
שלום, הזמנתי את סט הטונרים למדפסת המשולבת וכעבור מס' ימים שליח הביא אותם אלי למשרד.

שלום, הזמנתי את סט הטונרים למדפסת המשולבת וכעבור מס' ימים שליח הביא אותם אלי למשרד.

שירות מהיר ואדיב. המוצר הגיע בזמן עם השליח עד הבית ודאגו גם להתקשר קודם ולוודא שוב פרטי הזמנה. בקיצור -מסודרים ותקתקנים.

הזמנתי טונר מקורי, הגיע מהר כמובטח ללא תקלות לחנות ליד המשרד איסוף נח בשעות נוחות

ואוו! חברה שזוכרת מזה שירות איכותי וטוב. לא היה מה שרציתי במלאי דורון שוחח איתי, הבין את הצרכים וכשהבין שאני צריכה בדיוק מה שהזמנתי - ואתמול דאג לזה! אין ספק שמעתה אתם חנות הבית שלי

מאד מרוצה! ממשק נוח באתר. שירות משלוחים מהיר, תוך יום מההזמנה המוצר הגיע עד הבית.

הזמנה בקלות, תקשורת פשוטה ועניינית ומשלוח תוך זמן קצר. תהליך חלק וללא בעיות. בסה"כ מה שהייתי מצפה

המוצר הגיע תוך יומיים, אחלה שירות מוצר חדש עם תוספות הדיו המקוריות שהזמנתי אני מאוד מרוצה מהשירות

קונה מהם שנים כבר. הכי מקצועיים, מסבירים, עוזרים ומחירים ללא תחרות. משלוח מהיר. אף פעם לא היה לי בעיה עם הדיו התואם שלהם

שירות מהיר ואדיב מרגע ההזמנה חזרו אלי אחרי 10 ד בכדי לוודא פרטים וההזמנה גיע תוך יומיים

חווית הקניה ממש מהנה והשרות בכללי מצויין והמשלוח הגיע כעבור יומיים להיכן שביקשתי כשבכל רגע נתון יכולתי לדעת מה קורה עימו

קיבלתי שרות מצוין, גם לפני הקניה וגם כאשר המשלוח התעכב. טוב לקבל שירות מאנשים שיודעים את מקצועם וגם נחמדים!

רכשתי מדפסת בהמלצה, ואני מאוד מרוצה מהשירות המהיר, הכל הגיע תוך יום וחצי, ממליצה על המדפסת MFC-J1010DW חווית קניה טובה, ומוצר איכותי. תודה :)

הזמנתי לראשונה דיו חליפי, התייעצתי עם נציג השרות לגבי הרכישה וקיבלתי ייעוץ מקצועי והבטחה לקנייה. ההזמנה הגיע לנקודת החלוקה תוך שלושה ימי עסקים. המוצר פועל במדפסת ללא תקלות. זו לא הרכישה הראשונה שלי מהחנות, כל הרכישות היו לשביעות רצוני. ממליץ מאד על החנות.

המוצרים במחיר מצויין. התקשורת עם החנות קלה ובאמצעות ווטס אפ. ממליץ בחום על החנות הזו.

הזמנתי מדפסת - מומלץ ,וטונר באותו יום יצרו איתי כשר ,הציו להוזיל את הקניה עם טונר יותר זול. קיבלתי הזמנה תוך יומיים -הכול תקין ועובד

חוויית הקניה היתה נהדרת. אתר ברור ונוח להתמצאות. המוצר הגיע במהירות לנקודת איסוף, ומשמש אותנו לשביעות רצוננו.

