
שירות מקצועי, מהיר ואדיב, הקניה התבצעה דרך הטלפון במהירות, אנשים טכנולוגיים שמבינים עניין, מחיר מצויין תודה רבה!

שירות מקצועי, מהיר ואדיב, הקניה התבצעה דרך הטלפון במהירות, אנשים טכנולוגיים שמבינים עניין, מחיר מצויין תודה רבה!

הזמנתי מהאתר וההזמנה דרכו היתה מהירה ואף הגיעה אלי הגיעה יום למחרת, כמובטח. עם זאת, אני לא מאמין שאי פעם ארכוש בחנות הזו בשנית. חוויתי לפי סדר הפעולות: 1. לאחר התשלום באתר לא קיבלתי שום אישור רכישה. לא הוצג דף אישור באתר, לא נשלח מייל, לא מהחנות ולא מחברת הסליקה. למעשה, לא הייתי בטוח שנעשתה רכישה ונאלצתי להיכנס לפירוט חיובי האשראי שלי (אף פעם לא כיף) בכדי לאמת. 2. בקשתי *היחידה* בטופס ההזמנה היתה ליצור קשר בקשר למשלוח, בקשתי לא התממשה. השליח הגיע בהפתעה בזמן שעשיתי דרכי לנופש עם זוגתי והלה נאלץ להשאיר את המשלוח לנפוש את הסופ״ש בארון החשמל. 3. והחמור ביותר מבחינתי, תיאור הפריט באתר הטעה אותי לחשוב (כאשר ציין בפירוש) שהאוזניות שהזמנתי כללו חיבור אודיו נוסף (3.5mm) אשר היה פקטור קריטי בהחלטתי לרכוש אותן. התאכזבתי מאוד לגלות שלא כך הדבר ולמעשה רכשתי אזניות שלא הניבו לי את הערך המוסף שחיפשתי בהן. וחבל, כי כבר היו לי אוזניות. חשוב לי לאמר שאיני חושב כלל שהשתשלות זאת נגרמה בזדון אלא רק מחוסר תשומת לב. אך זו במבחינתי סיבה מספקת שלא לחזור עימם לעסקים. תודה לקוראים. פרי

חווית קניה הכי טובה שהייתה לי מחיר הכי זול שמצאתי יחס ושירות נהדרים, קבלות ומספר מעקב של משלוח הגיע מהר משלוח מהיר, תוך פחות משבוע הגיע הביתה אין מילים, מעולים :)

יחס אישי מצוין שרות מהיר מחיר מעולה אחזור פעם הבאה שוב מרוצה מאוד מהמוצר והחברה

קנינו רמקול JBL flip 4 המחיר היה אטרקטיבי, והשירות היה אדיב מאוד, מומלץ בחום תודה!

שירות מעולה ואדיב תודה לאורטל דודי ותומר על השירות המידע והחיוך אחזור שוב . קניתי אזניות ורחפן

חיפשתי רמקול כזה במחיר שפוי בהתחלה לא האמנתי כמה זול זה קרוב למחיר בחו"ל, שדיברתי איתם בפלאפון, היו ממש סבלניים ועזרו לי בהתלבטויות שהיו לי, אנשים מדהימים וחווית קניה מדהימה ! ממליץ ביותר מחום זה המקום ללכת לקנות ממנו ! ללא ספק אחזור ! תודהההה !

אחלה שירות והסבר מפורט על המוצר מחיר מאוד מאוד זול לעומת שאר המקומות . מומלץ לבוא

התקשרתי לברר על רמקול נייד JBL FLIP4, ענה לי בחור אדיב.הזמנתי וקיבלתי תוך 4 ימים דרך דואר רשום. חווית קניה מצויינת. בהחלט אחזור לחנות הזאת גם למוצרים אחרים.

חווית קנייה נהדרת ! צוות אדיב ונחמד יחס מעולה ושירות מהיר ויעיל ממליץ מכל הלב !

אני פונה אליהם באופן קבוע לקבל שירותי תיקונים ותמיד מקבל שירות מעל ומעבר. אנשים ישרים, לא עודים עליך קומבינות. התיקון האחרון היה של אייפד אייר 32GB, הם עשו איזו טעות בעת פתיחת המכשיר (או שלא, אבל לקחו את הטעות על עצמם). רצו להחליף את הלוח האם, אבל לא הצליחו להשיג לוח חדש, אז קיבלתי אייפד חדש לגמרי (ועוד 64 ג׳יגה). זה לקח זמן כל הסיפור הזה אבל היה שווה לחכות. תמיד ממליץ לכולם רק על נקסטק. הם ממש דוגמה חיה בשביל בית עסק בארץ.

רכשתי אוזניות באמצעות אתר האינטרנט של Nextech, חווית הקניה הייתה ברורה וקלה, וכבר ביום למחרת קיבלתי את המוצר לשביעות רצוני, באמצעות שליח. איזה כיף!

חנות נהדרת עם שירות מהיר ואדיב. מחיר מצוין והכי זול בארץ. שמחתי לקנות ואחזור בעתיד!

