
שירות מדהים וליווי של גיא. דאג אישית לאספקה והתקנה במהירות ובמסירות. וכמובן מחיר תחרותי ביותר.

שירות מדהים וליווי של גיא. דאג אישית לאספקה והתקנה במהירות ובמסירות. וכמובן מחיר תחרותי ביותר.

שירות מהמם ואישי, זירזו לי את המשלוח ללא תוספת תשלום ותיאמו איתי נקודת איסוף (לרוב פשוט הולכים על הכי קרוב לכתובת הביתית). אני אקנה משם שוב בוודאות!

ביום 29.04.2020 הזמנתי באתר האינטרנט קומקום חשמלי של חברת SAUTER סאוטר בדגם WK332 באיסוף עצמי מסניף נתניה בתוך שבעה (7) ימי עסקים (כך צוין במפורש בעת ההזמנה). לאחר שלא יצרו עמי שום קשר, בחלוף שבעת (7) ימי העסקים, ניסיתי ליצור קשר מספר פעמים עם נציג/ת בטלפון 1-599-50-50-66 ואולם בשלוחה (מספר 2) שירות לא היה מענה והשיחה נותקה. שלחתי ביום 10.05.2020 דוא"ל מפורט (לכתובת שירות הלקוחות) ושוב אין מענה. עד כתיבת ביקורת זו, המוצר לא הגיע, ויותר חשוב מכך לא חזרו אליי ולא קיבלתי מענה. הרווח שבית העסק הזה היה אמור להרוויח הוא לא כמה שקלים מקומקום חשמלי, אלא לקוח חוזר שהיה אמור לקבל שירות טוב (גם אם לא עומדים בלוחות הזמנים צריך לחזור ללקוח ולהסביר ולא להתעלם ממנו). במקום זה לא רק שבית העסק הזה לא ירוויח לקוח חוזר, הוא צפוי להפסיד גם לקוחות פוטנציאלים אחרים שספק אם יזמינו לאחר שישמעו את החוויה שלי.

שרות אדיב מחירים מעולים במיוחד גיא שעשה כל מאמץ לרצות את הלקוחות כל הכבוד .. ישר כח מומלץ ביותר

שירות סופר אדיב ומהיר! נענו לכל בקשותיי לגבי המשלוח והשתדלו לשלוח אותו מהר! תודה רבה:)

כחלק מבניית בית חדש, חיפשנו ספק לקניית מוצרי חשמל. עשינו סקר שוק מקיף ביותר מחנות חשמל אחת, ובחשמל נטו סניף נתניה קיבלנו את המחירים הטובים ביותר והשירות האדיב והסבלני ביותר. רכשנו את כל מוצרי החשמל לבית בחשמל נטו. חייבת לציין במיוחד את ליאור, שתמיד היה זמין לכל שאלה ועשה כל שביכולתו לאורך כל התהליך על מנת לשמור על שביעות הרצון שלנו. אין מה להתלבט! מומלץ בחום!

מומלץ בחום! שירות אמין, אדיב ומקצועי. חזרו אליי מהר מאד בנוגע לכל שאלה שהייתה לי ונתנו מענה על כל בקשה. הסוכן שטיפל בי היה ליאור.

הזמנתי JBL Flip 4 קיבלתי לנקודת איסוף שביקשתי את המשלוח. בפועל קיבלתי JBL Flip 5 שלא מתאים לצרכים שלי. לאחר שפתחתי את האריזה וניסיתי לחבר, שמתי לב שמדובר בפליפ 5... סגרתי ויצרתי קשר עם החנות. לא הציעו לי לרגע לשלוח שליח להחליף. הגעתי בימי הקורונה לחנות, החליפולי לפליפ 4 כפי שביקשתי בהתחלה. יצרתי קשר לקבל דמי המשלוח חזרה וכן, ראוי היה גם לתת פיצוי. לא קיבלתי כלל מענה... שילמתי על משלוח למרות שקיבלתי את המוצר הלא נכון הגעתי פיזית לעצמי לחנות ע״מ לאסוף את המוצר בסופו של דבר.. בקיצור, אין שירות...
הלקוחה הזמינה רמקול FLIP 4 באתרנו , עקב טעות אנוש - ועל זה אנחנו מתנצלים, נשלח לה דגם FLIP 5 טוב יותר, חדש ויקר יותר ב 100 ש"ח. כמו כן הלקוחה קיבלה את המוצר במשלוח אקספרס למרות שהזמינה את המוצר במשלוח עד 4 ימי עסקים לנקודת איסוף הקרובה לביתה (יש לציין שבחירת משלוח באופן שבחרה מחייב יציאה מהבית בימי קורונה). בכל זאת, בחרה הלקוחה להתקשר - קיבלה מענה מיידי, והוצע לה להשאיר את המוצר היקר יותר - ללא תוספת עלות, או לחילופין להחליף את המוצר בסניף שקרוב מאוד לביתה. הלקוחה בחרה באופציה השנייה - החלפה באותו יום. לאחר ההחלפה נשלחה בקשה להנהלת חשבונות לזכות את הלקוחה בדמי משלוח אותם שילמה על סך 9 ש"ח. הכל התנהל מולה בשקיפות מלאה: קבלת ההזמנה, משלוח, החלפה וזיכוי. אנו מצרים על כך שהלקוחה בחרה לרשום חוות דעת. חשמל נטו מאמינה בתודעת שירות גבוהה, שירות מחוייך, איכותי ולקוח מרוצה.

