
אני לקוח מזה כמה שנים וכל פעם נהנה מחדש להכנס לחנות ולקבל את היחס החם והשירות המצויין של העובדים ובעל החנות. גם אם יש חנויות יותר זולות הקניה שווה ,גם מעבדה וגם חנות באותה החבילה,וגם שירות מצויין שלא תמצא בכל חנות.

אני לקוח מזה כמה שנים וכל פעם נהנה מחדש להכנס לחנות ולקבל את היחס החם והשירות המצויין של העובדים ובעל החנות. גם אם יש חנויות יותר זולות הקניה שווה ,גם מעבדה וגם חנות באותה החבילה,וגם שירות מצויין שלא תמצא בכל חנות.

הזמנתי טלפונית פריט קטן וזול - כרטיס זיכרון שמחירו 35 ש"ח. ההזמנה התקבלה בדואר רשום תוך 3 ימים,כאשר המשלוח היה ללא תוספת מחיר. הסתבר שבטעות הזמנתי כרטיס לא נכון. שלחתי אותו חזרה בדואר עם ציון הכרטיס שאני צריך. התקשרו אלי מהחנות ובאדיבות רבה וידאו איזה כרטיס אני אומנם צריך. שלמתי בכרטיס האשראי את הפרש המחיר בין הכרטיס הראשון למחיר הכרטיס השני, ס"ה 10 שקלים. למרות הסכום הקטן של הרכישה הראשונה, והתוספת הקטנטנה עבור הכרטיס השני, הכרטיס המבוקש נשלח לביתי שוב בדואר רשום ללא חיוב נוסף עבור המשלוח. היחס, האדיבות והמשלוח הזריז יביאו אותי לשוב בשמחה לרכוש בחנות זו.

את ציוד הצילום שלי אני קונה אצל ארליך, ובמיוחד כשמתעורר הצורך בציוד מיוחד, שלא נמצא על מדפי חנויות הצילום בארץ. הפעם זו הייתה עדשה tilt-shift של Canon. התהליך התרחש בדיוק כפי שאני כבר רגיל מזה שנים רבות: הזמנה, המתנה של כעשרה ימים, טלפון מהחנות ("מיכאל, העדשה הגיעה") - והנה העדשה אצלי. פשוט, מהיר, יעיל. כמובן שכל זה מלווה באוירה נהדרת בחנות ובהרגשה טובה עם סיום העסקה. עובד כמו שעון שווייצרי. וגם טוב לדעת שלאחר הקניה יש למוצר "אבא"...

אז באיחור קל, לפני כחודש וחצי את המצלמה המעולה הזו. כשהזמנתי דרך האתר סימנתי בקשה שיחזרו אליי מהחנות - יום אחרי כבר קבלתי טלפון שההזמנה מוכנה ויומיים אחרי כבר הלכתי לקחת אותה. חווית הקנייה פשוט מצויינת. השירות בחנות היה אדיב ביותר. אחד העובדים ישב איתי בזמן ששמתי בפעם הראשונה את ידי על המצלמה הזו ותוך כדי שחיברתי אותה הסביר לי איך לעשות הכל בצורה נכונה, במקום שהייתי בא, לוקח אותה הביתה ומנסה בעצמי ובהיר להניח שהייתי עושה משהו לא נכון. הסבלנות, האדיבות והשירות פשוט היו מצוינים. גם מבחינת המחיר זה היה שווה כי בנוסף למצלמה רכבתי גם כרטיס זיכרון, עדשה, פילטר, תיק צד ותיק גב מצוין גם כן. ואת כל זה בחרתי יחד עם אותו מוכר שהראה לי את כל הפרטים והמליץ לי אפילו על דברים לא יקרים, כך שמי שחושב שזה הכל סביב כסף אז זה לא. חנות מצויינת ובהחלט אחזור לשם שוב.

