
חיפשתי אייפון ן חדש בזרם מצאתי את החנות הכי זולה חניכי טובה מחיר לשירות מצויינים

חיפשתי אייפון ן חדש בזרם מצאתי את החנות הכי זולה חניכי טובה מחיר לשירות מצויינים

באתי לחנות בהמלצת חבר שקנה והיה מבסוט גן אני יצאתי עם אותו הרגשה צוות מקצועי כיף לרכוש שם

קניתי סיר של הנינג'ה 500 opולמטבח שלנו זה יצר גדול לא פרופורציונלי הקניה היתה ממש נעימה ולמחרת חזרתי להחזיר את המוצרר למרות שהרעיון נקרע לי בעת הפתיחה של המוצר מנהל החנות דיבר עם היבואן ולאחר השלושה ימים קיבלתי זיכוי מקום שווה בהחלט

אחרי המלצות של כל החברין הגעתי לחנות והבנתי על מה ההתלהבות . אמנם קצצת זמן המתנה אבל שווה שירות ומחירין פשוט בפער ענק מכל מקום אחר שבדקתי..

פעם ראשונה וממש לא אחרונה אצלם. נוחים, זולים ואדיבים. המכשיר הגיע אלי לידיים תוך מהירות שיר של 4 שעות במקום 4 ימים שניה אמור לקחת. ממליץ בחום

עשיתי הזמנה בשעת לילה מאוחרת. ביקשתי איסוף עצמי. יום לאחר מכן התקשרו אלי מהחנות וכבר באותו יום הגעתי לקבל את המוצר. הסבירו לי על המוצר בצורה מאוד מקצועית ובאדיבות ונתנו לי לבחור מכשיר בצבע שהייתי מעוניין,ושהיה במלאי. המחיר היה טוב. המכשיר טוב. היתה לי חוויית קניה טובה

הפעם ה2 שלי בחנות , בפעמיים קיבלתי שירות יוצא מן הכלל . אנשים אדיבים וגם קלילים מאיד נהנה לחזור

פעם מי יודע קניתי טלפון שירות מעולה מחיר מעולה המשלוח הגיע באותו יום אשתי מרוצה

נכנסתי לחנות לקנות טלפון תוך כמה דק' יצאתי עם העברת נתונים לטלפון הנייד שלי שירות מושלם תודה מיקי

רכישה קלה מאוג הגעתי ידעתי מהאני רוצה וחיש מהר יצאתי מהחנות עם מוצר חדש יבואן רשמי תודה

השירות בbest cell היה עבורי נהדר! מקצועי מהיר והרבה מעבר למצופה! יש על מי לסמוך מבחינת תקלות טכניות ושירות חם! בהחלט מומלץ

ביצעתי הזמנה של שני מכשירים מהאתר - אייפון SE ואייפון 11. התקשר אלי נציג מהחנות וניסה לשכנע אותי לשדרג את ההזמנה לאחריות מקורית אוזניות מטען ב250 ש"ח. סירבתי בנימוס, בתגובה נאמר לי שבמקרה כזה אצטרך להוסיף 400 ש"ח להזמנה!! מכיוון שהחנות מוכרת "למשפחה" רק מכשיר אחד במחיר "פרסום" ומכשיר נוסף במחיר מומצא אחר שדורש תוספת של 400 ש"ח. העסקה בוטלה כמובן, חוצפה ושירות הזוי.
שלום רב , במחיר הפרסומי אשר באתר ניתן לרכוש מכשיר אחד ברכישה וכך גם נאמר ללקוח , על כל מכשיר נוסף מעבר למחיר הפירסומי ישנה תוספת תשלום , הלקוח סרב לקבל זאת ובחר לכתוב חוות דעת שלילית . מעבר לפגיעת הדירוג שלנו בחוות הדעת , אנו גם נשמח שהלקוחות להבא יקראו כי במחיר הפירסומי ניתן לרכוש מכשיר אחד בלבד . בסט סייל היא החנות הזולה בישראל וכמובן שנותנת שירות ברמה הטובה ביותר בישראל . בהצלחה ללקוחות ..

רכשתי שעון סמסונג גלקסי, חווית הקניה היתה טובה והמוצר הגיע לנקודת חלוקה בקרבת הבית תוך 3 ימים. מרוצה מאוד מהשירות וממהירות המשלוח!

