מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 20

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
sahar1326
sahar1326
19.09.2021
מוצר שנרכש: playstation 5

ביצעתי רכישה אינטרנטית דרך האתר של החנות ממש שעה לפני פתיחתה, חייגתי לשאול אם אפשר להגיע לאסוף וישר אמרו לי כן. המוכר היה מאוד אדיב, נתן יחס מצוין, הסביר על המוצר ובחלק מהציוד הנלווה גם הסביר מה יותר זול ומה ההבדל בין הזול יותר ליקר יותר. ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
Ronit
Ronit
17.09.2021
מוצר שנרכש: סוני פלייסטיישן 5

הייתי מאוד מרוצה מהשירות! הזמנתי סוני פלייסטיישן 5 המוצר נשלח תוך יומיים למרות שבסוף המוצר חזר לחנות כי לא היינו בבית לקבל אותו, בסוף השגתי את החנות ועזרה לי בחורה מקסימה גם עם המשלוח החוזר. קיבלנו את הסוני יומיים אחרי השיחה שלי עם החנות , בעלי בעננים :) בטוח שאחזור לקנות אצלכם שוב. תודה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Rama
Rama
14.09.2021
מוצר שנרכש: IPhone 12

שירות מעולה ומהיר, מחירים הוגנים ומוכר נחמד שעזר לה מאוד עם כל בקשה ממליצה מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
orelm44
orelm44
14.09.2021
מוצר שנרכש: סוני 5

שירות מצוין! רכשתי סוני 5 והמוכר עמית היה מקצועי וסבלני המחיר הוגן ממליצה לכולם בחום!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
anastasiablanki9734
anastasiablanki9734
14.09.2021
מוצר שנרכש: SP5

הגענו לחנות והתלבטנו איזו קונסולה לקנות של פלייסטישן 5 המוכר בשם אדם היה אדיב ומקצועי, הסביר את כל הפרטים ואיזה קונסולה מתאימה לנו יותר. לא ניסו לדחוף לנו מוצרים נלווים בכוח מה שהפך את חווית הקניה לכפית ונעימה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Omri
Omri
14.09.2021
מוצר שנרכש: אייפון 8

אחלה חברה, הגעתי בכדי לרכוש אייפון 8 ואדם המוכר דאג לי בדיוק למה שרציתי. עזר לי גם להעביר נתונים בין המכשירים ובכללי הראה אכפתיות לגבי כל שאלה שרציתי לשאול. לגמרי אחזור לקנות שם שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
06.09.2021
מוצר שנרכש: IPHONE XS MAX 256G

רכשתי מכשיר iphone xs max 256g דרך האתר כשקיבלתי את המכשיר חבר טכנאי סלולר במקצועו בדק לי את המכשיר[למזלי]. תחת בריאות סוללה גילה שהקיבולת המרבית שלה היא 84 אחוז משמע המכשיר בוודאות היה בשימוש. כמובן כשביצעתי את ההזמנה באתר לא צויין בשום מקום שהמכשיר היה בשימוש כל סוג [יש לי צילומי מסך המוכיחים זאת]. בנוסף המכשיר הגיע ללא מטען קיר גם כן בניגוד לכתוב באתר [וגם לכך יש לי הוכחות]. נסיתי לפנות אל החנות עשרות - כן…עשרות פעמים! ובפעמיים שענו לי אמרו לי שמדובר במכשיר מהתצוגה! שיחזרו אלי בנושא להמשך טיפול וכמובן שלא חזרו[כבר 3 ימים] וחברים זה לא נגמר פה…. רכשתי לפני חודשיים בערך באותה החנות מכשיר iphone 8 plus 64g ואותו חבר הציע לי לעשות בדיקה גם בו עקב הממצאים בxs max ונחשו מה… גם בו הסוללה הסוללה לא הייתה תקינה והאייפון מציין בהודעה ש״בריאות הסוללה ירדה באופן משמעותי״. לסיכום חברים שכבר מדובר על שני מכשירים כבר קשה הרבה יותר להניח שזו טעות ואו מקרה, אלה יותר נראה כתחילתו של דפוס. אנשים שלא מעורים בענייני מכשירים עלולים ליפול ולקנות מכשיר ״חדש״ שבפועל מדובר מבכשיר משומש שהסוללה שלו תגמור תוך מספר חודשים - ללא החבר הטכנאי לא היה לי מושג מכך. בנוסף השירות [יותר נכון חוסר שירות] היה הרבה מעבר למזעזע ובארבע מילים: אין עם מי לדבר. ממליץ לכולם לקנות מחנות אמינה וכן להוסיף עוד כמה מאות שקלים…. ולא להסתכן בכך שיעבדו עליכם, לדעתי זה שווה את זה. יוסי.

