
הזמנתי דרך האתר טלויזיה. הנציג פנה אליי ואמר שאין את הטלוויזיה במלאי והציע לי טלוויזיה אחרת משופרת באותו מחיר. מוצר מעולה תודה רבה לכם.

הזמנתי דרך האתר טלויזיה. הנציג פנה אליי ואמר שאין את הטלוויזיה במלאי והציע לי טלוויזיה אחרת משופרת באותו מחיר. מוצר מעולה תודה רבה לכם.

קניתי דרך האינטרנט. היה שירות מצוין. אחלה מחיר. וזמן הגעה ממש מהר. אני מאוד מרוצה.

קניתי מקפיא באתר. כשהגיע המוביל הוא דרש תשלום על פינוי מוצר ישן, בטענה שיש לי 6 מדרגות בתוך הבית. התעקשו לא לפנות בלי תשלום. ביטלתי את העיסקה מיד, והם עיכבו החזר תשלום של 2219 שח במשך 4 חודשים, והחזירו את התשלום רק אחרי שהגשתי תביעה. בימש פסק לי פיצוי של 1200 שח.
הלקוח ביצע הזמנה למקפיא וקיבל אישור הזמנה ברור, שבו צוין במפורש כי ההובלה כוללת אספקה עד פתח הבית בלבד, וכי העלאה בתוך הבית או לקומה נוספת כרוכה בתוספת תשלום. ביום האספקה ביקש הלקוח מהמוביל להעלות את המקפיא קומה נוספת בתוך הבית. לאחר שנמסר לו כי מדובר בתוספת תשלום שאינה כלולה במחיר, בחר לבטל את העסקה ושלח את המוביל חזרה, דבר שגרם לנו להוצאות הובלה בפועל. בהמשך בחר הלקוח להגיש תביעה על סך 12,000 ₪. בית המשפט לא קיבל את עיקר טענות התביעה, ציין כי לא הובהר הבסיס לסכום שנתבע, ופסק ללקוח סכום מוגבל בלבד של 1,200 ₪ כהחזר הוצאות, ללא פיצוי נוסף. חוות הדעת פורסמה לאחר סיום ההליך המשפטי ומשקפת את אכזבת הלקוח מתוצאותיו, ולא את מהלך העסקה בפועל, שהתנהל בשקיפות ובהתאם לתנאי ההזמנה שאושרו מראש. אנו מקפידים להציג תנאי הובלה ברורים ולפעול בהגינות מול כל לקוחותינו. בברכה, צוות מבט אלקטריק.

קניתי את שואב הרובוטי X8 דרך מבט אלקטריק והחוויה הייתה טובה מאוד: תהליך ההזמנה באתר היה פשוט וברור, המחיר היה תחרותי והמשלוח הגיע בזמן ואף מהר מהצפוי. השירות של מבט אלקטריק היה אדיב, מקצועי וענה על כל שאלה שהייתה לי לפני ואחרי הרכישה. המוצר הגיע ארוז היטב, תקין ותואם בדיוק למה שהוזמן. הרובוט עצמו מנקה היטב ביצועי שאיבה חזקים וטובים על רצפות קשות, חיי סוללה ארוכים והכל נשלט בקלות דרך האפליקציה.

קניתי מקפיא חדש מחברת מבט אלקטריק ואני מאוד מרוצה מהשירות. קיבלתי מענה טלפוני זמין ואדיב, האספקה הייתה מהירה והמקפיא הגיע תוך כמה ימים בלבד. המוצר עובד מצוין, הכל תקין ומושלם. חוויית הקנייה כולה הייתה מוצלחת מאוד. בהחלט ממליצה!

רכשתי טלוויזיה בתאריך 3/12/25. בתאריך 9/12/25-עדכנתי שטרם יצרו איתי קשר לתיאום ההספקה,התשובה שקיבלתי "נבדוק מול היבואן" משלא קיבלתי תגובה נוספת שלחתי ב 14/12/25 תזכורת שגם היא לא נענתה,ב15/12/25 שוחחתי עם דורין שהבטיחה לבדוק וחזהר אלי רק היום עם התשובה המקוממת שהמוצר לא במלאי. ביטלתי את ההזמנה.

