
שירות אדיב וממש מקסים אם מחיר חסר תקדים ממש ממליצה בחום ובאהבה מהרגע שנכנסתי קבלו אותי בחום השירות היה ממש מהיר בתוספת שתיה ממש נסיך

שירות אדיב וממש מקסים אם מחיר חסר תקדים ממש ממליצה בחום ובאהבה מהרגע שנכנסתי קבלו אותי בחום השירות היה ממש מהיר בתוספת שתיה ממש נסיך

חיפשתי באתר האינטרנט את החנות שמציעה את המחיר הזול ביותר לאוזניות הללו. Next tech הופיעו ראשונים ונאמר לי בטלפון כי יש במלאי. באתי קניתי מבחור אדיב וקיבלתי גם שנתיים אחריות מהיבואן הרשמי, מומלץ מאוד !!

שירות מדהים, מחירים הכי הוגנים שיש. נותנים הסברים מפורטים ומקצועיים עבור המוצר אותו קניתי החל מהרמה הטכנית ועד לאיך לשמור על המוצר מנסיון אישי. חוויית קניה איכותית, איכפתית והוגנת. ממליץ בחום לבקר בחנות

אחלה גבר, החזרתי מוצר שקניתי והבן אדם בא ממש לקראתי, בנוסף קניתי 2 רמקולים של jbl במחיר הכי נמוך שהצלחתי למצוא במרכז, באמת ממליץ

חבר'ה מאוד נחמדים ועוזרים. נהנתי מחווית הקניה. אחזור אליהם שוב לכשאצטרך. ממליץ לקנות אצלם. תודה מיכאל

שירות מעולה. הסבירו בסבלנות כיצד לתפעל את הדיבורית. המוצר גם היה זול יותר ממקומות אחרים

זולים, אמינים, זריזים ומקצוענים!!! חנות "משפחתית" בסיגנון של פעם (מהסוג שכבר כמעט לא קיים היום) ללא ספק ארכוש אצלם.

קיבלתי שירות טוב ויחס נעים. גם כשהייתה בעיה עם החשבונית הטיפול היה מקצועי ותקשרו איתי עד שטופל. ככה שירות צריך להיות

הזמנתי רמקולים למחשב של חברת fenda דרך האתר של החנות, 5 דקות אחרי שסיימתי את ההזמנה כבר התקשר אלי נציג של החנות והודיע לי שהמוצר אזל מהמלאי וניתן להזמין דגם שונה אך דומה מאד. הוא ליווה אותי לאורך כל ההזמנה ועזר לי מאד. זה לא מוצר ראשון שאני קונה דרך החנות ואני אמשיך לקנות דווקא בחנות זאת למרות שבהשוואת המחירים היו עוד חנויות בטווח המחירים האלו, אך ברמת השירות של NEXTECH אי אפשר להתחרות.

התקשרתי בהתחלה להתייעץ לגבי ה- Jbl Boombox ואבי ענה לי. הוא הסביר לי באריכות על המוצר וענה על כל שאלותיי, הכל בסבלנות יוצאת מן הכלל וברמה שירותית מדהימה. יותר מאוחר באותו היום ביצעתי הזמנה אך רציתי לשנות בה משהו, התקשרתי ושוב אבי ענה, הוא טיפל בכל הנדרש על המקום- ביטל את ההזמנה וביצע אותה שוב עם התיקון בצורה מהירה ומקצועית. אין ספק שעם שירות כזה אני מוכן לשלם אף יותר על מוצרים בידיעה שהאחריות והשירות יהיו מהחנות הזו ותמיד יהיה אל מי לחזור ולקבל שירות אדיב ברמה גבוהה. תודה.

רכשתי רמקול JBL אלחוטי , מוצר מעולה, מחיר הטוב ביותר מבין כולם , שרות 10 והייתי נותן דירוג 10

רכשנו היום בחנות SAMSUNG A8 המוכר בחנות היה אדיב מאוד, הציע לנו אלטרנטיבות נוספות וחוויית הקניה היתה נעימה מאוד! ממליצים בחום!

קנינו אוזניות לפני כמה חודשים, והם הגיעו מהר. לפני כשבועיים האוזניות התקלקלו פנינו ל NEXTECH לממש את האחריות. בחברה היו מאוד אדיבים ונתנו שרות מהיר וטוב. החליפו לאוזניות חדשות ושלחו שוב במהירות

מקום מעולה שירות אדיב, מוצר חדש באריזה שמורה במחיר נמוך בצורה משמעותית ממקומות אחרים. ממש שווה!!!

