
שרות מעולה של הנציגים, מחירים זולים בהשווה לכל חנות או רשת אחרת.. ממליץ בחום בסניף של חולון

שרות מעולה של הנציגים, מחירים זולים בהשווה לכל חנות או רשת אחרת.. ממליץ בחום בסניף של חולון

קניתי ונהניתי שירות ואמינות הם המוטו במקום אשמח לחזןר שוב בוודאות אין שאלה .... הכי בכייף

לאחר מס קניות ברשת סופר אלקטריק הגיע הזמן לפרגן המחירים מעולים שרות פצצה והיחס של אנשי המכירות אריק שלומי פגז תודה סניף חולון אמשיך לבוא

טעות ענקית, יחס מזלזל ופוגעני!! גם המחיר לא היה זול במיוחד, אבל החוייה ההתנהלות מול סניף חולון הייתה פשוט מזעזעת.

שירות מצויין, הגעת טכנאי להתקנה לפני הזמן שנקבע. חזרנו שוב לרכוש עוד מזגן ללא היסוס. מודה להם מקרב לב. משה

אחרי שיחה קצרה בטלפון, הגעתי לסניף חולון וקיבלתי לשירות מעולה, חוזרת עוד פעם בוודאות ממליצה מאוד אמינות מס 1

אחרי 10 שנים שאני קונה הגיע הזמן לפרגן חשוב לי לציין שירות ברמה הגבוה ביותר חברה מקצוענים אמינים מומלץ ושווה לנסות

רוצה לציין לשבח את הרשת סופר אלקטריק כלקוח חוזר אני מגלה כל פעם מחדש שסופר אלקטריק מעניקה חוויית שירות קבלתי שירות מעולה, הסברים על מספר דגמים, מחיר מצויין, אחלה שירות, פשוט חוויה, כן ירבו ... סמי

הרכישה נעשתה מול חיים מנהל החנות שהתייחס באדיבות וסייע בבחירת המקפיא עפ צרכינו,האספקה נעשתה תוך תיאום מראש ואנו בהחלט נמליץ לרכוש בחנות זו.

לאחר סקר שוק שערכנו לפני קניית מוצרי חשמל, הגענו לסופר אלקטריק בסניף חולון, מיד עם כניסתינו לסניף-נתקלנו ביחס אדיב, אנושי, מוכרים סבלניים ומקצועיים, קיבלנו מחירים אטרקטיביים ביותר עבור המוצרים שרכשנו. המוצרים הגיעו בזמן אספקה קצר לבקשתינו, בכל בעייה ושאלה שהפנינו לחנות קיבלנו תמיד תגובה מהירה וחיובית. אנו ממליצים מאוד להגיע לחנות ולהיווכח בעצמיכם. תהנו.

כל הכבוד ממש שרות והגעה בזמן אבי מהשרות ההזמנות ענה והסביר מקצוי אני ממש מרוצה אמשיך לקנות רק בסופר אלקטריק וכמובן אצל אבי לפי מה שנרשם בעבר באמת אדם נעים ומסביר מנסיון בקיצור מומלץ

שירות מהיר ואדיב מוצר ברמה אחזור לקנות שוב ואמליץ לחברי חשוב לציין שמוצר זה נקנה דרך האתר שירות מקצועי

הקניה בחנות בחולון הייתה מסבירת פנים, השירות מעולה, המשלוח היה מהיר ובזמן. אני מאוד מרוצה ולכן חוזרת תמיד לקנות בחנות זו.

רכשתי מסך טלויזיה בסניף ראשלצ בחור בשם תומר עזר לי לבחור את המסך הנכון בשבילי הפגין ידע רב בנושא.. מחירים זולים מאוד ושירות מדהים נתראה בהמשך

לאחר בדיקה בזאפ הגעתי לאתר מחסני סופר אלקטריק ענה לי בחור בשם אבי והסביר לי בסבלנות רבה חשוב לציין אבי מקצועי ומבין עניין אני חושב שסבלנות משתלמת אני בטוח ארכוש שוב גם לגבי כל המוצרים המחרים זולים וכדי לשאול על כל מוצר

קיבלתי המלצה על החנות מחבר רכשתי משם טלוויזיה, מקרר, תנור, כריים, מזגן ועוד מנהל החנות הוא איש מדהים יודע להתנהל מול לקוחות ובסופו של דבר לתת את המחיר הטוב ביותר. השירות של החנות ובעיקר של שלומי היו מעולים גם כשהיה מצב שהייתי צריך עזרה. לגבי המתקין של המזגן - קיבלנו מהחנות המלצה ממנהל החנות על מתקין. שנתן שירות מעולה מקצועי והמחירים שלו היו טובים. בקיצקץ מי שצריך מוצרי חשמל - מומלץ. מומולץ מאוד

לאחר מספר פעמים שאני רוכש ברשת זו גם בבת ים וגם בראשל"צ הגיע הזמן באמת לפרגן להם קצת חברה מצוינים מקצוענים עובדים מהלב ומצליחים להוזיל כל הצעה שהבאתי להם עד עכשיו שירות מצוין ממליץ בחום

הקנייה נוחה מאוד אבל בהספקה נפלתי בין הכיסאות ונאלצתי להמתין במקום 4 ימי עסקים למעל מ 8 .כאשר מלכתחילה הזמנתי באתר זה בגלל ההספקה המהירה,

אין מילים החברה מקצוענים ומבינים עניין קניתי מסך 40 של סמסונג זה היה אצלי בבית שעה אחרי הקנייה כולל מתקין בשם מארק שעשה עבודה נקייה ומצוינת לא האמנתי שירות מצוין אמינות ומחיר אני מבטיח לכם אישית הכי זול שבדקתי ותאמינו לי שבדקתי

למרות שהיו אי הבנות כאלה ואחרות באספקת המוצר, התקשרו אליי מספר פעמים מסופר אלקטריק בכדי לשמוע את תלונתיי , דאגו לפצות את אותי, וטיפלו בכל הבעיות שהיו. אני חוזר ואומר שי המוכר בחנות בסופר אלקטריק אדם נחמד מאוד שדואג לצרכן בסופו של יום.

בעקבות המלצה חמה שקיבלנו מחברים שרכשו בחנות ממגוון המוצרים ובהמשך לסקר שוק נרחב שביצענו, החלטנו להגיע לחנות סופר אלקטריק בסניף כפר סבא. עובד החנות בשם שי, קיבל אותנו בחיוך וסייע לנו להצטייד במוצרים הטובים ביותר במחירים מאוד הוגנים. כזוג טרי בעל יכולות כלכליות "לא בשמיים", רכשנו מקרר, מיקרוגל, מדיח ועוד מוצרים רבים ואיכותיים ללא ספקות. ניתנה לו הרגשה בטוחה ואכן בדיעבד לאחר חודשיים אנחנו יכולים לומר כי זו הרכישה החכמה ביותר שביצענו. העובדים בחנות מאוד אמינים, היחס שמתקבל מהם לאחר הרכישה לא משנה כמו רוב החברות, ממש תחושה של VIP. יתרה מכך, המלצנו למשפחתנו וכולם הלכו בעקבותנו ולא הצטערו ואף עד היום ממליצים. יישר כוח! בהחלט נשוב ונרכוש בחנות הזו.