הגעתי לחנות לבחור בשם מיכאל עזר לי ונתן שירות מדהים ומכל הלב אחלה חווית קנייה

פעם ראשונה שקניתי אצלהםREDMI 9T הם היו בסדר. התקשרו והציעו לי מחיר מפתה לשדרוג מ- 4GB ל- 6GB (שלא מופיע להם בכלל באתר). הסכמתי והיה בסדר. בפעם השנייה שרציתי לקנות את אותו מוצר, REDMI 9T, חודשיים אחר כך, הם אמרו שבגלל שאני לקוח חוזר אני לא יכול לקנות את אותו מוצר, אלא אני חייב לשדרג אותו ב- 100 ש"ח אוטומטית. אבל הפעם לא הייתי מוכן לשדרג - כי אני לא צריך את השדרוג הזה הפעם. גם הפעם לא קניתי את המכשיר עבורי, אלא עבור אימא שלי. הם לא הסכימו למכור לי את המוצר במחיר וכפי שהוא מופיע ב-ZAP ובמחיר וכפי שהוא מופיע באתר שלהם. בשום מקום אין אזכור להתניה הזו. ובכל מקרה מניעת הקניה הזו וההתניה הזו אינם חוקיים. כמובן שלא קניתי אצלם את המוצר ולא אקנה אצלם שוב.

שווה לקנות לא יקרים בכלל עוזרים מאפס ועד הסוף! תודה רבה ! ! ! !

המוכר אמר לי כי יש במלאי טלפון ספציפי אחרון, אך לא הסכים שאשלם עליו בטלפון ואגיע לאסוף. הגעתי לחנות אחרי חצי שעה ונאמר לי כי המוצר בדיוק נמכר והוצע לי מוצר אחר. ניתן לראות ביקורות רבות בגוגל בהם הם נוהגים כך, מטרטרים את הלקוח כדי למכור לך מוצר שלא היית קונה בבית אלא רק שהגעת בלית ברירה לסניף!

מחיר טוב , שירות מהיר וזמינות מלאי שלא מצאתי בשום חנוןת , בהחלט אחזור בהקדם !

לפני כמה ימים קנית מי מאקס השיקוע היה ממש טוב ונחמד המציג היה סבלני ועוזר ממש בהכל שיגיע טוב מאוד

רכשתי מ-bestcell טאבלט samsung s6 lite והטאבלט הגיע פגום יש חלק במסך שהעט לא עובד בו, רכשתי את הטאבלט עם אחריות יבואן רשמי של סלקום . נגשתי לשירות הלקוחות של סלקום ונאמר לי שהם לא מחליפים את הטאבלט אלא שולחים לבדיקת מעבדה ואם מוצאים משהו מתקנים והטבלט חוזר מתיקון עד 14 יום. עקב נסיעה לחו"ל בעוד כיומיים אני צריך את הטבלט ולכן כשהבנתי שהאחריות של סלקום לא שווה הרבה נגשתי לחנות במטרה להחזיר את המוצר ושיזכו אותי. החנות Bestcell סירבה לזכות אותי (המכשיר נקנה לפני 6 ימים) בטענה שהמוצר פתוח. ברור שהוא פתוח המטרה היתה להשתמש בו אבל החברה לא לוקחת אחריות על מוצרים פגומים שהיא מוכרת ומטילה את כול האחריות על סלקום שהשירות שלהם לא טוב. מבחינה חוקית ישנה פרצה בחוק ועסקים יכולים למכור לך מוצרי חשמל פגומים כול עוד הם מתחייבים על אחריות ובמקרה של תקלה הם רק צריכים לתקן לך את המכשיר ואז יוצא מצב שקניתי מכשיר פגום שעבר תיקון ולא מכשיר חדש כמו ששילמתה. מאוכזב ומרגיש מרומה, אין סיכוי שאקנה בחנות הזאת יותר, חנות לא ישרה.

הגעתי לחנות לרכוש 2 מכשירים איי 72 ביבוא מקביל , המוכר הציע לי יבואן רשמי במחיר אטרקטיבי וסיימתי את הרכישה אחרי 3 דק מרגע כניסתי אל החנות, ישר כוח

הגעתי לרכוש מכשיר לידלתי , הדגשתי בפני המוכר שחשוב לי שהמכשיר יהיה חדש והוא בכדי להרגיע אותי נכנס לאתר של אפל והראה לי שהמכשיר לא הופעל לעולם , מקום שירותי מאוד ומחרים טובים

בתחילת השנה קניתי טלפון לבת שלי אייפון חדש הקניה היתה בסדר בחנות היו הוגנים וגם עכשיו שהטלפון התקלקל דאגו לתת שירות מהיר וטוב מרוצים