
חנות מומלצת בחום. שירות מעולה מבחר עשירודייקנות במשלוחים. אני קונה ב-All4Pet דרך האינטרנט לפחות פעמיים בחודש.

חנות מומלצת בחום. שירות מעולה מבחר עשירודייקנות במשלוחים. אני קונה ב-All4Pet דרך האינטרנט לפחות פעמיים בחודש.

All4pet השירות מצוין, תמיד זמינים ומשדרגים. משלוח עד הבית בזמינות גבוהה. בהחלט ממצליצה להזמין מ-all4pet

הכל היה בסדר וגם זמן הספקת ההזמנה היה מהיר בילה החתול שלי אהבנה את הכל

אני לקוח כבר כמה שנים. קניתי שם לכלבה שלי אוכל, צעצועים, חטיפי אילוף, משחות שיניים, קולרים, ועוד. השירות תמיד אדיב, סבלני ואינפורמטיבי (למי שיש הרבה שאלות כמוני), ואני תמיד יוצא מרוצה. ממליץ בחום.

שירות לקוחות מצויין, בכל בעיה החנות תפתור את הסוגייה. אחלה מחירים (אמנם לא הכי זולים), אחלה צוות והכי חשוב - אמינות!

חנות נהדרת, מחירים ממש טובים ותמיד מתקשרים לוודא את ההזמנה לפני שמחייבים. תודה רבה, אמשיך להזמין מכם.

שירות מעולה, כשחסר משהו במלאי ישר מזמינים לי במיוחד, ומגיע תוך פחות משבוע עד פתח הבית. תמיד מוסיפים דוגמיות של חטיפים ואוכל יבש שהחתולה מאוד אוהבת, מרוצה מאוד !

תהליך הקניה מהנה מגוונת ורחבה וחתולים שלנו הזמנו והגיעו תוך יומיים (בכל זאות אנחנו בסגר)

שרות אדיב ויעיל (דיברנו פעמיים בטלפון) הסברים לעניין סך הכל מחירים סבירים משלוח הגיע בזמן

משלוח מהיר אוכל החתול הגיע תוך 5 שעות , ושירות מעול עונים על הטלפון מהר

קניתי אוכל לחתולי רחוב. הקניה היתה מאד נוחה, מחירים מצוינים, משלוח מהיר ושליח נחמד מאד. ממליצה בחום.

האתר מציע מגוון רחב של מוצרים במחירים מאוד הוגנים ולעתים עם מבצעים מפתיעים. לפעמים יש חוסרים וזה קצת מבאס (כמו חול סויה שחסר המון זמן נגיד) אבל זה לא כ"כ קשור לחנות אלא לספק... השירות מעולה, הכל לכלב ולחתול טבעון זו החנות הכי טוב שיצא לי לקנות בה, השירות מקצועי ואישי, כל העובדים והעובדות סופר מנומסים ומנומסות, נחמדים, ומסייעים בכל דרך אפשרית. קצת מבאס שהמינימום להזמנה כל כך גבוה, אני גרה די קרוב לחנות, ואם לא היה מינימום גבוה כל כך הייתי רוכשת דרך האתר הרבה יותר. בסך הכל חויית קנייה מאוד נעימה וממולצת.

חנות מצויינת! שלחתי בערב הזמנה למספר שקי אוכל לחתולים, למחרת התקשרו מהאתר לוודא פרטים ומיקום ובערב המשלוח כבר היה אצלי על המרפסת. מקווה ששאר האתרים יגיעו לרמה הזו..

הזמנתי אוכל רפואי לחתולים, גם במחיר טוב וגם הגיע ממש מהר. אני מאוד מרוצה .

חוויית הקנייה שלי בחנות מאד חיובית: כמעט ולא נתקלתי בחוסרים במלאי, המשלוח מגיע מאד מהר, המחירים הוגנים ושירות הלקוחות תמיד חיובי, נגיש וזמין. אני מאד מרוצה ומקפידה להמליץ על החנות לסביבתי.

שירות מצויין! מענה מיידי לפניה במייל ואיסוף המוצר עוד באותו יום של ביצוע ההזמנה, אין ספק שאשמח לרכוש מכם בשנית

רוצה להגיד לכם תודה ענקית על השירות המהיר ומדויק! תוך שעה מרגע ההזמנה המשלוח הגיע וחיכה מתחת לדלת לא ראיתי דברים כאלו ! תודהההה ! אתם 10!!!

מזמינה משם אוכל באופן קבוע. משלוח מהיר הכל טוב מחיר הוגן ותקשורת טובה אם יש צורך

צוות אדיב ויעיל. בטלפון הם תמיד נחמדים ומשתדלים וגם צוות השליחים מהיר ויעיל. ממליץ בחום

שרות טוב ומחירים נוחים , הנהג שמביא את המוצרים אדיב, אתר האינטרנט מאד ידידותי וזמין.

חוויה לא טובה בכלל. כל מה שהזמנתי החליפו לי כל פעם בשיחה אחרת, כך שכל הפריטים קיבלתי חלופי. כל ההזמנה נעשתה למען מגרדה ( שגם אותה שלחו במועד מאוחר יותר לאחר שהודעתי שהיא לא הגיעה במשלוח הראשון) ובסוף לא הייתה קיימת במלאי טורטרו אותי להחליף אותה והחליפו לאותה אחת שלא הזמנתי. בסוף לא קיבלתי את הפריט שהיה העיקר שלי להזמנה וגם קיבלתי פריטים חלופיים של חול וחטיפים.
הלקוחה צודקת ובאמת היה רצף של תקלות מצדנו שניסינו לתקן, לצערנו לא לשביעות רצונה של הלקוחה. אנחנו עושים את מירב המאמצים לתת לכל לקוח את השירות הטוב ביותר. לצערנו לפעמים זה לא מצליח ועל זה אנחנו מתנצלים.

רכשתי כבר מספר הזמנות מהחנות. המשלוח תמיד מגיע ממש מהר. הם תמיד דואגים להתקשר מיד ולוודא אם יש איזה עניין עם ההזמנה במקום פשוט להניח לבד ולשלוח משהו לא נכון שבסוף יעלה לי יותר.. קיצור - נחמדים, מקצועיים ושירותיים.

היי רציתי להגיד שאתם פשוט מדהימים!! ואני בטוח אחזור ואזמין ממכם!! הזמנו ממכם *היום * בבוקר אוכל בציפייה שתביאו לנו עד סוף השבוע הזמנו שק פרו פאק - להפתעתי גם הייתם זולים יותר משאר האתרים שבדקתי דרככם, גם לא לקחתם דמי משלוח גם פינקתם את סטיצ' החתיך והשמן שלנו בחטיפים והשיא היה שהבאתם לנו את ההזמנה חמש שעות אחרי ההזמנה שלי! מדהימים, כל הכבוד , אנחנו בטוח נמשיך להזמין ממכם

מזון יבש לכלבים, טרי (תוקף ארוך מאוד), הכי זול, קל להזמין וכבר פעם שניה מגיע תוך פחות מ 24 שעות.

במקרה נודע לי לאחרונה על רשת החנויות היפופוטם (ALL4PET). ראיתי שהם זולים ויש חנות בעירי, החלטתי להזמין מוצרים בשביל החתולה שלי. המשלוח הגיע לפי ההזמנה, והיה משהו שהיה חסר להם, הם התקשרו להודיע. הציעו משלוח ללא המוצר וזיכוי עליו בחשבון, או לחכות כמה ימים עד שהמוצר יגיע לחנות. מאז המשכתי לקנות אצלם, תמיד לשביעות רצוני.