
שרות נעים ומצוין, קנינו אני וזוגתי שני מכשירי סמסונג s7 , מגיני מסך וכרטיסי זכרון , התרשמנו מהבעלים - חן , שענה היטב לכל שאלותינו, נתן תחושה של שרות מהלב , ויושר, מחירים הוגנים , וטיפול מסור .בהחלט ממליץ !

שרות נעים ומצוין, קנינו אני וזוגתי שני מכשירי סמסונג s7 , מגיני מסך וכרטיסי זכרון , התרשמנו מהבעלים - חן , שענה היטב לכל שאלותינו, נתן תחושה של שרות מהלב , ויושר, מחירים הוגנים , וטיפול מסור .בהחלט ממליץ !

הגעתי לטופ מובייל לאחר המלצה מחבר וכבר רכשתי שני מכשירים ראוי לציין אנשים נחמדים אמינים אנשים שיודעים לתת שירות והרגשה טובה ללקוח מעבר למחירים הטובים ממליץ בחום לכל חברי להגיע

דאגתי לשוחח עם החנות קודם שניסע לשם כי זה קצת רחוק אם הייתי צריכה את הטלפון מהר. שאלתי את המוכר במפורש- האם יש לך עוד פרטים שאתה חושב להגיד לי, עוד טיפים... לא. אגב הם לא מזכים עבור המשלוח אם אתה בא לקחת, אבל לגיטימי. אממה? כשמגעים לחנות, מסתבר שהמחיר לOMR סיני, ואם אתה צריך תמיכה מלאה בברית צריך להוסיף 250 שח בסוף לא קניתי חבל...

שירות מצויין !!! ייעוץ מקצועי זו לא פעם ראשונה שאני רוכשת בטופ מובייל אבל הפעם חייבת לציין שירות מעבר למה שציפיתי העבירו לי את כל הנתונים וסידרו לי את כל ההגדרות זה לא מובן מאליו!! ממליצה בחום להגיע ולהתנסות

זו לא פעם שאני רוכש בטופ מובייל הציון לחנות ראוי לשבח הם פשוט יודעים איך להוציא אותך מרוצה ורואים את זה על אנשים שיוצאים מרוצים מהחנות אין ספק שזאת החנות שלי

בפעם השניה שאני מגיע לטופ מובייל לרכוש קיבלתי שירות מדהים יצא איתי נציג להדביק לי מעמד לרכב חייב לציין את חן ואת סטס נותני שירות ברמה הגבוהה ביותר תמיד שאני מגיע מקבלים אותי בחיוך גם כשיד בעיה נשאר כח ממליץ לכל הרוצה להץחדש בטלפון או אביזר להגיע ולהתנסות

לאחר שאבא שלי רכש מכשיר הגעתי גם אני ולא התאכזבתי קיבלתי שירות מעולה מחן ועדן אני לא נוהגת לרשום תגובות אבל שמגיע מגיע נשאר כח

לא להתקרב! נשמעים נחמדים, והמחיר אטרקטיבי, אך אני מתחרט על היום שהתקשרתי איתם בעסקה. הזמנתי טלפון סמסונג s6 לבן. הגיע אלנו הטלפון באמצעות שליח באריזה פתוחה (כשדיברנו עם החנות הם טענו שהם פותחים את כל הטלפונים לפני המסירה שלהם על מנת לבדוק אותם (במדבקה של היצרן כתוב שאסור לקבל את הטלפון אם המדבקה שמוודאת סגירה כבר נקרעה))... בכל מקרה, ביום בו קיבלנו את הטלפון גלינו שה- GPS לא תקין. התקשרנו לבעל החנות, והוא הסביר שלא ניתן להחליף את הטלפון, או לבטל את העסקה, אלא יש לשלוח אותו ליבואן לבדיקה כדי לוודא שלא אנחנו קלקלנו אותו. לאחר שהתעקשנו, התחייב שאם ימצא שלא אנחנו קלקלנו את הטלפון הוא יבטל את העסקה. במשך למעלה מחודש ימים לא היה לנו טלפון (מתוכם 10 ימים של חגים) ובמקביל בעל החנות שינה דעתו וסירב לבטל את העסקה משום שלטענתו לא החזרנו לו את המגירה של האריזה (?!)... הודענו כי איננו מרוצים מהשירות שלו ונדאג לכתוב חוו"ד בהתאם, בתגובה בעל החנות איים עלינו בתביעה. לשמחתי, כל השיחות בינינו מוקלטות אז אין לי שום בעיה עם זה. מיותר לציין שעד היום לא קיבלנו אפילו התנצלות על הטלפון המקולקל שנשלח אלינו, על הבדיקה הממושכת, ועל העובדה שהיינו בלי טלפון למשך זמן כה רב. על כל פנים, שלשום, כחודש וחצי לאחר שרכשנו את הטלפון לראשונה, נשלח אלינו טלפון חדש וגם זה בצבע שונה מהצבע שהזמנו...
שלום רב, כפי שנכתב בחוות הדעת המכשיר הוחלף בחדש למרות שלא התקבל באריזתו המקורית מר ליאור בטח מבין שגם אם היה רוכש כל מוצר אחר ומנסה להחזירו ללא אריזתו היה נענה בשלילה מר ליאור קיבל שירות מעל ומעבר.

