
קניה מהירה, יעילה ושרות הלקוחות חזר אלי לאחר 6 שעות בלבד שירות טלפוני אדיב, ידידותי שאלו האם ניתן לעזור בדברים נוספים סה"כ חוויה נעימה לרכישה תוך שימת דגש על מקצועיות

קניה מהירה, יעילה ושרות הלקוחות חזר אלי לאחר 6 שעות בלבד שירות טלפוני אדיב, ידידותי שאלו האם ניתן לעזור בדברים נוספים סה"כ חוויה נעימה לרכישה תוך שימת דגש על מקצועיות

על אף שזכיתי בהצעה בגובה 2769 ש"ח, התקשרו משירות הלקוחות והודיעו לי שיש מבצע מיוחד לחג ואשלם רק 2440 על אותו הדגם בדיוק! לא זכור לי שחברה התקשרה אליי כדי להציע לשלם פחות ממחיר שכבר הסכמתי לשלם! כל הכבוד לכם וכן יירבו!

טיפול מסור, קיבלתי את המוצר לפני הזמן על מנת שאוכל לתת מתנת יום הולדת לאישתי. ביקשתי לאסוף את המוצר על אף שלא כך היתה ההזמנה. הביאו לי את המוצר לחנות הקרובה ואספתי אותו בבוקר שאחרי ההזמנה. כל הכבוד

עדיין לא הגיע אבל הספק התקשר באותו יום לתאם התקנה השירות של הנציגה שדיברה איתי מטרקלין היה מצוין והיא טיפלה בי בצורה מקצועית מאד.

חשוב לי לשבח ולספר על חווית הקניה בטרקלין חשמל. ההזמנה בוצעה ב-3/8 בערב וכבר למחרת בבוקר קיבלתי אישור על ההזמנה ושיחת טלפון לוודא את פרטיה ותואם לי מועד האספקה. כיף לקבל תגובה ושירות מהיר מבלי לזוז מהכיסא בבית.

הייתי מרוצה מאוד משירות הלקוחות ומאמינות האתר דיברה איתי נציגה ממש נחמדה בשם מזל שעזרה לי בכל התהליך היא דאגה לי בכל הקשור לקבלת המוצר וזירוז ההליכים אתר איכותי מאוד אמין מאוד ולפי מהנ שזכיתי להכיר גם נציגי שירות נהדרים

שירות לקוחות מעולה! המוצר היה דרוש בדחיפות והגיע עם שליח תוך יומיים ממועד ההזמנה (התחייבות ל7 ימי עסקים) ביום ההזמנה התקשרו לוודא פרטי אשראי ולאשר את ההזמנה, ביום השני נציגי היבואן התקשרו לוודא כתובת משלוח וביום השלישי השליח כבר הביא את החבילה

התקשרתי בתאריך 2/8/13 הזמנתי אופני כושר b100 התנתי את ההזמנה שתגיע תוך שבוע כי לבת שלי יש יום הולדת בתאריך 9/8/13.אמרתי להם אם הם לא יכולים לספק בזמן זה אזמין באתר אחר.רוב האתרים אותו מחיר.הובטח לי שיגיע מפחות משבוע ע"י יהודה וכבר מוציא הזמנה ושולח לי העתקץלא קבלתי העתק התקשרתי אחרי יומיים.ניתן לי מס הזמנה 17584339 ונאמר שההזמנה נמצאת אצל הספק. השארתי הזמנה אצל הספק וביום שישי הספק התקשר גנרל פיטניס ונאמר לי כי עד רגע זה (שבוע עבר) ולא התקבלה כל הזמנה על שמי או שם אחר לאופני כושר.הנציגה הנחמדה מאוד רצתה לעזור התקשרה למנהל המכירות של טרקלין חשמל רמי כדי לעזור לי ורק אז נשלחה הזמנה עבורי.יום הולדת עבר .שבוע עבר.ראיתי בחחוות דעת אחרות בעיות נוספות תעיינו בחוות דעת.אני בחיים לא אקנה בטרקלין חשמל. ועדיין אין לי אישור הזמנה באימל.ואין מועד אספקה

המחיר התוב בשוק במקומות שביררתי משלוח תוך יומיים שרות עדיף מאוד גם בהזמנה וגם בחנות אפשרות לקבל מוצר בחנוית החברה וגם לקבל עזרה בהובלה עד הרכב

