
שירות מעולה ואדיב בשילוב עם משלוח מהיר בקיצור אני קונה הרבה באינטרנט ועד כה זה השירות הטוב ביותר שאיי פעם קיבלתי.

שירות מעולה ואדיב בשילוב עם משלוח מהיר בקיצור אני קונה הרבה באינטרנט ועד כה זה השירות הטוב ביותר שאיי פעם קיבלתי.

קנינו 2 מוצרים, מהתחלה הייתה שיחה נעימה ואדיבה,בדיקה שהמוצר במלאי,הגיע אחרי יומיים בלבד,התקשרו לוודא שאכן הגיע,נתנו פיתרון ועזרה לזירוז טכנאי כדי שיגיע אלנו להתקנת המוצר, המחירים הם שמשכו אותי לרכוש וחזרתי בגלל החוויה.שירות מהמם.

אני בעל ניסיון רב, כבן 72, וברצוני לציין שזה השירות הכי טוב שקבלתי אי פעם, אפילו שאנחנו בתקופה מאוד קשה.השירות היה אדיב מאוד ומהיר. פשוט, כל הכבוד!

חברה מדבימה עם שירות נפלא . ממש אמזון בישראל , מענה מהיר הובלה תוך 48 שעות המוצר בבית . פשוט כייף לקבל כזה שירות

רכשתי דרך אתר זאפ מייבש כביסה מבטרשופ, לדאבוני נאלצתי לבטל את העסקה וחשבתי שאכן ביטלתי אולם הסתבר שלא.. החברה ביקשה לספק לי את המוצר במועד האספקה והסברתי שהעסקה מבוטלת. יצרה עימי קשר נציגת בטר שופ שהסבירה בלבביות שלא ביטלתי את העסקה אולם אין כל בעיה. העסקה בוטלה וזוכיתי לאחר שזו עשתה עבודתה במלוא השירותיות.

שרות מעולה גם בקשר עם המוכרים, גם המובילים, וגם התכנאי. עדיבים, יעילים, ונגישים. בקניות עתידיות זה המקום הראשון שאגש אלין.

שלום, אני לא מאלו שממלא משובים. אף פעם. למרות ששנים רבות אני מבצע רכישות ברשת. א-ב-ל, משהו בחווית הקניה הזו היה שונה מכל מה שאני מכיר. היו שירותיים באופן שונה מהנוף הישראלי המוכר. רבים מאנשי השיווק והמכירות מנסים לגרום לנו לסמוך עליהם. פעמים רבות זה קורה ואז אנחנו נופלים. אצל החבר'ה כאן זה עבד הפוך. לא שמעתי 'סמוך עלי', לא היה שם 'תאמין לי' או 'עשיתי את המקסימום שאני יכול' ועוד כיו"ב. יחד עם זאת קיבלתי את התחושה שאני יכול לסמוך, להאמין, שיש מי שדואג לי. המליצו לי להמתין להגעת המוצר שאותו חיפשתי (ושאזל במלאי היבואן) ועליו עשיתי סקר שוק ולא להסתפק במשהו שאני חושב שהוא פחות טוב. לא ניסו 'לדחוף' לי משהו אחר. בשקט בשקט אפילו שלחו אותי (אור) לנסות ולהשיג את המוצר במקום אחר, במידה ואני לחוץ בזמן, כי הוא באמת טוב יותר ביחס לאלטרנטיבה. האמת שהייתי קצת לחוץ. המדיח החזיר את נשמתו לאלוהי המדיחים ונותרנו, הילדים ואנחנו, עם ים כלים בכל אחד מהכיורים, יום אחר יום... ועדיין משהו בתחושת הבטן אמר לי להמתין (3! שבועות) ולעשות דווקא כאן את הרכישה. הבטיחו לעדכן אותי בפרטים שביקשתי. והתקשרו לעדכן. התקשרתי לברר אם המוצר חזר למלאי. ביצעתי הזמנה ביום רביעי בערב. ביום חמישי בבוקר התקשרו לתאם הובלה. ביום ראשון בבוקר המדיח היה בבית. ההתקנה יכולה היתה להיות כבר יום למחרת (אני נאלצתי לעכב אותה. בכל זאת צריך לעבוד קצת כדי לקנות מדיח...). ביום שלישי יערה התקשרה לוודא שהכל בסדר ושאני מרוצה. זה בדיוק מה שאנחנו מחפשים כציבור צרכנים לא? הוגנות בסיסית, תחושה ביתית וחוויה נעימה. קיבלתי את כל השלושה בגדול. לכאורה ממה בדיוק אני מתלהב - בסה"כ קיבלתי תמורה למשהו ששילמתי עליו. אז זהו, כבר אין לנו את זה, אפילו את הדבר הבסיסי ביותר, הוגנות, כבר איבדנו וכשפתאום מצאתי אותה באתר אינטרנט לא גדול במיוחד, לא מאלו שקופצים בכל מקום, כשמאחוריו אנשים טובים וישרים כמו יערה ואור - זה משמח אותי וישמח בוודאי גם אתכם. לענין המחיר - מהזולים שמצאתי. טיב המוצר - נמצא ברשותנו תקופה קצרה. לפי שעה - מצוין. אור ויערה - תודה, תודה, תודה.

שירות 10. יש עם מי לדבר וזה הכי חשוב בקניות מרחוק.. נציגים אדיבים מאוד. תיאום המשלוח לאספקה כבר נעשה למחרת והמוצר סופק במועד כפי שהובטח

שירות מצוין וענייני אשר התאים בדיוק לצרכים שלי . יערה הקשיבה , שאלה וענתה על שאלותיי, חזרה מיד כשצצה עוד שאלה , התקשרה להתעניין אחרי שהמסך הגיע . שאפו.

שירות יוצא מין הכלל,מכיר מעולה אני ממליץ בחום פלוס הובלה בזמן המשוער תודה רבה עוד אקנה אצלכם.

חיפשתי זמן רב מקפיא גדול ובמחיר טוב בחנויות ובאתר. בבטר שופ מצאתי את המקפיא במחיר הכי משתלם. ההענות והשרות יוצא מן הכלל. יערה מסבירה בסבלנות . וגם באה לקראתי בתשלומים. המוצר הגיע לאחר 3 ימים ויערה התקשרה לברר שהכל בסדר. אני חושבת שמקבלים תחושה טובה כאשר קונים במקום מכבד ונותן יחס הולם. ללא ספק אמשיך בלי נדר לפנות לבטר שופ. תודה לך יערה!

שירות למופת. יערה ענתה לטלפון במהירות. המוצר הגיע תוך יומיים ולאחר שבוע יערה בדקה אם המוצר הגיע לשביעות רצוני

קניתי דרכם מקרר., תנור בילט-אין 90, כיריים וקולו אדים. נשיקות נהדר, יערה מאוד סבלנית ואדיבה, ניתן לסמוך על מה שהיא אומרת. כל מה שהובטח התגשם במלואו וכל בקשה שהם קיבלו הם ענו לה בשמחה ו חיוך. חוויית קניה נעימה מאוד ומומלצת מאוד. בנוסף הם היו הכי אטרקטיביים מבחינת מחירים, מה שבכלל מאוד מאוד נחמד בפני עצמו. תודה יערה ובטרשופ על השירות וההיענות.

חוויית קנייה. התקשרתי לברר על מכונת כביסה. חשבתי שאחרי 10 דק בזאפ אני יודע הכול ובום - מסתבר אני לא יודע כלום . יערה היקרה טרחה להסביר לי על המוצרים, גדלים, צריכת חשמל, מקור יצור (גרמניה פולין וטורקיה) והכול בסבלנות ואורח רוח. השירות היה מקצועי ומאד אדיב. בקיצור, חוויית קנייה.

מגלים את טיב השירות ברגע שבעיות מתגלעות. אדיבים ומתקשרים תוך כדי ואחרי לוודא שהלקוח מרוצה. שירות נפלא, יישר כוח.

חווית הקנייה מצוינת. לעומת כמה חנויות אחרות איתן ניסיתי ליצור קשר, ענו לי מייד בטלפון, נתנו לי את כל הפרטים שרציתי. הטלוויזיה הגיעה אחרי יומיים (!!!), התקשרו לבדוק שהכל תקין ועזרו בתיאום עם המתקין היבואן. חוויה מצוינת מהתחלה ועד סופה.

הרבה מלים טובות לשירות של בטר שופ. קניתי דרכם מכונת כביסה של Bosch והיות ואני מאלה שחופרים עמוק עד שמוצאים מה שהם רוצים יצא לי גם לחפור לא מעט ליערה מהחנות, גם דרך הווטסאפ וגם טלפונית. ענתה בסבלנות, נתנה פרטים והפגינה ידע ומקצועיות. הרגשתי שחשוב לה שאצא מרוצה ואעשה בחירה נכונה, מעבר לרצון שלה למכור לי משהו. גם אחרי הקנייה עזרה בקישור לחברת השילוח והיבואן. זה נכון שמקום נמדד לא מעט כשמשהו משתבש אבל מהשיחות איתה אני מרגיש רגוע כי ברור לי שיש עם מי לדבר ובעידן המקוון שזה לא דבר של מה בכך. בקיצור, ממליץ ותודה : )

מכירים מצוינים. שרות והספקה יוצת דופן! הכל בשליתה קפדני. מוצר מצוין, תוצרת גרמניה. מאוד מרוצה!

הזמנה קלה, אתר נוח, שירות מהיר ומצויין. אפילו התקשרו לאחר האספקה לוודא שהכל טוב ולא ביקשו שנפרסם חוו"ד בזאפ, אז אני מפרסם בעצמי

ככה צריכות להיראות רכישות באינטרנט! פשוט, קל, בלי בעיות, מקבלים מהר ובזמן את מה שמזמינים. מצוין! הערה אחת לשיפור - כדאי להדגיש את נושא הפינוי של מכשירים ישנים, שנעשה במעמד *ההובלה* ולא במעמד *ההתקנה*. אם אפשר להיפטר מהמכשיר הישן רק אחרי שהחדש מותקן במקומו, המתקין *לא* יפנה אותו. לא קריטי\ אבל כדאי לדעת.

קנייה מהירה וקלה שירות אדיב לאורך כל הדרך מחיר מצוין ייעוץ שהתברר כמוצלח במיוחד אני מרוצה מאוד

אחלה שירות דאגו להתקשר לפני ואחרי ולדאוג לכל בעיה שתצוץ וגם המשלוח הגיע מהר. ממליץ בחום.

הזמנתי תנור אפייה ביום ראשון. באותו יום (לאחר כמה שעות) יצרו איתי קשר כדי לאשר את הפרטים ולקדם את ההזמנה. ביום רביעי באותו שבוע התקשרו אלי ותיאמו את הובלת התנור אלי למחרת ביום חמישי. השרות היה טוב ומדוייק כמו שהייתי מצפה מכל עסק שמכבד את עצמו. ואין ספק שאחזור לבצע שם קניות בעתיד.

אני אישית מאוד מרוצה , גם מהשרות , גם מהיחס, גם ממהירות הספקת המוצר וגם מהמחיר

הרכישה באתר הייתה פשוטה ונוחה השירות היה זריז מקצועי ואדיב אפילו ביום שישי כששלחתי מייל עם שאלה קבלתי תשובה מידית אספקת המוצר היתה ממש מהירה חוויית שירות מעולה