קניתי דרכם טלפונית בבלאק פריידי האחרון מכונת כביסה wga14400gc bosch, ביקשתי במפורש דגם שמיוצר בגרמנייה ונאמר לי במפורש שהדגם הזה מיוצר בגרמנייה. לאחר שהמכונה הגיעה התברר לי שהוא מיוצר בטורקייה, ניסיתי יומיים לתפוס אותם בווצאפ וטלפון ללא הצלחה עד שחזרו אלי ואמרו שזה טעות ויבדקו עם היבואן. ביקשתי מהם החלפה לדגם שעונה על הדרישות שלי ובאמת מיוצר בגרמנייה אבל לא היה להם וביטול עסקה הפך ללא כדאי עקב כך שמבצעי הבלאק פריידי נגמרו בכל הרשתות. קיבלתי מהם כפיצוי בוסטר התנעה לרכב אבל אין ספק שאני מאוכזב והעקב הטעייה שלהם רכשתי מכונה שלא רציתי.
שלום, חשוב לנו לדייק את הדברים. בשום שלב במהלך השיחה לא נאמר כי המכונה מיוצרת בגרמניה, ואף לא התנהלה שיחה בנושא ארץ הייצור. לאחר פנייתך בדיעבד, בדקנו את הנושא והבהרנו זאת. למרות זאת, ומתוך רצון לבוא לקראתך, הצענו אפשרות מלאה להחזרת המוצר בהתאם לחוק. אתה בחרת שלא לממש את ההחזרה, לאחר שראית כי מדובר במכונה מתקדמת ואיכותית יותר מזו שבה התעניינת מלכתחילה, ובמחיר משתלם משמעותית ביחס לשוק. אנו מצרים על תחושת חוסר שביעות הרצון, אך עומדים מאחורי תהליך המכירה והפתרון שהוצע. מאחלים לך שימוש מהנה וארוך שנים במכונה.

קניתי לאחרונה שואב שוטף של יונדאי דרך אתר עיר החשמל, ואני חייב להגיד שאני ממש מרוצה. תהליך ההזמנה היה פשוט וברור, המחיר היה הוגן והמשלוח הגיע מהר מהמצופה. השואב עצמו עובד מצוין, עושה את העבודה כמו שצריך ומרגיש איכותי. גם השירות היה אדיב וזמין כששאלתי שאלה קטנה אחרי ההזמנה. חוויית קנייה טובה, בהחלט אקנה מהם שוב.

חוויית קנייה מצוינת ממבט אלקטריק. השירות היה אדיב, מקצועי וענייני, עם מענה מהיר לכל שאלה. קיבלתי הסבר ברור לגבי המוצר, המשלוח הגיע בזמן ואפילו מהר מהמצופה. המוצר הגיע תקין, ארוז היטב ותואם בדיוק למה שהוזמן. מורגש שמדובר בעסק רציני שאכפת לו מהלקוחות ומהשירות שהוא נותן. בהחלט אקנה מהם שוב וממליץ בחום.

אני לא ממליץ להזמין אונליין מהחנות הזו. רציתי לקנות כיריים גז באינטרנט, מילאתי את כל פרטי כרטיס האשראי שלי ולחצתי על תשלום. לאחר מכן, אתר האינטרנט של החנות קפא, והועברתי חזרה לדף הראשי. לא היה מספר הזמנה או היסטוריית רכישות. עם זאת, החנות חייבה את כרטיס האשראי שלי, ומספר הטלפון שלהם לא עובד. היו לי קשיים ליצור איתם קשר באמצעות הדוא"ל. מסרתי להם צילומי מסך של חשבון הבנק שלי שמראים את המשיכות. אבל הם פשוט התעלמו ממני ולא ענו להודעות שלי.

גרוע מאוד. נציג מכירות הציע לי דגם חלופי למקרר שבחרתי, אמר שהוא באותו גודל. אישרתי להחליף לדגם שהציע, בתנאי שיש אותו בלבן. הגיע מקרר שהוא הרבה יותר קטן ובצבע נירוסטה. שירות לקוחות נזכרו לחזור אליי אחרי שבוע, בצעקות שזה מה שהזמנתי. מאכזב מאוד, לא אקנה מהם שוב.
שלום, מצער לנו לראות שהחוויה שלך לא הייתה כפי שציפית. חשוב לנו לציין כי הזמנתך סופקה בדיוק לדגם שביקשת ובצבע כפי שסוכם, והיא נמסרה תוך יומיים בלבד, מהר מהזמן הסטנדרטי שלנו. עם זאת, אם עדיין יש תחושה של אי־התאמה או חוסר שביעות רצון מהמוצר, אנחנו תמיד כאן כדי לבדוק ולסייע, ורוצים שכל לקוח ירגיש שהוא קיבל בדיוק את מה שמתאים לו. נשמח שתפני אלינו לבדוק פתרון שמתאים לך.

