כל עוד פונים לרכישת המוצר בלבד ,השירות ואספקה נהדרים אבל במידה וצריך משהו מעבר לא ידעו ויסרבו לבצע
אני שכחתי לציין שעל החשבונית חייב להופיע שם של חברה והייתי צריכה לחלקה בין המכשיר לשאר הרכישות שביצעתי.
סירבו לבצע , הייתי צריכה לרדוף אחריהם וגם אז סירבו, לא הייתה לי בעיה שיזכו ויחייבו את האשראי שלי שוב , לא הייתה לי בעיה לחתום על הזיכוי.
הומצא לי סיפור שהנהלת חשבונות שלהם לא עובדת בימי ראשון...וכל פעם סיפור אחר על מנת להתיש
אז לא הייתי ממליצה לקנות אצלהם מאחר ואם משהו ישתבש ולא יכנס למסגרת הרגילה בה הם יודעים לטפל , תהיו בבעיה
תגובת החנות
זה סיפור המעשה - לקוחה רכשה גלקסי נוט 20 בחודש 2-21 , לפני כשבועים ( חודש מאי) פנתה לחנות - לאחר שגילתה שיכלה לקבל החזר ממקום עבודתה על הנייד וביקשה לשנות שם על החשבונית - הגיעה לחנות - תיקנו לה את השם - הוציאו לה נאמן למקור ועד כאן הכל תקין - אחרי יומיים הגיעה שוב לחנות ואמרה שהזיכוי שהיא מקבלת מהעבודה הוא עד 3000 ש"ח והחשבונית היא על 3700 ולכן היא רוצה לפצל את החשבונית לשתי חשבוניות - הוסבר לה שאנחנו עובדים על פי חוק וגם דיברה עם הנהלת חשבונות והוסבר לה שמה שהיא מבקשת לא אפשרי מבחינה חוקית - לא מצאה חן בעיניה התשובה ומכאן חוות הדעת השלילית - "המסגרת הרגילה" כפי שמציינת הלקוחה שאנחנו יודעים לעבוד מולה היא מסגרת החוק במדינת ישראל!