
הגיע תוך 3 שעות מרגע ההזמנה בתוספת 29 שקלים. פשוט מעולה. המענה בצ'אט היה מאוד מהיר ויעיל.

הגיע תוך 3 שעות מרגע ההזמנה בתוספת 29 שקלים. פשוט מעולה. המענה בצ'אט היה מאוד מהיר ויעיל.

מוצר מעולה. שירות נהדר. מקצועי, אדיב ויעיל. המוצר הגיע מאוד מהר. זו הפעם השנייה שאנחנו מזמינים את מהם.

הזמנתי קינדל וביקשתי להזמין גם כיסוי. הובהר לי לאחר שנלקח ממני מס כרטיס האשראי כין אין הכיסוי המבוקש על ידי בנמצא. ביקשתי בכל לשון של בקשה שלא להשתמש בכרטיס והופ! פתאום אני רואה חיוב על כיסוי. מייד ביקשתי החזר מלא מאחר והם לא אמינים וגם התייחסו אליי מאוד לא יפה. לא ממליצה על השירות שלהם מאחר והם לא אמינים.
הלקוחה הזמינה קינדל ושילמה באשראי באתר, לאחר מכן ביקשה גם נרתיק בצבע אדום בתוספת 49 ש"ח. בתחילה חשבנו שיש במלאי נרתיק בצבע אדום אך הסתבר שאין ונציגה התקשרה אליה ועידכנה אותה שיש רק שחור והיא אישרה לשלוח שחור. חייבנו אותה על הנרתיק השחור ועוד בטרם שלחנו את כל ההזמנה היא פנתה במייל ביום שבת בלשון מאד בוטה, "אתם רמאים ואתם שקרנים". מאחר ושפה כזו לא מקובלת עלינו ומאחר ואנחנו טורחים עבור לקוחותינו ועונים להם על פניות גם הרבה מעבר לשעות העבודה הרגילות ולעיתים גם בשבת וחג ותמיד בשפה מכובדת, התבטאויות מהסוג שהלקוחה השמיעה גרמה לנו להחליט לבטל לחלוטין את כל ההזמנה, להחזיר לה את מלוא כספה ולשלוח אותה לקנות במקומות שאולי מרשים לעצמם לקבל התבטאויות כאלו. אנחנו אתר מכובד ומכבד, לא נסכים לקבל התבטאויות בוטות כלפינו !!!

מהרגע הראשון של כניסתי לאתר החנות, ליווה אותי בחור בשם ערן. גם במתן תשובות לשאלות ששאלתי וגם ביעוץ במהלך ביצוע ההזמנה. הכל נעשה בצורה נעימה ומקצועית. כאשר הפריט המוזמן לא הגיע אלי כעבור הזמן שהובטח, שלחתי מייל לערן והוא מיד שלח לי את הפריט פעם נוספת ובדואר רשום. הפעם המשלוח הגיע (תוך יומיים) והכל מצוין. ברצוני להודות לערן על השירות המושלם שקיבלתי ממנו (אדיב, ענייני, מקצועי ויעיל). כמו-כן מבקש להודות לערן על כך ששלח לי את הפריט פעם נוספת, למרות שבעיית המשלוח הראשון הייתה בדואר ולא אצלו. כיף לעשות עסקים עם אנשים כמו ערן. יישר-כוח!

הגיע ממש ממש מהר למחרת ההזמנה ממש בהחלט הייתי ממליצה לכל מי שצריך לרכוש מוצר טכני הגיע ממש ממש מהר למחרת ההזמנה ממש בהחלט הייתי ממליצה לכל מי שצריך לרכוש מוצר טכני

שירות אדיב ומקצועי. ההזמנה אושרה מהר מאוד. איסוף עצמי - נוח מאוד. לא ניסיתי את המשלוחים שלהם.

