הגעתי לאתר דרך האינטרנט כדי לקנות מזגן לדירה, כשהגעתי לשם, ליווה אותי עמית, נציג החברה, שענה לכל שאלותיי והקנייה נערכה פחות מ 10 דקות. קיבלתי את המזגן בזמן כפי שאמרו לי ולא התמהמהתי יותר מדי כשרציתי לקנות מזגן נוסף לדירה. גם הפעם קיבלתי יחס מעולה ואדיב גם מעמית ומאור שעזר לי בכל שלב בהתלבטותי במהלך הקנייה.
לאחר שראיתי כי טובת הלקוח עומדת לפניהם כמספר 1 ידעתי שהמקום הזה ראוי ביותר ומומלץ מאוד!!!!
יודעי דבר יגידו לכם שגם רכשתי לאחרונה שם מדיח כלים וכרגיל השירות, החוויה, הקנייה מעולה!!!!
כל הכבוד לצוות המעולה, לעמית, לאור המסור שאצלו מילה זה מילה, שעמידה בזמנים אצלו זה דבר קדוש ושהלקוח תמיד צודק! שניהם דאגו לי לכל אורך הדרך!!!
אין ספק שבעתיד אשוב לקנות שם...
בברכה,
אלעד שטלמן