
תקשורת מצוינת, מחיר טוב לכמות פריטים גדולה ושירות מצוין. המשלוח הגיע ממש מהר ואנחנו מרמת הגולן.

תקשורת מצוינת, מחיר טוב לכמות פריטים גדולה ושירות מצוין. המשלוח הגיע ממש מהר ואנחנו מרמת הגולן.

שירות מהיר ויעיל, מחיר הוגן, נעימים מאד, נגישים וזמינים לבירורים ותמיכה בכל שלבי הקניה ואחריה, השליח היה מקסים גם כן.

מומלץ בחום מכול הבחינות, זמן הגעה מהיר,יחס הולם,וכמובן שירות מקצועי ואדיב ממליץ בחום לכול מי שצריך מכשיר חדש

המשלוח הגיע מוקדם מהצפוי, הכל עבד חלק. חוויה מעבר למצופה. אני ממליץ על החנות בחום.

הכול היה מצויין - מחיר הגיוני, הזמנה פשוטה ובלי צורך להירשם ולקבל חברות והכי חשוב עבורי - אפשרות תשלום ב פאי-פאל. הספקה הייתה מהירה - תוך יומיים. שליח היה מקסים ומנומס.

אלופים !!! , קניתי מדיח ביום רביעי כבר ביום שישי המדיח אצלי בבית , בנוסף גם התקשרו אליי לברר שהמדיח הגיע והכל לשביעות רצוני . שרות מעולה בטוח שאקנה מהם שוב

שרות מצוין ומהיר. חזרו אלי לוודא שהספק יצר קשר, וגם מאוחר יותר לבדות שביעות רצון.

משלוח מהיר. התקשרו לוודא שקיבלתי את הטובין. המכונה כבר מייצרת קרח פחות מיומיים אחרי שהזמנתי אותה.

שירות מהיר וחלק. ללט תקלות. קיבלתי את המשלוח יום אחרי ההזמנה. אין תלונות. מומלץ מאוד.

קנינו טלוויזיה חכמה בסוכנות של חיפה ברחוב נורדאו. חווית הקניה מעולה. הובלה מהירה. מרוצים מאוד

פעלו מהר העבירו לחברת שליחויות את מוצר תוך יממה והמדיח הגיע אלי תוך 4 ימים מהיום של הזמנה

רכשתי מקרר של אמקור, השארתי הודעה בתהליך הרכישה באתר בה ביקשתי להשהות אספקה, הכל תוקשר באופן נעים ומתחשב, המובילים היו נחמדים, התקשרו לוודא בסוף שהכל לשביעות רצוני

שירות מאוד מהיר ומאוד מקצועי. ליוו את המשלוח ובדקו כמה פעמים שהמוצר הגיע ושאנחנו שבעי רצון.

רכשתי מקפיא בתאריך 31/12/2023, לאחר שעברו 7 ימי עסקים, טרחו נציגי החברה להתקשר כדי להודיע לי שעל המוצר שרכשתי לא יהיה מצויין השם אמקור אלא תדיראן, לא היתה לי שום בעיה בעניין אך כששאלתי לגבי מועד ההספקה הופתעתי לשמוע שעדיין לא תואם בכלל, כשטענתי שככביכול ההיתי אמור לקבל את המוצר, סיפקה לי הנציגה תירוץ של ספירות מלאי בחברה עקב השנה החדשה ועוד כמה דברים שלא באמת אמורים לספק אותי, שכן לי התחייבה החברה ל 8 ימי עסקים עד אספקה. הנציגה התחייבה לי שעוד באותו היום תתאם אספקה דחופה ושתחזור אליי לאחר מכן, כמובן שאף נציג לא חזר. לאחר יומיים התקשרתי לשאול מה בנוגע למוצר, ושוה הופתעתי לגלות שעדיין לא תואמה בכלל אספקה, בנקודה זו כבר כעסתי ובאופן נוזף דרשתי שיתאמו את ההספקה והובטח לי שעד סוף היום (שעה 17:00) היא תתבצע, בשעה 15:30 אישתי התקשרה כדי לקבל מידע לגבי תיאום האספקה למקפיא, ענה לה נציג שדיבר אליה בצורה נורא מזלזלת וחסרת כבוד שהטיח בה שאני קיללתי את הנציגה עימה דיברתי בבוקר, כמובן שלא קיללתי או אפילו אמרתי דבר דומה לקללה. אנחנו כמובן דרשנו ביטול והחזר כספי באופן מיידיץ קחו לתשומת ליבכם ואל תתפתו מהדירוג הגבוהץ

מאוד מרוצה מתהליך ההזמנה..קל נוח ולא מסורבל..המוצר הגיע למחרת..אין לי ספק שאמשיך להזמין מהאתר הזה

רכישת הפריט הייתה מהירה, עניינית ויעילה. ההזמנה סופקה כמובטח, תוך תאום מראש והתהליך כולו נבדק עד להשלמת ההספקה. סל_טק - ספק מומלץ. שלמה גורביץ

השירות היה מהיר ויעיל, הועברתי להזמנה טלפונית אחרי בדיקת תאריך האספקה. המכונה הגיעה אחרי יומיים עם מוביל אדיב ויעיל.

חנות מאוד אמינה ושירות מצויין, היו לי שאלות ממחלקת שירות וענו לי תוך מס׳ דק על כל מה שהיה המוצר הגיע תוך 3 ימים והכל כפי שכתוב

שרות מהיר ויעיל.המוצר הגיע בזמן שהובטח.המחיר הוגן.בהחלט אמשיך לרכוש דרכם.אין לי יותר מה להוסיף קנו תהנו

שירות על הפנים לא להתקרב לאתר ולא לחנות בשום פנים ואופן מזלזלים בלקוחות! מתנהגים בצורה מזעזעת הזמנתי מוצר אחרי שבועיים לא קיבלתי עדיין ביקשתי לבול עסקה כל שניה מתחמקים ממני. נציגי שירות לקוחות לא מדברים בצורה יפה.

רכשתי מקרר משרדי. בהסכם ההתקשרות מול CELL-TEC היתה התחייבות כמדומני ל 7 ימי עסקים עד למועד המסירה. בפועל היה איחור ניכר במסירה שנבע מסיבות כאלו ואחרות שלא בהכרח אמורות לעניין את הלקוח. ומדוע בכל זאת בחרתי לתת ציון של 5 כוכבים? התרשמתי מאוד שצוות העובדים עושה מאמצים גדולים מאוד לטפל בעיכוב במסירה ושאכן מדובר במקרה חריג (אולי בגלל תקופת המלחמה?). לאורך התקופה צוות האתר היו עמי בקשר יומיומי כדי לוודא מצב של מסירת הפריט. לפעמים מספר פעמים ביום. לכאורה הייתי אמור לסיים עם הרגשה חמוצה אבל בפועל מהר מאוד הרגשתי שאני בידיים טובות ונעשים מאמצים גדולים כדי לטפל בבעיות שצצו. שורה תחתונה כן ממליץ על רכישה באתר מכיוון שבכל רכישה באינטרנט עשויות לצוץ בעיות חריגות והכי חשוב לדעת שבצד השני יש מישהו שמקדיש 100% מהמאמצים לטיפול בבעיה.

אתר ידידותי, והכי חשוב -- אספקה מהירה. מרגע התשלום ועד הספקת הכיריים בפועל עבר יום וחצי בלבד.

שירות יעיל, אדיב ומקצועי! משלוח הגיע בתנאים טובים ובמהירות מעל המצופה! מחירים אטרקטיביים תודה רבה לצוות

חווית קניה מעולה. הטלויזיה הגיעה תוך יום. התיאום של המשלוח היה מאוד מדוייק. הטלויזיה עד עכשיו מתפקדת מצויין

הזמנה ראשונה שלי ב- cell tec, המחיר היה נמוך יחסית לכל השאר. ההזמנה נשלחה והגיעה ללא עיכובים. התקשרו לוודא שהכל תקין.