
ממה שהייתי מרוצה במיוחד זה הטיפול בשירות לקוחות. קניתי מחשב אחר ויום אחר כך עלה המחשב השני לקנייה. העובדת שטיפלה בביטול ההזמנה ויצירת הזמנה חדשה הייתה אדיבה ויעילה.

ממה שהייתי מרוצה במיוחד זה הטיפול בשירות לקוחות. קניתי מחשב אחר ויום אחר כך עלה המחשב השני לקנייה. העובדת שטיפלה בביטול ההזמנה ויצירת הזמנה חדשה הייתה אדיבה ויעילה.

לא מומלץ, רכשתי דרכם (אתר וואלה ) טלוויזיה בעקבות חוות דעת מצוינות על המוצר. קיבלתי את הטלוויזיה- איכות פח. כתבתי חוות דעת אצם על המוצר ולהפתעתי חוות הדעת שלי (שהיא שלילית על המוצר) לא התפרסמה. הנה מה כתבו לי שירות הלקוחות שלהם: בהמשך לפנייתך חוות הדעת שמתפרסמות הן אקראיות ולא כל חוות הדעת מתפרסמות באתר עכב ריבוי קניות. נשמח לעמוד לרשותך גם בעתיד ולראותך באתר שוב, שרה, צוות וואלה! שופס אקראיות אה? רק חוות הדעת הטובות מפורסמות. ועכשיו יהיה מעניין לראות האם זאפ יפרסמו את זה

קניתי קפסולות של עלית למכונה כמו תמיד, וואלה שופס מגיעים בזמן עם אפס טעויות עד כה. ממליץ מאוד!!

לאחר השוואת מחירים ,פה היה המחיר הטוב ביותר כולל שליח יינם עד הביית,תוך שלשה ימים המשלוח הגיע

רכשתי בתאריך 5.2 שולחן פעוטות. השולחן ממש אינו מעץ מלא, למרות הכתוב באתר. מושב הכיסא ופלטת השולחן עשויים מדיקט דק ולא איכותי בעליל. השולחן הגיע סדוק באחד הקצוות! והמפתח אלן שחוק לחלוטין ולא ניתן להשתמש בו! מזל שהיה לנו אחד אחר בבית. בנוסף, לאחר ההרכבה גילינו שאחד הכיסאות (אולי שניהם, לא הרכבנו את השני) מתנדנד. אולי הכוונה הייתה לתת לילדה חוויה של נדנדה. בושה וחרפה! תתביישו לכם. לא אקנה מוואלה שופס שוב. היתרון היחיד הוא שהשולחן הגיע ממש מהר.
שלום ורד, שירות הלקוחות מנסה להשיגך מספר פעמים ללא הצלחה. אנו ננסה שוב ונשלח אלייך הודעה לכרטיס הלקוח .

אחרי מסע מתיש שעברתי מול החברה שיצרה את המקרר התקול שמרעיש אצלי כאילו יש בו רוחות רפאים, התייאשתי וחזרתי אל וואלה שופס. נתקלתי במקרה באיש מיוחד בשם דניאל. והבחור- מלאך. אם להיות רגע עממי- אז אין דברים כמוהו. יצא לי להתקל באנשי שירות מקצועיים ואחראיים, אבל האיש הזה היה אשכרה אכפתי. הוא התקשר ובדק מול כל הגורמים, ניסה למצוא דילים אחרים, לחפש עכדונים במחסנים, הוא לא חיכה לטלפונים ממני, הוא יזם ודאג, והתקשר לעשות וידויים. מולי, מול ההובלות ומול החברה הארורה שיצרה מקרר 'שקט במיוחד' כמו 4 בנייני תמ"א במקביל. בחיים, אבל בחיים לא נתקלתי בשירות כזה. בחיים. יש לכם נכס אדיר שם בחברה. תודה רבה על טיפול ברמה הכי גבוהה שיצא לי לפגוש. עדכון- בזמן שהתבקשתי מזאפ למחוק את שם היצרן של המקרר, וואלה שופס שלחו מתנה מקסימה כפיצוי והערכה. (למרות שהם היו ממש סבבה כל הדרך) סחתיין.

קניתי מאתר של וואלה את השולחן אלומיניום עם 4 כסעות , מוצר פגז לקמפינג מאוד ממליץ , ורציתי להגית תודה לנציגת שרות שבירר לי מה המצב של המשלוח (רק שאני לא זוכר את השם של נציגה )

חווית קניה לא נעימה הגיע תקבל,לאחר דיווח לחברה נשלח לתיקון וחזר תקבל בפעם השנייה.ממליץ לא להזמין מהאתר!

קניה בטוחה שרות מעולה .קניתי מס מוצרים לא התאכזבתי .שירות מעולה .מרגישה נח לרכוש שם .

המוצר שקנינו פגום ולא קיבלנו מענה גם לאחר ששלחנו תמונה של הסדק לוואלהשופס. שרות מאוד מאכזב.

שירות גרוע ואיטי - אל תתקרבו פן תכוו. הזמנתי 3 מחצלות ושילמתי. המוצר לא הגיע גם אחרי חודש. אי אפשר היה אפילו לפנות אליהם בטלפון אלא רק במייל והמענה אוטומטי.הם נותנים באתר את הטלפון של חברת השליחויות ובכך מסירים אחריות, אבל גם בחברת השליחויות אין עם מי לדבר. כאשר ביקשתי לבסוף לבטל את ההזמנה באתר שלחו לי מייל נוסף "לאחר בירור הזמנתך אבדה" ו"נשלח שוב". כאשר הגבתי לא תודה, שלחו עוד פעם מייל אוטומטי. אם היה אפשר לתת אפס כוכבים זה היה עדיף.

