
חנות חדשנית, אדיבה ושירות מצוין הוציאו לי מכשיר אחרי סנכרון מלא, מוכן לשימוש מבחר גדול של מכשירים ואביזרים מומלץ בחום

חנות חדשנית, אדיבה ושירות מצוין הוציאו לי מכשיר אחרי סנכרון מלא, מוכן לשימוש מבחר גדול של מכשירים ואביזרים מומלץ בחום

הזמנתי באינטרנט. ההזמנה נקלטה מהר, תוך יום התקשר אליי נציג בשאלה על צבע המוצר אותו אני רוצה. משלוח מהיר.

קניתי iphone7 עבור בת שלי. מחיר הזול משך אותנו לחנות זו, אבל כשהגענו השירות הלקוחות הייתה מעולה גם. הבחור הקדיש זמן איתנו והסביר הכל, למרות שהיו עוד לקוחות בחנות. בוודאי אקנה משם שוב פעם.

הגעתי לחנות בשביל לרכוש רמקול נייד jbl charge 3 המחירים בחנות מעולים והשירות מעולה ואדיב ממליץ בחום!

נתקלתי בתקלה ברמקול נייד שקניתי.למרות שלא מצתי את החשבונית רכישה,נציג היתר אותו מיידית במערכת.בזמן קצר של שבוע קבלתי רמקול חדש.אני ממליץ בחום לרכוש בחנות נקסטתק

אוזניות טובות ממש עם סאונד טוב מאוד חנות עם שירות מצוין ממליץ בחום לבוא לחנות

אוזניות מעולות עם סאונד טוב מאוד חנות עם שירות מצוין ממליץ בחום לקנות ולבוא לחנות

קיבלתי שירות מקצועי ויחס מעולה ומחיר פגז,איזה כיף להיפגש בעסק קטן שיודע לתת יחס גדול

רכשתי אוזניות gbl 450bt במחיר שלא קיים אפילו בחול.....מאוד מרוצה.....אחזור ואשלח אנשים לשם שיהנו ממחירים לכל כיס

אני ממליצה לא לקנות מהחנות הזו, שירות גרוע. פרטי המקרה: לפני 4 חודשים נרכשו אוזניות ריצה פלטרוניקס. כבר מההתחלה היו תקלות – לא שמעו טוב, ובהמשך האוזניות הפסיקו לעבוד לחלוטין. ניסיתי להתקשר לחנות והם אמרו לי שהאחריות היא לא שלהם אלא של היבואן – סיגנט טכנולוגיות. ניסיתי פעם אחר פעם להתקשר לסיגנט, פעמים רבות הם לא ענו בכלל, ובפעמים שהם כן ענו – הם אמרו לי שאין קבלת קהל, ושאני צריכה לשלוח את האוזניות לסניף שלהם בירושליים. לפני יותר מחודש שלחתי את האוזניות לתיקון, בדקתי בדואר ישראל והן עדיין ממתינות למישהו שייקח אותן משם, אף אחד לא נגע באוזניות!! סיפרתי את כל זה לנציגה של סיגנט כשהתקשרתי אליהם שוב והיא אמרה שיחזרו אליי, אני לא חושבת שזה יקרה אי פעם... אני מרגישה מרומה, לא אכפת לא לחנות ולא ליבואן, הייתי רוצה את הכסף חזרה אבל אין למי לפנות.
שלום מזל, האחריות על האוזניות אכן ניתנת על ידי חברת סיגנט טכנולוגיות. לפי התיאור שלך על המקרה רוב ההתקשרות שלך הייתה מולם כך שאנחנו לא צד בדבר. בכל מקרה, טלפנו לחברת סיגנט אחרי שפרסמת את חוות הדעת והם אמרו שהם שלחו לך כבר אוזניות חדשות. אנחנו מצטערים על השירות שקיבלת מהם. בברכה, צוות נקסטק.

הגעתי אליהם לחנות אחרי שראיתי בזאפ שהם מוכרים את הסטרימר minix. סטרימר מעולה במחיר מצחיק. ממליץ בחום

רציתי להזמין מהאתר 3 רמקולים, בהתחלה לא מצאתי את מה שרציתי והתקשרתי לחנות והסבירו לי מה יש/אין במלאי. אחרי שהזמנתי למרות שלא הזמנתי משלוח - למחרת כבר הגיע בנאדם ומסר לי באופן אישי את ההזמנה. שירות מעל ומעבר!

קניתי אוזניות של חברת JBL ממליץ בחום דגם E45BT ומחירים זולים בהרבה מהחנויות המתחרות. ללא ספק אשוב למקום הקניה הבאה שלי . ממליץ בחום שירות מקצועי מאוד מסבירים וסבלניים ונותנים כבוד ללקוח שזה הכי חשוב יחס טוב 👍😀

התקשרתי לחנות ענה אביאל ותוך כמה דקות כבר הוצעה ההזמנה במחיר הכי זול בשוק שירות נדיר והכל ללא מבצע. ממליץ בחום

לא זוכר את שמו של הבחור , יותר נכון צמד בחורים , שנתנו שירות טוב , אמיתי ומקצועי הכי חשוב לא חרטטני ולא ניסו לדחוף , מביני ענין ויודעים היטב על המוצרים שלהם בחנות . ממליץ בחום . רכשתי אוזניות אלחוטיות - positive vibration 2 wireless

הזדקקתי לרמקול נייד והתלבטתי בין 2 דגמים של JBL. צלצלתי לחנות, ענה לי מיד אבי ועזר לי במקצועיות רבה. הגעתי לחנות, חניה בשפע, את המשך הטיפול בי עשה אילון בזריזות ומקצוענות. נהנתי מאוד מחוויית השירות. המחיר לפי זאפ בין הטובים בארץ אם לא הטוב שבהם. כנראה שאקנה מהם שוב בעתיד ככל שאצטרך, ממליץ בחום.

