מפרסם ב-zap מאז 2005

‎מבט אלקטריק‎ ‏(MabatElectric) - עמוד 21

מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (9 סניפים)

3.24 / 5 ממוצע מבוסס על 84 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: א.א.א המרכז לעודפי חשמל בע"מ
נמצאו 731 חוות דעת גולשים על מבט אלקטריק
maximvma538
maximvma538
26.08.2020
מוצר שנרכש: samsung 4k 65q60t

שירות מעולה קניתי טלוויזיה עם מתקן שנתלה על הקיר, שירות מהיר וטוב מחירים הכי זולים ממליץ לכולם

חוות הדעת עזרה לכם?
אלירן
אלירן
18.08.2020
מוצר שנרכש: מקרר משרדי

ממליץ בחום על החנות - קניתי מגוון מוצרים לבית חדש אלון איש המכירות היה אדיב ומקצועי ודאג למחירים נמוכים יותר מהמתחרים

חוות הדעת עזרה לכם?
sagibitton2000
sagibitton2000
18.08.2020
מוצר שנרכש: SAMSUNG RU80000

רכשתי טלוויזיה של סמסונג מסדרת 8 series והשירות בטלפון היה מתחשב וטוב אני רוצה לשבח את אלון ואת כלל החנות על השירות המהיר, הזמנתי טלוויזיה והיא הגיעה כבר באותו היום !

חוות הדעת עזרה לכם?
kimdayan
kimdayan
17.08.2020
מוצר שנרכש: מקרר משרד פוגיקום

לא להתקרב!! להמתין חודש למוצר ומגיע שבור! ובנוסף להכל לא מוכנים להחליף את המוצר!! מנתקים את הטלפון בפנים , ביזיון

חוות הדעת עזרה לכם?
John Doe
John Doe
17.08.2020
מוצר שנרכש: Samsung 55RU8000

הזמנה בוצעה ביום שישי בבוקר. לא התקבל שום מייל אישור ההזמנה. החנות לא טרחה ליצור קשר עמי אפילו פעם אחת. מנגד, המוצר הגיע מאד מהר וכפי שהובטח, והמחיר היה טוב מאד.

חוות הדעת עזרה לכם?
themaharat
themaharat
11.08.2020
מוצר שנרכש: טלוויזית סמסונג UE55RU8000

רכשתי טלוויזיה מסוג סמסונג. קיבלתי הסבר מפורט על המוצר, מחיר הוגן ושירות מצויין תודות לאלון. בסוף הקניה יצאתי מרוצה. ממליץ מאוד על החנות, בעתיד אבצע שם שוב רכישה.

חוות הדעת עזרה לכם?
maximos
maximos
07.08.2020
מוצר שנרכש: Samsung QE49Q65R 4K

לא משאיר חוות דעת אף פעם אבל הפעם באמת שלא יכולתי לעצור את עצמי קניתי טלוויזיה להפתעתי חויבתי פעמיים , הייתי צריך לבוא לחנות פיזית בשביל להוכיח זאת (בטלפון לא האמינו , כאילו "לא מופיע להם במחשב") ההחזר הגיע שבועיים וחצי אחרי בנוסף הזמנתי דגם מסוים - Samsung QE49Q65R 4K על האריזה היה דגם - Samsung QE49Q60R 4K הבחור אמר לי לא לדאוג מדובר באותו דגם (בתמימותי האמנתי לו) רק אחרי זה הבנתי שזה לא אותו דגם בקיצור לא ממליץ להתקרב תחסכו לעצמם את עוגמת הנפש

חוות הדעת עזרה לכם?
זיוה
זיוה
06.08.2020
מוצר שנרכש: Oled lg

אני רוצה לשבח את אלון ממבט אלקטריק. רציתי טלויזיה גדולה, חרשתי, בדקתי, הצקתי בטלפונים, הלכתי, באתי ואז נואשתי, ותמיד זה כך, הטלפון האחרון היה לאלון ממבט אלקטריק, תוך כמה דקות ככ שוכנעתי שעשיתי עיסקה טלפונית מבלי לראות המוצר. כשיש אדם טוב לב מאחורי הקו, שלא רק משכנע אלא מסביר ועוזב הכל בצד ורק מקשיב לך, כצובן שביצעתי עיסקה גדולה איתו. אה, והיום רכשתי ממנו גם מאוורר תקרה. רק איתו, רק אצלם

חוות הדעת עזרה לכם?
Penina
Penina
05.07.2020
מוצר שנרכש: 4k 55ru7090

הם עזרו לי בכל שאני צריכה 10 כוכבים רק משם כני קונה את הכל שאני צריכה

חוות הדעת עזרה לכם?
Roi
Roi
05.07.2020
מוצר שנרכש: Sam55ru8000n

ביום שישי רכשתי בהזמנה טלפונית מכשיר טלוויזיה מסוג סמסונג אצל בחור בשם אלון בחור אדיב מאוד ומקצועי מאוד (יש לי ידע טכנולוגי ולכן דבריו והמלצותיו אומתו) המשלוח הגיע אלי באותו היום (לאחר שעתיים) באמת מהיר אמין ואיכותי!!! וללא ספק אני אזמין משם שוב תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
Omer
Omer
03.07.2020
מוצר שנרכש: מקרר Hisense RD43WR

ביצעתי הזמנה של מקרר דרך הטלפון, ענה לי בחור מקסים בשם אלון פז שהיה נכון לענות על כל השאלות הרבות שלי. הוא היה מאוד סבלני ואדיב מצד אחד ועינייני מצד שני. בזמן הרכישה אלון הבטיח לוודא שהמקרר יגיע בדיוק ביום ובזמן שאני רוצה, ללא עלות נוספת ואכן עשה כל שביכולתו שזה יקרה. לבסוף המקרר הגיע אליי כמתוכנן ובלי שום בעיות. חווית קניה מהטובות שפגשתי. בהחלט ארכוש שם בעתיד

חוות הדעת עזרה לכם?
ריקי
ריקי
29.06.2020
מוצר שנרכש: מדיח כלים צר אינטגרלי מלא אלקטרולוקס ESL4510LO

קיבלתי את המחיר הכי טוב, כולל הובלה חינם. השירות בהזמנה היה מהיר, אדיב, יעיל ונוח. גם שירות הלקוחות הטלפוני היה אדיב ויעיל, כשהתקשרתי לברר משהו לאחר הרכישה. חברת ההובלות יצרו קשר כמעט מייד וההובלה תואמה למועד קרוב, הגיעו בזמן ובהתראה קצרה לפני. גם שירות התקנת המוצר היה יעיל ומהיר. בקיצור, חוויה חיובית מכל הכיוונים. ממליצה בחום!!

חוות הדעת עזרה לכם?
חלי
חלי
23.06.2020
מוצר שנרכש: פוג'קום

שרות מהיר,אישי ומצויין. מאד ממליצה החברה הפכה את ההזמנה באינטרנט לחוויה נעימה , קלה ומאד ידידותית

חוות הדעת עזרה לכם?
yura.konotop
yura.konotop
23.06.2020
מוצר שנרכש: Samsung ru8000

אולי אני פשוט אדם עם חוסר מזל בטלוויזיות. לפני שרכשתי בחנות זו רכשתי בחנות אחרת , ולאחר מריחה של כמה שבועות והבטחות שלא קיימו , ביטלתי איתם את העיסקה והזמנתי מחנות זו (כן בזבזו לי כמעט חודש על הזמנה שהבטיחו לאחר 7 ימים גג) הזמנתי את הטלוויזיה ב 15 למאי וכבר באותו יום חויבתי בתשלום. לאחר שעברו הימים והתקדמו לקראת סוף ה 7 ימי עסקים התקשרתי לשאול מה איתה ונאמר לי להיות "סבלני" ולחכות שיצרו איתי קשר. (אחרי שיש לך נסיון שחודש מנפנפים אותך ואתה בלי טלוויזיה אבל שילמתה , קצת כבר אין סבלנות) נראה שרק כאשר הזמן למועד האספקה הגיע לסופו , באמת הרימו טלפון ליבואן לשאול אותו מה קורה ורק אז יצרו איתי קשר לתיאום אספקה , דבר שלדעתי , היה יכל להיעשות עוד לפני ולהביא לזמן אספקה קצר יותר. לבסוף גם תיאום האספקה לא נעשה לאותו יום אלה רק ליומיים קדימה כך שיוצא שאקבל אותה רק ב 26 במועד שלא אהיה בכלל בבית אז נאלצתי לשלוח את הטלוויזיה להוריי. צר לי כי כולכך הרבה נציגים מסיימים את הבדיקה שלהם בלראות שזה "נקלט במחשב" ושמתחילים להיזכר בדברים רק הכי בסוף שאפשר. הלוואי ויכולתי לתת חמישה כוכבים אך איני יכל שלא להתאכזב. אציין לטובה את איילון שבאמת מנסה לעזור אבל נראה כי יש לו יותר מידי דברים על הראש. נראה כי רוב האנשים פה מרוצים מהשירות שהוא כן טוב! אל תבינו אותי לא נכון , פשוט לא בוצע מה שהובטח.

חוות הדעת עזרה לכם?
Matan
Matan
21.06.2020
מוצר שנרכש: טלוויזיה סמסונג UE65TU7100

הזמנה טלפונית, ביקשנו להזמין טלויזיה סמסונג 65" דגם UE65TU7100. במעמד המכירה הנציג היה נחמד והחלטנו לרכוש טלוויזיה דרך יבואן רשמי ולא חלופי על מנת לחסוך את ההתקנה העצמית וכאבי הראש. כמו כן הבטיח שדרוג של הטלויזיה לדגם חדש יותר מהדגם שביקשנו. עד כאן הכל היה נחמד ויפה, הנציג לקח את כל הפרטים כולל כתובת, מספר דירה וקומה. לאחר הרכישה חברת ההובלות התקשרה לבקש תשלום נוסף על המשלוח, בעקבות הצורך לעלות במדרגות (פרט שנאמר לנציג במעמד הקנייה) מיד התקשרנו לחנות והיחס השתנה, הנציג התחיל למרוח, אמר שלא אמרנו את הקומה של הדירה והבטיח כפיצוי לסייע בתיאום עם המתקין (דבר שלא עלה במעמד הקנייה, פתאום יש חברת הובלה נפרדת וחברת התקנה נפרדת) ביום שישי חברת ההובלה יצרה קשר ותיאמה הובלה, וברגע זה התקשרנו שוב אל החברה כדי לתאם התקנה (לפני שההובלה הגיעה, הנציג הבטיח שיסייע לתאם כדי "שהכל יהיה מהר יותר ותוך יומיים תהיה התקנה") לאחר שלא היה מענה ביום שישי, התקשרנו בראשון בבוקר, הנציג הראשון לא רצה לטפל כי הרכישה לא בוצעה דרכו וניתק. בשיחה השנייה אמר שהנציג שלנו יחזור אלינו וניתק שוב. הנציג שחזר לא זכר שהבטיח לתאם עבורנו התקנה על מנת "לזרז את העניינים ולדאוג שהמתקין יגיע מהר", והפנה אותנו להתקשר לחברת ההתקנות. לאחר ההגעה של המוביל לבניין, הוא התקשר ישירות ודרש תוספת של 80 שקל, כי עליו לעלות את 5 מדרגות הכניסה לבניין. הטלויזיה שהגיעה לדירה היא הדגם שהזמנו, לא "דגם חדש יותר", לא "שידרוג" ולא נעליים. ועתה אנחנו לא יודעים אם אפילו האחריות שקיבלנו היא אחריות יבואן רשמי או שגם כאן הנציג סיבן אותנו כדי למכור ביותר כסף. שירות 0 אמינות 0 צריכים להתעסק עם 3 חברות שונות על מנת לקבל טלוויזיה לא ארכוש מהם מוצר בעתיד ולא ממליץ להתקרב. בסוף חברה אחרת עם שירות מעולה עולה זול יותר.

תגובת החנות

חובת ההוכחה עלינו ולכן אנו מוכנים להציג לכל לקוח את חשבונית הקניה של הלקוח המדובר שלא היה מעורב בכלל קניה אלא אשתו. בכל הובלה ללקוח חוץ מהתקנה VIP הלקוח מקבל טלוויזיה ממוביל ומתאם לעצמו התקנה הלקוח כתב כל זאת כי גבו ממנו 80 שקל לקומה נוספת ולא חמישים כפי שמקובל וזאת נעשה על ידי מוביל של סמסונג ולא של החנות עצמה והלקוח יכל לסרב לקבל את המוצר או להתקשר לחנות והדבר היה מטופל. לעולם לא נותק טלפון בפני של לקוח!!! תבדקו אותנו. מרגע הקניה שירות ההמשך מתבצע מול היבואן ורק אם ישנה בעיה אנחנו נפתור אותה בשביל הלקוח. לסיום אוכל להגיד כי נקבעה ללקוח התקנה ארוכה והקדמנו ללקוח את ההתקנה 3 פעמים ועדיין הלקוח לא היה מרוצה.

חוות הדעת עזרה לכם?
yahavkolin1
yahavkolin1
19.06.2020
מוצר שנרכש: סמסונג 4K גודל 55 אינץ'

אחלה חנות שירות אדיב ומחיר מצוין, דקל ואלון הפכו את חווית הקניה למצוינת שאפו !!

