
ברור קצר בטלפון (עונים מהר) שהמוצר נמצא בחנות וקפצתי על הבוקר לרכוש את התיק. חניה יש, שרות אדיב ומבינים עניין. כמה דקות ואני כבר בחוץ להמשך יומי - המשיך לרכוש במקום זה בטוח.

ברור קצר בטלפון (עונים מהר) שהמוצר נמצא בחנות וקפצתי על הבוקר לרכוש את התיק. חניה יש, שרות אדיב ומבינים עניין. כמה דקות ואני כבר בחוץ להמשך יומי - המשיך לרכוש במקום זה בטוח.

שרות מהיר, יעיל ורציני. הזמנתי את המוצר דרך האתר, נציג שרות חזר אלי תוך זמן קצר , אימת את הפרטים והמוצר היה אצלי תוך זמן קצר.

הגעתי להזמנה בחנות לאחר שכל החברים שלי המליצו על החנות בחום רב . אני חייב לציין שכל הטיפול בי החל מנוחות ההזמנה דרך הטיפול וההקשבה ופינאלה בחווית קנייה שאין כדוגמתה בישראל גרמו לי להבין כי את הקניות הבאות שלי אעשה אך ורק במקום הזה. כל בקשה שלי טופלה בצורה סבלנית יסודית ומקתועית . אם יש מישהו שחושב לקנות ציוד במקום אחר - אני ממליץ לו לשקול שוב ושוב את חנות " ארליך מעבדות " ולהבין כי יש תמורה בעד המחיר שמשלמים. כל הכבוד והמשיכו כך

השירות הכי טוב והכי אמין!!! אני מכירה את ארליך מעבדות כבר 10 שנים ויש לי רק מילים טובות. המוכרים מעולים, מקצועיים ויש אפילו חנייה בחינם ללקוחות. נעים לבוא, להתייעץ ולקנות. מומלץ בחום~!~!~!

הגעתי לחנות אחרי סקר אינטרט ושמועות טובות על ארליך. השירות היה מעולה ורכשתי גם אביזרים נלווים. חנות מומלצת לצלמים ישראל ! יש גם שירות תיקונים ואפשר לסמוך על אנשי החנות במאה אחוז!!!

הזמנתי את המצלמה דרך האתר , תוך פרק זמן קצר יצרו איתי קשר בשירות לקוחות על מנת לוודא את הזמנתי . הצוות היה מקצועי ואדיב ואני ממליץ על החנות לכל מי שעוסק בצילום

קניתי תיק של חברת Kata , צוות החנות היה אדיב ומנומס וענו לכל שאלה שרציתי לשאול. עזרו והסבירו את ההבדל בין הדגמים השונים ותמיד תמיד היו עם חיוך ענק על הפנים. כל הכבוד לצוות ולשירות הלקוחות שלהם. תמיד שמח לחזור לחנות , כן ירבו

לארליך הגעתי אחרי אינספור המלצות ומילים טובות,אם כבר רוכשים ציוד אז השירות והאחריות במיוחד במוצרים כאלה חשוב מאוד, כאמור אחרי כל כך הרבה המלצות ידעתי שכדאי ומומלץ לרכוש רק משם! אני יודע שאמשיך לרכוש שם ובטוח שאקבל את השירות ועזרה במקרה הצורך ( נקווה שלא נצטרך אבל בכל זאת) תודה,ליאור אסיס

ראוי לציין את אנשי המקצוע בארליך. סיפקו לי מידע עדכני ותשובות על כול שאלה שהתבקשו להשיב עליה . הנני לקוח של שנים בחברה הנ"ל ותמיד חוזר אליהם לחדש ציוד ותמיד מקבל שירות אמיןמקצועי ועדכני והפנתי אליהם את כול חברי לעבודה וגם הם מרוצים מאוד דרך אגב המצלמה הינה מצויינת

שלום .. אני רוצה להמליץ על ארליך מעבדות .. אני עובדת איתם 5 שנים ומאוד מרוצה מכל מה שקשור אליהם .. אם זה יחס אנושי .. אכפתיות ותמיד תמיד יש להם דברים במלאי ואם יש משהו מיוחד שאין הם תמיד מוכנים להזמין .כמו שאומרים סוף סוף מקום שאפשר לסמוך עליו ,באמת שירות מעולה עומדים מאחורי המילים שלהם.כל הצוות פשוט מקצועי הן בתחום המכירות והן בתחום התיקונים.כבר רכשתי אצליהם 5 מצלמות וכל הציוד הנלווה .ממליצה בחום !!!

אחלה מחיר(למרות שישנן חנויות יותר זולות )אך היחס והשירות מעולים. והכי חשוב האמינות מיגאל ארליך ועובדיו ,אני ממליץ בחום.

הגעתי עם עדשה תקולה שנפלה לי. לאחר בדיקה המסקנה היתה שצריך להחליף חלקים שלא קיימים בארץ. הצוות של ארליך ניסה בכל זאת להזמין את החלקים מחו"ל ובו בזמן שמרו לי עדשה חדשה בצד עד לאישור מהביטוח. בסוף לקחתי עדשה חדשה. היה קצת קשה להשיג את אתי בטלפון אך אני חייב לציין את השירות המקצועי והאדיב. ללא מריחות זמן. שירות מצוין

בדקתי מחירים בZAP ומחיר המצלמה היה יקר יותר ב 200 ש"ח אל אני מעדיף את השרות הטוב של ארליך מעבדות וגם קיבלתי זיכוי ל 5 ניקויי חישן ללא תוספת מחיר.