רכשתי מאתר ואלה שופ אכזבה גדולה א. 2 הרכישות היו זוועה מה שקיבלתי היה פשוט מאוד, כשרציתי לעשות באתר שלהם דירוג למוצרים לא פירסמו את המשוב שלי (מפרסמים רק משובים וחחות דעת ע"פ ראות עינינהם. לא מעודכנות ההזמנות והחשבוניות באתר כנדרש. לא הצלחתי להוציא את החשבונית מהאתר

חוויה נוראית, לוקח הרבה זמןן כל חבילה הכי קטנה שלהם וכמות הפעמים ששינתי סיסמא באתר שלהם לא נורמלאית , שירות לא טוב ולא ממלליץ מעדיף לשלם עוד כמה שקלים בשביל להזמין ממקום אחר שיותר אכפת לו מהלקוחות שלו.

השרות באתר מצויין רק חבל שעם רוצים לדבר עם מענה אנושי זה בלתי אפשרי לצערי אין מענה אנושי וזה לא פחות חשוב

נכנסתי לוואלה שופס בעקבות המלצות שראיתי ברשת ובתכלס לא התאכזבתי... המחירים נוחים והמוצר הגיע תוך יומיים בלבד, בגדול, חווית הקניה הייתה חיובית בהחלט.

נהניתי מהשירות ומהירות ההספקה. אין דברים כאלה . אחלה מוצר. אמינות בשירות . מומלץ מאוד . הילדים בעננים, ממליצה מכל הלב.

אתר טוב ברור ונוח מוצר פרקטי, פתרון מושלם לאחסון נעליים (גם להרבה זוגות...) שירות טוב, משלוח מהיר מרוצה מאד

אני רוצה לציין לחיוב את השירות של המנהלת לילך! אחרי חודש של טירטורים ועצבים היא טיפלה בי ונתנה לי את התחושה שבאמת אכפת לה ממני ומהחוויה שלי. ובאמת תוך רבע שעה כמו מטה קסמים הכל נפתר. אדם רגיש, איכפתי שעובד מהלב כמוה נדיר למצוא בימנו.

אתר הקניות הרציני ווהשירותי ביותר. מגוון טוב של מוצרים במחירים הוגנים יש עם מי לדבר גם טלפונית , משלוח בד״כ למחרת היום לרוב באמצעות גורם רציני (לרוב שירות UPS) ,בבעלות האתר חנות באילת כך שיצא לי לקנות בזמן שהות בחופשה באילת, אין לדעתי אתר קניות רציני ממנו בארץ , ויש עם מי לדבר אל יש איזושהי בעיה תקלה או בקשה להחלפה שפריט אחר. רכשנו כמשפחה באמצעות האתר מאות מוצרים לאורך השנים ולא התאכזבנו

הזמנתי מהם קוטל חרקים חשמלי של Graetz והוא הגיע אלי במהירות מעוררת השתאות ובמצב נוצץ. מאד ממליץ על החנות.

חווית קניה מושלמת, מצאתי את המחיר הכי זול ל- DVB (מקלט לעידן , לצפייה ישירה לווינית בערוצי טלויזיה ללא צורך בחיבור אינטרנטי, דרך מחשב וכל מכשיר אנדרואיד, כולל מע' מולטימדיה ברכב, קטנצ'יק בגודל של זיכרון נייד. מושלם, תוך פחות מ48 שעות הגיע אליי עם שליח UPS. נותן חשק להזמין דרך וואלה שופס כל דבר במקום לכותת רגליים בחנויות בעיר ובמרכזי קניות.

הזמנתי אוזניות שהיו אמורות להגיע עד 14 ימי עסקים. עבר חודש, המוצר לא נשלח ולא פנו אלי לומר מה הבעיה. שלחתי להם הודעה, אחרי כמה ימים חזרו אלי ואמרו שאין במלאי כרגע והציעו לחכות שבוע ושיודיעו לי. אחרי שבועיים שלחתי להם הודעה, הם חזרו אלי וביקשו שאחכה עוד. ביטלתי את ההזמנה.
בהמשך לטיפול בהזמנתך, הזמנתך בוטלה, כספך הוחזר והוזן לך קופון עקב המקרה לשביעות רצונך.

הזמנתי מייבש כביסה. סופק לי דגם שונה ממה שהזמנתי. באותו יום התקשרנו לוואלהשופס ואז החלו שבועיים של שיחות (חד כיווניות מצידנו יש לציין) של תיאום בין הצד שלנו שתקוע בבית עם מייבש שלא הזמנו לבין הספק שטוען שהוא סיפק לנו דגם טוב יותר (מה שלא היה נכון ומי בכלל ביקש ממנו לגלות יוזמה ולהחליט בשבילנו מה אנחנו באמת רוצים) ואחר כך אותו ספק הודה שלא היה לו אף פעם את הדגם שרצינו. שיטת מצליח במיטבה. רק לאחר יותר משבועיים של שיחות ובקשות מצידנו באו לאסוף את המייבש והחזירו את הכסף. פעם ראשונה ואחרונה שאני מזמינה דרכם. אמנם וואלהשופס הם רק גורם מתאם ולא הספק עצמו אבל אפס אחריות. אף אחד לא התקשר אליי, ניסה לברר מה קורה. בכל שיחה שלי אליהם הופתעו מחדש שהמייבש עדיין לא נאסף. שירות גרוע.

רכישה מהירה וקלה, אופני הכושר הגיעו תוך יומיים באמצעות שליח שיצר קשר מראש. המידע שניתן באתר לגבי האופניים היה מלא ומדויק.

חווית קניה מעולה. אתר ידידותי וקל להתמצאות. מציאת הפריט והאינפורמציה עליו היו מעולים. המעבר בקופה היה קל וללא תקלות. ממליץ מאוד