האתר נגיש וקל לתפעול. השירות מעולה. קבלתי את המדפסת בזמן שהובטחה, והיא הגיעה ארוזה היטב ובמצב מושלם. קל לדבר עם שירות לקוחות והתגובה כמעט מיידית. עד כאן, ללא ספק 5 כוכבים. אבל.... הגעתי אל החנות דרך ZAP, והמחיר היה אטרקטיבי. קניתי וכאמור חוויית הקניה היתה מעולה. לאחר הקניה גיליתי שמדפסת זו בדיוק נמכרת במחירים נמוכים עד 200-300 ש"ח בחנויות מחשבים בתפוצה ארצית עם אחריות היבואן. הלקח: אל תסמכו על ZAP כשמדובר במחיר. שני כוכבים ירדו על המחיר.
גולשים יקרים. הלקוח רכש בחודש 11-2023, כמה ימים לפני הבלאק פריידי ששם כנראה היה מחיר מוזל (לא בדקנו). מה שכן, ביום רכישה היינו מאוד אטרקטיביים (הלקוח מעיד על זה). נ.ב חוות הדעת מופנית אל ZAP :)

הכל היה מצוין אתר ידידותי, שירות אדיב, מחיר מעולה, משלוח חינם מהיר ביותר תודה רבה!

השירות בסדר מהיר וטוב אבל . אטום. הזמנתי ראש דיו בלילה. בבוקר התקשרתי כדי להחליף את ההזמנה. כי עשיתי טעות . נמסר לי שהיא יצאה ולא ניתן . כשהגיע לידי שוב התקשרתי וביקשתי להחזיר ולהחליף את ההזמנה. נמסר לי שניתן להגיע פיזית לחנות . אני גר רחוק ורגיל לעבוד במשלוח שניתן להחזיר. כך שהשירות מהיר אבל אטום . לא אקנה שוב בחנות זו
גולשים יקרים, הלקוח מציין שרכש מוצר ותוך 12 שעות כבר שלחנו אליו - כנראה ששברנו שיא חדש :) יש לציין המוצר עלה 79 שח. כל מה שיש לעשות זה להחזיר אלינו ולקבל את המוצר שהלקוח כן רוצה (כמו כל חנות אחרת). יש לנו שירות של שליחים שיבוא ויעשה את זה בשביל הלקוחות. בסוף הלקוח מסביר שהוא טעה בדגם וכל פתרון לא היה מקובל עליו. בברכה פרידיו

הגיע מהר, במחיר הכי זול התקשרו להציע דיו חלופי, לא התאים לי קיבלו וכאמור שלחו במיידי

שירות אדיב ומקצועי ההזמנה הגיעה תוך יומים עד הבית. המגרסה מצויינת ממליץ עליה ועל החנות FreeDio

פשוט וקל ויעיל. המוצר סופק כפי שהובטח ולאן שהובטח - והכל צ'יק צ'ק. תודה ולהתראות בקניה הבאה.

הזמנתי באתרביום חמישי בבוקר, תוך דקות נציג חזר אלי לגבי המשלוח והבטיח שההזמנה תגיע תוך 5 ימים. החבילה הגיעה אלי ביום ראשון בצהריים. כל הכבוד להם.

הרכישה באתר קלה ונוחה מאוד, המשלוח סופר מהיר והשירות מצויין. רכשנו במבצעים מאוד מאוד משתלמים!

חבל שאין תיאום בין מחלקת שירות הלקוחות שלהם ובין שירות המשלוחים. ביטלתי את ההזמנה שלי לאחר שאמרו לי שיעברו שבועיים מיום הזמנת הטונרים עד שההזמנה שלי תגיע.
גולשים יקרים! הלקוחה צודקת. אכן הייתה הזמנה שהתעכבה בחברת המשלוחים, הצענו פיצוי, חבילה חדשה, שליח עד הבית וכל מה שרק אפשר :) לצערנו לא הספיק ללקוחה כלום... גם זה קורה לפעמים. חברה כמונו נמדדת בפתרון הבעיה שהיא צריכה להתמודד איתו, והפתרונות שהיא מציעה ויודעת להציע. רק נציין שמדובר בתקופת שופינג איי אל ובלאק פריידי, שבימים אלה כולם סובלים מעיכובים. צוות פרידיו.