כשבאתי לקנות עדשה במחיר כה גבוה רציתי לדעת שיש לי עסק עם מקצוענים. אחרי הרבה חיפושים והרבה אכזבות מיחס ומחוסר מקצועיות במקומות אחרים הגעתי ל"ארליך". הידע, השקיפות, הניסיון להתאים לי את המוצר הטוב ביותר (ולאו דווקא את היקר ביותר) היה מעורר התפעלות. במעט מאוד מקומות נתנו לי את היחס שקיבלתי ב"ארליך", עם הרבה מאוד סלבנות ורצון טוב ואמיתי לענות לי לכל השאלות (גם אם הן "מציקות"). המחיר גם הוא היה ללא תחרות. שחקתי יותר משעה עם מגוון גדול של עדשות ולבסוף יצאתי מרוצה. בהחלט המקום לקנות בו את ציוד הצילום בראש שקט. אני ממליץ.

גרוע מאוד, העובדים שדיברתי איתם רדומים, העברות בין המחלקות (שמסתיימות בניתוק עקב אי זמינות) , הזמנה של פריט קטנטן שנאמר בהתחלה שלאחר שבוע וחצי הוא יהיה אצלי (בעזרת ups!) לאחר מזה התארך לעוד שבועיים לאחר שבוע של המתנה , ואם זה לא מספיק במשך ארבעה ימים ברציפות התקשרתי לשאול מה עם ההזמנה , ארבעה ימים רשמו את המספר שלי , ולבסוף אפס פעמים חזרו אליי. שורה תחתונה לבסוף הזמנתי את הפריט מפוטו מהיר בפחות מחצי מחיר ובמהירות הבזק! הזמנתי בבוקר וכבר בערב היה אצלי . ואפילו בגלל שסיפרתי להם הבעיה הוא עשה לי את המרכך של גרי פונג בחצי מחיר ולא מספיק , חודש וחצי אחרי שביטלתי את ההזמנה הם נזכרו לשלוח לי ולחייב אחרי שכבר הודעתי על ביטול! ואם זה לא מספיק אפילו הודעה על הזיכוי לא קיבלתי. איני רואה עצמי קונה שוב בחנות הזאת! באמת שעלוב ! בתור בן אדם ששם המון כסף על הדברים שהוא אוהב ,לא משנה כמה חנות מקצועית , יחס קונה .
הלקוח ביצע הזמנה של מוצר מיוחד אשר אינו קיים בארץ ומצריך הזמנה מיוחדת מחו"ל. הלקוח עודכן בפרטים אלו במעמד הקניה ואנו ביצענו את ההזמנה. לספק שלנו בחו"ל אכן לקח זמן לשלוח את המוצר לארץ ואנו מתנצלים על חוסר הנעימות שנגרמה מכך. חברת ארליך מבצעת הזמנות מיוחדות עבור לקוחות באופן קבוע ועקב סיבות שאינן תלויות בנו לעיתים ההזמנות מתעכבות. המוצר שנרכש דרך פוטו מהיר אינו המוצר המקורי שהזמין הלקוח אלא מוצר שונה לגמרי שאותו היינו שמחים ויכולים לספק ללקוח. הוא קיים אצלנו בחנות באופו שוטף. את הכסף ששילם הלקוח אצלנו הוא קיבל במלואו לביתו. אנו מתנצלים בפני הלקוח עבור אותה תחושה לא נעימה, אנו תמיד משתדלים ליצור אוירה שירותית קשובה, סבלנית ומקצועית בפני כללי לקוחותינו.

אין מילים לתאר את השרות בארליך, פשוט רמה אחרת לגמרי... בזמן שהמתנתי לניקוי חיישן במצלמה קיבלתי שירות יוצא מן הכלל ועזרה רבה בבחירת התיק המתאים עבורי, כולל פתיחה, השוואה ומדידה של רוב התיקים שהיו בחנות... הם לא איבדו את הסבלנות גם אחרי שנשארתי בחנות שש שעות!!! בנוסף הטכנאי מהמעבדה שלהם סירב לקבל לתיקון את המצלמה שלי לאחר שבדק אותה וראה שהיא תקינה. הוא הסביר לי שוב ושוב שזה יהיה בזבוז של כסף, ועשה הכל כדי לשכנע אותי. נראה לי שאין עוד חנות שבה ימשיכו לחייך ללקוח גם אחרי שש שעות... ממליצה בחום!!! (וזו לא קנייה ראשונה שם)

