
שלום חייבת לציין שרכשתי מקפיא והיתה לי חווית קנייה מצויינת!!! המקפיא הגיע תוך פחות מ7 ימים על אף שנאמר שיכול לקחת עד 21 יום כי ההובלה היא אל מעבר לקו הירוק. ומנשה הנציג אדיב, סבלן וזמין לכל שאלה! תודה! וכן יירבו חנויות כאלה!

שלום חייבת לציין שרכשתי מקפיא והיתה לי חווית קנייה מצויינת!!! המקפיא הגיע תוך פחות מ7 ימים על אף שנאמר שיכול לקחת עד 21 יום כי ההובלה היא אל מעבר לקו הירוק. ומנשה הנציג אדיב, סבלן וזמין לכל שאלה! תודה! וכן יירבו חנויות כאלה!

עבורי זו הפעם הראשונה לדרג חנות/ מוצר, כיוון שעד עתה לא היתה סיבה עד כדי כך יוצאת דופן כדי שאקדיש לכך זמן. עד שבפעם הזו זכיתי לקבל שירות ממנשה (אחראי על אתר האון-ליין של ברימאג). כל מילה שלו חקוקה בסלע. מדובר על אדם ישר מאוד, אמין והכי שירותי מכל מה שהכרתי עד כה. רק בגללו מצאתי את עצמי קונה מקרר מתצוגה מבלי לקום מהכיסא - הכל באמצעות המחשב והטלפון. כל הבטחה שלו קוימה עד תום ותיאור מצב המוצר היה מדויק. אין שטיקים ואין קונצים. ממליץ בחום על החנות ועליו בפרט.

איזה כיף של שרות, לא רק שהמוצר הגיע מיד גם קיבלתי טלפון ממנשה ששאל איך המוצר הגיע ווידא שהכל בסדר ותקין. הפנתי שני חברים נוספים לרכוש.

חיפשתי מיקסר חדש לזוגתי לאחר שהישן שבק חיים. חיטטתי בכר רחבי הרשת, בדקתי מוצרים של כל החברות המובילות באתרים בארץ ובחו"ל ובגלל שהיה לי בראש "קנווד", מצאתי מיקסר של "קנווד" - פסגת החלומות לאופה הביתי - KAL8300S. לא זאת בלבד - המחיר היה מפתיע. זה מיקסר יקר. ראיתי שהוא מתצוגה וחשבתי פעם ועוד פעם - והרמתי טלפון. ענה לי בחור (אחר כך כשהכרנו נודע לי ששמו מנשה) ששוחח איתי לא מעט זמן (אני נודניק, תאמינו לי...) ובהרבה סבלנות הסביר לי את כל מה שרציתי לדעת כולל מפרט טכני ושאר ירקות. בסופה של השיחה - רכשתי את המכשיר (האמת - עם קצת חששות - יד שניה וכל זה...) ונפרדנו בידידות. תהיתי מתי יגיע המכשיר ולהפתעתי - אחרי יום וחצי מגיע שליח - עם המכשיר. אין לי מושג אם זה מתצוגה או לא - האריזה - שלמה לחלוטין, המכשיר בפנים נקי ומצוחצח,כל דבר במקום - והכל עובד להפליא יפה. אני לא קונה מיקסרים כפייתי או משהו ו"קנווד" - זה מכשיר לשנים רבות אבל - אם אתם מחפשים מכשירי חשמל ומוצאים אותם בחנויות אחרות - תבדקו קודם אצל מנשה - חויית הקנייה הטובה - מובטחת.

קניתי ממנשה - הוא היה אדיב, דואג ואחראי, ונתן תחושה שיש על מי לסמוך - בחור לעניין.

שירות אדיבות מקצועיות לא מהעולם הזה.מנשה הנציג מכירות נתן את כל המידע בשקיפות.מקרר מעולה שירות מעולה..אם היה 10 כוכבים הייתי נותן בכיף

תהליך הקנייה היה מהיר ויעיל, השירות היה מצוין, ההספקה הייתה מהירה ובמועד שנקבע, המוצר הגיע ארוז היטב. ממליץ בחום.

אין אנשים מקצועיים ומדהימים כמו מנשה מברימג - כל המלצה שלו בול! ממליצה עליו ועל המוצרים שלו בחום!

מכירה מקצועית. מנשה, איש המכירות, עושה רושם של איש חם וטוב מזג. הטיפול היה ענייני, מנשה ווידא שהמוצר יסופק בזמן למרות שזה היה בשעות הלחץ של ערב החג. ביום האספקה, מנשה התקשר ובירר שהמוצר אכן הגיע, ושאני מרוצה מהמוצר. באשר לשליחת החשבונית היה קושי קל: סיכמנו שאזכיר לו אך כשניסיתי להשיג אותו כמה פעמים, הוא לא ענה, היה תפוס, ופעם אחת כשענה הבטיח שיחזור ולא חזר. כשהשגתי אותו ושוחחנו, הוא התנצל ותלה את הקושי בלחץ החגים. קיבלתי את ההתנצלות שהייתה הגיונית ומתקבלת על הדעת. בסופו של דבר, מנשה נתן שירות נהדר גם אחרי הקניה, שלח חשבונית, הסביר באשר לחוברת ההדרכה ווידא שוב שהמוצר סופק כראוי ושאני מרוצה ממנו. שורה אחרונה, יצאתי מרוצה לחלוטין: קיבלתי שירות נהדר, המערכת עמדה בלו"ז והמוצר עונה על הציפיות.

