
קיבלתי בדיוק אחרי 7 ימים , המוצר כמו חדש עובד מעולה , פחות מחצי מחיר של חדש , ממליץ מאוד

קיבלתי בדיוק אחרי 7 ימים , המוצר כמו חדש עובד מעולה , פחות מחצי מחיר של חדש , ממליץ מאוד

שרות מהיר מרגע ההזמנה לקבלת המוצר עברו יומיים. התקשורת בוואטס אפ היתה ברורה וענו לי על השאלות בצורה אדיבה ומהירה.

ואו!!! הזמנתי מדיח בערב והוא סופק תוך כמה שעות - בצהרי היום שלמחרת! מבחוץ מעט סימנים מהתצוגה (קצת סימנים מדברים שהניחו עליו). מבפנים - חדש לגמרי (שזה הכי חשוב)! עוד לא הפעלתי, אבל יש לי ניסיון קודם (מעולה!) ממכונת כביסה ומייבש.

מאוד מרוצה מהשירות. המוצר שהזמנתי לצערי לא היה במלאי,.התקשרו משירות, המליצו לי על מוצר אחר, שלוחו לי תמונות איך המוצר נראה עם הפגמים שיש(לא לשכוח -מוצרים מהתצוגה לכן המחיר בערך ב25% פחות). הזמנתי ביום ראשון,כבר בשלישי קיבלתי. מאוד מרוצה. הנציגה-קורל,הייתה מאוד מקצועית. תודה רבה ממחיצה בחום מישרוצה מוצר איכותי במחיר טוב.

בגדול - החברה מצויינת. המחיר הכי זול שמצאתי - רק לא ראיתי את ההערה שמתצוגה! בכל אופן - המוצר הגיע מהר מהצפוי. המוביל נחמד. התקנתי ללא בעיה. טרם הפעלתי את התנור לבישול אך היה קל מאוד לסדר את השעון ויתר האביזרים. בקיצור - מומלץ רק לקרוא היטב.

לא ממליצה לרכוש מהמקום הזה, אני הזמנתי מכונת כביסה ביום שבת 29.4, מיום ראשון למחרת אתם בהודעות וואטז אפ מנסה לקבל יום מתי יסופק לי המכונה, כמובן שחמישה ימים לא קבלתי מענה, היום בבוקר 7.5 לאחר ששוב שלחתי הודעות בבוקר לקבל מענה כי מחר זה היום האחרון בו אני אמרוה לקבל את המכונה,התקשרתי למקום ונאמר לי שהדגם שהזמנתי לא תקין. למרות שציינתי בפניהם שזה שהם מציעים לי תחליפי לא רוצה ביקשתי שיבדקו את הנושא ויחזחרו לי תשובה גם זה לא קרה, ושוב אני התקשרתי אליהם לאחר המתנה לתשובה מהבוקר ןביקתשי מהם לבטל לי את ההזמנה. אני אישית מהנסיון שלי לא ממליצה לקנות מהם למרות המחיר המוזל שלהם שהוא כתוצאה כי הכול נמכר מתצוגה.

רכשנו תנור בוש בתצוגה הפקידה נחמדה מאוד בצעה את ההזמנה בזריזות, המשלוח הגיע בתוך יומיים

קניתי ב 18.02.23 אחרי שבועיים לא קבלתי סחורה, לא יכולתתי לאצור איתם קשר! לא לקנות בחנות זות!

היי. חייבת לציין לטובה את השירות המעולה שלכם!!! כשהתקשרתי אתמול לעדכן שקיבלתי את המשלוח, נאמר לי להפתעתי שהוציאו לי משלוח נוסף מכיוון שהמוצר - לכאורה - לא הגיע אלי בזמן. וכאשר ציינתי שחסר לי חלק במארז המוצר, אמרו לי שאוכל להחליף בין המשלוח הראשון לשני ולהחזיר את הראשון. ללא כל צורך להוכיח הוכחות או לשלוח תמונות. את המשלוח השני קיבלתי היום בצהריים, כאשר המארז אכן מכיל את כל החלקים שצוינו בדף המוצר באתר. שוב תודה על השירות המושלם!

קניתי מדיח מתצוגה. משלוח מהיר. הכל תקין וארוז יפה. היה חסר חלק קטן להתקנה ושלחו לי אותו במיוחד.

אספקה מהירה ואיכותית, מוצר מעולה עד כה, הלוואי שכל העסקאות שלי יהיו חלקות, מהירות ומקצועיות כאלה. קניתי מהסניף ברמלה באינטרנט, מרוצה מאד.

השירות מושלם עם מחירים נוחים לכל כיס המוצרים מומלצים ביותר ואיכותיים!!!ברמה ממש גבוהה מרוצה מקסימום ממליצה !!!

הטלויזיה הגיעה ללא רגליות. היה מאוד קשה לתפוס את שירות הלקוחות, וכשהצלחנו נאמר לנו שנקבל רגליות רק עוד חמישה ימים. בחרנו לבטל את העסקה. לקח להם יותר משבוע לאסוף את הטלויזיה, וגם אז היינו צריכים להתווכח כנגד דרישה שנהיה יום שלם בבית. בעת הביטול נאמר לנו שנקבל את הכסף חזרה ברגע שהמוצר יאסף, לאחר האיסוף נאמר שנקבל את הכסף חזרה אחרי 10 ימי עסקים. אחרי 10 ימי עסקים נאמר: אופס, טעינו, הזיכוי לא עבר. תחכו מעכשיו 10 ימי עסקים. לא קיבלנו חשבונית אחרי התשלום, ואת האסמכא לזיכוי קיבלנו רק אחרי הרמת קול.

