
בתאריך 30.11.20 רכשתי בחנות מבט טלוויזיה 40 אינטש מתוצרת פוג'יקום. ההבטחה הייתה ל- 7 ימי עסקים. היום 11.12.20 לאחר שעברו 8 ימי עסקים ולאחר אינספור טלפונים לחברת מבט טרם קיבלנו את המוצר. טלפנו לאלון שהבטיח לחזור עם תשובה ולא חזר. טלפנו שוב ואמרו שהמוצר אצל השליח ושהוא יתקשר אלינו אתמול. שום דבר כזה לא קרה. היום התקשרנו שוב וענתה נציגה שאמרה שיש עומס ושאין היום יום שישי עם מי לדבר. אז איך ייתכן שכשיש עומס חברת המשלוחים לא עובדת בימי שישי? הנציגה הבטיחה לטפל בנו ביום ראשון. מבת לא יודעת מימינה ומשמאלה. אין להם שמץ מושג מתי אקבל את המוצר. ממליץ לא לרכוש שום מוצר בחנות כזו שרמת השרות בה 0.
צר לנו כי לקוחות משתלחים באופן כזה מביש באתר כתוב בפירוש כי עקב המצב יתכנו איחורים קלים בקבלת המוצר עקב מצב הקורונה בה דברים לא צפויים קורים אף שלרוב זה לא קורה. הלקוח קיבל היום 13.12.20 את המוצר לאחר כמה וכמה שיחות לחברת השילוח מצידנו. יש לציין כי הוא קיבל את המוצר באיחור של 2 ימי עסקים וצר לי כי ככה לקוחות מתנהגים למרות שהבהרנו כי קורה שיש עיכוב וזה לא בשליטתנו המלאה.























