מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 21

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
Viachislav
Viachislav
07.02.2022
מוצר שנרכש: mi 11t pro 12gb

great experience, good people best prices that I found in the city , I heard them and I took a great phone . very glad that I meat them .

חוות הדעת עזרה לכם?
ofiraloni759
ofiraloni759
02.02.2022
מוצר שנרכש: אייפון איקס אר

לאחר שנכוותי כבר מ2 חנויות שמלרסמות מכשירים חדשים אך בפועל התגלו כמשומשים ! הגעיתי לחנות וארז המקסים הסביר לי איך מגלים כי המכשיר חדשהאו לא והראה לי באתר הראשי של אפל כי המכשיר לא הופעל לעולם .

חוות הדעת עזרה לכם?
קטלינה
קטלינה
01.02.2022
מוצר שנרכש: 9c

מתי אני היתי בכול חנות אחרת תמיג נעסו לתת לי מה שאני לא רוצה כאן באמת החה שירות יוצא מן הכלל

חוות הדעת עזרה לכם?
Ariel
Ariel
30.01.2022
מוצר שנרכש: אייפון 12 פרו מאקס

קניתי טלפון של אייפון ביןם שישי מחרי היה ממש טוב גם שירות במעמד הקניה . רק היון התקשרתי לשאול כמה שאלות לגבי תפעול והעברת נתונים היו סבלנייםהומקצועיים

חוות הדעת עזרה לכם?
shakedlevy2001
shakedlevy2001
13.01.2022
מוצר שנרכש: samsung A72

הזמנתי מהם טלפון מסוג סמסונג. הם ביקשו את הביטוח בתוספת תשלום. ברגע שסירבתי הם דרשו דברים מאוד לא הגיוניים שאשלח להם כדוגמת צילום תעודת זהות וצילום אשראי כולל המספרים, דבר שאני ממש לא מקבלת. ביקשתי לבטל את העסקה וגם עם זה הם מאוד מתמהמהים והייתי צריכה להתחנן לקבלת מייל על ביטול העסקה וקבלת החזר כספי.

תגובת החנות

שלום רב . לצערנו הלקוחות לא היו מוכנים לקבל את נהלי החנות.. כל לקוח שרוכש אצלנו באתר האינטרנט מחויב בשליחת פרטים מזהים הכוללים (צילום תעודה מזהה של בעל הכרטיס). הלקוחות לא היו מוכנים להקשיב ולא רצו לשלוח את הפרטים לכן נשלח אליהם במידית ביטול ללא שום התמהמהות עליה הם דיברו.. בסט סייל מתחייבת לתת שירות ברמה ומחירים מהטובים בארץ וכך נמשיך לעשות . בהצלחה ללקוחות

חוות הדעת עזרה לכם?
ליהי
ליהי
09.01.2022
מוצר שנרכש: סמסונג 32 m

חייבת לציין שמשזמן לא מצאתי מקוןה עם שירות ויחס כזה מדהים הנציג היה מקצועי טוב רהוט ונעים פשוט כיף

חוות הדעת עזרה לכם?
שאול
שאול
27.12.2021
מוצר שנרכש: סמבינג 20 fe

היום הבוקר קמיתי טלפון של סמסונג 20 השירות היה ממש מעילה המחיר מצויין אחשור על בטוח לקנות

חוות הדעת עזרה לכם?
Sam
Sam
22.12.2021
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Xiaomi Redmi 10 ומגן מסך

חוויה מאד לא נעימה. הזמנו באתר ולאחר יותר מ-24 שעות מקבלים שיחה טלפונית מהחנות בה בקושי היה אפשר לשמוע את הנציג. ביקשנו כמה פעמים שידבר בקול יותר, אך לא הגיב. הודיע [בקול שבקושי נשמע], כי הפרטים לחיוב אינם מדוייקים (בלי לפרט מה לא מדוייק), ולכן הוא מבטל (!) את ההזמנה וצריך לעשותה מחדש, ולחכות עוד זמן עד שהמוצר יגיע. ואז אמר 'בהצלחה' וניתק עלינו בלי שהיה אפשר לשאול, לברר, לבדוק.