קניתי קינדל מתנת יום הולדת לאשתי, ביקשתי שהמשלוח יהיה מהיר במיוחד מכיוון שהזמנתי את זה לילה לפני. המשלוח היה מידי ובגלל זה הייתי מאוד מרוצה

מהירות המשלוח מצויין , דיוק ההזמנה מצויין , שירות לקוחות מצויין והתרשמות כללית מצויין תודה רבה לכל אלו שעזרו

המחיר הזול ביותר, המשלוח הגיע בדואר תוך פחות מ-48 שעות, ביצוע הזמנה פשוט ביותר . מומלץ !

הזמנה מהירה ביותר. הזמנתי ב 8:30 בבוקר וקבלתי את המוצר עם שליח ב 12:30 ממליץ בחום

בחודש שעבר רכשתי באתר של דיירטליין מכשיר קשר של מוטורולה במחיר של 400 שקלים. מייד לאחר העסקה בדקתי באתר של אמזון את המחיר של המכשיר (מאותו דגם) ולהפתעתי הרבה גיליתי ששם הוא נמכר במחיר של 34$ כולל משלוח 45$ כ- 175 שקלים. מייד שלחתי מייל לדיירקט ליין בבקשה לביטול העסקה והם חזרו אלי יום למחרת במייל ואמרו שיבטלו את העסקה בקיזוז 15% מערך העסקה וכששאלתי למה יש לקזז 15% מדמי העסקה נאמר לי שזהו סכום סליקת האשראי שחברת האשראי מחייבת אותם, בביירור שלי מול חברת האשראי נאמר לי שהם לא גובים סכום זה וכנראה מדובר בתרוץ של הספק. מסקנה: לא רק שהם גובים מחיר פי 2 של המוצר גם בביטול עסקה הם גובים סכום נוסף והם לא מוכנים להחזיר אותו. אני לעולם לא אחזור לקנות בחנות הזו.
הלקוח לא לוקח בחשבון עלויות משמעותיות נוספות כמו מכס ומע"מ בארץ, כמו כן בקנייה בארץ מקבלים שנה אחריות ובמידת הצורך המכשיר מתוקן בארץ ללא צורך לשלוח לארה"ב לתיקון הלוך וחזור (עלות מאד משמעותית) כך שה"חיסכון" יכול בקלות להפוך להוצאה גדולה הרבה מעבר לקנייה בארץ. לגבי עלויות ביטול עסקה, ממש לא מדויק מה שהלקוח טוען, יש 5% עמלת ביטול עסקה ו-3% עמלת סליקה שנגבית ע"י חברת האשראי ולא מוחזרת. הדברים כתובים באופן ברור ומפורט בתקנון האתר. בביטול עסקה כרוכה עבודה לא מעטה של הוצאת חשבונית זיכוי (אחרי שהופקה חשבונית קנייה) וביצוע החזר כספי מול חברת האשראי. העמלה הנגבית מהלקוח אפילו לא מכסה את עלות זמן העבודה הכרוך בכך.

שירות מעל ומעבר, הן מבחינת זמן אספת המוצר והן מבחינת תודעת השירות. זמינות גבוהה ליצירת קשר ומחיר אטרקטיבי. מומלץ!

חזרו אליי מהחנות אחרי שהשארתי הודעה להתקשר. השירות היה אדיב נוח ומהיר. קיבלתי את הקינדל באותו היום במשלוח מיוחד.

התקשרתי להזמין את המוצר . המוצר היה במלאי ונסעתי לאסוף אותו מהם. כשהגעתי להתקין אותו לאחר 3 ימים הייתה שריטה במסך. לא נורא לא היה חשוב באותו רגע. לאחר מכן המכשיר התגלה כמכשיר שלא יודע לבצע את עבודתן כראוי וגם התוכנה שלו מאוד מסובכת. ביקשתי לבחזיר את המוצר ונסעתי שוב עד לבית העסק כדי להחזירו ושם הכל התחיל. התפתח וויכוח שהמכשיר שרכשתי והמכשיר שאני מחזיר הוא לא אותו מכשיר. נשבעתי בחיי שזה אותו מכשיר ושקיבלתי אותו עם שריטה במסך. והוא התערש שזה לא המכשיר. מה עוד היה לי להגיד. נתקעתי עם מכשיר שנקנה אצלו בעלות של 700 שח שאין לי כל שימוש בו. לא אקנה שם יותר לעולם. חוויה מאכזבת לחלוטין
הלקוח ניסה להחזיר לנו מוצר שלא נרכש אצלינו, הוא בדק את המוצר בזמן האיסוף והמוצר היה ללא דופי. לאחר מספר ימים התקשר וטען שיש שריטה על הצג ושהוא רוצה להחזיר. הסכמנו ואף הכנו לו שיק על מלוא הסכום ששילם. כאשר הגיע להחזיר התברר שזה מוצר משומש לחלוטין, מלא שריטות מכל צדדיו. היה ברור לנו שהלקוח מנסה להחזיר לנו מוצר זהה משומש שנרכש והיה בשימוש זמן רב אבל לא המוצר שרכש אצלינו. כמובן שלא הסכמנו לקבל חזרה. לקוח לא ישר !!!

