כל הכבוד ORPC, לפני כחודש התקשרתי אליהם לרכוש את מסך המחשב החלומי U4919DW של DELL. הבעיה הייתה שהמסך הזה מציג ברזולוציה של 5120X1440 ולי יש מחשב שלדעתי לא היה יכול לתמוך ברזולוציה הזו. יונתן (בעל החנות) אמר שלא אמורה להיות בעיה כי יש לי מחשב חזק אבל לדעתו לא אוכל לשתף בנוסף למסך הזה עוד שלושה מסכים של 1920X1080. רציתי להרחיב את המחשב ל-10880 פיקסלים לרוכב, הוא לא רצה להתחייב שהמחשב שלי אוכל לעשות זאת והמליץ לי להתקשר ל-DELL (המחשב גם של DELL), טלפנתי ולא ממש הצלחתי לדבר איתם, אז הלכתי ליונתן והוא טלפן בשבילי. הוא היה איתם על הקו יותר מחצי שעה (ממש גבר!), נותן פרטים על המחשב ועל המסך, סופר התאמץ. אחרי כל הבירורים, גם DELL לא התחייבו על שהכל יעבוד כפי שרציתי. מבינים שאין דרך לקנות מסך שעולה למעלה מ-6000₪ ובסוף שלא יעבוד לי עם כל שאר המסכים, יונתן רצה לעזור לי והחליט לקנות אותו ממני אם לא יעבוד לי כמו שאני רוצה, הוא בא לקראתי ורצה לקנות אותו חזרה ב-2000₪ פחות כדי שיוכל למכור את זה שוב בחנות. הוא הסביר לי שכשמוצר נפתח, קשה מאוד למכור אותו פתוח וככה יוכל להעיף את המסך מבלי שיעמוד לו בחנות הרבה זמן, ואני לא אפסיד את כל הכסף שהושקע. הוא חזר ואמר שלדעתו הכל יעבוד בסדר. הוא אמר בנוסף שהמסך הזה יפהפה ולדעתו אחרי שאני אראה אותו אני אוותר על שאר המסכים ואעבוד רק איתו... עדיין לא השתכנעתי מכיוון שאני מתכנת ואני צריך כמה שיותר מקום לעבוד לרוכב עם הרבה חלונות במקביל, הלכתי מהחנות בבאסה כי הגעתי מוכן לקנות אותו ובסוף יצאתי עם ידיים ריקות. פתחתי את המחשב ונכנסתי לזאפ לראות מי עוד מוכר את המסך הזה וחיפשתי מישהו שכן יהיה לו תשובה קונקרטית. מתוך 17 חנויות, אף אחד מהם לא עשה עשירית ממה ש-ORPC עשו בשבילי, לא אגיד יותר, אפילו להפנות אותי ל-DELL, אחרי מלא סרטים שהרצתי בראש החלטתי ללכת על זה. חיברתי וממש התבאסתי.... זה עבד מעולה! למה לעזאזל אני בונה לי סרטים סתם! ממש מבאס, ובנוסף כמובן אושר שאין לתאר, זה נראה מדהים...
אני משתף לכם סרטון ביוטיוב המראה את זה: watch?v=xiRnU7eigqQ