הזמנה בוצע בתאריך 25.7 בשעות הלילה, כבר בשעות הבוקר של אותו היום!! חזרה אליי מזל להודיע לי שהמוצר יחכה לי בסניף (בקשתי לאסוף עצמאית) מעבר לעובדה שמזל הייתה פשוט מקסימה ונהדרת, המהירות והמקצועיות עולות מבחינתי על הכל. אני יכולה לומר בוודאות שגם בעתיד לא אהסס לרכוש מוצרים מהחברה

בצעתי את ההזמנה במוצאי שבת ובחרתי באיסוף עצמי. ביום ראשון התקשרה אליי מזל משירות הלקוחות של טרקלין חשמל לוודא את ההזמנה ולברר באיזה סניף אני מעוניין לאסוף את המוצר. ביום רביעי היא התקשרה שוב להודיע שהמוצר נמצא בחנות. כל הכבוד על השירות המהיר והאדיב. אין ספק שאבצע אצלם רכישות נוספות.

ההזמנה עצמה הייתה קלה, מהירה ונוחה. הנציג הבטיח הבטחות ונראה היה שרשם כל מה שאמרתי. בפועל הדברים היו קצת אחרים. המקרר הגיע שעתיים וחצי אחרי טווח הארבע שעות שנקבעו איתי. אמנם לא באשמת החנות, כי הספק הוא ראלקו, שמטעם עצמו התייחס לזה בביטול, אבל ההתייחסות של הנציג לכך הייתה מחפירה. הוא הבטיח שוב ושוב שהוא בודק וחוזר אליי, עד שאחת הנציגות פשוט נתקה לי את הטלפון כי לא התאים לה שדרשתי תשובות. בסוף הגעתי למוביל דרך ראלקו. בפועל דרשו ממני תוספת תשלום על פירוק דלתות, המקרר הגיע בצבע בז' ולא נירוסטה כמו שהזמנתי ובטרקלין חשמל האשימו אותי בסילוף ואיימו עליי בהוצאת דיבה. מה הפלא שככה מתנהגים הנציגים אם זו ההתיחסות של המנהלים ללקוחות? בשורה התחתונה, אכזבה גדולה. גיסתי וחברה שלי ששאלו אותי פרטים על המקרר כי הן רוצות לרכוש גם, קיבלו ממני אזהרה לא לקנות בטרקלין חשמל וגם לא שארפ. לעולם לא אגע אפילו במצנם של החברה הזו.

שלחו לסניף ת"א תוך כמה ימים בודדים. שירות הלקוחות מצויין. התקשרו להודיע וענו על כל הצרכים שלי. שלחו גם מיילים של עדכון

מזל משירות הלקוחות מאוד עזרה והיתה אדיבה מאוד וכך גם השירות! האתר מאוד מאוד נוח לשימוש. ההזמנה היתה מאוד מדוייקת ומהירה. אשמח לרכוש שוב בחנותכם. תודה, ניצן

במוצ"ש ביצעתי את ההזמנה , בבוקר של יום א' התקשרו אלי לעדכן שהמוצר ממתין לי באיסוף עצמי באחד הסניפים, פשוט נהדר אספקה מידית ויש אבא -חנות עם שורשים , אני בן 62 והורי רכשו אצלם את מוצרי החשמל .

שירות מצוין, המוצר הגיע בזמן. חיפשתי מיקרו שיתפוס פחות מקום על השיש ומצאתי את המיקרו הזה עם עיצוב מדהים אחרי מס' ימים חזרו אלי לאמת פרטי קניה ולאחר מס' ימים הגיע לסניף בירושלים

השירות היה אדיב המחיר הוא הזול ביותר שמצאתי לתנור הזה תודה לנציגה בשם מזל מהשירות לקוחות ממליץ על החנות הרבה שנים של ניסיון

נכנסתי לאתר של טרקלין חשמל על מנת לחפש דגם ספציפי של הכיריים, ואז ראיתי שניתן להציע מחירים (סוג של מכרז) ולמעשה יוצא שמשלמים פחות מאשר שאני אלך לחנות עצמה. לאחר כחצי שעה מביצוע ההזמנה, התקשרה אלי נציגה בשם מזל ואמרה לי שההזמנה נקלטה ושהיא מעבירה את המוצר לסניף שביקשתי שם לאסוף את המוצר. עברו יומיים והתקשרו מהסניף עצמו וגם מזל התקשרה ליידע אותי כי המוצר הגיע לסניף, ועלי לאסוף אותו. פעם ראשונה שאני קונה באינטרנט ואני חייבת לציין שבעקבות החויה והשירות של מזל אני אמשיך לבצע קניות באתר של טרקלין חשמל. אני ממש מרוצה!!!