שירות טוב ואמין (אינני נוהג לרשום מצויין מתוך שאיפה שתמיד צריכים להשתפר) מבחורה ששרתה אותנו נאמנה ותוך אכפתיות שנצא מרוצים מהרכישה. המליץ בלב חם לכל ידידי להגיע ולרכוש בבית העסק.

שירות מקסים נדיב ומקצועי. חווית קניה מאוד מהנה, מכשיר מאוד מומלץ במחיר שלא מצאתי בשום מקום אחר. תענוג של חנות ממליצה לכולם ובטוח אחזור לשם.

הגעתי עם הנייד שסירב להידלק. קיבלתי שירות מצוין, עם הרבה סבלנות, והשורה התחתונה - המכשיר אותחל ושמיש לחלוטין, במקום.

רכשנו מכשיר דרך טופ מובייל ראוי לציין שירות אדיב מחיר זול אכן יש מי שעומד מאחרי הדלפק ונותן מעבר למצופה שהלקוח יהיה מרוצה נשאר כח

רכשתי מספר מכשירים בטופ מובייל אנשים מקסימים שירות אדיב מכל הלב חייבת לציין את חן שתמיד עוזר לי נשאר כח ממליצה בחום על החנות הזאת למי שרוצה לקנות ולתקן

שירות מעולה ומחירי רצפה בפער מחנויות אחרות. עשו לי הנחה משוגעת על מגוון מוצרים והכל עם חיוך ענק. מומלץ מאוד!!!

חייבת לציין שחוויית הרכישה מאד נעימה, נוחה וידידותית! רכשתי מספר מוצרים במספר רכישות ותמיד קיבלתי מענה מהיר, המוצרים הגיעו אלי במהירות האפשרית ושירות הלקוחות היה נעים לשיחה ונתן מענה על כל שאלה ובקשה (גם כשהיה חוסר בכיסוי לאחד הטלפונים, נשלח אלי כיסוי חדש בדואר ללא בעיה!) חזרתי ורכשתי כבר מספר טלפונים סלולריים ואני בטוחה שגם בהמשך אני אמשיך לרכוש אצל חן בטופ מובייל!

המוצר הגיע בזמן, תואם למפרט באתר, במצב חדש כמובטח, ללא בעיות. התרשמות חיובית, למעט דבר אחד: הזמנתי טלפון במשלוח בדואר רשום. נציג החנות התקשר אליי וניסה לשכנע אותי, כמעט ללחוץ עליי, שלא כדאי לי להסתכן במשלוח בדואר רשום כי כבר היו לו כמה לקוחות לא מרוצים עקב חבילות שלא הגיעו ליעדן בגלל הדואר. היות ולי לא היו מעולם בעיות עם קבלת חבילות בדואר רשום, הייתי צריך ממש להתווכח איתו כדי לשכנע אותו שאני אכן מעוניין במשלוח (חינם) בדואר רשום. אני מבין את הרצון של המוכר להימנע מחויית קנייה שלילית בגלל הדואר, אבל הלחץ שהופעל עליי כדי שאשתמש במשלוח ישיר (בתשלום) - היה לא נעים ומיותר.