תגובת החנות

רק נציין שבאתר מופיע באותיות קידוש לבנה שמכשיר Xs max הוא מכשיר תצוגה , האחריות עליו היא לשנה בדיוק כמו מכשיר חדש ולא כמו מכשיר משומש שהאחריות עליו היא 3 חודשים ,אייפון 8 פלוס שרכש בזמנו הלקוח הוא מכשיר חדש. הלקוח פנה לחנות לאחר שרכש את המכשיר , טען שלא ידע שמדובר במכשיר תצוגה ( למרות שמופיע באתר) הציעו לו לפנים משורת הדין לבצע ביטול עיסקה ולהחזיר את המכשיר. לא ברור על מה הכעס של הלקוח ולמה כל המילים הקשות . מוביילנד פועלת רבות להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר .

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
06.09.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Udi
Udi
04.09.2021
מוצר שנרכש: שואב אבק דייסון V11

חזרו אלי בטלפון מייד אחרי שהשארתי הודעה באתר.לקחו הזמנה והגיעו בזמן. שירות אדיב. העברתי להם את הכסף לחשבון

חוות הדעת עזרה לכם?
danielmesika0123
danielmesika0123
02.09.2021
מוצר שנרכש: vr oculus quest 2

יצרתי קשר בטלפון עם החנות לגבי מוצר היה מענה מהיר ושירות מעולה כשהגעתי לחנות היחס היה מצויין קיבלתי תשובה לכל מה שהייתי צריך צוות מקצועי שמח שהחלטתי לקנות שם

חוות הדעת עזרה לכם?
anika15
anika15
02.09.2021
מוצר שנרכש: Samsung s21

מוביילנד תודה על שירות מעולה! במיוחד תודה למוכר אדם שעזר, התקין אפליקציות והסביר בסבלנות ובמקצועיות

חוות הדעת עזרה לכם?
Alon
Alon
02.09.2021
מוצר שנרכש: סלולרי

שירות מצויין, אישי ומקצועי. הצוות זמין עבור שאלות ודאגות הלקוח. אמליץ על המקום לחברים שלי

חוות הדעת עזרה לכם?
adamvos1
adamvos1
31.08.2021
מוצר שנרכש: PS5

חוויה מצויינת מוכר בשם אדם מוכר הגון וישר ומהיר ויעיל מאד מרוצה מהשירות היה לא מעט אפשרויות והוא הסביר לי בסבלנות רבה כל אפשרות

חוות הדעת עזרה לכם?
Elmar
Elmar
31.08.2021
מוצר שנרכש: אייפון

שרות מצויין ואדיב אדם אזר לי לא פעם ראשונה אני קונה אצלו שומרים על. כל אנחיות

חוות הדעת עזרה לכם?
Limor
Limor
31.08.2021
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי סמסונג s10 plus

השירות הכי גרוע שקיבלתי מרכישה באינטרנט ואני רוכשת הכל באינטרנט. רכשתי סמסונג s10 plus ושילמתי גם תוספת אחריות ליובואן רשמי. הטלפון התקבל תקול (שיחות מתנתקות באמצע, רמקול חלש, לעיתים לא מוציא שיחות בכלל) ומסתבר שהאחריות היא אצל פרטנר והם שולחים למישהו אחר וזה לוקח עשרה ימים בלי לקבל טלפון חלופי. למה בכלל צריך למסור טלפון חדש לתיקון? לא נהנת בכלל מהמכשיר. שירות הלקוחות הכי גרוע שיש, לא עונים לשיחות. מחכים בהמתנה לשיחה מלא זמן עד שהשיחה מתנתקת. אחרי ניסיונות של עשרות שיחות מפנים למנהלת שאף פעם לא נמצאת.

תגובת החנות

לקוחה רכשה מכשיר בחודש יוני 2021 באחריות פרטנר ( רשת המעבדות של פרטנר נקראת גט סל - הם לא גוף אחר אלא בבעלות פרטנר) צלצלה לחנות ביקשה החלפת המכשיר - הוסבר לה שמכשיר בן 3 חודשים מטופל אך ורק על ידי יבואן ואין זה בידנו לאשר החלפת מכשיר ללא אישור יבואן . ניגשה לפרטנר יומיים לפני ראש השנה - הוסבר לה שזה יקח בערך 10 ימים מכיון שאין כמעט ימי עבודה בשבוע וחצי הקרוב. אז איפה הטענה כלפינו ? חג שמח ושנה טובה לכל בית ישראל .