ראיתי באתר שלהם מכונת כביסה 7 ק"ג WW7ST4542TE של סמסונג, במחיר הזול ביותר בזאפ. כיוון שראיתי מספר תלונות על כך שלאחר קניה הם מודיעים שאין את המוצר במלאי ומנסים למכור מוצר חליפי יקר יותר, התקשרתי כדי לודא שיש במלאי, ונאמר לי שיש 2 במלאי. הכנסתי הזמנה באתר. לאחר ההזמנה נשלח מייל עם מספר ההזמנה בלבד ללא פרטים על הקניה, וקישור לאתר לכאורה להזמנה. הקישור לאתר מחייב רישום ללקוחות חדשים או כניסה ללקוחות רשומים, ואם לא נרשמתם מראש, אין אפשרות לראות חשבונית או מצב הזמנה. למרות שוידאתי מראש המוצר במלאי, לאחר כשעה וחצי הגיע מייל שהמכונה לא במלאי וישמחו למכור לי את גרסת ה-8 ק"ג במחיר עלות. הקישור למכונה חלופית במייל שנשלח אלי ממבט אלקטריק מוביל בכלל לאתר החשמל לצרכן שלהבנתי לא קשור למבט אלקטריק (ממנו קניתי לבסוף את המכונה). הבנתי שזו פרקטיקה מקובלת אצלם להציע בזול משהו שאין להם באמת במטרה למכור משהו יקר יותר, וביטלתי את ההזמנה. בדיעבד, לאחר הביטול, שמתי לב בלחיצה על רשימת הסניפים באתר לא מופיע שום סניף ואין שום רשת. בדף יצירת קשר רשום שהמשרדים שלהם בקדימה צורן אך בלשונית אודותינו המשרדים באבן יהודה. בקיצור, תחושה לא משהו. לא ממליץ.
שלום רב, חשוב לנו לדייק את הדברים ולהעמידם על העובדות. הלקוח פנה טלפונית טרם ההזמנה ונמסר לו כי קיימות יחידות זמינות באותו הרגע. זמן קצר לאחר ביצוע ההזמנה התקבל עדכון מהספק על סיום המלאי – מצב שיכול לקרות בענף עם מלאי דינמי, במיוחד בדגמים מבוקשים. הלקוח עודכן על כך כשעה וחצי בלבד לאחר ההזמנה, ולא בדיעבד, ולאחר מכן הוצעה לו חלופה משודרגת במחיר עלות – כהצעת שירות בלבד, ללא כל חובה או לחץ. עם סירובו, ההזמנה בוטלה לבקשתו ללא כל חיוב. לעניין טענות ה"שיטה": אין ולא הייתה כוונה להטעות. הצעת חלופה במקרה של חוסר מלאי היא פרקטיקה מקובלת ולגיטימית בענף, והלקוח בחר שלא לקבלה – זכותו המלאה, שכובדה באופן מיידי. לגבי האתר ופרטי העסק: החברה פועלת באופן מסודר, עם פרטי התקשרות גלויים וברורים. אין מדובר ברשת סניפים פיזיים, ולכן אין רשימת סניפים – דבר שאינו מוסתר ואינו חריג למסחר מקוון. אנו מצרים על תחושת הלקוח, אך דוחים את הניסיון להציג התנהלות תקינה, שקופה וקצרה בזמן כ”תחבולה”. לקוחותינו הרבים נהנים משירות הוגן, מחירים תחרותיים ומענה מהיר – ונשמח להמשיך כך גם בעתיד.