חנות צילום מעולה. מבחר ענק של ציוד נלווה. צוות המוכרים מקצועי וממש נחמד. היו לי הרבה שאלות וקיבלתי מענה סובלני ורציני. בהחלט אחזור ובהחלט ממליץ על ארליך

הזמנתי את המצלמה יחד עם העדשה של SIGMA, דגם 18-200 3.5-6.3 DCOS דרך האינטרנט, עם שליח. שליח הגיעה יומיים אחרי מסירת פרטי תשלום. מוצר הגיע באריזה חדשה ללא פגמים כלשהם, כל הפריטים (מצלמה, עדשה, אחריות של MACK) היו בשקיות, וכן גם על המוצרים עצמם לא מצאתי שום פגמים. באותו ערב, אחרי צילום של כ-100 תמונות גיליתי שיש בעיה עם העדשה, החלטתי לבוא לחנות למחרת. הנציג בחנות גילה יחס מאוד מכובד, והציעה לי עדשות חילופיות, שבסוף החלטתי לקחת את CANON 18-135 F3.5-5.3 IS.

לאחר למעלה משבוע בו לא שלחו את המוצר התקשרו אלי והודיעו לי שהמשלוח בדרך וביקשו לחייב אותי סכום חלקי של 100 ש"ח. הסכמתי מכיוון שכך אמרו שישמרו לי מקום בהזמנה. לאחר למעלה מ21 יום שהתקשרתי מדי שבוע לבדוק היכן המצלמה ביטלטי את העיסקה. מכעיס אותי שהם מפרסמים למרות שאין להם את הפריט במלאי. זו מרמה והטעיה ומתנת יום הולדת יהיה בזמן אולי לשנה הבאה! לא ממליץ לקנות אצלהם.
בתאריך 21.2 יצר הלקוח קשר עם החנות וביקש לרכוש את המצלמה המדוברת. המצלמה לא הייתה במלאי והוסבר ללקוח שהיא תגיע לחנות תוך 14 ימי עבודה ואם הוא רוצה לשמור אחת לעצמו יש לשלם תשלום סימלי של 100 שקלים. הלקוח הסכים מרצונו וישלם מקדמה. בתאריך 6.3 ביטל הלקוח את העסקה ( לא עברו 14 ימי עסקים וגם לא 21 כפי שציין בתלונתו) ואנו החזרנו לו את מלוא הכסף בחזרה. אציין כי המצלמה אכן הגיע לחנות תוך 10 ימי עבודה וחבל שאנשים בקלות כה רבה כותבים דברים שלא מחמיאים לאף אחד באינטרנט. 30 שנה אנו נותנים את השירות הטוב ביותר שאנו יכולים עבור צלמי ישראל ומשתדלים שכל הלקוחות שלנו יהיו מרוצים מעל למצופה.

שרות אדיב, מקצועי, נותנים חלופות לפי פרמטרים שביקשתי (למרות שהייתי די מוכוון מטרה), מסבירים וכמובן מחירים מהטובים בשוק, בנוסף יש שרות תיקונים במקום.

חיפשתי לקנות את המצלמה הנ"ל בזאפ. כמי שמכיר את ארליך כבר כמה שנים, ראיתי שיש להם אותה וגם המחיר היה מעולה. התקשרתי ביום א' 16/1/2011 והעבירו אותי למייק שטיפל בי בצורה מדהימה עם המון סבלנות לשאלות שלי. הוא אמר לי שהמצלמה אמורה לנחות אצלם באותו יום והוא יתקשר לעדכן אותי. למחרת בבוקר הוא התקשר, ביצע את ההזמנה והיום קיבלתי את המצלמה. באותה הזדמנות הוא גם המליץ לי על חצובה שהתבררה כמצוינת. ממליץ, כרגיל, בחום רב על החנות.

