חוייה בעייתית ביותר. התקלקל לי הסלולאר הקודם. פניתי אליהם כי בזאפ הספק מדורג גבוה וטוב.
הזמנתי את ה J5 ונאדה. יותר משבוע-שקט ואני ללא טלפון בכלל.
כעבור שבוע התקשרתי. טענו שלא עניתי אז לא שלחו למרות שקיבלתי אישור עיסקה. בסוף הגיע למחרת עם שליח דתי במונית, שלא יצא מהאוטו אלא דרש שאני אצא אליו. מזל שלא הסמנתי פסנתר. הגיע ללא ספרון וכשניגשתי לשחזר התקנותיי ב גוגל סטור, התברר שכבר היתה שם מישהי בשם ALINA. בקיצור, המכשיר כנראה לאחר תיקון/משומש למרות שזה לא צויין בהזמנה ובזאפ. שלחו לי לבן כסוף במקום צבע זהב שביקשתי וטענו טלפונית שנמצא במלאי.
לא עלה בדעתם לתת לי פיצוי על כל המכלול המתסכל הזה. תשפטו אתם.
תגובת החנות
שלוב רב,
קראנו את חוות הדעת בקפידה
מחוות הדעת לא היה ניתן להבין מה בדיוק הבעיה
הלקוח לא פנה או התלונן על כל בעיה שהיא
"שליח דתי ביצע את השליחות" האם זה משנה דת מין או גזע לביצוע השליחות?
לטענה "שהייתה מישהי בשם ALINA" אם אכן כך הדבר הרי שלא היה ניתן לבצע שימוש
עד אשר ALINA תכניס את ה google account שלה.
לסיכום לאחר שיחה עם הלקוח בניסיון להבין אם אכן משהו לא תקין , הוצע שליחות ובדיקה של המכשיר.
אך לדברי הלקוח הוא כבר משתמש במכשיר והכל עובד כשורה
אז על מה בדיוק התלונה?