
יחס אישי השרות היה הולם הגעת המוצר נעשתה לאחר 4 ימים, הבחורים מההובלה היו נחמדים

יחס אישי השרות היה הולם הגעת המוצר נעשתה לאחר 4 ימים, הבחורים מההובלה היו נחמדים

נרכש תנור אפיה של מילה. ניתן שירות מצויין (ע"י עומר), במהלך ההתלבטות לפני הרכישה דאג להציע תחליפים ראויים. בסופו של דבר נרכש המוצר במחיר מצויין. כל הכבוד.

פעם שניה החודש שרכשנו מהם. פעם ראשונה מייבש כביסה והפעם מכונת כביסה. האמת אין מילים. שירות, זריזות, יעילות, אספקה והמוצרים עצמם מ - ע - ו - ל - י - ם!!!!

1 השרות בחנות היה מצויין 2 המחיר טוב 3 לא ציינו שעבר שנתיים מיצור המוצר 4 לא הגיע צינור ריקון המים למרות שהמוכר אמר שישלח ומופיע בחוברת. 5 בפניה לנציג בחנות(לא המוכר) היה מאד לא נחמד, אמר מה שבחוברת לא מחייב. וגרם לי לא לרצות לקנות יותר בחנות 6 בביקור נוסף בחנות כמוכר שמכר לי היה במקום התנצל ונתן לי צינורית לריקון מים מהיבשן.

קיבלתי מענה מהיר מטל באמצעות הוואטסאפ. כדי לספק את מכונת הכביסה לפני חג הפסח הם הציעו לי וקיבלתי דגם מתקדם יותר מזה שהזמנתי ובאותו מחיר.

הרכישה הייתה מהירה וחלקה. המוצר סופק בזמן ותואם התקנה. הנציג היה אדיב וענה לכל השאלות במקצועיות.

חוויה שירות מעולה, דאגו להביא לי את מכונת הכביסה תוך 24 שעות וסידרו לי טכנאי להתקנת המכונה תוך 48 שעות, יום לפני החג. אוהד נתן שירות מעולה!

שירות מדהים. מהיר, אמין. המקרר עצמו מעוצה! הכל הלך חלק ועוד לפני ערב חג. עשו הכל כדי שיגיע שאפו.

חוויית שירות יוצאת דופן! רכשתי מייבש כביסה מאוהד, ואני מאוד מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי. כבר מהשלב הראשון הוא היה אדיב, מקצועי וזמין לכל שאלה. קיבלתי הסברים ברורים, יחס אישי ומחיר מצוין. מה שבאמת בלט זה שגם אחרי הקנייה – כשהייתה איזושהי בעיה קטנה – הוא המשיך ללוות ולעזור עד לפתרון מלא, באחריות ובאכפתיות. שירות כזה לא מובן מאליו היום. ממליצה בחום

שירות מצוין. קיבלנו את המכונה מאוד מהר ועוד בתחילת המלחמה. אוהד ענה על כל שאלה והתלבטות.

קיבלתי שירות טוב ומהיר עם זמני משלוח קצרים. סייעו לי בייעוץ אודות מספר דגמים בהתאם לצרכים שלי.

רכשתי מייבש, התכתבתי עם אוהד שענה בסבלנות ואמע ות. המוצר הגיע בזמן ולאחר 3 ימים התקשרו לוודא שקיבלתי ואני מרוצה.

קניתי מכונת כביסה באתר , היו מאוד אדיבים. עזרו לזרז את זמן המשלוח ובדקו כל הזמן שהכול בסדר

זו הפעם השניה שאני מזמין מוצר מאלקטרו-קליק. כמו בפעם הקודמת גם הפעם קיבלתי שרות אדיב ומקצועי מהנציג. המחיר היה הוגן ותחרותי לעומת המתחרים. המכשיר (מדיח כלים) הגיע לאחר יום וההתקנה תואמה על-ידם ליום למחרת. תודה רבה על השרות, המקצועיות והעמישה בזמנים.

המוצר נשלח עד הבית תוך יומיים. המחיר הכי טוב. התקשרו לשאול אם קיבלתי והכל לשביעות רצוני. שירות מצוין

הזמנתי תנור ביום שלישי. בחמישי בבוקר הוא היה אצלי בבית. שירות מעולה. היה נחמד אם היו מעדכנים שפינוי עולה 100 ש״ח והתקנה עוד 150שח

הייתה חווית רכישה טובה מאוד (למרות שנציג השירות שחזר אלי ניסה לעשות upsells התנהגות שאני פחות אוהב) , ההספקה הייתה מהירה מאוד , 2 ימי עבודה וההתקנה יום לאחר מכן. בקיצור ממליץ בחום.

המוצר הגיע תוך יומיים הבייתה ובחנות סידרו לי גם התקנה מהירה. שירות מאוד נדיב - נתנו הנחה למוצר, התקשרו לוודא שהכל הגיע.

השרות שלהם טוב מאוד, גם כל התהליך הרכישה ושילוח. מוצרי בוש אני קונה רק מהם. ממליצה בחום.

שירות מעולה, ייעוץ מקצועי ברמה גבוהה, אספקה מהירה ואפילו יוזמה שלהם לוודא שהכל התקבל ותקין גם אחרי האספקה והפעלת המוצר (מדיח בוש SMI4HCS07E)

רכשתי מוצר יקר יחסית, שהייתי צריך אותו באספקה מהירה. במהלך הרכישה היו לי מספר שאלות לספק אלקטרוקליק. הקשר עם החנות היה בווטסאפ והמענה היה מהיר, אישי, אדיב ומאד אינפורמטיבי. תהליך הרכישה עצמו היה שקוף ונוח ברמה הגבוהה ביותר. מה שראוי לציון לשבח של ממש קרה כאשר התעוררה בעיה בחברת השילוח לספק את המוצר במועד שנקבע - לא רק שאלקטרוקליק לקחו אחריות מלאה וניסו לתאם בינינו ציפיות, אלא אף יצאו מגדרם ודאגו לספק לי את המוצר במועד באמצעות חברת שילוח אחרת. במשך כל הזמן הזה היו איתי בקשר, עדכנו בסטאטוס והתעניינו גם אחר כך אם אני שבע רצון. בסופו של דבר קיבלתי מאלקטרוקליק מחיר טוב, ובעיקר את השירות הטוב ביותר שקיבלתי אי פעם מספק בארץ. זהו עסק המדגים כי התנהלות ראויה מביאה עימה גם פרנסה טובה. ב ה צ ל ח ה !

ממליצה בחום שירות מצוין סבלני ומקצועי. ליוו אותי עד הקנייה מחירים טובים ומשלוח מהיר .קניתי כבר שלוש מוצרי חשמל אצלהם .

קניה באתר מאוד נוחה, המחירים מעולים, והשירות שקבלתי היה סבלני ומיקצועי וכן מאוד מהיר, האספקה גם הייתה מאוד מהירה ותןך יומיים התנור כבר היה אצלי. ממליץ בחום על אלקטרו קליק

נפלא. אוהד היה זמין, שירותי, שידר מקצועית וליווה לאורך הדרך. המכונה הגיעה תוך 24 שעות מרגע ההזמנה. הוא דיבר עם ההובלה ועם הטכנאי, אני לא הייתי צריכה להתעסק בזה כלל. מרוצה מאוד וממליצה.

שירות מעולה, יצרו איתי קשר זמן קצר מאוד לאחר ביצוע ההזמנה ותיאמו מועד שילוח מתאים ומהיר