
שרות יעיל מהיר, אחרי אספקת המוצר התקשרו לוודא שהמוצר הגיע, ושהכל בסדר. 🥰 🥰 קבלתי את כל המידע הנדרש לי

שרות יעיל מהיר, אחרי אספקת המוצר התקשרו לוודא שהמוצר הגיע, ושהכל בסדר. 🥰 🥰 קבלתי את כל המידע הנדרש לי

שירות הלקוחות היו אדיבים מאד, וגם השליח. המוצר התקבל תוך 3 ימים בלבד. בינתיים עושה רושם טוב מאד.

חווית קניה מעולה. נציגי החברה התקשרו לוודא שתיאמו איתי משלוח וגם לאחריו שקיבלתי המוצר והכל בסדר. ממליץ בחום.

שירות מצויין ומהיר,גם בעת פנייה במייל ניתן מענה מהיר ושירותי הטלויזיה סופקה לפני ימי העסקים

התייחסות ללקוח, ייעוץ עיניני וליווי לאורך הרכישה היה ראוי לציון. קנייה רביעית שלי, ותמיד יוצא מרוצה גם מהמוצר.

חווית שירות נוראית. מלכתחילה הדגם שהם מפרסמים באתר ובזאפ זה לא דגם המדיח שהחנות מוכרת. (הדגם המפורסם GSN210P8W והדגם שנמסר GSN209P8X) כשהתקשרתי לברר על הנושא נתקלתי ב"נציג שירות" ששיקר לי מספר פעמים, צעק עליי שאני "מנבל את הפה" (כי הוא לא הזדהה וקראתי לו אדוני וחביבי) וניתק לי בפרצוף לאחר שסירב לתת לי לדבר עם מנהל. כשהתקשרתי שוב ניתק את השיחה מבלי לענות ובפעם השלישית שאל אותי "אתה כבר מוכן להתנצל בפניי?" ו"אדוני תקרא לכלב שלך" פניתי לחנות בווצאפ ואותו נציג ענה לי שוב בתגובות לא לעניין ורק לאחר שפניתי לזאפ מנהלת שוחחה איתי, הבטיחה שתחזור אליי אחרי שתאזין לשיחה ומעולם לא חזרה אליי. לא לקנות מהחנות הזאת בשום מחיר. בלית ברירה (כי אמא שלי, בשבילה קניתי את מדיח, התעקשה) לא החזרתי את המדיח אבל לעולם אף אחד שאני מכיר לא ירכוש שום דבר בחנות הזאת ואני ממש ממליץ לאף אחד לא לרכוש מהם. זה שהם עדיין מופיעים רכישה חכמה מגעיל אותי.
עדן שלום כפי שהנציג ניסה ללא הצלחה להסביר לך הדגם שקיבלת זה הדגם שהזמנת. למוצר הזה קיימות בסופו אותיות באנגלית שמציינות את הצבע המבוקש (לבן או נירוסטה) ואת הדרוג האנרגטי החדש שלו. לאור הפניה שלך והטענה כי השיחה עם הנציג לוותה בטונים צורמים אכן שמענו את הקלטת השיחה והטונים הצורמים היו אך ורק מצידך על-אף שהנציג ניסה להסביר לך את השוני שטענת כי הוא מידע שגוי (שוני באותיות בלבד כפי שהסברתי). בנוסף על מנת להסביר את השוני הנציג העלה אותך בשיחה מול הסוכן מטעם היבואן ואף הוא (הסוכן) הסביר לך את זה - וגם את דבריו בחרת שלא לקבל. יחד עם זאת אנחנו כאתר לא מוכנים לתת שירות ללקוח שמגדף ומשמיץ עוד לפני שבחר להקשיב לנציג השירות. הנציג הסביר מספר פעמים כי הוא אינו מוכן לתת שירות (למרות שהוא שירות טלפוני) למי שמדבר בצורה כזו ולכן נציג השירות אמר כי אם השיחה תמשיך כך הוא ינתק את השיחה. אנו כאתר נמשיך ולתת שרות ברמה גבוהה יחד עם זאת גם לנו יש גבולות. "ביחד ננצח"

תהליך הזמנה נוח ומילוח סופר מהיר. המוצר הגיע באריזה ללא פגם. חווית קניה נעימה מאד