האמת? מאוד התרשמתי מהשירות. רכשתי דרך האינטרנט מסחטת הדרים של viceversa, תוך יומיים כבר הגיעה. לצערי במפעל עשו טעות בהרכבה שלה, מה שגרם לכך שהיא פגומה. לאחר נסיונות לעזור בתיקונה, כולל הדרכות בוידאו בווצאפ, קיבלתי עם שליח עד הבית מכשיר חדש. המכשיר עצמו מעולה - מהמם ביופיו, חלקים עמידים וקשיחים, סוחט בקלות ועם עוצמה ומתנקה בקלות. מומלץ!

המשלוח הגיע מאוד מהר והמוצר היה תקול, הכפתור המרכזי לא עבד כמו שצריך, בשיחת טלפון קצרה ובלי חקירות/תירוצים הם מיד לקחו אחריות מלאה ושלחו מוצר חלופי שעובד מעולה:) שירות מדהים ואדיב. תודה!!

חנות מצויינת! חוויית שירות אישית וחמה. דאגו לי לאורך כל הדרך גם כשהיו בעיות עם הספק עד שהכל היה סגור והייתי מרוצה ב-100 אחוז. דורון איש מקסים ואחראי. היה תענוג לקנות דרכם וכבר הספקתי לחזור ולרכוש שם מוצרים נוספים. בהחלט אחזור גם בהמשך.

חיפשתי בלנדר של נינג'ה והגעתי לחשמל נטו. השירות היה אדיב ומקצועי והמשלוח הגיע תוך יומיים. במיוחד רוצה לציין את עמיר מצוות ההזמנות באי טרנט שעזר לי פעמיים, גם כאשר התקשרתי בערב לשנות את ההזמנה למכשיר אחר, הוא היה אדיב, לא גבה תוספת תשלום והמשלוח עדיין הגיע בזריזות. מומלץ.

קיבלתי שירות מעולה ומחיר נמוך מהמחיר הנמוך ביותר בזאפ. לא הייתי בסניף עצמו- הקניה התבצעה טלפונית. תודה לליאור ואלכס!

חיפשתי xbox במשלוח מהיר. הגעתי לחשמל נטו חיפשתי באתר ומצאתי במהירות מה שחיפשתי - אתר נוח וברור. התקשרתי למוקד הטלפוני, ענה לי בחור בשם אביחי - בתהליך קניה מהיר פשוט מאוד, תוך יומיים היה אצלי :)

רכשתי טלויזיה ורמקולים, ניהלתי את כל התקשורת מול ליאור מסניף נתניה, החוויה היתה יוצאת מגדר הרגיל, יחס אישי וסיוע לכל אורך הדרך, לפעמים בשעות לא שעות על מנת שארגיש בנוח ובטוח ברכישה שלי, כל המוצרים סופקו מוקדם מהצפוי, ההתקנות בוצעו מושלם מהצפוי, ובקיצור 0 תלונות, אין ספק שאחזור לקנות מהם בעתיד.

