
חוויה טובה של שירות וקניה. נתנו מידע מדויק בטלפון לגבי המוצר, היו אדיבים ויכולתי לאסוף מוצר בעצמי באותו יום של הקניה.

חוויה טובה של שירות וקניה. נתנו מידע מדויק בטלפון לגבי המוצר, היו אדיבים ויכולתי לאסוף מוצר בעצמי באותו יום של הקניה.

חווית הקנייה שלי בחנות זו הייתה שלילית. קניתי שם בלנדר. הבלנדר עצמו פעל, אבל הקערה היתה עם פגם שהוציא את המוצר משימוש. בטלפון אמרו לי שהם יכולים להחליף את המוצר בחנות בתל אביב. באתי מעיר אחרת, אבל היה להם רק בלנדר אחד כזה עם אותו הפגם. ואז הם אמרו שהם לא יכולים לעשות כלום ואני חייב לפנות באופן עצמאי לתיקון אחריות למרות שהמוצר חדש לגמרי. כששאלתי אם אפשר להחזיר את הכסף, נאמר לי שאם אבוא שוב עם קופסאת הקרטון, הם יאפשרו לי לקנות משהו אחר אבל לא יחזירו את הכסף.
היי, הלקוח הגיע עם החלק שלטענתו הוא "פגם". החלפנו לו את הקערה לחדשה(!) מקרטון חדש! הלקוח טען שגם החדש שהבאנו לו פגום. מיותר לציין שאנו מוכרים מדגם זה בכמות אדירה ולא היה תלונה אחת עליו.

חווית קניה מעולה תוך פחות מיומיים והמוצר היה אצלי כל הזמן קיבלתי הודעות למייל לגבי מיקום המוצר ובאיזה שלב זה נמצא רק תמשיכו ככה.

סה''כ מחירים טובים פירוט המוצר די ברורה אתר קצת מיושן אבל שירות מצויין הגיע בדואר רשום בתוך 5 ימים

אי אפשר יותר טוב. כל שלב מגובה במייל החל מקבלת ההזמנה, שליחת המשלוח בדואר רשום, הגעה לסניף הדואר וכו. נתתי כתובת של מקום העבודה בתל אביב והחבילה נחתה אצלי במשרד כעבור 4 ימים.

המוצר הגיע לאחר יום אחד על ידי שליח המכונה חזקה, קצת רועשת אך לא רואה בעיה מיוחדת. צריך ללמוד איך להלביש את הראש מפלסטיק על הסכין סה"כ מכונה טובה

היתה לנו חוויית קנייה מעולה! הזמנו טוסטר והוא הגיע תוך יומיים... יופי של שירות ושל מוצרים. מומלץ בחום!

אני חייב לציין שהתנסתי בחווית קניה מעולה דרך האתר של החנות המשלוח היה חינם ומהיר להפליא תוך יומיים המוצר היה אצלי בבית.

את המוצר קבלתי תוך 4 ימים מיום ההזמנה מוצר תקין אין לי מה להוסיף יותר !!!!!!!!!!

קניתי IRobot, הגיעו 2 מגדלורים לא עובדים. יצרתי קשר עם החברה והם פעמיים חזרו אליי, אך אחרי שמבינים שמדובר במגדלורים, אומרים שיחזרו אליי עוד פעם ואני מחכה כבר חודש, לא קורה כלום

המוצר הגיע במהירות מפתיעה. השליח היה אמור להגיע לביתי אבל הייתי בעבודה- הביא לי לעבודה והיה אדיב ביותר. המחיר מצויין ביחס למתחרים. זו פעם ראשונה שאני מזמינה מוצר מאלקטרופוטו - אני מאוד מרוצה ואשוב להזמין מהם.

שירות אדיב ונעים. מחירים תחרותיים. ההזמנה הגיעה אלי הביתה במהירות. בהחלט אמשיך לקנות שם בעתיד.

קניתי מגהץ קיטור של פיליפס. השירות היה אדיב מאד. הסבירו שבגלל יום ירושלים וטקס פתיחת השגרירות האמריקאית בירושלים, אקבל את המגהץ תוך 3 ימים ולא למחרת. בסופו של דבר קיבלתי את המגהץ מהר יותר ממה שהובטח. תוך יום אחד. לא יאומן

קניתי טוסטר, שהגיע כמעט מהר מדי. ארוז מצוין, עד הבית, מקסים. לא נזקקתי לשירות, אז אין לי מה להוסיף על זה. ממליץ!

קניתי מכונה לעיצוב זקן. מאוד מאכזב לפתוח את החבילה שאמנם הגיעה מהר, ולגלות שפתחו אותה בחנות, הוציאו ממנה את המטען המקורי של פיליפס ובמקומו שמו מטען אחר.
היי, מכוזה זו מייובאת מארה"ב ויש להחליף את השקע הנמצא במכשיר בשנאי תקני ישראלי. זו הוראה מפי מכון התקנים הישראלי שדורש זאת. תודה.