חוות הדעת עזרה לכם?
ski
ski
19.12.2021
מוצר שנרכש: Iphone 11 Pro

רכשתי מהחנות אייפון 11 פרו חדש. לאחר יומיים הבנתי כי המיקרופון והדיבורית לא תקינים. הלכתי לחנות והם החליפו לי את המכשיר - ברכות! חזרתי הביתה, טענתי את המכשיר בכל המדיה מחדש (תמונות מוזיקה ועוד) ושוב הבעיה חזרה, חצי מהשיחות לא שומעים אותי המיקרופון עובד לסירוגין וכדומה. התקשרתי ואמרו לי לבוא שיש לי זמן ושהם ישלחו את המכשיר לתיקון. בינתיים עברו חודשיים כי לא היה לי זמן לחזור שוב על כל הביוקרטיה של להחליף מכשיר ולסדר את כל המדיה ולצערי הרב נשבר הפאנל האחורי בתוך הכיס. כעת לא רק שהם לא יכולים לתקן את הבעיה שהייתה אלה גם אין לי יותר אחראיות על מכשיר ששילמתי מלכתחילה יותר בשביל הביטוח והאחראיות וכל זה פחות מ3-4 חודשים. מסקנה: הטלפון שהם מגדירים כחדש לא בהכרח חדש אלה - מ ח ו ד ש - ונמכר במחיר חדש ושנית ביום שתיתקלו בבעיות עם המכשיר אל תצפו שיהיה לכם ביטוח כולל.

תגובת החנות

שלום רב ללקוח היקר שלא רשם פה שום דבר מעבר לסילוף המציאות . הלקוח אכן רכש מכשיר והיה לו תקלה ואכן החלפנו לו אותו כי חנותנו חורטת על דגלה תמיד לתת שירות טוב לכל לקוח . נציין כי הרכישה נעשתה לפני 4 חודשים. הלקוח חייג אתמול לחנות ואמר בצורה הגונה כי המכשיר נפל לו ונשבר ומה ניתן לעשות . נאמר לו שלצערנו כאשר מכשיר שבור אין עליו אחריות לא משנה מה סוג התקלה שיש במכשיר ( זהו תקנון של כל יבואן ללא קשר לחנות ) הלקוח ניסה להסביר כי התקלה לא קשורה לשבר אך שוב נאמר ללקוח כי כל שבר פשוט מוציא את המכשיר מאחריות וזהו לא דבר שתלוי באנו . לגבי המכשיר , כל מכשיר אשר יוצא מהחנות שלנו חדש לחלוטין ולצערנו הלקוח כותב פה שהמכשיר לא חדש על סמך דעתו האישית מכיוון שהוא לא מרוצה וכך יכול להטעות את הרבים. מתנצלים בפני הלקוח שיצאה לו חוויה לא נעימה אך אנו עושים את מיטב יכולתנו תמיד בכדי לתת שירות טוב .

חוות הדעת עזרה לכם?
חזי
חזי
16.12.2021
מוצר שנרכש: Galaxy S20 FE

אי אפשר לקבל את המוצר במחיר שמפורסם. הסבירו שהמוצר זמין רק בתוספת תשלום של 150 ש"ח. החשבונית אינה כוללת את התוספת של 150 ש"ח.. החשבונית על שם שגוי. לא מגיבים למיילים מאז התשלום.

חוות הדעת עזרה לכם?
שרון
שרון
15.12.2021
מוצר שנרכש: אייפד , שעון 7 סלולר . עט לאייפד

שירות שמעולם לא נתקלתי בו . הגעתי לרכוש 3 מוצרים , אייפד שעון ועט לאייפד . העט לא היה במלאי ונאמר לי שהוא צריך להגיע בהמשך היום ובכדי לא לעכב אותי פשוט שלחו לי שליח על חשבונם עם העט עד הבית . בנוסף המחירים כמובן אחרי בדיקות היו הכי זולים שמצאתי . בהחלט עוד אחזור ותודה לארז ורמון המקסימים

חוות הדעת עזרה לכם?
יובל
יובל
14.12.2021
מוצר שנרכש: קדמי 10

קניתי בבוקר טלפון סלולרי של שיווי קדמי 10 המחיר והשירת מצויינים תודה לרמון ומיקי על העזרה

חוות הדעת עזרה לכם?
Lobov
Lobov
14.12.2021
מוצר שנרכש: tab s6 lite spen

good price , good service. nice people . I’m glad that I met them . I’ll be back soon !

