
קניתי משם סוני חמש שירות טוב מהיר ומקצועי המחיר היה אחלה ובסך הכל חווית רכישה טובה

קניתי משם סוני חמש שירות טוב מהיר ומקצועי המחיר היה אחלה ובסך הכל חווית רכישה טובה

הזמנתי טלפון סלולארי, למחרת התקשרו, אמרו שאין להם של היבואן המקביל, אמרתי אז תבטלו. ביטלו. א' סתם בזבזתי 10 דקות ויום, ב' הם ממשיכים לפרסם את אותו טלפון, רק כמה שקלים יותר יקר. אם אין, למה אתם מפרסמים?
לקוח עשה הזמנה ב10 בלילה כשהחנות סגורה כמובן, בבוקר המכשיר ירד מהאתר ביבוא מקביל ועודכן מחיר ליבואן רשמי עקב איחור בזמני אספקת המשלוח. הודיעו ללקוח בתשע בבוקר עם פתיחת החנות והציעו לו להמתין יומיים שיגיע שוב יבוא מקביל . בחר שלא... זכותו . רק לא ברור איזה זמן בזבז אם עשה הזמנה בלילה והודיעו לו בתשע בבוקר...

קיבלתי שירות מעמית. השירות, אדיבות והמקצועיות ברמה גבוהה מחירים טובים ויחסי אנוש טובים ממליץ בחום

מחירים זולים, שירות אדיב יעיל ומהיר זה המכשיר השני שאני קונה דרכם כמה אביזרים לנייד

כבר פעמיים שהגעתי לחנות בהרצליה, לרכוש טלפונים ניידים. הצוות מעולה, שירותיים, מקצועיים ותקתקנים. ממליץ בחום :)

אני כבר פעם רביעית קונה מהם! אמינים,זולים ואדיבים!!חברה מעולה!!! ממליצה לקנות רק מהם בהתחייבות תודה.

קיבלתי שירות מעמית עבור מוצר משלים לפלאפון חדש שקניתי. השירות, אדיבות והמקצועיות ברמה גבוהה מחירים טובים ויחסי אנוש טובים ממליץ בחום

חנות מספר 1.כבר קניה חמישית שלי שם.כל פעם איציק עוזר לי בהכל.שלחתי גם חברים לשם וכולם היו מרוצים

אני קניתי אתמול טלפון שיואמי 10 tot דגם חדש שלא הכרתי והבחור בחנות שמו אדם נתן שירות מדהים סיפק לי את כל המידע שהייתי צריך בשניות עם המלצות אישיות ואנרגיות חיוביות לקחתי את עצתו ובאמת הטלפון אש ואני מבסוט מאוד.

רכשתי טלפון סלולרי במובייל לנד וזאת לאחר בדיקת מחיר שערכתי. המחירים משם מעולים והשרות אמין ונהדר ממליצה בחום

אני חוזרת לחנות זו שוב עבור כל נייד חדש שאנו רוכשים במשפחה, והפעם עבור בתי. אדם החביב סייע לנו מאוד בהסברים ובהמלצות. שירות מקצועי אדיב ואמין. מומלץ מאוד✅ אורית

אחלה שירות .קניתי אוזניות אירפוטדס אדם טיפל בי הכי טוב שיש ממליץ בחום תלכו ותבקשו רק אדם וגם זול

ממליצה בחום על מובייל לנד. שירות מקצועי, יחס חם ומחירים אטרקטיביים. אדם המוכר היה שירותי ועזר לנו מאוד. ממליצה

הגעתי למובייל ש עקב המלצה לא התאכזבתי שירות מעל ומעבר מחירים כמו באתר ללא ויכוחים נתנו לי מה שרציתי .תודה איציק

שירות מהיר ואמין העובדים מאוד מתוקים וזריזים היה ממש כיף לקבל מהם שירות פיזי וטלפוני

תודה על השירות המעולה שקיבלתי,הגעתי דרך זאפ ולא התחרטתי,איציק עזר לי בבחירת מכשיר ונתן אחלה שירות

שירות מעולה, אדיב, מקצועי והכי הוגן בו נתקלתי בשנים האחרונות. שוב תודה רבה לנועה שיש לה חלק ניכר בגיבוש חוות דעת זאת

אני כותב את זה רק כי קראתי שמישהו עבר את אותה חוויה כמו שלי. באתי לקנות מכשיר שמתפרסם בחנות במחיר 600 שח ופתאום הוא מתחיל לספר לי שהמלאי נגמר ונשאר רק "יבואן רשמי" במחיר יותר גבוה. נשמע לי כמו קשקוש מוחלט והמצאה גרועה שבאה לעבוד על הלקוח. קניתי את המכשיר היות ואני לא יכולתי להישאר בלי מכשיר אבל ברור לי שהוא עבד עלי. שלא ימכור סיפורים. לדעתי מדובר פה על הונאת ציבור כי המחיר מתפרסם אצלו באתר וצריך לערב את הרשות להגנת הצרכן. המוכר חייב להיצמד למחירים שהוא מפרסם. השירות היה מהיר ואדיב אבל זה לא מכפר על השקר.
לקוח הגיע לחנות ביום שישי בשעה 13:20 בצהריים - עשר דקות לפני הסגירה. הוסבר לו שנשאר רק יבואן רשמי ( אפילו עשו לו הנחה) ואם מעונין ביבוא מקביל מוזמן לעשות הזמנה באתר או לחילופין להגיע ביום ראשון בצהריים כאשר נקבל שוב סחורה.

מחירים טובים מאוד ושירות מעולה ! זמינים לכל שאלה ונותנים מענה מקצועי. בחנות יש את כל הציוד שצריך, חווית קניה טובה מאוד !

נכנסנו לסניף בהרצליה. השרות נפלא. מהיר ומקצועי. חווית ריכשה שמורה לטובה. תודה, נשוב שוב לחנות.

הגעתי לחנות הזאת בעקבות השוואת מחירים בזאפ, המחיר היה אטרקטיבי ביותר, השירות מצויין ואמין, האנשים בעלי תודעת שירות נהדרת. (בי טיפל בחור מקסים בשם אדם) מה עוד אפשר לבקש?

שירות מהיר, יעיל ושירותי. עזרו מאוד. המליצו על פלאפון וענו בצורה מקצועית. מחירים שלהם בין הזולים בזאפ. ממליץ מאוד. מרוצה מהקניה.

שירות אדיב, הוגן ובמחיר תחרותי. זאת לא הפעם הראשונה שאני קונה במובייללנד ואני עוד אחזור. מומלץ.

קניתי אוזניות AirPods יבואן רישמי של אפל, מרוצה מאוד מהשירות. אחלה מוצר, שמחה מאוד שקניתי אצלכם, תודה רבה

הייתה לי חוויה מאוד טובה בשתי הקניות שלי! שירות אדיב וסבלני של אדם וגם משלוח מהיר מאוד