השם של ארליך הולך לפניו. רציתי לקנות עדשה חדשה למצלמה שלי, והלכתי על ארליך למרות שלא היו הכי זולים מבין החנויות בזאפ - אני לא מתחרט על כך לרגע. הייתי בטוח כבר איזה עדשה רציתי, אבל ביקשתי "למדוד" אותה ולשחק איתה בחנות קצת לפני שאני קונה, הם הסכימו והיו ממש נחמדים לגבי זה. הם אפילו נתנו לי לנסות עוד עדשות שהתעניינתי בהם בעבר. המוכרים אדיבים, מקצועיים, חברותיים ונחמדים. מורגש שהם עושים מאמץ כדי שיהיה ללקוח הכי טוב, ולא רק לכיס שלהם. כשהגעתי, החנות היתה עמוסה בלקוחות והייתי צריך להמתין קצת, אבל זה לא הפריע לי וגם לא הייתי מופתע מהעומס - כשרוצים שירות טוב ומוצרים איכותיים ומקוריים, הולכים רק למקום אחד. בהחלט אחזור לשם שוב.

את השרות המצויין קיבלתי ב 18:30 בשעה שהחנות כבר כמעט נסגרה והצוות בודאי כבר "מת" לצאת... באתי לאסוף עדשה מתיקון, והתיעצתי באופן כללי בנוגע לשדרוגה. דניאל לא רק שלא ניסה "לשווק" את העדשה הטובה יותר אלא כמעט ושכנע אותי שלא כדאי לי לשדרג את ה 70-300 IS של קנון שלי,בזמן ששקלתי לשדרג לסדרת L (התכוונתי למעשה לקנות יד 2 מאדם פרטי באותו ערב)דניאל דיבר איתי בגובה עיניים, לא מתימר, מפשט הסברים, סובלני ואמפתי נותן המון כבוד - כל זאת כשבמקביל התנהלה בדוכן אחר סיטואציה מאוד מביכה עם לקוח אחר וראיתי דפוס זה של שרות גם מצידו של האדם השני בחנות, שעורר בי הרבה הערכה לאופי החנות. לבסוף, בשל האמון שנוצר בי ובשל שרותו הנעים של דניאל, רכשתי עדשה משודרגת מסדרת L. ממליצה. נ.ב למרבה הפלא גם קל למצוא שם חניה... :-)

שלום רב אני לקוח קבוע של ארליך מעבדות. את הקנייה הראשונה שלי (פלאש) ביצעתי בגלל המחיר הזול שראיתי בזאפ והקרבה היחסית לבית. נשארתי בגלל השירות המצוין- כשמגיעים לחנות מבינים!! העובדים בחנות אדיבים ומקצועיים, שירות התיקונים מצויין ולא מצאתי דבר או חצי דבר ברכישות הרבות שלי בארליך מעבדות (רכשתי בנוסף- גוף מצלמה, עדשה, אקססוריז רבים והשתמשתי בשירות התיקונים). כיום, גם אם מחיר המוצר הוא לא הכי זול בזאפ (תמיד הוא מהזולים ביותר- עניין של תחרות בהפרשי שקלים בודדים), אקנה אותו בארליך מעבדות מהסיבות שציינתי לעיל.

ידעתי בדיוק מה אני רוצה, באתי לחנות, ביקשתי את המצלמה, לא ניסו לדחוף לי מוצרים נוספים (אביעד הציע אחריות של מאק, הסכים איתי שבאי ביי יותר זול ואז הציע הנחה שהפכה את הפער בין החנות לאי ביי לזניח כך שגם את האחריות קניתי שם) הכל היה עם חיוך ובסוף אפילו פינקו אותי בעוגיה, ישר כח

לרוב אני לא טיפוס שרושם חוות דעת בזאפ, אבל במקרה של ארליך בהחלט יש יוצא מהכלל! בעקבות שביעות רצוני מהקנייה הקודמת בארליך (מצלמה – 7d), הפעם חזרתי לקנות תיק מקצועי למצלמה, פילטר לעדשה (W+B) ודיסק און קי. חשוב לי לציין את שמו של הבחור שעזר לי ונתן לי את מלוא תשומת הלב – אביעד שמו. ההסבר, הסובלנות, היחס והמחיר האטרקטיבי הם בדיוק הסיבה שאני יחזור שוב לארליך.

הגעתי לארליך מחיפה במיוחד אחרי שקראתי המלצות גולשים באתר.התקבלתי על ידי יגאל ששרת אותי,הדריך אותי,לימד אותי באורך רוח .קניתי את המצלמה עם עדשה, תיק גב ,סוללה נוספת מקורית,פילטר ,אחריות בינלאומית למצלמה ולעדשה.ואפילו קיבלתי מתנה. לגבי החנות אחזור שנית ואמליץ בחום לידידי.