אני חייב לציין שהחנות הזאת תמיד מפתיעה אותי לטובה. בימינו חנויות לא עושות המון. הן מתווכות בינך לבין היצרן. אני אפילו לא ניגש לחנויות למעט מקרים מאוד מסויימים, וגם לא מתקשר אליהם לברר מידע כזה או אחר. יש הכל און ליין אז מדוע להתקשר אליהן. הם גם לא יספקו לך שירות במקרה של תקלה כי אם יפנו אותך ליבואן\יצרן. אז מה הם כן אמורות לעשות וטוב, זה לספק את הסחורה שהזמנת ואתה מחכה לה בכיליון עיניים. בכל מקרה בשנים האחרונות רכשתי מהם לא מעם מוצרים והם תמיד סיפקו את הסחורה במהירות וביעילות מירבית. בשל כך אני מרוצה מהם. אתר ברור, מובן, יעיל, והחבילה מגיעה אליך מהר.

שירות גרוע מאוד. רכשתי מהם את המוצר לפני יותר משבועיים. המוצר הגיע באיחור, והגיע לא אל כתובתי. נאמר לי שעל אחריותי לאסוף את המוצר מאותו מקום שאליו הוא הגיע, וביקשתי לבטל את הרכישה. עברו מעל שבועיים ועדיין לא ביטלו את הרכישה ברמת חיוב האשראי ועדיין לא קיבלתי החזר כספי. הם פשוט לא סיפקו את המוצר וגם לא השיבו את הכסף. פשוט בושה. לא ארכוש מהם יותר בחיים.
הלקוחה הזמינה את המוצר דרך האתר במשלוח עד 7 ימי עסקים לנקודת איסוף הקרובה לביתה. בשל חג הפסח, המוצר הגיע ביום השישי לנקודת האיסוף, כך שלא חרגנו מזמן האספקה. משום כך הלקוחה ביקשה לבטל את העסקה ולא רצתה לאסוף את המוצר מנקודת האיסוף. ביקשנו להחזיר את המוצר אלינו וזיכינו את הלקוחה באמצעי התשלום באופן מידי. אנו עושים הכל על מנת לעמוד במחוייבותינו. חשמל נטו תמשיך להעמיד בראש סדר עדיפויותיה את שרות הלקוחות.

רכשתי מכונת תספורת , הגיע תוך פחות מיום . ראו שנק' האיסוף קרובה מאוד לבית , יצרו איתי קשר ותיאמו שהשליח פשוט יביא אתזה אליי . תודה רבה !

לאחר בדיקות וסקר שוק, מצאתי את המחיר הזול ביותר למוצר שחיפשתי באתר של 'חשמל נטו'. ביצעתי את ההזמנה בשישי בבוקר, בראשון אחר הצהריים קיבלתי טלפון מהשליח! עוד לא נתקלתי בשירות כל כך מהיר ויעיל וללא תוספת תשלום בארץ. כל זה כשאנחנו בימי קורונה בהם המשלוחים יותר איטיים. ללא ספק ארכוש מהם שוב בעתיד.

תודה רבה לחשמל נטו על חווית קניה מהירה נעימה ומקצועית. המוצר הגיע תוך פחות מ 48 שעות לנקודת האיסוף. אני מאוד מרוצה.

שירות ברמה אחרת,נדיר מאוד ברצנו הקטנטונת... רכשתי אוזניות jbl עם שליח מהיר עד הבית בגלל ענייני קורונה. האוזניות הגיעו בזמן אך לא היו תקינות , יצרתי קשר עם חשמלנטו וביקשתי שישלחו מוצר חליפי עם שליח מהיר על חשבונם, בלי שאלות וויכוחים המוצר הוחלף במוצר בחדש ותקין עם שליח עד הבית. פשוט תענוג. בנוסף לכל אורך הדרך השירות היה אדיב ומהיר.

מומלץ, הזמנתי באתר של חשמל נטו, למחרת יצר איתי קשר נציג מהרשת, לבצוע חיוב בכרטיס אשראי, יום אחרי אספתי מהחנות במערב ראשל"צ

רכשתי רמקולים למחשב וגם שואב אבק קטן. האתר מאוד נוח. המחיר היה בסדר. השרות היה מאוד מקצועי ויעיל. ההזמנה הגיעה ממש מהר. הגעתי דרך המלצות של אחרים... וזה היה מאוד מוצלח.

הזמנתי מגהץ קיטור מחשמל נטו הגיע תוך יומיים אפילו בתקופה של הקורונה, דואגים ומתיחסים יפה לכל פניה ושאלה פעם ראשונה שיש לי חוויה נעימה מהקניה.