האתר ברור ונוח לשימוש. הליך ההזמנה קצר, מהיר ופשוט. היה אמנם צורך להציע 50 הצעות כדי להגיע למחיר המכירה שאושר, אך המחיר יצא בסופו של דבר זול יותר מכל חנות אחרת (גם אילו הייתי מבקש משלוח, אך ודאי כשמדובר באיסוף עצמי של המוצר)

אני חייבת לציין לשבח את מזל נציגת המכירות , היא נעימה וחביבה , הפכה את החווית קניה אצלכם למעולה . היא מהירה מיד התקשרה בעת ביצוע ההזמנה שביקשתי איסוף עצמי במקום משלוח מיד עידכנה בלי סירבולים . בקיצור שירות מצויין

טרקלין חשמל ומנהל תחום דיגיטל, יוסי, נותנים שירות מכירות מצויין ואמין לצלם המקצועי. אנחנו לקוח חוזר מרוצה מאוד ונחזור גם בעתיד.

רכשנו את המיקסר במסגרת מבצע VIP הכולל אחריות מורחבת ומתנה. המיקסר הגיע במסגרת הזמן שהתחייבו אך ללא חשבונית או תעודת אחריות. כשהתקשרנו התברר שהחשבונית נשלחת בנפרד שבועיים לאחר הקנייה( לא ברור למה)והאחריות תתקבל מהיבואן שלא יתן לנו אותה עד שאין חשבונית קנייה. חיכינו שבועיים לא הגיעה חשבונית. התקשרנו שוב, אמרו ששולחים מייד ותוך יומיים נקבל, חיכינו עוד שבועיים עדיין לא קיבלנו ,התקשרנו שוב, נאמר שהחשבונית קיימת והיא נשלחה אלינו בפקס. רק לאחר יותר מחודש קיבלנו חשבונית בדואר. כמו כן חוייבנו פעמיים על הרכישה והיינו שוב צריכים להתקשר על מנת לקבל זיכוי על החיוב המוטעה.
שלום רב, כנראה שהלקוח לא הבחין מה היא חשבונית ואיך להפעיל את תוקף תעודת האחריות!(דרך הספק) לא רק שהמוצר סופק בזמן, המוצר סופק לאחר 2 ימי עסקים(הרבה לפני הזמן..). כל מוצר שיוצא מסניפי הרשת עם חברת השליחויות מסופק עם מעטפה הכוללת : קבלה ,חשבונית, ופרטי הזמנה.(אי אפשר להוציא מוצר מסניפי הרשת מבלי להנפיק חשבונית) לגבי החיוב: הלקוח אכן חויב פעמיים (טעות הקלדה)אך באותה נשימה בוטל החיוב הנוסף ברגע שהופיעה הודעת חיוב נוספת במערכת. מיותר לציין אך המוצר אזל בחברה ולכן יצא מסניף הרשת לאחר שהשקענו מאמצים רבים לחפש ולספק את המוצר ללקוח ולתת לו את השרות הנאמן ביותר. חוות דעת זו לא מייצגת את חווית הקניה ומעוותת את המציאות. בברכה , צוות אתר טרקלין חשמל.

פשוט נכנסתי לאתר וביצעתי הזמנה- פשוט וקל . מזל משירות לקוחות עזרה מאד ותוך יומיים קיבלתי את המוצר. ממליצה בחום, אין ספק שאחזור לאתר הזה.

קניתי מיקסר של קיטשן אייד באתר וחוץ ממחיר טוב נהנתי משירות אישי וזמינות של שירות הלקוחות, אני הייתי צריך את המוצר בצבע ירוק תפוח אז הנציגה יצרה קשר עם כל הסניפים באיזור וביררה אם יש להם את הצבע. כל זה בישביל שאני לא אצטרך לחכות לזמן של המישלוח.

רכשתי באתר האינטרנט של טרקלין מצלמת וידאו. אני מאוד מרוצה מהשירות המהיר (המוצר הגיע תוך 4 ימים) והאמיִן (התקשרֻו אלי מייד אחרי סגירת עסקה באינטרנט) וגם המחיר המשתשלם (כ-300 ש"ח פחות מאתרים אחרים). בדרך כלל אני סקפטית לגבי קניות "וירטואליות", אבל חייבת להודות שהפעם הכל עבר חלק. את הקנייות הבאות קרוב לוודאי אעסה באותה דרך.