המוצר איכותי, שווה את הכסף, הגיע מהר, תקין, בהתאם לפרסום בזאפ. חברת שליחים הבודדים שיש מענה טלפוני אנושי ומשתף פעולה. בהחלט עוד אחזור להזמין אצלם.

לפעמים לא צריך להרחיב במילים, שירות מצויין ומהיר, אין ספק שבעתיד ארכוש מהחנות הזאת, מרוצה מאוד!

הזמנתי מחליק של רמינגטון s8950 אחרי 5 שנים עם אותו מחליק חפשתי את אותו אחד שדרך אגב אין למצוא אותו באף מקום ואצלם היה אותו והגיע לי תוך כמה ימים .... השירות מעולה וללא ספק עוד אזמין מהם שוב !

השירות שקיבלתי היה מהיר ומקצועי.. יום אחרי ההזמנה השליח כבר היה אצלי בבית! מומלץ מאוד...

The product was sent quickly and corresponded to what I ordered and the price was the lowest of the website. I recommend this seller.

האוזניות הגיעו רק 24 שעות אחרי שהזמנתי וזה כמובן חיובי אף על פי שלא התקשרו אלי לפני כן (יכולתי לא להיות בבית). הדבר הגרוע הוא שמציינים שהאחריות על ידי "חברת מודן" היבואן הרשמי ומיד שפתחתי את החבילה על אריזת המוצר עצמו כתוב שהיבואן הוא "BUG" !! לא אקנה יותר בחנות שמשקרת !!
שלום, "מודן אלקטרוניקה" היא חברה המפיצה של חברת "באג"! ככה ששניהם זה אותו דבר. יש לבדוק דברים לפני שרושמים דברי כזב.

קניתי פלטה מזכוכית מפוארת לשבת מדגם UNIVERSE NRI856 קיבלתי אותה תוך יומים חווית קניה מצויינת.

קניתי את האוזניות דרך האתר ומייד התקשרו אלי לסגור על הצבע והיה שירות אדיב , תוך שעה הספיקו את זה , ולקח 3 ימים עד שהגיע . פשוט הרכישה הכי קלה ונוחה בעולם.

רציתי לרכוש אוזניות אלחוטיות. בחרתי דגם וביצעתי את ההזמנה באתר. הכל היה מאוד נוח, חצערי יכולתי לבחור רק צבע אדום אבל החלטתי לקנות את המוצר בכל מקרה. ההזמנה בוצעה ביום שני בבוקר כאשר ההתחייבות של החנות הייתה 4 ימי עסקים להגעת השליח עם המוצר. עוד ביום ההזמנה ,קיבלתי מייל המחנות שהמוצר לא במלאי ,אמור להגיע וישלח כמה שיותר מהר - שוחחתי עם נציג שטלפון ונאמר לי שביום ראשון האוזניות יהיו אצלי ( בנוסף ביקשתי להחליף לצבע שחור והנציג אכן אמר שהוא מעדכן את ההזמנה ) ביום ראשון, כשראיתי שאף אחד לא יוצר איתי קשר לגבי משלוח, יצרתי קשר עם החנות. שוחחתי עם נציגה שבהתחלה אמרה שהמוצר יגיע מחר ואז ישלחו אותו ובכל מקרה לא מחייבים את הכרטיס עד למשלוח (שזה דבר מצויין, כל הכבוד להם). אחרי שביקשתי לוודא שאכן המוצר יגיע מחר, היא כבר אמרה שתוך יום יומיים המוצר יגיע אליהם לחנות - כלומר באותה שיחה הדברים נראו דינמיים בלי יכולת אמיתית להתחייבות. אבל בסופו של דבר ההתחייבות הייתה על יום שלישי (לפי ספירה שלי מדובר כבר על 6 ימי עסקים). היום, יום שלישי, התקשרתי לחנות כדי לוודא שהאוזניות מגיעות. אותה נציגה אמרה לי שהאוזניות לא יגיעו היום. בשלב הזה כבר לא עניין אותי למה - באותו רגע ביקשתי לבטל את ההזמנה. לזכותם יאמר שהם לא מחייבים את הכרטיס לפני משלוח (אגב לא סיפקתי מספר כרטיס לשמחתי, אלא ביקשתי לשלם טלפונית ואני שמח על כך) וכאשר ביקשתי לבטל את ההזמנה הנציגה ישר אמרה שאין בעיה ,התנצלה ונשלח אליי מייל שההזמנה בוטלה. לרעתם יאמר שיש תחושת זלזול קשה בהתחייבות מול הלקוח, אח"כ מתפלאים שיותר ויותר מזמינים מחו"ל במקום להתעסק עם חנויות שלא עומדות בהתחייבויות שלהן פה בארץ.

שרות מעולה.קבלתי מוצר תוך יום אחת עד הבית .המוצר היה ארוז טוב ממליץ בחום !!!