כלקוח שחוזר וקונה וקונה מוצרים רבים המוזמנים ומסופקים תוך זמן קצר, ברוב המקרים תוך פחות משבוע מיום ההזמנה. אציין ככותרת בחווית הקניה את היושר והאמינות של מר יגאל ארליך והקרנת מאפיין זה על כל עובדי החנות.נדיר לאחר סיכום מחיר למוצר שיפחיתו ממחירו בזמן האספקה וזאת עקב ירידת שעער הדולר.

לאחר בדיקה וחיפוש באתר של ארליך מעבדות התרשמתי הגעתי לחנות ולא התאכזבתי ,רכשתי מצלמה CANON G9 קיבלתי שירות יחס ואדיבות מהמוכר דניאל והסבר על המוצרים הנילווים למצלמה,קיבלתי הסבר על האחריות שמגיעה לי ע"י החנות.רכשתי מהחנות גם תיק איכותי וכרטיס זיכרון למצלמה של חבר,עדיף לרכוש בחנות שניתן לקבל שם את כול הפרטים ולא בחנויות וירטואליות ששם אולי המחיר יותר זול במעט.אני יחזור לקנות שם שוב וגם יפנה חברים שלי למקום.ממליץ בחום ושווה כול שקל ששלמתי שם

הגעתי לארליך מעבדות דרך אתר זאפ (הציעו את המחיר הנמוך ביותר עבור מארז צלילה מקורי של קאנון). כבר בטלפון קיבלתי שירות מצוין והם וידאו שיש את המוצר המבוקש במלאי. כשהגעתי לחנות לאסוף את המוצר קיבלתי הדרכה מלאה ומקצועית על אופן השימוש במארז. בהחלט אמשיך לקנות שמקום זה בפעם הבאה שאצטרך חנות צילום.

לפניה הקנית העדשה דיברתי עם החנות בטלפון ולאחר שקיבלתי את כל המידע הנחוץ לי בקשתי לשמור את העדשה למשך יומיים עד שאגיע מחיפה לתל-אביב. אכן העדשה נשמרה וכעבור יומיים הגעתי לחנות. ביקשתי שיבדקו את העדשה לפני שאני נוגע בה. אכן הסכימו ולשם כך בקשו את המצלמה. כך בודקים עדשות. זאת מקצוענות. לאחר מכן רציתי לרכוש מסנן לעדשה והתסבר כי חלה טעות במחירון האנטרנטי. מיד תוקנה הטעות גם בחשבונית וגם באתר. קניתי בנוסף כרטיס זכרון וסוללה למצלמה. הכל בעדיבות, התיעצות והרבה סבלנות. לאחר כחודש חררתי לבדוק את העדשה בגלל תמונות לא חדות מספיק לטעמי. ושוב, נתבקשתי להשאיר גם את המצלמה. הכל נמצא תקין ולא ביקשו תשלום על בדיקה מיותרת! אכן העדשה היתה תקינה ועם הזמן למדתי להשתמש בה כראוי. מומלץ בחום.

רציתי לקנות 24-70/2.8L - בין כל החנויות רק פה (וגם בפוטופילם) היה במלאי, אצל אחרים רק לפי הזמנה מראש. באתי לחנות - יש חניה גדולה חינם (נדיר בת"א). הציאו לי במקום 24-70 עדשה משומשמ 28-70 בפחות מחצי מחיר, במצב מאולה, צילמתי קצת בחנות וקניתי. ממליץ בחום.

באתי לרכוש את המוצר ישירות בחנות,קיבלתי שירות מופתי. אדיב,מקצועי ונעים, כולל הסברים מלווים והכוונה לשימוש נכון. אני מבצע רכישות בהרבה חנויות, ושירות כמו שקיבלתי אצל ארליך - הינו מצרך נדיר בימינו, כן ירבו, ארליך - יישר כוח! ברור כי אחזור לרכוש שם.

התקשרתי כי רציתי לוודא מחיר וזמינות המוצר במלאי. עקב חוסר היכרות עם החנות וכן עניין השיבושים בדואר העדפתי לגשת לקנות בחנות. השירות בטלפון היה מהיר אדיב ומקצועי. החנות עצמה קטנה אך נראית מקצועית. המוכר מאוד אדיב סבלני ומקצועי. הסביר לי ארוכות על המוצר ושימושו.

משלוח מהיר שרות לקוחות מצוין קונה רק בארליך מעבדות עובדים וזמנים תמיד שעות נוחות מחירים פצצה אחראים בקניות ומשלוחים

פניתי לארליך בעקבות הפירסום בזאפ ובהיותי מכיר את החנות (קנית גם בעבר ציוד צילום) קיבלתי יעוץ מקצועי עניני מהבחור שנתן לי שרות, הוא ענה לי על כל השאלות שהיו לי, כשהחלטתי לרכוש קבלתי מתנה חמישה נקויי חישן בחינם. תענוג של עדשה ותענוג של שרות, מי יתן שנקבל שרות כזה מהרבה עסקים במחוזותינו. בברכה אמנון