חנות על הפנים אין שירות ללקוחות וגם לא עונים קניתי פלאפון ולא הגיע אליי והיה כתוב עד 3 ימי עסקים והייתי צריך להגיד לחברת האשראי לבטל את ההזמנה כי החנות הזאת לא עונה ולא שולחת את הפלאפון שהזמנתי שבועיים אחרי רק אחרי שחברת האשראי שלי דיברה איתם ואיימו לתבוע אותי ולהחלון למשטרה שהגשתי בקשה נגדם לא להזמין מפה על הפנים לא אכפת להם מלקוחות
מוצר:
SAMSUNG GALAXY S20 FE 5G
שם:
Efrat
תאריך:
30/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טאבלט של סמסונג, טיפלו בהזמנה מהר, היו מאוד תקשורתיים, המשלוח הגיע מהר ומאוד מרוצה ממנו
מוצר:
Samsung tablet a9
שם:
עדי
תאריך:
30/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שם 4 טלפונים סלולריים השנה, וגם ציוד נוסף. תמיד מקבל יחס הגון, בסבלנות ומשתדלים לעזור כמה שיכולים. ממליץ בחום.
מוצר:
טלפונים סלולריים
שם:
orens.cpa
תאריך:
29/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות נפלא על ידי צוות מעולה ומקצועי, מחירים נוחים. מומלץ מאוד. התחלתי להשתמש בשירותי החנות לטובת העסק.
מוצר:
גלקסי A56
שם:
yuvalharrush
תאריך:
28/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי סוני 5 ואירפודס פרו, בשתי עסקאות שונות, המוצרים עובדים פצצה, חווית קנייה נעימה מאוד, יוסף המוכר התותח היה חברותי ומקצועי מאוד
קניתי את ה-Galaxy S24 FE מפון-ליי, השירות היה ממש טוב והמכשיר הגיע כמו שצריך. מרוצה מהקנייה 👍🏿
מוצר:
Galaxy s24 FE
שם:
chavaeng
תאריך:
26/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות, מהיר ואמין. התלבטתי מה לקנות וכיוונו אותי ישר לדגם שרציתי שהייתי והכל הגיעה במהירות. ממש חווית קנייה טובה!
מוצר:
דייסון v15
שם:
eyalmsabo
תאריך:
26/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב וניסיון לעזור באמת עם הרבה סבלנות. ממליץ לכל מי שמחפש פתרונות מחוץ לקופסא
מוצר:
שני טלפונים סמסונג אוזניות
שם:
יוסי
תאריך:
23/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות אמינה, קניתי טלפון s24 שלא התאים לי, החזרתי את הטלפון וזיכו אותי מידית. אח"כ רכשתי s24 ואני מאוד מרוצה
מוצר:
Samsong s24 plus
שם:
דורון
תאריך:
23/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות אמינה ומומלצת, מחירים טובים ביחס לשוק. עשיתי סקר שוק לפני כל רכישה, רכשתי מהחנות מכשירי סלולר לכל המשפחה
מוצר:
Samsung Galaxy A06
שם:
רונית
תאריך:
23/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
צוות נחמד עזר ייעץ ונתן את המוצרים שהכי התאימו לנו התקשרו עכשיו לבדוק שהכל בסדר ומתאים
מוצר:
גלקסי a16
שם:
noamsh55500
תאריך:
23/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קנית רמקול מחיר .טוב, אמין, שירות טוב ממליץ אין מחירים כאלה חיפשתי בכל מקום .
מוצר:
רמקול jbl
שם:
raneeen656
תאריך:
23/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה. קיבלנו את המכשיר בזמן ללא עיכובים ועם כל מה התוספות שרכשנו. התקשרו מהחנות וידו את כל התוספות
מוצר:
אייפון 16 pro
שם:
nimmo66
תאריך:
23/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ומקצועי, מחירים הוגנים, קניה משתלמת ובטוחה זו אינה הפעם הראשונה שאנחנו רוכשים בחנות הזו ותמיד חוזרים אליה.
מוצר:
איפד
שם:
bnayoo3
תאריך:
23/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פלאפון פיקסל 9, המחיר היה מעולה, הגיע בזמן בלי בעיות. היה חסר מגן אחורי שביקשתי, כתבתי להם בווטסאפ ושלחו בלי בעיות והגיע תוך יום! תודה רבה
מוצר:
גוגל פיקסל 9a
שם:
שליו
תאריך:
21/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קנייה מצוינת שירות אדיב מהיר ומקצועי המצלמה איכותית ועובדת נהדר בהחלט ממליצה מאוד !
מוצר:
CANON IXY650
שם:
ortal.chanero
תאריך:
16/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חיפשנו טלפון נייד לבן שלי. מחיפוש מהיר בגוגל ובאפריל הגענו למסקנה שפון פליי מציע את המחיר הזול, שקיבל ניקוד גבוה ונמצא יחסית קרוב אלינו. קיבלנו שירות טוב, מחיר טוב ואנחנו מרוצים מהמכשיר.
