
הזמנתי בבוקר והמוצר היה מוכן כבר באותו יום לאיסוף הכל היה נוח וקל ובלי בעיות המוכר באתר היה זמין והמענה היה מהיר

הזמנתי בבוקר והמוצר היה מוכן כבר באותו יום לאיסוף הכל היה נוח וקל ובלי בעיות המוכר באתר היה זמין והמענה היה מהיר

המוצר הגיע מהירות שיא! ועוד באמצע חג הפסח! המוצר הגיע בשלמותו ארוז כמו שצריך. תודה רבה על שרות מצויין! ללא ספק ממליץ.

נהנתי מאוד מחווית הקניה. אמין זמין . ערן שהיה מולי בצ'ט נתן שרות מצויין. ממליץ בחוםצעל האתר הזה.

זו לא הפעם הראשונה שאני קונה שם, קניה קלה ונוחה ושליחה מהירה (תוך יומיים הגיע) גם מחירים טובים!

שרות לקוחות מעולה.. שינו לי את השם בחשבונית כי הייתי צריכה, למרות שאצלם בהזמנה לא היה רשום.

הזמנה קלה מאוד דרך האתר, למרות שלפי הנוהל הבטיחו משלוח יום אחרי (באיזור גוש דן), הגיעו באותו היום, ממש מספר שעות לאחר ההזמנה. כל הכבוד!

המוכר אפשר לי לקחת את המוצר, לפתוח אותו, לבדוק אותו, וכל זאת ללא שום בקשת עירבון ממני, ורק כשהחלטתי שאני רוצה לקנות התקשרתי אליו ונתתי לו את פרטיי האשראי - אחלה שירות!!!

מילאתי הזמנה באינטרנט. הם חזרו אלי טלפונית להשלמת ההזמנה, שהגיעה בדואר מהר ויעיל. היו חסרים ווי תליה כפי שהופיעו בתמונה ובמיפרט. לטלפון שלי הם הסבירו שלא היה להם מהיצרן והם יזמינו ווים בנפרד ואכן שלחו לי לאחר זמן את הווים בנפרד. האמינות שלהם ניכרת.

יצרתי קשר עם החנות בצאט של האתר, לאחר מס' דקות אישרו שהמוצר קיים במלאי מיידי ובאותו היום הגעתי עצמאית לאסוף את המוצר. שירות מהיר ואדיב.

אין לי מילים על השרות הנפלא והמהיר שלכם המכשיר שרכשתי מכם נמסר לתיקון אתמול וכבר באותו היום הוא היה מוכן. כל הזמן עדכנתם אותי במייל ויידעתם אותי בדבר מצב המכשיר. הסברתם לי באריכות ובדייקנות את אופי הבעיה התקלה והמלצתם לי כיצד יש לנהוג במוצר בעתיד. שרות כזה מצוין עוד לא קיבלתי מאף חברה ברור לי שבעתיד כאשר ארצה לקנות מוצר מסוים אפנה קודם אליכם ואמליץ מאוד עליכם לכל מכריי . נשאר לי רק לקוות לקבל את המכשיר מהר לאחר שתשלחו לי אותו בדואר שבוע טוב לכם וחג פורים שמח אורלי שאיר

הגיע בזמן, לא הצלחתי להפעיל וקיבלתי שירות מצויין עם הרבה סבלנות של ערן משירות לקוחות. עכשיו הכל עובד כמו שצריך.

קיבלתי שרות מעולה. המוצר היה בידי זמן קצר אחרי ההזמנה. ניכר שמדובר במקצוענים. ממליץ בחום.

ההזמנה בוצעה במהלך שבת בלילה ובראשון בצהריים החבילה כבר הגיע לביתי, לרגע אחד הרגשתי שאני בארה"ב... :)

תהליך ההזמנה היה קל ונוח. המוצר הגיע מהר ובדואר רשום. עם הפעלת המוצר הייתה בעיה שנפתרה במהירות דרך שרות הלקוחות המקוון (צ,אט).

יצרתי קשר עם החברה דרך טלפון. מהרגע הראשון קיבלתי תשובות לכל השאלות הקשורות גם למוצר וגם לאספקה. דגם שרציתי לא היה במלאי. נאמר לי שממש בקרוב הציוד אמור להגיע ויצרו איתי קשר. בעוד כמה שעות התקשרו אליי להודיע שהמכשיר הגיע. אז למחרת כבר קיבלתי אותו. גם אחרי שקיבלתי את המכשיר היו לי כמה שאלות. בחור בשם ערן תמך בי בסבלנות גם טלפונית וגם בדואר אלקטרוני. קיבלתי את כל התשובות והסברים. תודה רבה!

הזמנתי ביום ראשון כולל משלוח, היום ביקשתי להגיע ולקחת ידנית שינו להזמנה ידנית ללא כל בעיה הגעתי וההזמנה היתה מוכנה

הזמנתי 3 מטענים שהגיעו לא תקינים. ביקשתי לקבל תחליף ומיד נעניתי בחיוב ובשירות אדיב. שלחו אלי מטענים אחרים תקינים. כך נמדד עסק ושירות הלקוח , כשיש בעיה ופותרים אותה במהירות וביעילות. אשמח לשוב ולקנות בחנות.

שירות מצוין ומאוד מאוד אמין. המוצר הגיע מהר. בטעות שילמנו פעמיים תשלום אחד באתר ותשלום שני בשיק. חהתקשרתי ביום חמישי לחב' דיירקט ישראל ליין ,הובטח לי שהשיק יושמד ובוים ראשון קיבלתי במייל את השיק מושמוד וקרוע. ו

הזמנה קלה ומהירה. התקשרות בצ'אט נוחה מהירה ונותנת מענה מעולה. שירות אדיב ומהיר. ביצעתי הזמנה ואחרי רבע שעה אספתי את המוצר.

קניה מהירה ונוחה! הזמנתי מאוחר בלילה ורציתי לאסוף מראשון לציון בבוקר... לא היתה בעיה כלל - שירות נהדר.

באותו יום שהזמנתי החבילה הופקדה בדאר, נרשמה כדאר רשום ללא תוספת עמלה. הגיע בזמן, תקין

אחלה של רכישה, הייתי חייב את המוצר היום, ואכן הגיע בזמן אחלה מחיר, ואחלה שירות.

חווית הקניה ברמה מאוד גבוה. המשלוח הגיע בפחות משבוע בדואר ישראל. המוצר שקיבלתי היה עם פגימה קטנה, אחרי בירור עם אמזון הוחלט להחליף את המוצר. נציג בשם ערן שהיה מאוד קשוב ותומך לקח על עצמו את עניין ההחלפה. במקום המתנה ארוכה של שליחת המוצר לארה"ב, החלפה והמתנה בחזרה, החליף לי באותו מוצר שהיה זמין אצלו במלאי. כל מייל שנשלח נענה בצורה מהירה ומקצועית. ממליץ בחום לקנות דרכם.

רכשתי שלט למצגות במחיר מצויין ביחד עם חווית שירות מצויינת, תקשורת יעילה עם תשומת לב לפרטים. נדיר במקומותינו :) ממליץ בחום! תודה!