חוות הדעת עזרה לכם?
amitlir8
amitlir8
31.08.2021
מוצר שנרכש: שיאומי

השירות היה מאוד מאוד טוב. שמחתי מאוד לקנות בחנות הזו והצוות היה מאוד מקצועי ואדיב, ועזרו לי לבחור את המכשיר 'הכי טוב בשבילי. החנות יפה מטופחת ואני ממליץ עליה בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
shiraslor
shiraslor
30.08.2021
מוצר שנרכש: samsung A52

שרות מצוין, ומחיר מצוין. פעם שניה שקונה טלפונים סלולרי בחנות זו, בהרצליה. נתנו בשמחה שירות נוסף של העברת נתונים מטלפון ישן לחדש, בסבלנות ובנועם.

חוות הדעת עזרה לכם?
אביה
אביה
26.08.2021
מוצר שנרכש: טאבלט סמסונג S6 לייט

הזמנתי טאבלט דרך האתר ביום ראשון, וכבר למחרת בבוקר קיבלתי את המוצר לשביעות רצוני המלאה. עושה חשק להמשיך לקנות שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
roydstd
roydstd
25.08.2021
מוצר שנרכש: טלפון נייד סמסונג S20 FE

רכשתי לפני מס' ימים טלפון נייד בחנות. לא היה עמוס אבל היחס של המוכר/ים היה חסר סבלנות בוודאי לא שירותי. בטלפון אמרו יש את כל הצבעים אבל בחנות עצמה לא היה את הצבע בדגם המסוים שרציתי. לקחת או ללכת. מבאס! לבסוף לאחר הקניה, כשניסיתי להיעזר בהם באתחול הטלפון, לעג לי על המוכר על שאלותיי (ביקשתי שיחזור על האותיות בשם של האפליקציה להעברת נתונים בגלל ליקוי השמיעה שלי). חשבתי לקנות שם טלפון נוסף. נראה לי שאוותר. אגב, גם הטלפון לא משהו. מאוכזב מסמסונג. אבל זה לא קשור לחנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Maya
Maya
25.08.2021
מוצר שנרכש: אייפון 12 פרו

שירות מעולה ואדיב מאוד, המוצר הגיע מהר, יום אחרי. אדם הנציג מאוד שירותי ומקצועי. ממליצה בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
milansorkine
milansorkine
20.08.2021
מוצר שנרכש: סוני 5

‏שירות מצויין ומקצועי ‏אם אצטרך לקנות ‏עוד מוצר אלקטרוני אני אחזור לשם ללא ספק 🕺🏻

חוות הדעת עזרה לכם?
shelley.yaakov
shelley.yaakov
19.08.2021
מוצר שנרכש: טאבלט סמסונג s6

שירות מעולה!! ממליצה בחום!! קניתי כבר מספר מכשירים והשירות תמיד היה מצוין!! גם אחרי הרכישה דאגו לוודא שאני מרוצה והכל עובד תקין. אין דברים כאלה!! אני בטוח אחזור לקנות גם את המכשיר הבא:)

חוות הדעת עזרה לכם?
Michael
Michael
18.08.2021
מוצר שנרכש: Samsung s10

הזמנתי טלפון סלולרי מסוג סמסונג S10. בנוסף לטלפון אני צריך לקבל מגן טלפון ומגן מסך. שני המגנים לא הגיעו מלבד הטלפון, התקשרתי לחנות משעה 9 בבוקר אני מנסה לתפוס אותם, עכשיו השעה 15:00 אין שום מענה, או שהמספר תפוס או שפשוט לא עונים. חווית קניה מזעזעת שירות לקוחות הכי גרוע שנתקלתי בו, לא ממליץ לאף אחד להתקרב לחנות הזאת! ולכם "זאפ" תתחילי לבדוק את החנויות שאיתם אתם עובדים. איך זה הביקורות באתר כל כך טובות ובביקורות שיש בגוגל אנשים אומרים להתרחק מהחנות הזאת כמו מאש. תודה רבה, זו הייתה הפעם האחרונה שאני רוכש דרך האתר שלכם.