שרות מהיר מענה אנושי וזריז ערן נותן עצה ופתרונות טובים. חחוית קניה נוכה ומהירה. בהחלט אני יקנה שם שוב.

חווית הקניה באתר מאוד נוחה, קלה ומהירה. המוצר הגיע בדואר 24 תוך יומיים, למרות שהתחייבו ל4-5 ימי עסקים. בשיחת צ'אט עם נציג באתר ניתן שירות מעולה. אחת הקניות הטובות שלי באינטרנט.

כל מושלם, הגיע בתוך 2 ימים , זה עובד מושלם! ***** אני שמח שבחירות ליקנות nעסק הכז!

הזמנתי 13 יח' של Chromecast. המוצר לא היה במלאי והתבקשתי לשלם על ההזמנה מראש בשביל להבטיח את שריון כל היחידות. למרות שאני לא אוהבת לשלם לפני שהסחורה בארץ, הביקורות הרגיעו אותי והסכמתי. ערן היה שירותי וזמין עד מאוד, נתן את כל הפרטים והתחייב לעמוד בזמנים. הבוקר קיבלנו את ההזמנה במלואה כפי שהובטח ולפני התאריך שהוגדר. בזמנים של היום זה לא מובן מאליו. BIG Like

קניתי מולטימטר זול, התגלתה תקלה בתצוגה. שלחתי מייל לחברה, תוך יום קבלתי תשובה ובה התבקשתי לשלוח תצלום של התצוגה הלקויה. מיד קיבלתי תשובה שמכשיר אחר ישלח במקומו (את המקולקל לא נידרשתי להחזיר). שרות למופת!

קניתי Amazon Fire Stick. הוא לא עובד בישראל, למרות שמוכרים אותו כאן (ואחר כך אין אפשרות להחזיר). אני חוזר: המכשיר לא עובד בישראל! להתרחק, למרות שמוכרים אותו!!!
המכשיר עובד בישראל לגבי כל התכנים שאינם מוגבלים ע"י ספק התוכן. לגבי תכנים המוגבלים לשוק האמריקאי בלבד ניתן להתחבר אליהם ע"י IP אמריקאי. הלקוח פתח את הקופסא ולכן לא ניתן להחזיר את המוצר.

שירות נהדר, ביצוע ההזמנה פשוט ונוח בלי עיקובים מיותרים. שליח הגיע תוך יום. בהחלט אזמין מהם שוב

שירות נהדר - במהירות וביעילות. עשיתי הזמנה דרך האינטרנט. באותו יום קיבלתי קבלת דואר אלקטרוני. למחרת שליח הביא חבילה.

רכשתי נדר אלקטרונית והופתעתי לטובה מרמת השירות הגבוהה והמשלוח המהיר היה לי כיף לרכוש באתר ובטוח שאמשיך בעתיד ועל כך מגיע לכם כל הכבוד

הזמנה נוחה אופציית משלוח מהירה שלחו מוצר משודרג הגיע יום לאחר ההזמנה כמו שהובטח בהזמנה

השירות היה מעולה ומהיר, ביקשתי איסוף עצמי ומיד קיבלתי מענה בצ'אט והנחיות, גם המחיר היה מצוין