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכאל
מיכאל
14.12.2021
מוצר שנרכש: פוקו 3 פרו

אני לקוח אך ורק של יבואן רשמי , עשיתי סקר שוק וגיליתי שבסט סייל הכי זולים . הגעתי לחנות קיבלו אותי בסבר פנים יפות ויצאתי עם המוצר הרצוי תוך מספר דקות לאחר המתנה קטנב בתור . כיף לראות עסקים כאלה , ישר כוח .

חוות הדעת עזרה לכם?
Miki
Miki
08.12.2021
מוצר שנרכש: אומניות one plus

התקשרתי לקנות בחנות הזאת לאחר המלצה אומניות אלחוטיות טובות והמליצו לי על אומניות פחות מ200₪ ש"ח והילד מרוצה מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
מרגריטה
מרגריטה
07.12.2021
מוצר שנרכש: Samsung galaxy a12

מתי אני הייתי בכל החנויות ניסו למכור לי המוו דברים מתי אני באתי לחנות זאת היה ממש נחמד ולא ״דוחפים״ כלום . תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
אלעד
אלעד
06.12.2021
מוצר שנרכש: טאבלט סמסונג אס 7

עשיתי הזמנה לטאבלט בייבוא מקביל . התקשרו אליי והציעו לי אחריות יבואן רשמי ומגנים המחירים הוגנים . עסקה נוחה ומשתלמת

חוות הדעת עזרה לכם?
advgroves
advgroves
05.12.2021
מוצר שנרכש: Galaxy tab s6 lite p615

הזמנתי טאבלט וקראתי את כך האותיות הקטנות. צויין מטען מקורי בערכה סגורה. בשיחה טלפונית נאמר לי שזה מטען שדורש מתאם. הוצע לי להוסיף 150 שח לערכה עם מטען ישראלי ואחריות משופרת. ביטלתי את הרכישה. עוד אחת מהדרכים הנפסדות להציג מחיר נמוך ולנסות לשדרג אח"כ.... שזו הטעיה. לא חוייבתי ולכן מצורפת הזמנה ולא חשבונית

חוות הדעת עזרה לכם?
Eyal
Eyal
03.12.2021
מוצר שנרכש: אייפון 13

קניתי אייפון בחנות עם משלוח מהיר השירות היה מצויין מהיר המקצועי הידע מהר כמו שהובטח

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
02.12.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
נפתלי
נפתלי
01.12.2021
מוצר שנרכש: Xiaomi note 9 pro

ממליץ מאוד להתרחק מחנות זו ולא לקנות אצלה! הם עשו לי כמה וכמה תרגילים. קניתי בזאפ טלפון סלולרי. אבל, אחרי יומיים שלוש התברר שהם לא שלחו את המכשיר. יצרו קשר וניסו למכור לי חבילה אחרת... כששאלתי מדוע לא שלחו עדיין את מה שהזמנתי, הם השיבו לי שזו המדיניות שלהם! חזרתי וביקשתי שרק ישלחו כבר את המכשיר שרכשתי ואז החליטו לדרוש שאשלח להם צילום של תעודה מזהה, כאמור מדובר בהזמנה באינטרנט שכבר אושרה בכרטיס אשראי. אחר כך, הם שאלו אותי איזה צבע אני רוצה ואמרתי שחור ואז ... אמרו לי שיש רק טלפון בצבע ...ירוק!!! כמובן שאת זה לא פירסמו באתר. מספר ימים אחרי הרכישה, במקום שיהיה לי את המכשיר נאלצתי לבטל את ההזמנה ולקנות בחנות אחרת.