הזמנתי תנור משולב כיריים SAUTER SAF850. במשך יומיים לא קיבלתי שום עדכון או קבלה/אישור על התשלום (לטענתם בשל עבודה חלקית בחול המועד). רק לאחר שפניתי אליהם נשלחה קבלה. הרכישה גם לא הופיעה באזור האישי באתר. לאחר 8 ימי עסקים פניתי שוב לברר מדוע התנור עוד לא הגיע. חזרו אלי ואמרו שלספק אין את הצבע שביקשתי (יופי שנזכרו אחרי תום מועד האספקה!), ואם אני מעוניינת לשנות צבע. במקביל, בדקתי בבנק והסתבר שלמרות איטיות בתקשורת, בחיובים הם דווקא זריזים. תשלום ראשון כבר ירד מחשבוני יום וחצי אחרי ההזמנה. לא רציתי לשנות צבע, ולכן ביקשתי לבטל את העסקה. נאמר לי שעלי להמתין 14 ימי עסקים לביטול העסקה בכרטיס האשראי.עכשיו אני בלי תנור ובלי אפשרות לרכוש חדש, עד שתבוטל העסקה וכספי יוחזר. בקיצור, חיסכו מעצמכם עוגמת נפש ואל תקנו במבט אלקטריק.
שלום רב, ראשית נציין כי צר לנו על תחושתך, ההזמנה בוצעה בתאריך 7.10, במהלך חג הסוכות, תקופה שבה כלל הספקים, לרבות חברת אלקטרה היבואן הרשמי של המוצר פועלים במתכונת חלקית. מיד עם חידוש הפעילות לאחר החג, בתאריך 15.10, התקבלה תשובת הספק לפיה הצבע שביקשת אינו זמין במלאי. נציגתנו יצרה איתך קשר מיידית והציעה לך לבחור בין צבע שחור או לבן – אך בחרת לבטל את העסקה. כפי שנמסר לך, ביטול עסקה בכרטיס אשראי מטופל בהתאם לנהלים ויכול להימשך עד 14 ימי עסקים, אך בפועל הזיכוי בוצע עוד באותו היום שבו ביקשת לבטל. הטענה כי עברו ימי אספקה או כי לא ניתן מענה אינה משקפת את המציאות, ואנו מצרים על כך שהדברים מוצגים באופן המטיל דופי שלא בצדק. בחברת מבט אלקטריק אנו שמים את השירות והשקיפות מול הלקוח מעל הכול, ופועלים תמיד כדי להבטיח חוויית קנייה הוגנת ונעימה לכל לקוחותינו. בברכה, מבט אלקטריק – שירות הלקוחות

חוויה נורא גרועה לחשוב פעמיים האם כדאי לרכוש מהם הזמנתי מהם מקרר ב24.8.25 עם התחייבות ל7 ימי עסקים קיבלתי אותו בפועל רק ב7.9.25 הרבה לאחר המועד שהתחייבו במקביל הסברתי להם שאני תקוע בלי מקרר עשיתי מיליון טלפונים והם מנגד כל הזמן אמרו לי מחר מחר מחר ומשכו את זה לאחר מכן דרשתי מהם פיצוי הם אישרו את זה הבטיחו הבטחות ותאריכים ופשוט נעלמו לא עונים חזרה להודעות תודעת שירות הכי מזלזלת שיש
שלום, תודה שכתבת ושיתפת בחוויה. ראשית אנחנו מתנצלים על התחושה שנוצרה – זו ממש לא רמת השירות שאנחנו שואפים לתת. לגבי זמני האספקה: ההזמנה בוצעה בתאריך 24.8, והאספקה בוצעה בפועל בתאריך 7.9, כלומר בתוך טווח 7 ימי העסקים כפי שמופיע בתנאי ההזמנה. במהלך הימים הראשונים לאחר ביצוע ההזמנה נעשו מספר ניסיונות ליצור איתך קשר לתיאום אספקה, אך המספר שסופק היה לא תקין. לאחר שנמסר מספר חלופי תואם מועד והמשלוח סופק כרגיל. אנחנו בהחלט מצטערים אם נוצרה תחושה של חוסר זמינות או הבנה – זה לא תואם את ערכי השירות שלנו, ולפיכך נדאג לבדיקה פנימית כדי לשפר ולהימנע ממצבים דומים בעתיד. נשמח תמיד לסייע בכל דבר נוסף. יום נעים 🌿

רכשתי ממבט אלקטריק מקפיא של פוג׳יקום לפני כחודש, האספקה הייתה מהירה! השירות מצויין ומהיר! ממליץ בחום.

המחיר היה מעולה ואיתו גם זמן האספקה והשירות. התנור מתאים לתיאור באתר. בחרנו בתנור בעיקר בגלל שהוא יפה - המסילות שלו לא מרגישות שיא הקידמה אבל חוץ מזה נראה מוצלח.