בתור לקוח קבוע של חן בחנות טופמובייל, נכנסתי לבצע תיקון בסלולרי שלי. אני תמיד שמח לגלות מחדש את השרות המקצועי, הלבביות ,היחס האישי והמחירים תמיד תחרותיים ביותר. תמשיכו כך

יחס מצויין מאוד אדיבים ומקצועיים בנוסף למחיר הנוח . פריסת התשלומים נוחה וגמישה מאוד. ממליצה בחום.

קניתי פלאפון lg 4 לאחר 9 חודשים הלך לו הלוח אם, הפלא נכבה ולא נדלק יותר.יש לי אחריות של שנה אז הלכתי לחנות והם לא היו מופתעים.לקחו לי את הפלא לתיקון ואמרו שזה יכול לקחת 21 ימי עסקים כי יש להם עוד אלפים במצב הזה במעבדה. בנוסף לכל זה לא הסכימו גם לתת לי פלאפון חלופי. נתחיל בזה שחברה שמכבדת את עצמה לא צריכה למכור מכשיר שהם יודעים שיש לו פאג בייצור ודבר שני המינימום היה לתת פלאפון חלופי.בנוסף לכל זה בעת קניית הפלאפון המליץ לי המנהל שלהם על מטען מקורי אשר עליו נאלצתי לשלם סכום נוסף..לאחר קצת יותר מחצי שנה הפסיק לעבוד ומכיוון שפגה האחריות עליו הוא לא הסכים להחליף ורק עשה סימן עם הראש שזה לא מעניין אותו. לעניינו של דבר. החנות אולי מוכרת את המוצרים במחיר הזול ביותר אבל לאחר שרכשתם כבר לא יהיה אכפת לה ממכם מוצרים זולים אך גרועים. לא ממליצה בכללל!!!!

הזמנתי את ה Redmi 4 דרך האתר של החברה. כעבור יומיים מיום ההזמנה התקשר אלי נציג מהחברה ושאל אותי האם אני מעוניין לשדרג לרום (גרסת תוכנה) אירופאית ב 150 ש"ח. (תוספת של כ - 20 אחוז מהמחיר המקורי) הנציג אמר שהרום המקורי מופעל בסינית, וניתן לשנות את השפה לאנגלית, אך בכל עדכון תוכנה (שהוא אמר שקורה באופן אוטומטי), השפה תחזור לסינית. על זה כמה דברים: 1. אני באופן אישי לא אוהב שמפתיעים אותי בתוספות למחיר בלי שהן הופיעו בכלל בדף הקניה של האתר. זה מאלץ אותך לבצע החלטה פזיזה, וגם באופן עקרוני אני לא אוהב ש"משחילים" לי עלויות נוספות. 2. אתה מצפה מפלאפון שנמכר בישראל שהוא יתמוך בשפה האנגלית 3. אני לא סגור על מהימנות המידע 4. הרום האירופאי אינו מקורי, ועלול לגרור ביצועים נמוכים יותר. בקיצור, לדעתי כל חברה שמוכרת מכשיר שלא תומך באנגלית חייבת בפירוש לציין את זה, ואת כל האותיות הקטנות בדף הקנייה באתר. מאכזב.

הגעתי לתיקון באחריות דאגו לתת לי שירות במסגרת אחריות אין ספק שיודעים לעמוד באחריות ולתת שירות ברמה גבוהה אין ספק שאת המכשיר הבא ארכוש בטופ מובייל

רכשתי בטופ מובייל קסיומי חנות יפה אנשים מקסימים שעוזרים ומוכרים מהלב שווה להגיע ולהתחדש בטופ מובייל מחירים לשירותי מהטובים שהכרתי

התקלה נפתרה ע"י הספק הנ"ל לשביעות רצוני, והיא נבעה, לדברי הספק, בבעיה טכנית של חברת סמסונג בחלק ממכשירי הדגם הזה שיובאו לארץ. לדברי הספק, הבעיה כבר איננה קיימת במכשיר הזה. tbh ncea kabum tm vmhui ab,,h k-5 fufcho/