מוצר:
סמסונג A35
שם:
shakedyaniv
תאריך:
16/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
למרות שעדכנו מראש על זמן אספקה ארוך מהרגיל המוצר הגיע לפני הזמן, שרות נעים ואמין
מוצר:
Dyson V15 Absolute
שם:
Aviv
תאריך:
09/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מחירים זולים, שירות מעולה, קניתי שמה S23 Ultra, קיבלתי גם שנתיים אחריות וכיסוי לפלאפון במחיר מוזל.
מוצר:
Samsung S23 Ultra
שם:
ronr76397
תאריך:
07/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי מכשיר סלולרי פגום ומשומש, מיותר לציין שהזמנתי מכשיר חדש. השירות היה רק בווצאפ, אין מענה אנושי טלפוני. איכשהו הם תמיד עסוקים ולכן אין מענה אנושי. לאחר פניה ליבואן המכשיר הוחלף על ידו. אך החנות הסירה מעצמה כל אחריות. לא ממליץ. כלומר ממליץ מאוד, לקנות בחנות אחרת.
תגובת החנות:
שלום וברכה, ראשית תודה על המשוב — חשוב לנו לשמוע מכל לקוח ולתת מענה אמיתי והוגן. המכשיר שסופק לך היה חדש, סגור ובאריזתו המקורית כפי שנשלח לכלל לקוחותינו. הפנייה שלך אלינו התקבלה לאחר תקופה ארוכה ממועד הרכישה, ולכן בהתאם לנהלים הנהוגים בתחום – הופנית לטיפול היבואן, שהוא הגוף המוסמך לבדוק את המכשיר ולקבוע במידת הצורך החלפה או תיקון.
לאחר בדיקת היבואן נמצא כי יש מקום להחלפה, והמכשיר הוחלף עבורך למכשיר חדש — בדיוק כפי שהוסבר לך בתהליך. חשוב לציין כי אנו חנות מכירה בלבד, איננו היבואן או נותני השירות, אך תמיד משתדלים לסייע ככל הניתן וללוות את הלקוחות שלנו גם מעבר לאחריות הישירה שלנו.
אנו עושים כמיטב יכולתנו לתת שירות אישי ומהיר גם בוואטסאפ וגם בערוצים נוספים, אך ייתכנו לעיתים עומסים – ובכל זאת כל פנייה נענית. נשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד, ומאחלים לך הנאה מהמכשיר החדש
מוצר:
פיקסל 7A
שם:
יאיר
תאריך:
01/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אכזבה קשה, הזמנתי טלפון Sumsung A56 ביום חמישי כתוב שהשליח יצא לאחר שיחה טלפונית. אבל אולי התקשרו פעם אחת כשלא הייתי זמין ולא שלחו שום הודעה ולא חזרו אלי. החלטתי לפנות לחנות, התקשרתי ברגע פתיחת החנות ולאורך כל היום עשר פעמים ותמיד אומרים שיש עומס ושיחזרו אלי בהודעה בווטסאפ... לאורך יומיים אף אחד לא ענה דרך הווטסאפ, סתם מבקשים שאשלח הודעה ואין מענה. אני רק רוצה לבדוק שההזמנה התקבלה ושהכל בסדר. ביום ראשון חזר אלי נציג, אמר לי שיש רק טלפון בצבע ירוק, אבל המשכתי עם ההזמנה. מאז לא קיבלתי שום חשבונית ושום הודעה שההזמנה התקבלה. כרגע, יום רביעי, עדיין לא נשלחה אלי קבלה ובאתר בחנות כתוב שההזמנה שלי בוטלה, לא ברור לי למה, כמובן שאין לי איך ליצור איתם קשר לא דרך הטלפון ולא דרך הווטסאפ, אין מענה...
תגובת החנות:
שלום רב,
ראשית נציין שאנו מצטערים על התחושה הלא נעימה שחווית בתהליך ההזמנה. אנו מעריכים מאוד כל לקוח שמבצע רכישה אצלנו ומבינים את הציפייה לשירות זמין ומהיר.
לאחר בדיקה במערכת, ההזמנה שלך לא הושלמה מאחר שלא בוצע אימות עסקה מול חברת האשראי באמצעות הודעת SMS שנשלחה אליך לאחר ביצוע ההזמנה. שלב זה הוא חובה ונועד להבטיח את ביטחון העסקה, והוא תנאי הכרחי לפני חיוב הכרטיס והמשך טיפול במשלוח.
צוות השירות שלנו ניסה ליצור איתך קשר מספר פעמים, הן בשיחות טלפון והן דרך הודעות וואטסאפ, על מנת לעזור בהשלמת האימות ולהוציא את המשלוח אליך בהקדם. לצערנו לא התקבלה מענה בזמן אמת ולכן לא ניתן היה לסגור את העסקה.