מומלץ לעבוד איתם. הם עמדו בלוח הזמנים ואף הקדימו במשלוח המוצר. הופתעתי לטובה. תודה רבה

הזמנו כבר מס פעמים דרכם והכל היה 10 גם המוצרים וגם השרות היה מעולה . תודה

אחלה שירות, לא היה את התנור שרציתי והם היו איתי בקשר עד שמצאתי משהו חדש, משלוח נוח

במקור, הזמנתי באתר MabatElectric מכונת כביסה דגם Fujicom FJ-WM1080 ב996 ש"ח כעבור כמה שעות שלחו לי הודעה: "הדגם שהזמנת ישן נשמח להעניק לכם את הדגם החדש במחיר עלות תוספת 100 שח בלבד". בדקתי וראיתי שהדגם החדש שהציעו לי Fujicom FJ-WM4080T2 נמכר בכ400 ש"ח יותר, כך שההצעה הייתה משתלמת מאוד ולכן אישרתי את ההצעה לשדרוג דרך הקישור ששלחו לי למייל. כעבור 4 ימים המכונה כבר הייתה אצלי בבית. ההובלה הייתה חינמית לגמרי, בלי שטיקים ובלי טריקים. התקנתי אותה לבדי עם המדריך המצורף בלי שום בעיות. המכונה פועלת אצלי כבר חודש היטב ועושה את העבודה. סה"כ מרוצה מאוד מהשירות והמוצר.

ראשית גם אני נפלתי שלא קראתי תגובות לפני. מדובר בשיטתיות של החברה לקבל הזמנה ואז להציע חלופה יקרה יותר בטענה שיקרית כלשהי.הזמנתי טלוויזיה ואמרו לי שהדגם שהזמנתי ישן ו(דגם 2025) הציעו דגם 2026 שאפילו לא קיים במלאי היבואן. רציתי לדעת באיזה דגם מדובר ואז דממת אלחוט. אין מענה בטלפון, אין מענה בוואצפ, אין פשוט שירות לקוחות. מדובר בחברה שלא אחזור לרכוש ממנה. פשוט זלזול באנטלגנציה של אנשים.
שלום וברכה, הלקוח הזמין באתר דגם ישן של מוצר אשר לצערנו לא היה זמין עוד במלאי. מיד עם קבלת ההזמנה פנינו אליו והצענו את הדגם החדש יותר – במחיר עלות וללא תוספת רווח מצידנו, מתוך רצון כן להיטיב עמו ולאפשר לו לקבל מוצר עדכני. לצערנו, במקום לנהל שיח ענייני ומכבד, בחר הלקוח להשיב בשפה פוגענית, קללות ואיומים חוזרים בווטסאפ. אנו מצרים על כך מאוד – אין זו דרכנו ואין זו התרבות הארגונית שלנו. צוות השירות שלנו מקפיד על יחס מקצועי ואדיב לכל לקוח, ודווקא משום כך חבל לנו שהדיאלוג גלש למקומות כאלו. אנו נמשיך לפעול בשקיפות מלאה, באחריות ובמטרה לשרת את לקוחותינו נאמנה, כפי שאנו עושים מדי יום. בברכה, צוות מבט אלקטריק.

חווייה לא טובה. קשיי תיאום עם המשלוח שנדחה ונדחה למרות התחייבות ל-7 ימי עסקים. ביקשנו לעדכן ולא עדכנו. ביקשנו לבטל ולא ביטלו.
שלום וברכה, הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 7.9. כבר ביום 8.9 נציג חברת ההובלות יצר עמו קשר לתיאום אספקה, אולם הלקוח עצמו ביקש לדחות את המשלוח כיוון שלא יכול היה לקבלו במועד. לאורך כל הדרך היינו זמינים לשיחות עמו, פעלנו בהתאם לבקשותיו, ואף תיאמנו מחדש את מועד האספקה לפי זמינותו. לכן איננו מבינים מדוע נכתבה חוות דעת שלילית, שכן בפועל הלקוח קיבל יחס אישי ושירות מהיר ומותאם לצרכיו. אנו רואים חשיבות רבה בשקיפות ובשירות הוגן לכלל לקוחותינו, וממשיכים לפעול כך מדי יום. בברכה, צוות מבט אלקטריק

good product, order processed quickly, but arrived with delivery issues not related to the store