
שירות מצויין. אני מזמינה באופן קבוע ובדר"כ מקבלת את ההזמנה כבר למחרת. המחירים טובים. ממליצה בחום.

שירות מצויין. אני מזמינה באופן קבוע ובדר"כ מקבלת את ההזמנה כבר למחרת. המחירים טובים. ממליצה בחום.

רכישה של כלוב ארנב ומזון. שילוח מהיר מאוד. מוצרים איכותיים. פריסה רחבה של סניפים. חנות מקצועית.

אתר מעולה, משלוחים מאוד מהירים, מחירים הוגנים. הזמנתי מספר פעמים ותמיד הייתי מרוצה. לא נתקלתי באירועים חריגים.

קניתי אוכל היפואלרגני ומגבוני עיניים לכלב. מחירים טובים, ההזמנה הגיע במהירות והכל כפי שצויין באתר. בסה"כ חנות ידידותית, ממשק נוח, מחירים טובים ושירות מעולה.

הזמנתי דרך האתר משלוח של אוכל לכלבה שלי, המשלוח הגיע יום למחרת בנוסף קיבלנו שקית חטיפים במתנה! (חטיף שווה שהכלבה שלי ממש אהבה!) מרוצה מאוד מהמחיר ומהשירות בקיצור ממליצה בחום!!! בטוח אזמין מהם גם בעתיד

הכל היה תקין, הגיע ממש בזריזות ואנחנו מרוצים לגמרי! בהחלט נשמח להזמין מהחנות הזו שוב בעתיד

ממליצה בחום להזמין דברים אצל all4pet. תמיד מקבלת הזמנה באותו יום ושליח יוצר קשר לפני הגעה! מרוצה מאוד מהמלאי ומהשירות והיחס המקצועי ואדיב!

שירות מהיר,יעיל ואמין. מחירים טובים והוגנים, שפע רחב ומגוון של מוצרים, אשר תמיד נמצאים במלאי

שירות מושלם...מהיר..יחס זהב...מחיר מעולה...תענוג לקנות ..כולל יעוץ ..ממליצה בחום ! .אמשיך לקנות בקביעות..מזון איכותי ומלא מבצעים !

חברה מדהימים שנותנים מענה לכל שאלה, בחיוך (ואפשר להרגיש את זה דרך הטלפון). המחירים טובים יותר מכל חנות אחרת שניסיתי. לאחר שנים שרכשתי ב 2 חנויות אחרות קבועות, עברתי לרכוש באופן קבוע ב all4pet.

שירות מצויין ואדיב, המחירים נמוכים ומשלוח מהיר עד הבית. אחלה חיסכון. תודה רבה רבה חברים!!!

השרות מהיר בצורה מטורפת (לא מתאים לישראל). אפילו קבלתי מתנה! אז תודה על הכל ונתראה בהזמנה הבאה.

מחירים נוחים, אתר מעוצב טוב ותהליך הזמנה די פשוט, שרות אדיב ומשלוחים עד הבית מהירים חינם

הזמנתי במוצאי שבת, הזמנה במזומן, ההזמנה אמורה להגיע תוך כמה ימי עסקים, להפתעתי הרבה למחרת כבר הגיע, שירות מהיר וטוב.

המחיר והשירות מעולים, מגיע בזמן, ללא בעיות, כבר מספר פעמים. המחיר הוגן, ואין תוספת של דמי משלוח. ממליצה מאד!!!

משלוח היה יום למחורת, מתקשרים באותו יום להגיד תודה ולעדכן מתי אקבל את המוצרים! הכל היה מעולה

עבדו עלי.רכשתי קפסולות לכלב במבצע. הגעתי לסניף לקחת אחרי שהודיעו לי שההזמנה מוכנה. הגעתי ואמרו לי טעות , ההזמנה שלי לא הגיע ויתקשרו. מחכה כבר שהוע ולא התקשרו

הגיע עם שליח נחמד וכל ההזמנה מסודרת בפנים עם קבלה ואפילו שי קטן♥️לכלב... מאוד אדיבים וסבלניים. חיפשתי סוג ספציפי שלא ראיתי שיש באתר( מסתבר שיש רק לא לפי קילו שיש לי בבית.) תודה לכם על השירות🌹

בדרך כלל מרוצה מאד. הפעם לקח כ 10 ימים עד שקיבלתי את המוצר . נאמר לי שחסר אצל הספק. מצד שני המשכתם לפרסם אותו מוצר באותו מחיר.את המוצר קיבלתח לאחר שיצרתי קשר אתכם. ואז סופק באותו יום. על אף שמסרתי כרטיס אשראי נאמר לי שלא חוייבתי ולכן העברתי כרטיס שוב בחנות עצמה. זה לא בסדר כיוון שמסרתי פרטי אשראי באינטרנט בעת ביצוע ההזמנה.
תודה על הביקורת, באמת המוצר שהלקוחה הזמינה היה חסר לכמה ימים וברגע שחזר למלאי סופק ללקוחה. לגבי החיוב, הזמנות שלא מאושרות על ידינו לא מחויבות וכמובן שפרטי האשראי נמחקים מהרשומות, לכן היה צורך בפרטים בשנית. בכל מקרה תודה על המשוב ושבחרת להיות לקוחה שלנו. צוות האתר.

אני כל הזמן משתמש בשירותי החנות הזו. רק החוויות הכי טובות. מהיר, ברור, אין בעיות.

צוות אדיב ומבין. מתקשרים אם חסר. מגיעים מהר. מחירים אטרקטיבים. שירות ללא דופי. תמיד מביאים פינוק. תודה רבה!

מה שסוכם זה מה שקרה, מה אפשר לבקש יותר? התקשרו לתאם משלוח ולברך אותי על זה שאני לקוח חדש(נחמד ביותר)

ראיתי בפייסבוק פירסום מבצע שלהם,נכנסתי קניתי . עבר יום והתקשר בחור שעובד בחנות בראשון ממנה ביקשתי לקבל את המשלוח ואמר לי שאפשר לבוא לקחת.הכול נעשה בקלות מהירות וביעילות.

מחירים באתר אטרקטיביים מאוד , הספקה מהירה ומדויקת . הזמתי שק של 14 ק"ג , ובגלל שלא היה במלאי , קבלתי באותו מחיר 2 שקים של 7 ק"ג כ"א .

שירות מעולה, אספקה מהירה תוך יום אחד, מוצר מושלם במחיר טוב ממליצה בחום רכישה מהחנות