בהתאם למדיניות האתר, הזמנה שלא מאומתת בתוך 7 ימים מתבטלת באופן אוטומטי על ידי המערכת, כדי למנוע מצב של הזמנה פתוחה ללא אישור תשלום תקף. לכן, ההזמנה שלך בוטלה אוטומטית ולא בעקבות פעולה יזומה מצד צוות החנות.
נשמח מאוד לסייע לך לבצע את ההזמנה מחדש, לוודא שאימות העסקה מתבצע בהצלחה ולזרז את שליחתה אליך במהירות האפשרית.
נשמח שתעדכן אותנו כיצד תרצה להמשיך, ונעמוד לרשותך לכל שאלה או סיוע.
בברכה, צוות שירות הלקוחות פון פליי
מוצר:
גלקסי A56
שם:
elazar1971
תאריך:
30/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הטבלאט ב- Phone Play המחירים שלהם תמיד תחרותיים השרות טוב ומהיר ותמורה טובה למחיר
מוצר:
טאבלט סמסונג TAB S9 FE
שם:
אלכס
תאריך:
30/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות עם מבחר גדול של גדג'טים במחירים תחרותיים מאוד. חנות אינטרנט בה ניתן לבדוק את כל הפרטים.
מוצר:
Pixel 9a
שם:
hezi
תאריך:
30/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון לילד ביום חמישי ומיד אחרי הרכישה שמתי לב שיש הרבה מאד ביקורות ברשת שהחנות הזאת נוהגת לפרסם מכשיר במחיר אטרקטיבי ואחרי הקניה הם מתקשרים ללקוח ואומרים לו שאין במלאי ומציעים לו מכשיר אחר. מכיוון שהילד ממתין בקוצר רוח לטלפון פניתי אליהם באותו היום בווטסאפ וביקשתי לדעת אם המכשיר קיים במלאי כדי שלא אצטרך להמתין כמה ימים ואז הם יגידו לי שהמכשיר לא במלאי כפי שקראתי בביקורות. "כמובן שיש במלאי" - אלו המילים שנכתבו לי בווטסאפ של החנות ולכן קניתי (במקום אחר) כבר כיסוי ומגן מסך לאותו המכשיר.
ביום שלישי לאחריו פניתי שוב לחנות בווטסאפ וביקשתי לדעת מה קורה עם ההזמנה כי לא נשלח לי אישור הזמנה או חשבונית במייל כמקובל בכל רכישה ברשת ואין אפשרות מעכב אחרי ההזמנות באתר. כמה דקות לאחר מכן מתקשרים אלי מהחנות ואומרים לי שהמכשיר לא קיים במלאי ומציעים לי מכשיר אחר. בדיוק כמו שקראתי בביקורות על החנות. כמובן שביטלתי הזמנה אבל אף אחד לא יפצה את הילד שלי על עוגמת הנפש ועל הציפיות בקוצר רוח לקבל את המכשיר.
אני לא זוכר שקיבלתי שירות כזה גרוע מחנות רשת. ממליץ בחום למצוא חנויות שעומדות במילה שלהם.
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מצרים לקרוא את חוויתך ומבינים את תחושת האכזבה. יחד עם זאת, חשוב להבהיר את השתלשלות העניינים באופן מדויק:
המכשיר שהוזמן אכן היה זמין במלאי במועד ההזמנה, אך מאחר שאנו מפעילים גם חנות פיזית לצד אתר האונליין, ייתכן לעיתים שמוצר נמכר בו-זמנית באופן פיזי בחנות רגע לפני שהמערכת מתעדכנת אונליין. זה בדיוק מה שקרה במקרה שלך – המכשיר האחרון נמכר באותו היום בחנות, והמלאי באתר עודכן זמן קצר לאחר מכן.
מיד לאחר שזוהה הפער, נציג מטעמנו פנה אליך טלפונית, הסביר את המצב והציע מספר אלטרנטיבות הולמות, לרבות אפשרות להמתין למלאי חדש שצפוי להגיע. לצערנו בחרת שלא להמשיך בהזמנה, ואנו כמובן מכבדים את ההחלטה.
נרצה להדגיש כי השיטה שתיארת אינה מייצגת את אופן הפעילות שלנו. אנו לא נוקטים במדיניות של הצעת מוצרים חלופיים מתוך כוונה לשנות ללקוח את הבחירה, אלא משתדלים תמיד לספק בדיוק את המוצר שהוזמן. לצערנו, לעיתים נדירות מתרחשים מקרים של חוסר זמינות רגעי — דבר שעלול לקרות בכל עסק שמוכר במקביל באונליין ובחנות פיזית.
חברת פון פליי פועלת בשקיפות מלאה מול לקוחותיה ומשרתת עשרות אלפי לקוחות מרוצים לאורך השנים, אשר נהנים משירות אמין, אחריות מלאה ומענה אישי.
אנו בהחלט מבינים את תחושת האכזבה שנוצרה, ומתנצלים על אי הנוחות. נשמח כמובן לעמוד לשירותך בכל עת ולהציע פתרון הולם או עדכון ברגע שהמכשיר שב שבמלאי.