מנשה היה אדיב ומקצועי מאוד. הסביר לי הכל על התהליך של רכישת מקרר מתצוגה. המקרר סופק תוך יומיים. הכל תקין. חווית קניה נהדרת.

מיקסר יתר טוב מKEWOOD TITANIUM קודם, שירות טוב. קיבלתי 3 ימים לאחר הזמנה (לא 7 ימים!)

חוויית קנייה מחממת לב. לא ציפיתי ליותר מדי אבל הופתעתי מאד מהיחס הלבבי והאישי שנתן מנשה הבחור שסייע לי בתהליך הרכישה. איש מקסים ואנושי, הסביר לי בסבלנות על סוגי המכונות שקיימות מאחר ואני לא מומחית גדולה בנושא, מעבר לזה המכונה הגיעה יום אחרי ההזמנה, שזה גם בונוס גדול. מכונה שקטה, עובדת טוב עד כה - היא אצלי כשבוע- יוצאת כביסה ריחנית ובגדול מקבלים תמורה נפלאה למחיר! מרוצה מאד.

שירות מהטובים שהכרתי, יש לציין את מנשה שלא חסך בפרטים, נתן שירות מדהים, המוצר עצמו נותן ערך לכסף שלו, אין לי ספק שבעתיד אחזור ואקנה שוב. אלון ג'.

חווית קניה מושלמת. רכשתי מכונת קפה טוחנת והמוכרן הציעה אותה במבצע שלא היה באתר, מבצע שחסך לי כשדליש מעלות המכונה. כל הכבוד ברימאג, המשיכו כך

רכשתי מכונת תספורת ושייק בר, שירות מסור, אמינות ושקיפות מעולה, ממליץ בחום לכל המתעניינים לא תתאכזבו.

רכשתי מקרר LG מסוג 4 דלתות ! כל כך יפה ואלגנטי! חייבת לשבח את מנשה על שרות מסוג אחר! מהירות, זמינות ומקצועיות!! חווית קניות מרנינה! שווה וכדאי:)

נכנסתי לאתר והתקשרתי למס שהופיעה בו, הופתעתי לטובה מהמענה המהיר, ענה לי נציג מכירות בשם מנשה שהיה אדיב במיוחד שירותי ומקצועי, וידע לענות על כל שאלה, המוצר הגיע כבר למחורת, והנציג אף דאג שיתקשרו אליי מהשירות כדי שיתאמו לי התקנה, נ.ב המחיר היה אטרקטיבי ואומר את האמת בשביל השירות שקבלתי הייתי משלם גם יותר, נדיר במחוזותינו, מומלץ בחום!!!

רכשתי מראת איפור גדולה של חברת בייביליס. זכיתי ממנשה לשרות מקצועי,סבלני,אדיב מאוד ואמין .המוצר סופק תוך ימים ספורים (אף מוקדם מהמובטח) ולשביעות רצוני. יישר כוח למנשה .תודה רבה.

פעם נוספת שאני רוכש מהחנות הזאת והפעם התענינתי במכונת כביסה. וכמו שכתבתי בעבר אני בהחלט אחזור שוב ! התקשרתי שוב לאיש מכירות בשם מנשה וזכיתי לשירות מעולה אדיב וומקצועי עם המון סבלנות שלא נתקלתי באף מקום !!!! חווית קניה ראויה לשבח עם המון תודות למנשה. ! אני לחלוטין חוזר שוב כלקוח ואמשיך לרכוש שוב . מאוד ממליץ ותודה ענקית למנשה בשמי ובשם משפחתי

קניתי לפני כמה שבועות מקרר LG 715 מתצוגה. דיברתי בטלפון עם נציג בשם מנשה. השרות היה אדיב, יעיל ומהיר. המקרר שהגיע היה עפ פגם באריזת הקרטון החיצונית אבל בפנים היה חדש לגמרי ללא פגם. המקרר עובד נפלא. התכולה שלו בלתי נתפסת ואחרי כל הסירים של שישי יש עוד גם מקום לאבטיח. לאחר קבלת המקרר התקשר מנשה לוודא שהכל התנהל כשורה. שאל לשביעות רצוננו והציע עזרה אם נצטרך. השרות פשוט נפלא והמוצר מדהים. מומלץ בחום!!!!

מנשה היה פשוט מדהים. שירותי, מקצועי ואמין. המדיח סופק יום למחרת ההזמנה אחרי שמנשה "משך בחוטים" וסידר את זה. ממליץ בחום!

Good purchase, great price, great and helpful customer service. easy to buy. I was very impressed with Menashe's help.

פשוט מדהים ! הזמנתי מכונת כביסה 8קג באותו יום התקשרו לתיאום אספקה למחרת, ותאום טכנאי ליום שאחריו. הגיעו בזמן שקבעו, המוכר דאג לכל הפרטים וליווה אותי בתהליך עד לאחר הגעת טכנאי והתקנת המכונה מומלץ בחום , שירות 5 כוכבים.