרוצים מאד. סטס לא שלל את המכשיר השני אלא נתן לי לשחק קצת עם שניהם על מנת לראות את ההבדלים. הסביר לי שבתקופה האחרונה ישנן לא מעט בעיות עם הדגם של LG שהתעניינתי והמליץ בחום על הסמסונג. הסביר לי את היתרונות של שניהם ובשום שלב לא ניסה למשוך אותי למכשיר כזה או אחר. היה הגון איתי בצורה מדהימה. בזמן שהתלבטתי איזה יותר נוח לתפעול פנה אלי מנהל החנות (חן) ושאל אותי אם אני מסתדר או שאני צריך עזרה, הסברתי לו שסטס נתן לי את שניהם על מנת לבחור עם מי יותר קל לי להשתמש. שאלתי גם את דעתו וגם חן העלה בפני את אותם היתרונות שיש לכל אחד אבל סיים באותה נימה כמו סטס "לאחרונה עם בדגם הנ"ל של LG יש הרבה בעיות ואני באופן אישי לא ממליץ לך לקחת אותו אבל זו בחירה שלך" אין הרבה אנשים כאלה הגונים, בטח לא בתחום הזה. מיד פניתי לסטס ואמרתי לו שאני רוצה את הסמסונג רק בצבע לבן. למחרת הגעתי לחנות במיוחד על מנת לקנות כיסוי ומגן זכוכית, סטס ישר שאל אותי איך המכשיר ואם אני מסתדר איתו. אחרי שתי דקות המגן היה מודבק והטלפון בכיסוי. שירות כזה, אדיבות, ואמינות לא תמצאו בכל חנות. מי שמחפש מכשיר / אביזר או אפילו רק בשביל להתייעץ, שווה להיכנס!! חנות מספר 1 בצפון!!























