
אני רוצה לפרגן לסלפי על חווית תיקון טלפון במעבדה שלהם. החוויה הייתה מאוד מקצועית והרגשתי שאני יכולה לסמוך עליהם. המסך של הטלפון שלי שבק חיים, מאחר ואני עובדת עם הטלפון הייתי חייבת מעבדה מהירה, קרובה לבית ושיש לה חלקי חילוף מקוריים לדגם יחסית ישן - Huawei P30 pro. לסלפי הגעתי במקרה דרך הדירוג של wisebuy, ייאמר לזכותם שיש להם את אחד הדירוגים הגבוהים באתר ולכן גם בבחרתי בהם - ולא התאכזבתי. תחילה נכנסתי לאתר שלהם - האתר ברור ואינטואטיבי והכי חשוב - מעודכן. הם הדגישו באתר כי כל הדגמים שמופיעים תחת רובריקה "מעבדה" וכתוב שהם במלאי - אפשר לסמוך שהם נמצאים במלאי - התקשרתי לוודא כי עדיין לא האמנתי - ואכן כך היה. כשהתקשרתי ענו לי דיי מהר ואישרו שהחלק קיים במלאי ואפשר לבוא לתקן. נקודה לשיפור: באתר כתוב ששעות הפעילות של המעבדה הן מ-9:00-20:00 , התקשרתי בשעה 18:00 ונאמר לי שהמעבדה כבר סגורה. בוקר למחרת התייצבתי בחנות, תיקנו לי את הטלפון בתוך שעתיים בלבד(!), כאשר במקומות אחרים היו משאירים אצליהם את הטלפון ליומיים. המחיר היה הוגן. הכי הפליא אותי שבשום שלב לא ניסו למכור לי טלפון אחר או דגם מתקדם יותר (למרות שיש כבר כמה מעליו) - אלא אמרו שהטלפון שלי מעולה ועדיף לתקן את החלק השבור. אז תודה לכם על התיקתוק, השקיפות והמהימנות.


