הגעתי לחנות בפתח תקווה מבית שמש בשביל לקנות רמקול JBL Boombox אחרי שראיתי בזאפ שזה המחיר הכי זול בגלל פקקים שהיו בדרך התעכבתי מאד ופחדתי שאני אגיע לאחר מועד הסגירה התקשרתי לחנות ענה לי בחור נחמד מאד בשם אבי ואמר לי שהוא יחכה לי עד שאני אגיע הגעתי באיחור של חצי שעה! הוא חיכה לי ובסבלנות אדירה כאילו זה אמצע היום הוא הסביר לי על המוצר ואופן השימוש בו מומלץ מאד!!!!! ודאי שאחזור לשם לבצע עוד קניות וזה עוד בלי לדבר על המחיר הזול ממש

שירות ממש ממש מהמם מוצר 100% חדש אורגינל ו פצצה לא היה במלאי תוך שעתיים הגיע וחזרו לי מחיר ממש ממש זול קל מאוג להגיע לחנות תכלס . אני חוזר כל פעם שאני רוכש משהו חדש ממש מהממםםםם תודה רבה אחלא צוות ❤👑

השירות היה מהיר ואדיב. החברים היו מקצוענים, רצינים, מבינים בתחום ואחראיים. מחירים אטרקטיביים, ממליץ בחום.

הגעתי לחנות, ישר המוכר ניגש לעזרתי והסביר לי על המכשיר שאני רוצה לקנות. נתן פירוט מפורט וידע עשיר. בטוח שאחזור לשם!

התחברתי לאתר שלהם כדי לקנות מכשיר סלולרי והופיע מחיר מסוים. ביצעתי הזמנה וביקשתי שיחזרו אלי בשביל התשלום. אחרי כמה שעות ראיתי שהמחיר התעדכן למטה. התקשרתי כדי לבצע את ההזמנה (עוד לפני שהספיקו לחזור אלי לגבי התשלום). למרות שההזמנה המקורית שעשיתי הייתה במחיר גבוה יותר ישר נתנו לי את המחיר המעודכן והנמוך יותר מבלי שהייתי צריך לבקש. המחיר של הטלפון (שכלל מטען מקורי!) וגם של קייס לטלפון שקניתי היו הכי זולים שראיתי. היחס גם בטלפון וגם כשהגעתי היה אדיב. תודה לצוות!

רכשתי אצלם שני מוצרים. אחד פיזית בחנות ואחד במשלוח עם שליח. השירות בחנות היה אדיב מאוד ומקצועי. המשלוח הגיע למחרת ההזמנה! כל הכבוד!

קנינו אזניות בלטוס של JBL. לאחר מס חדשים צד אחד הפסיק לעבוד. למרות סימן קטן של מכה (שקרתה הרבה לפני שהאזנייה הפסיקה לעבוד) החנות דאגה לקבלת אזנייות חדשות מול היבואן!!! מרוצים מהמחיר והשירות.

קניתי והשתמשתי בשירותי המעבדה של החנות כבר פעמים רבות. ממליצה עליהם בעיניים עצומות, שירות מצוין, אדיבים, לא פראיירים אלא פשוט הוגנים, לכן אני מאמינה שהחוות דעת המעטות הלא טובות שיש כאן הם באמת אשמת הצרכנים, גם הלקוחות טועים לפעמים למרות האימרה הידועה.. בקיצור, זאת החנות ללכת אליה. בהצלחה רבה ותמשיכו לספק חוויה נעימה ושירותית. אגב, תמיד כשאני שם אני שומעת אנשים מרעיפים עליהם מחמאות וזה באמת אומר הכל.

רכשתי סטרימר של מיניקס כולל שלט כיסוי לפלאפון וקיבלתי שירות מצויין ואדיב. בהחלט אחזור לקנות בשנית 😊

מאוד מרוצה קניתי רמקול נייד של JBL FLIP 4 השירות היה מצוין, לצערי הרמקול התקלקל לי כנראה בגלל טעות בשימוש מצידי, שלחתי לחנות לבדיקה תחת האחריות שלחו לי רמקול חדש, מעריך את השירות המצוין גם לאחר המכירה תודה רבה - יובל

ממליץ מאוד - קיבלתי שרות מצויין עקב מוצר תקול רכשתי אזניות plantations לפני מעל חודש. הן הגיעו אליי בזמן אך לצערי הגיעו תקולות ישר מפתיחת הקופסא. פניתי לנותן האחריות (סיגנט) אולם לא חזרו אליי. אבי מהחנות דאג שיחזור אליי מישהו מסיגנט. האזניות נשלחו לתיקון על פי הנחיית היבואן אבל עקב מחדל של סיגנט החבילה לא נאספה במשך חודש (!!). נכון לרגע זה החבילה עדיין לא נאספה.... פניתי שוב כעבור חודש לאבי שהבטיח לטפל בבעיה. תוך חצי שעה עלה מולי הספק שלו (מפיץ של סיגנט) ולקח אחריות על התקלה. אבי שלח לי מיידית אזניות חדשות ותקינות. חשוב לשתף מקרים כאלה, לצערי היום משתפים רק מחדלים. בקיצור - לקנות ללא חשש.