שירות גרוע. הזמנו מדיח ״מתצוגה״. הגיע מדיח מלא חלושה בסלסלות ומסילות. אין עם מי לדבר. לא מטפלים, כל הזמן תירוצים. אכזבה ענקית.
לקוח יקר, המדיח שרכשת מתצוגה הגיע עם מסילה חלודה, ואנו מתנצלים על כך. מה שלא ציינת שברגע שיצרת קשר עם החנות שלחו לך סלסלות חדשות (למרות שלא היה שום פגם בסלסלות) ובנוסף גם מסילה חדשה להחלפה. טעויות בהחלט קורות, אבל אנחנו תמיד דואגים למענה וטיפול הולם מול הלקוח. שירות לקוחות זאת עדיפות מספר אחת שלנו, ואין פשרות מצדנו בנושא, כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים.

לא להתקרב!! הוזמן מסך מתצוגה- הגיע מסך מדגם אחר. בשיחה עם מנהל החנות הוסבר שפינקו אותי בדגם טוב יותר. בדיקה מהירה במפרא הבהירה שהדגם שקיבלתי לא מתקרב לדגם שהזמנתי והמחיר של מסך חדש זהה למחיר ששילמתי למסך מתצוגה.. תחסכו לכם את העצבים ואל תקנו מהם.. יש טעויות ויש לשקר בפנים בשיא החוצפה.
עקב תקלה במחסן הלקוח קיבל דגם שונה מזה שהזמין. ברגע שנודע למנהל החנות, יצרנו עם הלקוח קשר ודאגנו לשלוח עוד באותו היום, לפני החג דגם משופר בשביעות רצון הלקוח. הלקוח עדכן את חוות הדעת בגוגל, אבל עדיין לא בזאפ: "רכשתי מסך היסנס מתצוגה, הגיע מסך מדגם אחר, בשיחה עם נציג החנות הוסבר ש"שידרגו" למסך טוב יותר. בדיקה מהירה בגוגל העלתה שקיבלתי בפועל מסך שהנתונים שלו לא מתקרבים למסך שבעבורו שילמתי. מנהל החנות גיל יצר קשר, ולא ירד מהקו עד שמצא פיתרון הולם וגם פיצה במסך מדגם מתקדם יותר. טעויות קורות, אבל שירות כזה לא רואים כל יום. מומלץ"

לפעמים שירות לקוחות טוב זה מעל הכל! מודה שהייתי מעט סקפטי לפני שרכשתי טלויזיה מתצוגה בטלפון, ובצדק - הזמנתי טלויזיה 58 אינץ' - הגיעה טלויזיה עם שריטה גדולה באמצע הטלויזיה. התקשרתי לשירות לקוחות - ענתה קורל המדהימה! (באמת, ללא שמץ של ציניות) ותיאמה לי החלפה למחרת. שוב קיבלתי טלויזיה עם שריטות (יותר קטנות הפעם ונסבלות). הטלויזיה הגיעה בלי מעמד שולחני, שוב דיברתי עם קורל שתיאמה לי שוב למחרת שליח עם מעמד שולחני. כעת הטלויזיה מותקנת ועובדת ואני מרוצה :)

רכשנו דרכם מיבש ומדיח. לא באותה הזמנה. שמרו על קשר במשך זמן האספקה. עמדו בזמנים!!!!! המדיח הגיע עם חוסר. טופל במהירות תוך 24 שעות הגיע החלק עם שליח. עונים מיד. חוזרים מהר. מחירים הוגנים לחלוטין. שווה את השרות המצויין.

חוויית קנייה נפלאה!! אמינות גבוהה!! , גילי קשוב ובעל תודעת שירות נפלאה!! הכיריים אינדוקצייה הגיעו תוך שלשה ימים שזה גם לא מובן מאילו , ישר כח!!! ממליץ מאוד !!!!!

ביצעתי קנייה מקוונת. נציג החנות יזם שיחה לעזור ולהדריך במקצועיות והאדיבות. למרות שהייעוד ש הנציג למכור, הוא מנע קנייה לא נכונה. ממליץ בחום לקבל שירות ובהשוואה באינטרנט - מחיר הוגן.

השירות בשיא האדיבות והאחריות. חוזרים אליך ועונים על כל שאלה כמו שצריך. האספקה היתה בזמן וכמצופה. ממש תענוג. אני ממליץ בחום.

חווית קניה מעולה. גיל נציג השירות מקצועי, רציני ונחמד מאוד. התעניינו במוצר, גיל מיד ניגש לראות את הפריט במלאי, שלח תמונות והיה שירותי לאורך כל הדרך ולא פחות חשוב גם לאחר הקנייה! גיל תודה על השירות והתמיכה!

דיברנו עם גיל. שירות אדיב מאד. מקצועי ואמין. הוא הציע לנו את המדיח הטוב ביותר עבורנו. גם לאחר הקניה נענינו במקצועיות ואדיבות לכל שאלותינו. מאד מרוצים מהשירות ומהקניה עצמה.

הזמנתי דרך הוואטסאפ , ההזמנה היתה קלה מהירה ומאוד אדיבה , קיבלנו את המוצר באותו היום .

כדי לא להטעות אנשים, מדובר בחנות למוצרי חשמל מתצוגה שנמצאת בתוך המבנה של שרות תיקונים BSH שנותן אחריות להרבה חברות. הגעתי והיה לי רושם שנמכרים גם מוצרי חשמל מחודשים, לא לכל אחד מתאים לקחת את הסיכון במוצר משוחזר בפרט אם ההנחה לא משמעותית... לשיקולכם