הזמנתי טלוויזה בעלות די זהה לחניויות נוספות, עלו ראשונים בחיפוש בזאפ
לאחר שוודאו פרטים ואישרו עסקה לא הגיע כלום במהלך שבועיים.
התקשרתי ביוזמתיאמרו שאין את הדגם שלי יותר וביקשו להוסיף עוד 400 שח. התחייבו להגיע למחרת להתקין דגם משודרג והתנצלו על העיכוב.
למחרת חיכיתי חצי יום להובלה, השליח איחר. לא בוצע ההתקנה בטענה כי התקנה נפרדת מהובלה דבר שלא הוסבר לי בהזמנה והדגם לא שודרג
פניתי טלפונית לא הסכימו לזכות על ה400 שח שהוספתי
מאוד מאוד לא מרוצה
לא מומלץ
תעברו לספק הבא ברשימה
תגובת החנות
הלקוחה הזמינה את המכשיר ב10.2.20 וקיבלה את המכשיר ב-16.2.20
הלקוחה הזמינה במקור מסך מיבואן מקביל
ולאחר שיחה איתנו החליטה לשדרג ליבואן רישמי סמליין אשר כולל התקנת קיר חינם מסמליין
למרות שהוסבר ללקוחה שהיא מזמינה את סמליין להתקנה היא רצתה שהמוביל יתקין את המסך שזה בלתי אפשרי.
לאחר קבלת המוצר התקשרה הלקוחה בטענה שהיא רוצה לקבל זיכוי על ההתקנה
הוסבר לה פעם נוספת שהיא לא חוייבה על ההתקנה ועדיין מגיע לה התקנה חינם מהיבואן.
צר לנו שהלקוחה לא מבינה את התנהלות ונוהל היבואן