גוף שני שאני רוכש אצל ארליך ביחד עם יתר הציוד. שירות מקצועי, אדיב והוגן. המחיר ללא ספק מהטובים בארץ, אך יתרה מכך מדובר בחנות בעלת מעבדת תיקון מקצועית שעובדת בתנאים נוחים עם שירות האחריות של Mack וזה היה השיקול העיקרי בתור אדם שחרד לציוד היקר שלו. איך אומרים - באתי בגלל המחיר והמקצועיות ונשארתי בגלל השירות! בית שני לצלם בישראל.

באתי לארליך אחרי המלצות מחבר. אביעד המוכר היה מקסים וסובלני וענה על כל השאלות הרבות ששאלתי..הוא ידע להמליץ והיה מאוד מקצועי. גם שבועיים אחרי שקניתי את המצלמה חזרתי לשאול כמה דברים והתייחסו ברצינות ובנחמדות. מומלץ בחום!!

שירות מקצועי ואדיב. הגעתי לחנות ביום שישי בשעה 13:00 זמן הסגירה. קיבלתי שירות אדיב, מקצועי וסבלני . בניגוד לחנות אחרת בה קונים בעמידה עדשות באלפי שקלים כאילו קונים בירה על הבר... בארליך יושבים וחושבים ומחליטים בשיקול דעת. גם המחיר היה הטוב ביותר בארץ אבל זה באמת פחות משמעותי עוד 50 שקל פחות 50 שקל בעדשות של אלפי שקלים אנחנו רוצים גם לצאת עם הרגשה נעימה... :)

הגעתי לארליך מעבדות לאחר מחקר קצר באינטרנט והשוואת מחירים. כשהגעתי, המוכרים המליצו לי על דגם זול יותר מזה שחשבתי לקנות, שיתאים יותר לצרכי. שירות אדיב ואמין. חנות קטנה אך מצויינת.

הגעתי אל ארליך פעם ראשונה.. וקבלתי מה שרציתי..חווית קניה מושלמת, לציוד שאתה רוכש אתה חייב גם להתחבר . ובהיותי צלם מתלמד שעדיין לא ממש יודע מה צריך למה ואיך קבלתי שם תמיכה מלאה סובלנית ומקצועיות. אביעד הבחור שליווה אותי לאורך הקניה הסביר, לימד, והציע הצעות אשר יעלו לי פחות .(ממש לא ברור מאליו) בסופו של דבר רכשתי canon d60 + עדשות וציוד נילווה במחיר מצויין. ה י ח ס הוא מעל הכול ואצל ארליך יש המון. תודה רבה על חוויה נהדרת .אני בהחלט לקוח שיחזור

השירות היה אדיב ונעים, ללא אגו ורצון למכור דבר שאינני רוצה. יש תחושה של אמינות ואכפתיות אמיתית. יכולתי להבחין שלמרות שהיו לקוחות רבים כל אחד קיבל תשומת לב מלאה כאילו הוא היחד שנמצא שם. זה מאוד הרשים אותי והדבר גם גרם לכל המחכים להיות סבלניים , כנראה שידעו שבתורם יתיחסו אליהם בצורה אדיבה ואנושית. מציע לכל עסק ללמוד מהשירות במקום זה. דוד, שמכר לי את המצלמה והמוצרים הנלווים חייכן, נעים וצנוע בצורה מעוררת השראה. תודה על חווית הקנייה המצויינת!!! מקווה שלא אצטרך לפנות אליכם בענייני המצלמה הזו שקניתי. ואם כן אקווה שאקבל שירות דומה למה שקיבלתי עד כה. המשיכו כך. תודה!!!

הגעתי לחנות עם אחי ושנינו רכשנו מצלמות- CANON D500 וכל מיני ציוד נלווה במחיר מפתיע, המוכרים היו כלכך סובלנים ומקסימים ואפילו נתנו לנו שיעור צילום מזורז! אין ספק שזה המקום לרכוש את ציוד הצילום הבא שלכם חברים, ממליצה (וגם אחי) בחום!