
רכשתי מיקרוגל, האתר מתחייב לאספקה עד שלושה ימי עסקים, בנתיים עברו כבר שבועיים (אפילו עם החגים עברו כבר 6 ימי עסקים). כשפניתי לשירות הלקוחות באתר לא קיבלתי מענה, כשהתקשרתי לחנות בעצמי קיבלתי תשובה מזלזלת ונאמר לי כי המוצר ככל הנראה יגיע אלי בשבוע הבא! דהיינו קרוב לחודש. המיקרוגל היה מיועד למתנה לאימי לחג, נקווה שעד פסח הוא יגיע. האתר מציע מחירים טובים אבל השירות מתחת לכל ביקורת.
הלקוח הזמין את המיקרוגל בחול המועד ימים אלו לא נחשבים לימי עסקים (הדבר גם כתוב באתר) מייד עם סיום חול המועד הלקוח קיבל את המוצר, בפועל לקח יומיים עסקים בלבד!






