תגובת החנות

כמה עצוב שבמיוחד בזמנים כאלה - אנשים לא נושמים דקה לפני שהם מלכלכים שם של עסק ופרנסה של אנשים . נתחיל מזה שבשבוע האחרון -3 עובדים נחשפו ללקוח מאומת ונכנסו לבידוד - כך שבחנות עבדו 3 אנשים 12 שעות ביום במקום 6 עובדים במצב רגיל . לגבי הלקוח הספציפי -לקוח הזמין גלקסי s10 יבואן רשמי - אשר מגיע עם כיסוי אחורי ומגן מסך . קיבל את המשלוח ובמקום לפתוח את הקופסא ולראות שהערכה מגיעה כבר עם המגן מודבק והכיסוי בפנים - העדיף לצלצל פעמיים לחנות ומשלא קיבל מענה ( למרות שהיתה הודעה באתר שניתן לפנות אלינו דרך המייל או הפייסבוק כי יש עומס בחנות ) רץ לרשום חוות דעת שלילית באינטרנט. לגבי ההשוואה של זאפ לגוגל- הפוך הדבר. כל מי שמבין קצת בתחום יודע שלהבדיל מגוגל - שם אין בקרה על חוות הדעת - לא החיוביות ולא השליליות וכל מתחרה שלנו יכול לרשום מה שבא לו בלי שום בקרה- בזאפ לעומת זאת - כל חוות דעת נבדקת בקפידה- יש צורך בהצגת חשבונית או במספר הזמנה מאומת . בכל אופן - צלצלנו ללקוח לאחר קבלת חוות הדעת - הוא הואיל בטובו לפתוח את הקופסא ולראות שהכל אכן שם אך להתנצל או להוריד את חוות הדעת - לא טרח…

חוות הדעת עזרה לכם?
gueta10guy
gueta10guy
16.08.2021
מוצר שנרכש: פלייסטישין 5

שירות מעולה מרגע ההזמנה ועד אחרי המכירה לוודא כי המוצר תקין ועובד ממליץ בחום לכל מי שקונה

חוות הדעת עזרה לכם?
Ayelet
Ayelet
16.08.2021
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Xiaomi Poco M3 128GB שיאומי

שירות מזעזע!!! קודם כל לאחר שביצעתי הזמנה התקשרו לעדכן אותי שבגלל שהזמנתי מיבוא מקביל זה יגיע אליהם רק אחרי שבוע (הזמן שבו התחייבו שההזמנה כבר תגיע אלי), כשלא רציתי להוסיף כסף כדי לקבל מייבוא ישיר שלהם הנציג התעצבן וניתק לי בפרצוף. אני הבנתי בכל זאת שההזמנה בוצעה ואפילו התקשרתי פעם נוספת לשנות את פרטי הכתובת למשלוח. קודם כל ענו לי ושמו אותי להמתין שעה, לפני שמישהו פשוט ניתק. אחרי שסופסוף ענו הם עדכנו את הכתובת בלי להגיד לי שיש איזושהי בעיה עם ההזמנה שלי. טסתי לחו"ל בידיעה שכשאחזור יחכה לי הטלפון בבית, אחרי שנתתי כתובת של מישהו שיקבל עבורי. לא קיבלתי כלום התקשרתי עכשיו לברר ומסתבר שהם רשמו להם שאני צריכה להתקשר לעדכן אותם שאני מעוניינת! בחיים לא נתקלתי בשירות לקוחות כזה פשוט ביזיון. כמובן שביטלתי את ההזמנה ולא רוצה שום קשר עם החברה הזו יותר.

תגובת החנות

רק למען הסדר הטוב - לקוחה הזמינה פוקו m3 ביבוא מקביל בצבע צהוב - הוסבר לה על ידי 3 נציגים שונים בחנות שצבע צהוב הוא בלעדי ליבואן רשמי המילטון ואין יבוא מקביל בצבע הנ"ל , הצענו לה צבע כחול - אמרה שתבדוק ותחזור אלינו - צלצלנו אחרי יומיים - לא היה מענה - שלחנו הודעה במייל - אותו כנ"ל יום למחרת ויום אחרי ... לבסוף ההזמנה בוטלה אוטומטית . לאחר 10 ימים צלצלה אלינו בצרחות ושאגות - למה לא הוצאנו לה את ההזמנה ... הסברנו לה שהיא לא עדכנה אותנו אם להוציא כחול - שאגה על הנציג וניתקה לו את הטלפון בפנים .

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון