
בדרך מהצפון למרכז התקשרתי לנועה ששמרה עבורי את הטלפונים שביקשתי ,והסבירה לי איך להגיע , (הייתי בלי ואייז) בחנות המוכר היה אדיב ונחמד לילדים, למרות שהיו מעט עם צרכים של ילדים, הסביר וחזר והסביר להם את הגישה לנוחיות, נתן לי שירות מצוין וסובלני, ענה על כל שאלותי ואף בא לקראתי בתשלומים. בקיצור אין הרבה חנויות נוחות ואמינות כמו שאני נהנתי אתמול במובילינד.






















