
המוצר שהזמנתי הגיע מהר מאוד. מרוצה מהשירות, חווית הקניה ואיכות המוצר. בהחלט אזמין דברים נוספים בעתיד. תודה רבה

המוצר שהזמנתי הגיע מהר מאוד. מרוצה מהשירות, חווית הקניה ואיכות המוצר. בהחלט אזמין דברים נוספים בעתיד. תודה רבה

שירות מעולה. תוך יום יומיים לכל היותר, ההזמנה היתה אצלי בבית. זו לא הזמנה ראשונה ולא אחרונה מבית הצעצוע. המחירים זולים במיוחד - (התחלנו במשחק קטאן בפחות מ150₪) והמוצרים מקוטלגים להפליא, מה שמקל מאוד על חיפוש פליימוביל או לגו למשל. מומלץ בחום!

חיפשתי זמן רב מתנות לאחיינים שלי שאוהבים פליימוביל ולגו, במחירים שפויים. בחנות ToyHouse באתר שלהם, מצאתי מגוון גדול והמחירים שפויים וזולים!!! שלחתי קשיור לאחיינים הם בחרו לסל מה שרצו, שילמתי וביקשתי שיעטפו. תוך יום הגיע המשלוח. הייתי בהלם מהמהירות. כל הכבוד ממליצה מאוד מאוד!!!

ממליצה בחוווווום!!!גם מחירים מצויינים,גם שירות מקסים!!! הזמנו יום חמישי וביום ראשון בבוקר זה היה אצלי בכרמיאל!!

אני לקוחה חוזרת והשירות תמיד יוצא מן הכלל. רכשתי לגו ענק (גלגל ענק 10247) שכמעט ואין להשיג בארץ במחיר זול משמעותית מכל מקום אחר. כמו בכל הפעמים הקודמות בהן הזמנתי דרך האתר, ההזמנה נשלחה תוך שעות בודדות והגיעה דרך בוקסיט לאחר יום או יומיים גג.

ממליץ בחום, המחיר הוגן, המשלוח הגיע במהירות וקיבלתי את ההזמנה עטופה למתנה בצורה מושלמת. לחלוטין אזמין משם שוב

הקנייה היתה קלה, קיבלתי ארוז למתנה כפי שביקשתי. המשלוח היה מדהים. הזמנתי ביום ראשון וקיבלתי ביום שלישי.

היה פשוט להזמין, פשוט לשלם, והגיע פשוט מהר. (הבטיחו בין יומיים לחמישה, הגיע אחרי שלושה ימים) תודה!

הזמנתי כבר פעם שנייה מהם, מגיעים מוצרים באיכות טובה ותוך פחות משבוע. המחירים נוחים ולא מוגזמים, והם עובדים עם boxit מה שמקל מאוד לקבל את החבילה קרוב לביתץ

הזמנתי כמה דברים דרך האתר בגלל המחירים הזולים. ההזמנה היתה נוחה והמשלוח הגיע מאוד מהר דרך boxit, ארוז טוב ועשו גם אריזת מתנה למוצר שביקשתי. כדור קפיצה הגיע עם חור, פניתי לשירות לקוחות דרך האתר ומהר חזרו אלי טלפונית וטיפלו על הצד הטוב ביותר - שלחו לי כדור נוסף תקין. היו אדיבים בטלפון והכדור הנוסף הגיע תוך יום אחד. אני מאוד מרוצה מהשירות וממליצה בחום.

שירות מעולה!! מצאתי בקלות מוצר שעונה לצרכים שלי על פי התמונות שבאתר. בצעתי הזמנה בקלות ובמהירות ובחרתי מקום אסוף שנוח לי, בקרבת מגורי. קבלתי את המוצר תוך ימים ספורים, לאחר קבלת הודעה. הוא אף הגיע באריזת מתנה יפיפיה לשמחת הנכדים שזכו במתנה היפה. חווית קניה חיובית לחלוטין!

הזמנתי אוסף של מארזי חיות פליימוביל, החבילה הגיעה תוך יומיים עד הבית! שירות מהיר ומעולה.

מומלץ בחום! שירות מקצועי, אמין ואדיב ביותר. הטיפול במשלוח ובהזמנה היה מהיר מאוד, והגיע בצורה מושלמת.

מחיר מעולה ומשלוח מהיר לבוקסיט ובחינם. יותר טוב מזה אין. מרוצה מאוד וממליץ בחום נרכש בית בובות קטן שלי פליימוביל

כל הכבוד לכם על המשלוח המהיר!!! קניתי ביום שישי את המוצר, ביום ראשון המוצר נשלח אלי וביום שלישי הבן שלי כבר שיחק איתו! כל הכבוד! שירות מהיר ומשלוח מהיר! אהבתי מאוד ואני ממליצה!!

בצעתי לאחרונה קנייה טלפונית של צעצוע. עונים מהר לטלפון, הסבר סבלני, בחירת המוצר ותשלום. הכל מהיר וחלק. בקשתי אספקה BOXIT לסופר פארם בתל אביב, ותוך יומיים-שלושה המוצר היה שם, עם הודעת סמס אלי. בקשתי - וקבלתי - מכתב ברכה לנכד ליום ההולדת, וגם זה היה בפנים, כולל אריזת מתנה. הנכד היה בעננים !! בקיצור -אמריקה. אשמח לקנות שוב בחנות זאת !!

זו הפעם השנייה שאני קונה מבית הצעצוע, וגם הפעם - המחירים הוגנים, המשלוח מהיר, והכל מגיע בזמן ובדיוק כפי שתואר. אחזור לקנות שם בלי להסס :)

הזמנתי לגו, המחיר היה טוב, השירות היה מצויין והמשלוח מאוד מהיר, הגיע לאחר יומיים מיום ההזמנה

קניתי טראמפולינה באריזה של יצרן ומצאתי ששתי רגליים חסרים. החנות מיד סיפקה לי אותם במלוח מיוחד על חשבונם. כל הכבוד

מהלך ההזמנה באתר היה פשוט, המחיר היה אטרקטיבי, המשלוח הגיע תוך יומיים! ממליצה מחום. בוודאות אקנה שוב.

הזמנתי מבית הצעצוע דרך האתר שלהם באינטרנט כמה משחקי פליימוביל. לא היה במלאי מוצר אחד שהזמנתי, יצרו איתי קשר מעד למחרת ההזמנה, והציעו להחליף במוצר אחר או להוריד מההזמנה. מאוד נחמדים. הכל הגיע מהר וארוז יפה למתנה, ובנפרד כמו שביקשתי. הגיע עם שליח מהר תוך יומיים. ממליצה

גם המחיר הכי זול וגם שירות מהיר שלא ראיתי כמותו! חווית הקניות מושלמת :) משלוח ב-BoxIt

אתר עשיר וידידותי. מוצר מצויין, מחירים טובים, שירות מעולה, המשלוח הגיע למחרת ההזמנה, הופתעתי לטובה!

המוצר הגיע לפני הזמן, תקין לגמרי . אני ממליץ על החנות, שירות המשלוחים ושירות הלקוחות

המשלוח הגיע נורא מהיר אך לא איכותי,התחפושת הייתה פרומה בחלק התחתון,המסיכה לא ישבה על הפנים והקשת הייתה נורא עקומה
שלום רינת כל התחפושות שיוצאות מהחנות נבדקות על ידי אחד העובדים וגם מצורפת חתימה. אם התחפושת הגיעה לא במצב תקין, מן הראוי שהיית מרימה טלפון והיינו שולחים אחרת במקום (כמו שאנחנו עושים במקרים מסוג זה) בכל מקרה,המשך חג שמח.