הזמנתי טלפון סלולרי מסוג סמסונג S10. בנוסף לטלפון אני צריך לקבל מגן טלפון ומגן מסך. שני המגנים לא הגיעו מלבד הטלפון, התקשרתי לחנות משעה 9 בבוקר אני מנסה לתפוס אותם, עכשיו השעה 15:00 אין שום מענה, או שהמספר תפוס או שפשוט לא עונים. חווית קניה מזעזעת שירות לקוחות הכי גרוע שנתקלתי בו, לא ממליץ לאף אחד להתקרב לחנות הזאת! ולכם "זאפ" תתחילי לבדוק את החנויות שאיתם אתם עובדים. איך זה הביקורות באתר כל כך טובות ובביקורות שיש בגוגל אנשים אומרים להתרחק מהחנות הזאת כמו מאש. תודה רבה, זו הייתה הפעם האחרונה שאני רוכש דרך האתר שלכם.
תגובת החנות
כמה עצוב שבמיוחד בזמנים כאלה - אנשים לא נושמים דקה לפני שהם מלכלכים שם של עסק ופרנסה של אנשים . נתחיל מזה שבשבוע האחרון -3 עובדים נחשפו ללקוח מאומת ונכנסו לבידוד - כך שבחנות עבדו 3 אנשים 12 שעות ביום במקום 6 עובדים במצב רגיל . לגבי הלקוח הספציפי -לקוח הזמין גלקסי s10 יבואן רשמי - אשר מגיע עם כיסוי אחורי ומגן מסך . קיבל את המשלוח ובמקום לפתוח את הקופסא ולראות שהערכה מגיעה כבר עם המגן מודבק והכיסוי בפנים - העדיף לצלצל פעמיים לחנות ומשלא קיבל מענה ( למרות שהיתה הודעה באתר שניתן לפנות אלינו דרך המייל או הפייסבוק כי יש עומס בחנות ) רץ לרשום חוות דעת שלילית באינטרנט. לגבי ההשוואה של זאפ לגוגל- הפוך הדבר. כל מי שמבין קצת בתחום יודע שלהבדיל מגוגל - שם אין בקרה על חוות הדעת - לא החיוביות ולא השליליות וכל מתחרה שלנו יכול לרשום מה שבא לו בלי שום בקרה- בזאפ לעומת זאת - כל חוות דעת נבדקת בקפידה- יש צורך בהצגת חשבונית או במספר הזמנה מאומת . בכל אופן - צלצלנו ללקוח לאחר קבלת חוות הדעת - הוא הואיל בטובו לפתוח את הקופסא ולראות שהכל אכן שם אך להתנצל או להוריד את חוות הדעת - לא טרח…