חוות הדעת עזרה לכם?
miritdri
miritdri
16.06.2020
מוצר שנרכש: תנור בנוי פוגיקום כפרי צבע שמנת דגם BIRT8B

לחנות הגעתי מיד כשהתקלקל לי התנור בתקווה למצוא אחד שיתאים לי בול!!!! כשנכנסתי קיבלו אותי בחיוך, בנועם ובסבלנות שאין לתאר!!! מצאתי בדיוק את התנור שחיפשתי והמחיר היה נמוך הרבה יותר ממה שציפיתי שהשאיר לי מקום לקנות עוד נינג'ה שתכננתי!!!!!!!!! תודה רבה על שירות מדהים, מוצר איכותי ועל זה שמצאתי את המקום שבו אקנה מהיום והלאה כל מוצר חשמלי שאצטרך!

חוות הדעת עזרה לכם?
עו"ד רונן בן צבי
עו"ד רונן בן צבי
14.06.2020
מוצר שנרכש: טלוויזיה Samsung UE75RU7100 4K ‏75 ‏אינטש סמסונג

פרסמו מחיר נמוך כדי למשוך לקוחות, הזמנתי, התקשרו למחרת ל"שדרג" אותי לדגם נחות יותר, וכאילו להעביר אותי ליבואן הרשמי למרות שברכישה הופיע היבואן הרשמי, ביררתי את ההבדלים וביקשתי שישלחו את הדגם שהזמנתי לפתע הודיעו לי שיקח שבועיים למשלוח וכו - הרגשה לא טובה כשמערבבים אותך

חוות הדעת עזרה לכם?
ingafridel
ingafridel
09.06.2020
מוצר שנרכש: טלוויזיה סמסונג RU8000

חווית קנייה נעימה לאורך כל הדרך משיחת הטלפון הראשונה ועד הקניה עצמה. קיבלתי שירות מאלון שהיה מאוד אדיב ומקצועי. נחזור לקנות שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
צביקה
צביקה
08.06.2020
מוצר שנרכש: מקרר הייסנס מקפיא תחתון

בשתי מילים - שירות מעולה. קניתי דרכם (בינתיים) טלוויזיה ומקרר, ואני ממש מבסוט שהגעתי אליהם. דיברו איתי דוגרי ישר ולעניין, בלי ללכת מסביב ובלי לספר סיפורים. יודעים לתת שירות טוב וגם מחירים טובים ממש. ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
Reem
Reem
05.06.2020
מוצר שנרכש: טלויזיה סמסונג 4k

מעבר לזה שקיבלתי את המחיר הכי טוב בשוק לטלויזיה שקניתי, קיבלתי שירות סבלני ואדיב. שדרגתי ליבואן רשמי במחיר מצחיק ועוד הוסיפו משלוח עד הבית! ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
tom
tom
02.06.2020
מוצר שנרכש: מסך 55" סמסונג דגם 55RU8000 מסך 65" סמסונג 65RU8000

כאשר התקשרתי לחנות ענה לי אלון, הוא ענה לכל שאלה שהייתה לי בסובלנות ואדיבות. בהגעתי לחנות פגשתי את אלון שוב, הוא עזר לי בבחירת טלוויזיות עפ"י צרכי תוך מתן המחירים הזולים ביותר (נבדק במקביל מחירים באינטרנט). יצאתי מרוצה מאוד מהחנות וללא ספק אחזור שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
ענת
ענת
02.06.2020
מוצר שנרכש: אופה לחם מרפי ריצ'ארדס 48296

שירות מעולה! יחס אישי ומקצועי ברמה מאוד גבוהה. ממש יצאתי עם חיוך מהחנות! אנשים מדהימים!

חוות הדעת עזרה לכם?
Mark
Mark
25.05.2020
מוצר שנרכש: מסך 43 סמסונג 43RU7090

שרות ידידותי וקל להשגה בטלפון או במייל. הציעו שדרוג ליבואן רשמי עם הסבר על היתרונות. הטלוויזיה הגיעה בתוך יומיים במקום 7, חסרון היחיד – ב-7:30 בבוקר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yosi
Yosi
25.05.2020
מוצר שנרכש: טלוויזייה

הזמנתי טלוויזיית סמסונג ונהנתי משירות מצויין יורם דאג לי שאהיה הכי מרוצה ממחיר טוב ושירות שכיף יהיה לחזור אליו היה שם לכל שאלה מקצועית פשוט תענוג

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון