
המוצר הגיע במשלוח לנקודת מסירה, לאחר הקניה התקשרו לעדכן שחסר במלאי, והציעו מספר אפשרויות, העדפתי לחכות ואכן הגיע לאחר שבוע

המוצר הגיע במשלוח לנקודת מסירה, לאחר הקניה התקשרו לעדכן שחסר במלאי, והציעו מספר אפשרויות, העדפתי לחכות ואכן הגיע לאחר שבוע

המוצר הגיע מאד מהר. בדיוק מה שהזמנתי ובמחיר הנמוך ביותר שמצאתי. אמשיך לקנות בכף אצלם

הספקה תוך יומיים,תודה על השרות המעולה! אמשיך לקנות אצלכם! מקווה שאהיה מרוצה גם מהמוצר שרכשתי.

לא קיבלתי רשת לדלת בהרכבה עצמית.אני דיברתי עם שירות לקוחות וממתין כבר שבוע ולא משלימים הזמנה.כבר הרכבתי דלת אבל בלי רשת כול היתושים נכנסים לבית.חבל שדלת קבלתי מהר, שמו ליד הדלת ובלי רשת זה לא שווה כלום.
שלום, מצטערים לשמוע קיבלת מוצר לא תקין, בכל מקרה השלמנו לך את החלק החסר.

זה שהודיע לי שאין אחד המוצרים שהזמנתע זה יפה. אך מוצר שקיבלתי על הפנים והתקלקל באותו יום שקיבלתי. וגם לקח הרבה זמן עד שמוצר הגיע
שלום, מצטערים לשמוע שהמוצר שקנית התקלקל. כמובן שיש אחריות יבואן (גולד ליין) למוצר ואנו נותנים שרות תיקון או החלפה לחדש.

שירות מעולה. הגיע במהירות נרכש באתר האינטרנטי ובמחיר הכי זול שמצאתי. אני ממש ממליצה !!!!

שירות מזעזע. אין שום קשר בין ההצהרות שלהם באתר ובמשיבון בטלפון לבין המציאות. רכשתי מאוורר עמוד דרך האתר, שבו מצוין שהאספקה היא תוך 7 ימי עסקים. אני עצמי מתגוררת ברמת גן והחנות היא בפתח תקווה, אבל כנראה שגם שבעה ימי עסקים לא מספיקים לשם כך כי המאוורר לא הגיע. ניסיתי במשך יום שלם להשיג אותם בטלפון ולא היה מענה. פניתי דרך הוואטסאפ ולא חזרו אלי. השארתי הודעה וציפיתי לטלפון בתוך כשעה (על כך הם מתחייבים במשיבון שלהם) וחזרו אלי למחרת. בסופו של דבר, כשכבר הצלחתי להשיג אותם טלפונית, ביקשתי לבטל את ההזמנה ולקבל את כספי בחזרה ואז הנציגה אמרנ שאת הזיכוי יעבירו רק לאחר שהמוצר יוחזר לחנות מחברת השליחויות הכושלת שלהם - צ׳יטה, כי אחרי החוויה המולפאה הזאת אני כנראה עוד אמורה לתת להם מתנה - לשלם להם על מאוורר שלא הגיע ולראות בחזרה את הכסף לאחר חודש.רק אחרח שהתעקשתי לדבר עם המנהל נאותו להעביר לחברת האשראי הוראת זיכוי באופן מיידי.
חנה שלום, מתנצלים ומצטערים על עוגמת הנפש שנגרמה לך. אנחנו עסק של למעלה מ 60 שנה ועשרות אלפי לקוחותינו יעידו על האמינות והשרות שלנו. מבלי לגרוע מאחריותנו על מה שקרה עם המשלוח שהיה אמור להגיע אליך, כפי שציינת חברת המשלוחים לא עמדה בהתחייבות לזמן האספקה. אנחנו עונים לכל הודאה שמשאירים לנו בשעות העבודה בטלפון או בווצאפ תוך שעה. צר לנו על המקרה . אנו מתחייבים ללמוד ולהפיק לקחים גם ממקרה זה.

קניה פשוטה במייל, וגם מחיר משתלם. רשמו שנשלח לנקודת איסוף... בסוף שלחו אליי הביתה. אחלה שרות.

שירות מהיר ואמין, הזמנתי מיקרוגל תוך 3 ימים הגיע אליי השליח על הבוקר. מחיר ללא תחרות. ללא ספק אזמין מהם שוב מוצרים.

ממש איכות טובה ואין אותו בכל מקום והגיע מהר בקופסה קטנה והמחיר שלו זול ממש מציאה

קניתי אצלם מאוור. המחיר זול, המשלוח מהיר והשירות מצויין. אני אקנה אצלם שוב וממליץ גם לכם.

יעיל ונוח, עלות סבירה ביחס למוצר עבר ללא דופי, היו נחמדים מאוד אשמח לקנות שוב בעתיד.

שירות מצויין .איכות מוצר מעל המצופה . הוזמן דומה מאמזון התפרק לארח יומיים . מקווה להמשיך להזמין מהם ושישארו מחירים טובים ומוצרים באיכות גבוהה ביותר

שירות טוב ומהיר, לא ארזו את החבילה בצורה טובה כי המוצר יכול לקבל מכות או נפילות.

רכשתי דרך האתרמדבקות לתיקון בריכה המשלוח הגיע בזמן קצר וללא בעיות השרות היה טוב ואדיב

מוצר איכותי והגיע מהר למרות החגים. ישנו במלאי בלי עיכובים. כל הכבוד לכם תמשיכו כך

הכל היה מושלם! תהליך ההזמנה, המשלוח לנקודת איסוף היה מהיר ואנחנו מאד מרוצים. נזמין שוב.

האתר און ליין נוח וידידותי שירות מקצועי מהיר מחירים טובים ממליצה בחום . אשוב לרכוש

מכשיר קסם איזה כייף להכין המבורגר בלי שמן ועשן שניצלים בלי שמן ,חוויה מטורפת הכול צ'ק צ'ק טעים ובריא , קנינו את הגדול מאוד משתלם למשפחה .

בחנות זאת מחירים נוחים,ומבחר רחב של מוצרים. שירות לקוחות מצויין, יחס הוגן, עמידה בזמני אספקה.

מומלץ מאוד! מרגע ההזמנה תוך כמה שעות אספתי. המוצר היה מוכן ברגע שהגעתי ללא המתנה לקחתי את המוצר

הזמנתי מאוורר תקרה בסופ״ש. המשלוח יצא מהר והגיע מהר והמחיר מצויין גם הוא. מומלץ בהחלט.

הדלת יחסית פשוטה להרכבה (דורשת מסורית, מקדחה, מברגה ופטיש), הוראות ברורות, המוצר לאחר הרכבה איכותי מאוד, חזק ויפה. ההזמנה הגיעה תוך 3-4 ימים עד הדלת, ממליץ בחום.

רכשתי מספר פעמים, ולאורך כל הדרך נהנתי מהשרות האמין ,מחירים נוחים וזמן אספקה קצר. וגם חברת ההובלה היתה טובה ואמינה.

אחרי סקר שוק מעמיק הופתענו למצוא את השואב שחיפשנו בפער כזה משמעותי במחיר משאר הרשתות והחנויות, על אף האחריות המלאה. שירות מעולה, בעומס החגים קיבלנו את ההזמנה למחרת עם שליח עד הבית. סופר מרוצים והכי ממליצים!