חווית הרכישה שלי מקונסולה ניידת של חברה אסוס (ROG-ALLY EXTREME) - לקראת הסופ"ש (31/05/24) ראיתי מודעה שלהם ברשתות החברתיות על הנחה משמעותית על היחידה (חשוב לציין שההנחה היא גלובלית מהרבה חנויות), ובחרתי ללכת על הרכישה דרך החנות GAMESTORM. מספר שעות לאחר הרכישה קיבלתי כבר הודעה שההזמנה התקבלה וכי היא תגיע לחנות ככל הנראה ביום שני או במהלך השבוע ויעדכנו אותי. במקרה יצא שהגעתי לחנות ביום שני בשביל משהו אחר והיחידה בדיוק הגיעה לחנות (הגעתי ממש כאשר הסחורה רק הגיעה, נקרא לזה מזל).
מלבד הרכישה הזאת אני מכיר את החנות כבר תקופה, מספר שנים אפילו (אינני בטוח בדיוק אך אי שם בין 2020-2021), כאשר רכשתי מוצרים אחרים, היחס שקיבלתי מהחנות ובכלל מנהל החנות מדהימה! תמיד נתנו לי יחס של משפחה, אפשרות לדבר חופשי, ותאכלס. תמיד דאגו לנסות להביא את המוצר כמה שיותר מהר, ותמיד יש עם מי לדבר, גם מחוץ לשעות העבודה.
ממליץ מאוד על החנות, מלבד היחס החם, השרות המעולה והמהיר, החנות עזרה לי בפרויקטים רבים של תרומות.
תודה לחנות, ונתראה ברכישה הבאה :).