רכשתי דרך האתר וביקשתי שייצרו קשר טלפונית- יצרו קשר מהר ודאגו להכל, המשלוח הגיע מהר כפי שהבטיחו. אחלה שירות :)

קיבלתי את המוצר במחיר מצוין, תוך פחות מ-48 שעות ועם שירות אדיב יעיל ומקצועי !

מנסה הרבה זמן למצוא את הרמקול הזה במחיר שפוי. לאחרונה הייתי בדיוטי פריי ששם זה עולה כ 1150 ש"ח אבל לא היה להם במלאי. חזרתי לחפש ואיתרתי את נקסטק דרך זאפ. המחיר היה מעולה, זול יותר מהדיוטי פריי! התקשרתי, 2 חבר'ה צעירים וסופר נחמדים ושרותיים ששמחו לעזור. היה להם במלאי (ולא אחד ובכמה צבעים) שילמתי והגעתי יום למחרת לאסוף (לא רציתי לחכות לשליחות של הדואר). עכשיו זה אצלי, כבר מחוץ לקופסא. סאונד פצצה!!!! איזה כיף. תמשיכו ככה חברים, מוצרים טובים במחיר הוגן ושירות אחלה ותגיעו רחוק!

שירות אינטרנטי מעולה, קיבלתי את החבילה בתוך פחות מ48 שעות ואפילו התקשרו כדי לוודא שקיבלתי את החבילה.

מתן שירות מעולה על מוצר באחריות. אוזנייה שמאלית הפסיקה לעבוד, וכאשר הגעתי לסניף תהליך פתיחת תקלה היה מהיר עם התחייבות עד 14 ימי עסקים. ביום עסקים ה 13 קיבלתי טלפון שאני זכאית לקבל אוזניות חדשות. בהגעתי לסניף קבלתי אוזניות חדשות והמוכר וידא איתי שהאוזניות עובדות כשורה.

לפני שבוע קניתי את הרמקול JBL Charge 3 בחנות הזה. בזמן הקניה השירות היה טוב ומקצועי. אבל כשבאתי אחרי 5 ימים להחזיר את המוצר (מסיבות אישיות) היחס ישתנה באופן דרסטי. המוכר היה לא מנומס, כאילו חיפש סיבות לא לקחת את הרמקול בחזרה. בהתחלה הוא אמר ששמרתי את המוצר בתנאים לא מתאימים. אחר כך האשים אותי בפתיחת האריזה למרות שלא נגעתי אותה בכלל. ואפילו אם זה כך בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) מצוין שפתיחת האריזה לא תיחשב שימוש או פגימה במוצר. בסופו של דבר קיבלתי את הכסף שלי אבל יצאתי מהחנות מתוסכלת ועם תחושה ממש לא נעימה. אחרי הכל לא יכולה להמליץ לקנות משהו במקום הזה
שלום מריה, אנחנו מצטערים לשמוע על חווית הקנייה שלך. המוצר הגיע אלינו כשהאריזה פתוחה והמכשיר חם מאוד. חששנו כי נעשה בו שימוש והוא נפגע כתוצאה מהתחממות. למרות כל זאת הוחלט לזכות אותך על המוצר. אנחנו בNextech נותנים את השירות ברמה הטובה ביותר ומנסים תמיד לספק את הלקוח. בברכה, צוות Nextch

שירות טוב, מחירים זולים. עונים מהר לטלפון ובאופן כללי מאוד נחמדים:) בסך הכל הייתי מרוצה.

שירות מפנק ומהיר! הגעתי לקנות רחפן החנות הייתה עמוסה לקוחות אך מיד התפנו אליי עובדי המקום והעניקו לי שירות אדיב עם מגוון המלצות ומבחר לא קטן במגוון מחירים שנתנו לי הרגשה לשם שינוי שלא מחפשים לדחוף לי את המוצר היקר בחנות אלא את הזול והנכון לתקציב ולרצון שלי! חנות מקסימה עם עובדים סבלניים ומחירים פגז!! ממליץ בחום!

הגעתי לסניף בלוחמי הגטו היה שם בחור מאוד נחמד (אבי) שטיפל לי בטלפון במהירות ומקצועיות והחליף לי את המסך תוך פחות מחצי שעה יצאתי מאוד מרוצה מהשירות ומחיר כיף שמצאתי רופא חדש לטלפון שלי :)

אחלה שירות מהיר ואדיב,הגעתי לחנות ומייד טיפלו בי רמקול איכותי ביותר והכי זול שמצאתי מרוצה מאוד מהמוצר

בס"ד המוכר דיבר בנחת ובסבלנות וענה על מה שרציתי לברר ( מפאת חוסר ידיעה בנידון). המשלוח הגיע בזמן ולפי מה שהוזמן-סוג וצבע.

אחלה שירות, מוצר נהדר. אמינות גבוהה, פלאפון רביעי שאנחנו קונים מהחנות הזו. בקיצור אחזור לקנות שם שוב.