
היה לי אותו מכשיר מעולה של LG שהתקלקל אחרי כ-10 שנים (הופיעו מספר פנסים על המסך) ולכן קניתי שוב מכשיר של אותה חברה. טלוויזיה מצוינת. המחיר הוגן מאוד. ובהובלות היו מבינים וגמישים.

היה לי אותו מכשיר מעולה של LG שהתקלקל אחרי כ-10 שנים (הופיעו מספר פנסים על המסך) ולכן קניתי שוב מכשיר של אותה חברה. טלוויזיה מצוינת. המחיר הוגן מאוד. ובהובלות היו מבינים וגמישים.

קיבלתי שירות מעולה, בגלל טעות בכתובת היו איתי בקשר רציף ע"מ לודא שקיבלתי את המוצר ואפילו הקדימו לי את המשלוח במספר ימים על מנת שאהיה מרוצה.

שירות מעולה, ממש תענוג. נתנו לי שירות טלפוני אדיב ומחיר מצויין הכי נמוך. בוודאות ארכוש שוב מהם

שירות מהיר, בלי הרבה דיבורים, הזמנתי באתר, תוך חצי יום נשלחה לי הודעה וקבעתי זמן לקבלת מוצר ליומיים אחרי, המוצר הגיע בדיוק בזמן שהוגדר, חוויה מעולה, אני אשמח לקנות מוצרים נוספים מהחנות בעתיד

קיבלנו שירות מעולה, מהיר ואדיב מסל טק ומיעל בפרט. קיבלנו את ההזמנה מאוד מהר ולשביעות רצונינו. תודה!

מחיר טוב. קיבלתי שירות מהיר ואדיב. המוצר הגיע ללא עיכובים. אקנה בסלטק גם בעתיד, מומלץ.

הזמנתי מהחנות טלויזיה, הגיעה טלויזיה מדגם שונה לגמרי מבלי לתאם איתי, ובנוסף הייתה שבורה ומרוסקת לחלוטין. הביאו לי תוך שבוע טלויזיה חדשה ולקחו את השבורה, אך נאלצתי לשלם פעמיים דמי משלוח לקומה 4, עוד 50 שקלים. למה אני צריכה לשלם פעמיים דמי משלוח בגלל שהמוצר שלכם שבור? הלקוח לא אמור לשאת בהוצאות האלו, אתם אמורים לכסות אותם. נאמר לי שחברת המשלוחים לא קשורה לחברה עצמה ולכן אין עם מי לדבר. זה לא מעניין אותי ולא אמור לעניין אותי. תתחשבנו עם הספק שלכם. בנוסף, לא סופקה לי חשבונית חדשה לדגם שהחליפו לי אליו, ולא זיכוי אותי בהפרשי מחיר והחליפו לי לטלויזיה יותר זולה. התקשרתי אליהם ודיברתי איתם בוואטסאפ מספר פעמים, ורק מרחו אותי. זאת אומרת, שבפועל אין לי אחריות אפילו על הטלויזיה שסיפקו לי, כי יש לי חשבונית על דגם שונה. לקוח לא אמור לרדוף אחריכם בשביל חשבונית. אי מתן חשבונית תקינה זה בניגוד לחוק. בגדול מגיע לכם תלונה לרשות המיסים על דבר כזה. שירות כזה מזעזע לא ראיתי בכל החיים שלי. ממליצה להתרחק כמו מאש.
הלקוחה רכשה את המסך בחודש ספטמבר. אכן לפעמים תקלות קורות וכשנפתחה האריזה התגלה שבר. הלקוחה שילמה למוביל פעמיים עבור קומה נוספת אך בוצע לה החזר בגין הפעם השניה. איננו מבינים את הבחירה שלה להשמיץ אותנו. אנו מאחלים לה שתמשיך להנות מהמסך וביחד ננצח