תגובת החנות

שלום רב , לצערנו הלקוח סרב להתייחס למייל אשר קיבל לאחר ההזמנה , המייל אומר כי גם כאשר מזינים הזמנה עם כרטיס אשראי אין אישור/חיוב להזמנה עד אשר נציג מדבר עם הלקוח , וזאת בגלל שלצערנו יש המון מקרים של גנבות כרטיסי אשראי ובלי לאמת את הפרטים המזהים של הלקוח אין שום חיוב מצידנו לשום הזמנה . באשר לצבע המכשיר , מופיע באתר בצורה ברורה שאנחנו לא מתחייבים לצבע ובשיחת אימות עם הלקוח אומרים לו את הצבע הזמין באותו הרגע במלאי , לא תמיד הצבע הוא כפי שהלקוח רוצה או אוהב אך לצערנו זה לא בשליטתנו להחזיק במלאי את כל הצבעים הקיימים בכל רגע נתון מכיוון שהמלאי שלנו מאוד דינמי . אנו נמשיך לעשות את ההשתדלות ואת המיטב מצידנו בכדי לתת שירות טוב ואמין לכלל לקוחותינו כפי שאנו עושים תמיד . בהצלחה ללקוח .

חוות הדעת עזרה לכם?
Hani
Hani
24.11.2021
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי

לא לקנות ! הגעתי אליהם על מנת לקנות אייפון 12 128 ג׳יגה. לפני בתור היו 5 אנשים. לכולם הם עשו את אותו תרגיל. כל מי שביקש לקנות טלפון במחיר שכתוב באתר שיכנעו אותו לקחת את הטלפון עם אחריות של שנתיים (בנקום שנה) בתוספת של 250 ש״ח כשהלקוח לא הסכים, נכנסו לחדר נוסף כביכול לבדיקה וכשיצאו אמרו שנשאר רק הטלפון עם השנתיים אחריות וכך אילצו את הלקוחות לשלם עוד 250 ש״ח סתם בלי סיבה. עבודה בעיניים. לא לקנות מהם אלא אם אתם פראיירים!!

תגובת החנות

שקר מוחלט , חוות דעת שלא תואמת שום דבר למה שקרה במציאות . הלקוחה ישבה וחיכתה בתור ולפניה אכן היו המון אנשים שכולם יצאו עם קניה מהחנות ! הלקוחה רצתה מכשיר בצבע לבן ולא היה זמין במלאי אלא צבע שחור הוא שהיה זמין במחיר הנקוב באתר . הלקוחה בחרה להתחיל לצעוק ולהתלהם בצורה לא יפה. חבל לנו שכל לקוח פשוט יכול לכתוב ככל שעולה על רוחו ולפגוע בשמנו הטוב עם שקרים הזויים .

חוות הדעת עזרה לכם?
תאיסיר
תאיסיר
22.11.2021
מוצר שנרכש: m32

חנות זה ממש טוב המלצא על מכשיר שלא כרתי ומשתמש ממש טוב אני שמח באתי אליהם

חוות הדעת עזרה לכם?
marcel.fritz.mf
marcel.fritz.mf
11.11.2021
מוצר שנרכש: xiaomi scooter

scam! do not order from this site!! he tried to charge me twice even though i already paid

תגובת החנות

שלום רב. הלקוח הזמין באתרנו קורקינט חשמלי והזין פרטי כרטיס אשראי . הוסבר ללקוח כי כאשר מזינים הזמנה באתר עם כרטיס אשראי ההזמנה לא מחוייבת עד אשר החנות מבררת כי כל הפרטים הם אכן של הלקוח ולא חלילה גנובים. הלקוח משום מה לא הצליח להבין מדוע אנו דורשים הצגת פרטים מזהים וטען כי אנחנו הולכים לחייב אותו פעמיים.. למה שניקח כסף פעמיים על מוצר אחד? לא ברור .. צר לנו שחוות דעת מיותרת כזו עולה .

חוות הדעת עזרה לכם?
גיא
גיא
08.11.2021
מוצר שנרכש: סמסונג 21 פלוס

קניתי סמסונג 21 פלוס מחיר משתלם מאוד ושירות ואוירה בחנות נעימה המוכר היה מקצועי מאוד תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון