1. הזמנתי מיקסר סאוטר 890, המחיר באתר היה מצויין, כל ההזמנה והמידע על ההזמנה עבד חלק ומהיר.
2. המיקסר הגיע בזמן בהתאם למה שהיה כתוב באתר.
3. כעבור כמה ימים באנו לאפות במיקסר והתברר ואז התברר שאינו עובד כראוי, כלומר בעומס קטן מאוד נעצר, כלומר אפילו סתם בנגיעת אצבע.
4. יצרנו קשר דרך הוואטאפ עם החברה וענו לנו במידי, כל התהליך של יצירת הקשר הינו חלק ופשוט, והתגובה גם הייתה במידי (ע"י גב' בשם רעות כמדומני).
5 דווחנו על התקלה ושלחנו סרטון, חזרה ואמרה ששולחת שליח שיקח את המוצר בחזרה.
6. גולת הכותרת לענ"ד שהכל היה במידי, ויותר מזה שאמרה שתתן לנו החזר כספי כך שנוכל לקנות כל מקסר אחר שאנו חפצים.
חווית קנייה מעולה, שירות מעולה, תגובה במידי, החזר כספי במידי, בקיצור נראה לי שעברנו איתם את כל התהליך של קנייה ברשת באופן שהמוצר הגיע תקול, והכל הלך מהיר וחלק ממש מקצוענים, ממליץ מאוד עליהם.