הזמנתי תנור משולב כיריים של חברת LENCO כאשר הבטיחו באתר הגעה עד 6 ימי עסקים. ביום העסקים ה-6 (!!) כשלא שמעתי שום דבר מהחברה התקשרתי רק כדי לגלות מהנציגה שליבואן אין את המוצר במלאי (צפי בעוד כחודש כניסה לארץ של מלאי חדש) והנציגים למעשה לא עשו כלום עם ההזמנה ואף לא טרחו לעדכן שהמוצר לא במלאי. הנציגה הציעה לי תנור מדגם אחר בטענה שמדובר ב"אותו דגם ממש" בעוד שהיו הבדלים מהותיים במפרט (לפי האתר שלהם). חוסר אמפתיה ומקצועיות מהחוויה שלי. הציעו לי כפיצוי סכום מגוחך לרכישה נוספת בחנות (כאשר הבהרתי שאני מעוניין רק בתנור ולא במוצרים נוספים ולא מעוניין לשאת בעלות משלוח נוסף) ולא היו מוכנים לתת זיכוי חלקי על חשבון הזמנה קיימת. בסוף התהליך הנציגה ביטלה את ההזמנה שלי (על דעת עצמה!) והודעה על הביטול נמסרה לי באימייל מיד לאחר השיחה עם הנציגה. הזמנתי מחנות אחרת, תוך 3 ימי עסקים המוצר�הגיע�הביתה.

הזמנתי מכונת בוש דרך האתר תיאמו איתי כבר באותו היום הובלה הגיע בשעה שקבענו המוביל היה מקצועי ונחמד תודה :)

שבעת רצון מהשירות הטוב והיחס האמפתי לאורך כל תהליך הרכישה. נציג מכירות בשם שי יצר איתי קשר בבוקר שלאחר רכישתי בלילה הקודם והסביר לי על הפרוצדורה במידה ואני רוצה להחליף את צבע המקרר ללבן. כשפניתי אליו לאחר שממחסני שארפ הודיעו לי שאין במלאי מקרר בצבע לבן הציע בחביבות לבדוק מולם מתי הצבע הלבן יחזור למלאי. בכל פנייה שלי אליו היה אדיב ומאיר פנים. גם ביום הקנייה יצרה איתי קשר בחורה חביבה בשם שיר, שרצתה לדעת האם קבלת את המקרר, והאם אני מרוצה. ולסיום גם השליחים שעובדים עם סל-טק הגיעו לאחר שהודיעו על איחור בזמן סביר להתקנת המקרר ומיקמו אותו היכן שרציתי. לסיום, חווית קנייה טובה מאוד, יישר כוח ! ניתן ללמוד שאדיבות ומאור פנים זו הדרך להתנהלות נכונה המביאה ברכה לנותנים אותן.

שרות מעולה ואדיב עם המחיר הכי זול , מוצר הגיע תוך יומיים הביתה. התקשרו לוודא תיאום מסירת המוצר

מזה זמן רב לא הייתי מרוצה כפי שהייתי מרוצה מקניה זו , שירות הלקוחות היה יוצא מן הכלל , עדכנו אותי בסטטוס המוצר מעת ההזמנה ועד אספקת המוצר , ולא רק זאת אלא התקשרו אלי לאחר קבלת המוצר ושאלו אותי האם נושא ההובלה היה לשביעות רצוני. בטוחנו שאחזור לחנות זו עוד מס' פעמים.

הזמנתי טלוויזיה סמסונג 65 אינץ qled התקשרו לתאם איתי כבר למחרת את המועד למשלוח והגיע לאחר יומיים תודה רבה לכם ובמיוחד ליעל על השירות והיחס ❤️

נקנתה מכונת כביסה WW9ST4540TE וקיבלנו דגם אחר WW9ST4543TE. לא עדכנו אותנו על שינוי הדגם, אין פירוט של הדגם הזה באתרי האינטרנט. לטענת החנות מדובר בדגם חדש יותר וטוב יותר אך קשה לי להאמין. הדירוג האנרגטי של המכונה שקיבלנו הוא D כשמה שקנינו הוא A (התקבל הסבר שעקב שינוי הדירוג זה אותו דבר) דה פקטו לא תוקשר אליי שאני מקבל מכונה אחרת והופתענו לגלות זאת רק לאחר פתיחת המכונה.

שרות לקוחות מזעזע, כי גרוע שנתקלתח בחיי!!! אחרי הקניה אפשר לשכוח מהם… אחד מהנציגים אפילו אמר לי שלא מעניין אותם שהלקוח יהיה מרוצה, מעניין אותם להרוויח כסף. להתרחק!!!
שלום, הלקוחה רכשה מספר מוצרים בשני סוגי משלוח שונים. עדכנו אותה כי את המפזר חום היא אוספת מנקודת איסוף שבחרנו איתה יחד. הוסבר לה כי מרגע קבלת ההודעה היא יכולה לאסוף את המוצר עד 5 ימי עסקים. כאשר ראינו שהיא לא אספקה אז ביום העסקים השלישי עדכנו אותה בכך שוב והיא אמרה שהיא תלך לאסוף. בפועל היא הגיעה לאסוף לאחר כשבוע וחצי, לצערנו המפזר חום כבר לא היה בנקודה והוא הוחזר אלינו, הוסבר לה כי אם היא רוצה שנשלח את המפזר חום בשנית יש לכך עלות משלוח נוספת בסך 25 ש"ח. הלקוחה התבטאה במילים לא נאותות ובחרה להשמיץ אותנו כאשר היא זו שלא עמדה בזמני האיסוף. אתר CELL-TEC עושה את כל המאמצים לתת ללקוחות שלנו חווית שירות טובה ואיכותית כבר 17 שנים. גם הלב שלנו בעזה 💔 מתפללים שכל החטופים יחזרו בשלום בגופם ונפשם.

רכישה מהירה, מענה טלפוני מיידי, אספקה תוך מס ימים. מרוצה מאוד. ממליצה לרכוש בחנות זו

תענוג של שירות ! מקצועי, יחס אדיב וסבלני, אספקה מהירה. הזמנתי באתר ותוך 4 ימים הגיע.

ממליצה מאוד שירות אדיב מהיר והיענות מהירה מחירים פצצה, דואגים לבדוק מלאים לפני שיסגרו כל עסקה

מהירים, יעילים, נחמדים -- אני ממליץ. האתר נוח והפירוט מלא. הליך הרכישה מעוצב טוב וברור. השליחות לבית מהירה ונעימה.

מחיר הוגן למכונה. שרות מצויין לפני הקניה ואחרי הקניה. ( וידאו את מועד האספקה מול המוביל של היבואן), דאגו לבדוק מדוע חל איחור באספקה לעומת השעה שניקבעה. סך הכל הייתי מאוד מרוצה, ואני בטוח שניקנה שוב.

אמינות ומקצוענות.שירות לקוחות מקצועי ואדיב.קיבלתי הרגשה שחשוב לחנות לתת את כל הפרטים הנדרשים לרכישה ולהציע אפשרויות שילוח שונות.

שירות מצויין, רכשתי טלויזיה, המוצר סופק לאחר 3 ימים. משרות הלקוחות יצרו עימי קשר לבדוק אם מוקד שליחויות עמד איתי בקשר לגבי האספקה.

יופי של שירות מרגע ההזמנה ועד למסירת המוצר יומיים אח"כ עם שיחת טלפון למעקב שביעות רצון. באמת תענוג.

חנות מאד מקצועית עם שרות אדיב ואכפתי ומחירים מצויינים. קניתי טלוויזיה LG שהגיעה מאד מהר.

קודם כל - אתם הכי זולים. מעבר לזה השירות אדיב מאוד. יחס שירותי, מענה מהיר