מקרר מהמם , יום לאחר ההזמנה , תיאמו משלוח והמקרר הגיע יום למחרת , היינו מופתעים שהגיע מהר כל כך עלה על כך הציפיות

רכשתי תנור חדש BEKO במקום התנור שלי שהפסיק לעבוד. ראיתי על התנור הזה המלצות אבל ברוב החנויות או שלא היה במלאי או שזמן ההספקה היה ארוך מידי ולא יכולתי להישאר בלי תנור. בסלטק ענו מהר מאוד והבינו את הדחיפות. התנור הגיע אחרי יומיים (במקום 5 ימי עסקים) בלי שהוספתי שקל. המחיר בחנות היה מהנמוכים שהוצגו בזאפ. ממליץ בחום.

לא הותקנה כנדרש. צבעים גרועים במיוחד. הערוצים בבלגן אחד גדול. אין חוברת הדרכה, הסבר חפיף.

הזמנתי שואב לספות. השירות הטלפוני היה מצויין בכל שאלה שפנינו אליהם ענו באדיבות ועזרו. המוצר הגיע ממש מהר! חנות מומלצת!

טרום הרכישה היה מענה מהיר מאוד בטלפון המוצר הגיע בזמן כפי שהובטח בסך הכל מאוד מרוצה, כנראה שאבצע רכישות נוספות בעתיד דרך האתר שלהם.

שרות מצוין ממליץ בחום גם לאחר הקניה התקשרו לשאול אם הכל בסדר ממליץ בחום !!!

רכשתי מוצר למתנה, הכל הגיע מהיר למרות החגים, המוצר מקורי. מרוצה מהשירות, תודה רבה לכם

משלוח סופר מהיר .המוצר הגיע כמו שצריך ואפילו התקשרו לבדוק שהגיע ואם הכל כמו שהוזמן

מחיר טוב ותהליך רכישה נח, החנות שומרת על קשר רציף ודואגת לןןדא עמידה בזמנים ואספקת המוצר מהספק

קניתי טלויזיה, הגיעה תוך יומיים ממועד ההזמנה, עם שליח עד הדלת שהיה מאוד נחמד והגיע בול בזמן. לאחר המשלוח אפילו התקשרו אלי לוודא שאכן הגיעה הטלויזיה ונתנו לי עוד פרטים כדי שאוכל להפעיל את האחריות. מומלץ!

מאד אדיבים, שירותיים ומנומסים. קשה להאמין כי בעידן בו כבר אין תקשורת פנים אל פנים, מקבלים שירות ברמה שכזו, עם שיחות מעקב לווידוא שביעות רצון הלקוח עד ליום בו הגיע המוצר לביתי. מבחינת רמת המחירים, הם בין הזולים בשוק, אם לא הזולים ביותר לפחות לפי בדיקותי, וכל זאת ללא התמקחות בסגנון של סחר סוסים. כאשר המוצר לא היה במלאי שלהם או במלאי היבואן, הם חקרו ובדקו וחזרו אלי תוך זמן קצר עם תשובה חיובית לאחר שהצליחו להשיג את המוצר מחנות אחרת שהיה לה במלאי. זו קניה שלישית או רביעית שלי של מוצרי אלקטרוניקה יקרים יחסית ממליץ בחום רב.

מחיר טוב, שירות מעולה, ליווי צמוד אחרי הקנייה עד להספקה. הספקה מהירה - תוך 48 שעות. כל הכבוד!

שירות לקוחות מעולה המוצר הגיע תוך יומיים ממליץ מאוד. קיבלתי גם כמה מתנות עם החבילה. החתקשרו לוודא שקיבלתי את המוצר ואח אני מרוצה

אחלה חנות המוצר מגיע במהירות מומלץ מאוד לקנות קנית משכיר כושר והגיע תוך 3 ימים

היה בסדר גמור סך הכל תקשורת טובה ועמידה בלוחות הזמנים וגם מחיר תחרותי יפה מאוד מומלץ

שירות יוצא מן הכלל שירותיים מאוד וחווית קניה קלה הובלה מהירה ויתרו קשר לוודא שהמוצר הגיע

המתקינים הגיעו בזמן שנקבע, התקשרו לפני כן ונתנו הסבר על הפעלת הטלביזיה. ההתקנה בוצעה ביעילות

קניתי טלויזיה של LG. התקשורת היתה מצויינת, אספקה בזמן וגם ווידאו לאחר מכן שהכל בסדר