הגעתי לחנות שממוקמת במקום נוח עם חניה במרכז פתח תקווה במטרה לרכוש שני זוגות אוזניות של jbl ושל apple, נהנתי משירות אדיב ומחירים זולים בהרבה מהחנויות המתחרות. ללא ספק אשוב למקום הקניה הבאה שלי . ממליץ בחום ! .

הגעתי לחנות פגשתי בחור בשם אביאל והוא נתן לי שירות מהיר ואדיב! מקצועיות מרובה! אדיבות ויחס מעולה! עמדו בזמנים על הדקה! ממליצה בחום!

התקשרתי לחנות לבדוק אם יש את האזניות במלאי וענה לי בחור מאד נחמד ועז לי, אחרי שעה הלכתי לחנות לקנות אותם קיבלתי עזרה והסבר על האפשרויות שבאזניות והשירות היה מצוין! כדי לכם לקנות בחנות הזאת השירות מצוין וגם המחירים זולים המוכרים אמינים מאד ,אם אצטרך לקנות עוד משהו בסגנון זה אלך עליהם ראשונים

שירות מהיר ואדיב! מקצועיות מרובה! אדיבות ויחס מעולה! עמדו בזמנים על הדקה! ממליצ בחום! תודה!!

שירות מעולה ואדיב, רכשתי אוזניות ב 60 שח נמוך ממה שרכשצי בחנות אחרת מאוד מרוצב מהאמינות והשירות- מומלצים.

התקשרתי לחנות וביקשתי שישמרו לי את המוצר דיברה איתי בחורה מקסימה שהצליחה לבקש שישמרו לי את הרמקול, כשהגעתי אביאל המוכר היה נחמד מאוד ואף כיבד אותי בנס טי טעים😋 חנות מדהימה המוכרים מאוד נחמדים והמחיר מעולה!👐

קניתי מהם רמקול של jbl במחיר ממש טוב, אמינים ומקצועיים והכי חשוב זולים, בטוח שאחזור אם אצטרך משהו, תודה!

קניתי אזניות AirPods. הן לא היו תקינות. חזרתי לחנות והחליפו לי אותן אחרי בדיקה לאזניות חדשות. התברר שגם החדשות לא תקינות. הפעם שלחו אותי לאיי דיגיטל כי אמרו לי ששם יש לי אחריות. נסעתי לאיי דיגיטל אלא שמתברר ששם לא שמעו על האחריות הזאת. שוב טלפונים והפעם מתקשר אליי היבואן מטעם החנות שמנסה להסביר לי שמה שלא תקין אצלי זה המחשב ולא האזניות. ההסבר שלי שעם אזניות אחרות זה עובד מצוין לא שכנע אותו. אבי מהחנות אמרו לי להחזיר להם את האזניות והם ישלחו אותם למעבדה ושזה ייקח עשרה ימים. הסכמתי רק ביקשתי שיקחו ויחזירו אותם בעצמם ולא יטרטרו אותי בפעם הרביעית מתל אביב לפתח תקווה. אבל אבי הסביר שאין להם שליחים בשבילי והם עובדים מתשע עד תשע ואין להם זמן. אז נסעתי שוב ואחרי חודש טרטורים הזדכתי על האזניות.
שלום גלעד, כל ההתקשרות מבחינת האחריות על האוזניות אמורה להיות מול iDigital. כשהתעוררו הבעיות באוזניות הזמנו אותך להגיע ולהחליף אותן אצלנו בחנות משום שאצל iDigital היה מחסור במלאי ורצינו לספק לך שירות כמה שיותר מהיר. כאשר התלוננת שהאוזניות שלך לא מתחברות למחשב ביקשנו ממך להשאיר את האוזניות בכדי שנוכל לשלוח אותן למעבדה, אך לא יכולנו לספק שליח שיאסוף אותן ממך. הבאת המוצר אל האחריות חלה על הלקוח בלבד - אנחנו תמיד מנסים לתת את השירות הטוב ביותר אך אנו לא יכולים לאסוף מלקוחות מכשירים תקולים.

חברים יקרים המחירים כאן נמוכים משמעותיים מרוב החניות .. אחרי סקר שוק מקיף שעשיתי המקום הזה זול ב20/25 אחוז מחניות קניונים למינהם ! אביאל הנסיך הגיש לי פה עצות ועזרה ויצאתי עם חיוך ענק בנוסף לרמקול jbl הכי זול שחיפשתי , נשבע לכם ממליץ בחום!