מפרסם ב-zap מאז 2005

‎מבט אלקטריק‎ ‏(MabatElectric) - עמוד 2

מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (9 סניפים)

3.24 / 5 ממוצע מבוסס על 84 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: א.א.א המרכז לעודפי חשמל בע"מ
נמצאו 731 חוות דעת גולשים על מבט אלקטריק
alex811987
alex811987
15.01.2026
מוצר שנרכש: פוג'יקום qled

הזמנתי דרך האתר טלויזיה. הנציג פנה אליי ואמר שאין את הטלוויזיה במלאי והציע לי טלוויזיה אחרת משופרת באותו מחיר. מוצר מעולה תודה רבה לכם.

חוות הדעת עזרה לכם?
gilalon10
gilalon10
15.01.2026
מוצר שנרכש: כיריים אינדוקציה

קניתי דרך האינטרנט. היה שירות מצוין. אחלה מחיר. וזמן הגעה ממש מהר. אני מאוד מרוצה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ron.raveh.rr
ron.raveh.rr
08.01.2026
מוצר שנרכש: מקפיא

קניתי מקפיא באתר. כשהגיע המוביל הוא דרש תשלום על פינוי מוצר ישן, בטענה שיש לי 6 מדרגות בתוך הבית. התעקשו לא לפנות בלי תשלום. ביטלתי את העיסקה מיד, והם עיכבו החזר תשלום של 2219 שח במשך 4 חודשים, והחזירו את התשלום רק אחרי שהגשתי תביעה. בימש פסק לי פיצוי של 1200 שח.

תגובת החנות

הלקוח ביצע הזמנה למקפיא וקיבל אישור הזמנה ברור, שבו צוין במפורש כי ההובלה כוללת אספקה עד פתח הבית בלבד, וכי העלאה בתוך הבית או לקומה נוספת כרוכה בתוספת תשלום. ביום האספקה ביקש הלקוח מהמוביל להעלות את המקפיא קומה נוספת בתוך הבית. לאחר שנמסר לו כי מדובר בתוספת תשלום שאינה כלולה במחיר, בחר לבטל את העסקה ושלח את המוביל חזרה, דבר שגרם לנו להוצאות הובלה בפועל. בהמשך בחר הלקוח להגיש תביעה על סך 12,000 ₪. בית המשפט לא קיבל את עיקר טענות התביעה, ציין כי לא הובהר הבסיס לסכום שנתבע, ופסק ללקוח סכום מוגבל בלבד של 1,200 ₪ כהחזר הוצאות, ללא פיצוי נוסף. חוות הדעת פורסמה לאחר סיום ההליך המשפטי ומשקפת את אכזבת הלקוח מתוצאותיו, ולא את מהלך העסקה בפועל, שהתנהל בשקיפות ובהתאם לתנאי ההזמנה שאושרו מראש. אנו מקפידים להציג תנאי הובלה ברורים ולפעול בהגינות מול כל לקוחותינו. בברכה, צוות מבט אלקטריק.

חוות הדעת עזרה לכם?
l27195971
l27195971
24.12.2025
מוצר שנרכש: שואב אקווקס X8

קניתי את שואב הרובוטי X8 דרך מבט אלקטריק והחוויה הייתה טובה מאוד: תהליך ההזמנה באתר היה פשוט וברור, המחיר היה תחרותי והמשלוח הגיע בזמן ואף מהר מהצפוי. השירות של מבט אלקטריק היה אדיב, מקצועי וענה על כל שאלה שהייתה לי לפני ואחרי הרכישה. המוצר הגיע ארוז היטב, תקין ותואם בדיוק למה שהוזמן. הרובוט עצמו מנקה היטב ביצועי שאיבה חזקים וטובים על רצפות קשות, חיי סוללה ארוכים והכל נשלט בקלות דרך האפליקציה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ללי
ללי
24.12.2025
מוצר שנרכש: מקפיא 6 מגירות 220 ליטר Beko RFNE278K32WN

קניתי מקפיא חדש מחברת מבט אלקטריק ואני מאוד מרוצה מהשירות. קיבלתי מענה טלפוני זמין ואדיב, האספקה הייתה מהירה והמקפיא הגיע תוך כמה ימים בלבד. המוצר עובד מצוין, הכל תקין ומושלם. חוויית הקנייה כולה הייתה מוצלחת מאוד. בהחלט ממליצה!

חוות הדעת עזרה לכם?
Zion
Zion
16.12.2025
מוצר שנרכש: טלוויזיה LG

רכשתי טלוויזיה בתאריך 3/12/25. בתאריך 9/12/25-עדכנתי שטרם יצרו איתי קשר לתיאום ההספקה,התשובה שקיבלתי "נבדוק מול היבואן" משלא קיבלתי תגובה נוספת שלחתי ב 14/12/25 תזכורת שגם היא לא נענתה,ב15/12/25 שוחחתי עם דורין שהבטיחה לבדוק וחזהר אלי רק היום עם התשובה המקוממת שהמוצר לא במלאי. ביטלתי את ההזמנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
yossishemtov7
yossishemtov7
13.12.2025
מוצר שנרכש: wga14400gc bosch

קניתי דרכם טלפונית בבלאק פריידי האחרון מכונת כביסה wga14400gc bosch, ביקשתי במפורש דגם שמיוצר בגרמנייה ונאמר לי במפורש שהדגם הזה מיוצר בגרמנייה. לאחר שהמכונה הגיעה התברר לי שהוא מיוצר בטורקייה, ניסיתי יומיים לתפוס אותם בווצאפ וטלפון ללא הצלחה עד שחזרו אלי ואמרו שזה טעות ויבדקו עם היבואן. ביקשתי מהם החלפה לדגם שעונה על הדרישות שלי ובאמת מיוצר בגרמנייה אבל לא היה להם וביטול עסקה הפך ללא כדאי עקב כך שמבצעי הבלאק פריידי נגמרו בכל הרשתות. קיבלתי מהם כפיצוי בוסטר התנעה לרכב אבל אין ספק שאני מאוכזב והעקב הטעייה שלהם רכשתי מכונה שלא רציתי.

תגובת החנות

שלום, חשוב לנו לדייק את הדברים. בשום שלב במהלך השיחה לא נאמר כי המכונה מיוצרת בגרמניה, ואף לא התנהלה שיחה בנושא ארץ הייצור. לאחר פנייתך בדיעבד, בדקנו את הנושא והבהרנו זאת. למרות זאת, ומתוך רצון לבוא לקראתך, הצענו אפשרות מלאה להחזרת המוצר בהתאם לחוק. אתה בחרת שלא לממש את ההחזרה, לאחר שראית כי מדובר במכונה מתקדמת ואיכותית יותר מזו שבה התעניינת מלכתחילה, ובמחיר משתלם משמעותית ביחס לשוק. אנו מצרים על תחושת חוסר שביעות הרצון, אך עומדים מאחורי תהליך המכירה והפתרון שהוצע. מאחלים לך שימוש מהנה וארוך שנים במכונה.

חוות הדעת עזרה לכם?
kobbifgh
kobbifgh
13.12.2025
מוצר שנרכש: שואב שוטף נטען

קניתי לאחרונה שואב שוטף של יונדאי דרך אתר עיר החשמל, ואני חייב להגיד שאני ממש מרוצה. תהליך ההזמנה היה פשוט וברור, המחיר היה הוגן והמשלוח הגיע מהר מהמצופה. השואב עצמו עובד מצוין, עושה את העבודה כמו שצריך ומרגיש איכותי. גם השירות היה אדיב וזמין כששאלתי שאלה קטנה אחרי ההזמנה. חוויית קנייה טובה, בהחלט אקנה מהם שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
rotemr686
rotemr686
13.12.2025
מוצר שנרכש: שואב אקווקס

חוויית קנייה מצוינת ממבט אלקטריק. השירות היה אדיב, מקצועי וענייני, עם מענה מהיר לכל שאלה. קיבלתי הסבר ברור לגבי המוצר, המשלוח הגיע בזמן ואפילו מהר מהמצופה. המוצר הגיע תקין, ארוז היטב ותואם בדיוק למה שהוזמן. מורגש שמדובר בעסק רציני שאכפת לו מהלקוחות ומהשירות שהוא נותן. בהחלט אקנה מהם שוב וממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
orlovsasha77
orlovsasha77
06.12.2025
מוצר שנרכש: Midea 60GH503-B

אני לא ממליץ להזמין אונליין מהחנות הזו. רציתי לקנות כיריים גז באינטרנט, מילאתי ​​את כל פרטי כרטיס האשראי שלי ולחצתי על תשלום. לאחר מכן, אתר האינטרנט של החנות קפא, והועברתי חזרה לדף הראשי. לא היה מספר הזמנה או היסטוריית רכישות. עם זאת, החנות חייבה את כרטיס האשראי שלי, ומספר הטלפון שלהם לא עובד. היו לי קשיים ליצור איתם קשר באמצעות הדוא"ל. מסרתי להם צילומי מסך של חשבון הבנק שלי שמראים את המשיכות. אבל הם פשוט התעלמו ממני ולא ענו להודעות שלי.

חוות הדעת עזרה לכם?
y.kirma
y.kirma
30.11.2025
מוצר שנרכש: מקרר FUJICOM 423

גרוע מאוד. נציג מכירות הציע לי דגם חלופי למקרר שבחרתי, אמר שהוא באותו גודל. אישרתי להחליף לדגם שהציע, בתנאי שיש אותו בלבן. הגיע מקרר שהוא הרבה יותר קטן ובצבע נירוסטה. שירות לקוחות נזכרו לחזור אליי אחרי שבוע, בצעקות שזה מה שהזמנתי. מאכזב מאוד, לא אקנה מהם שוב.

תגובת החנות

שלום, מצער לנו לראות שהחוויה שלך לא הייתה כפי שציפית. חשוב לנו לציין כי הזמנתך סופקה בדיוק לדגם שביקשת ובצבע כפי שסוכם, והיא נמסרה תוך יומיים בלבד, מהר מהזמן הסטנדרטי שלנו. עם זאת, אם עדיין יש תחושה של אי־התאמה או חוסר שביעות רצון מהמוצר, אנחנו תמיד כאן כדי לבדוק ולסייע, ורוצים שכל לקוח ירגיש שהוא קיבל בדיוק את מה שמתאים לו. נשמח שתפני אלינו לבדוק פתרון שמתאים לך.

חוות הדעת עזרה לכם?
Uri BY
Uri BY
28.10.2025
מוצר שנרכש: מכונת כביסה סמסונג WW7ST4542TE

ראיתי באתר שלהם מכונת כביסה 7 ק"ג WW7ST4542TE של סמסונג, במחיר הזול ביותר בזאפ. כיוון שראיתי מספר תלונות על כך שלאחר קניה הם מודיעים שאין את המוצר במלאי ומנסים למכור מוצר חליפי יקר יותר, התקשרתי כדי לודא שיש במלאי, ונאמר לי שיש 2 במלאי. הכנסתי הזמנה באתר. לאחר ההזמנה נשלח מייל עם מספר ההזמנה בלבד ללא פרטים על הקניה, וקישור לאתר לכאורה להזמנה. הקישור לאתר מחייב רישום ללקוחות חדשים או כניסה ללקוחות רשומים, ואם לא נרשמתם מראש, אין אפשרות לראות חשבונית או מצב הזמנה. למרות שוידאתי מראש המוצר במלאי, לאחר כשעה וחצי הגיע מייל שהמכונה לא במלאי וישמחו למכור לי את גרסת ה-8 ק"ג במחיר עלות. הקישור למכונה חלופית במייל שנשלח אלי ממבט אלקטריק מוביל בכלל לאתר החשמל לצרכן שלהבנתי לא קשור למבט אלקטריק (ממנו קניתי לבסוף את המכונה). הבנתי שזו פרקטיקה מקובלת אצלם להציע בזול משהו שאין להם באמת במטרה למכור משהו יקר יותר, וביטלתי את ההזמנה. בדיעבד, לאחר הביטול, שמתי לב בלחיצה על רשימת הסניפים באתר לא מופיע שום סניף ואין שום רשת. בדף יצירת קשר רשום שהמשרדים שלהם בקדימה צורן אך בלשונית אודותינו המשרדים באבן יהודה. בקיצור, תחושה לא משהו. לא ממליץ.

תגובת החנות

שלום רב, חשוב לנו לדייק את הדברים ולהעמידם על העובדות. הלקוח פנה טלפונית טרם ההזמנה ונמסר לו כי קיימות יחידות זמינות באותו הרגע. זמן קצר לאחר ביצוע ההזמנה התקבל עדכון מהספק על סיום המלאי – מצב שיכול לקרות בענף עם מלאי דינמי, במיוחד בדגמים מבוקשים. הלקוח עודכן על כך כשעה וחצי בלבד לאחר ההזמנה, ולא בדיעבד, ולאחר מכן הוצעה לו חלופה משודרגת במחיר עלות – כהצעת שירות בלבד, ללא כל חובה או לחץ. עם סירובו, ההזמנה בוטלה לבקשתו ללא כל חיוב. לעניין טענות ה"שיטה": אין ולא הייתה כוונה להטעות. הצעת חלופה במקרה של חוסר מלאי היא פרקטיקה מקובלת ולגיטימית בענף, והלקוח בחר שלא לקבלה – זכותו המלאה, שכובדה באופן מיידי. לגבי האתר ופרטי העסק: החברה פועלת באופן מסודר, עם פרטי התקשרות גלויים וברורים. אין מדובר ברשת סניפים פיזיים, ולכן אין רשימת סניפים – דבר שאינו מוסתר ואינו חריג למסחר מקוון. אנו מצרים על תחושת הלקוח, אך דוחים את הניסיון להציג התנהלות תקינה, שקופה וקצרה בזמן כ”תחבולה”. לקוחותינו הרבים נהנים משירות הוגן, מחירים תחרותיים ומענה מהיר – ונשמח להמשיך כך גם בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
הגר
הגר
25.10.2025
מוצר שנרכש: תנור SAUTER SAF850

הזמנתי תנור משולב כיריים SAUTER SAF850. במשך יומיים לא קיבלתי שום עדכון או קבלה/אישור על התשלום (לטענתם בשל עבודה חלקית בחול המועד). רק לאחר שפניתי אליהם נשלחה קבלה. הרכישה גם לא הופיעה באזור האישי באתר. לאחר 8 ימי עסקים פניתי שוב לברר מדוע התנור עוד לא הגיע. חזרו אלי ואמרו שלספק אין את הצבע שביקשתי (יופי שנזכרו אחרי תום מועד האספקה!), ואם אני מעוניינת לשנות צבע. במקביל, בדקתי בבנק והסתבר שלמרות איטיות בתקשורת, בחיובים הם דווקא זריזים. תשלום ראשון כבר ירד מחשבוני יום וחצי אחרי ההזמנה. לא רציתי לשנות צבע, ולכן ביקשתי לבטל את העסקה. נאמר לי שעלי להמתין 14 ימי עסקים לביטול העסקה בכרטיס האשראי.עכשיו אני בלי תנור ובלי אפשרות לרכוש חדש, עד שתבוטל העסקה וכספי יוחזר. בקיצור, חיסכו מעצמכם עוגמת נפש ואל תקנו במבט אלקטריק.

תגובת החנות

שלום רב, ראשית נציין כי צר לנו על תחושתך, ההזמנה בוצעה בתאריך 7.10, במהלך חג הסוכות, תקופה שבה כלל הספקים, לרבות חברת אלקטרה היבואן הרשמי של המוצר פועלים במתכונת חלקית. מיד עם חידוש הפעילות לאחר החג, בתאריך 15.10, התקבלה תשובת הספק לפיה הצבע שביקשת אינו זמין במלאי. נציגתנו יצרה איתך קשר מיידית והציעה לך לבחור בין צבע שחור או לבן – אך בחרת לבטל את העסקה. כפי שנמסר לך, ביטול עסקה בכרטיס אשראי מטופל בהתאם לנהלים ויכול להימשך עד 14 ימי עסקים, אך בפועל הזיכוי בוצע עוד באותו היום שבו ביקשת לבטל. הטענה כי עברו ימי אספקה או כי לא ניתן מענה אינה משקפת את המציאות, ואנו מצרים על כך שהדברים מוצגים באופן המטיל דופי שלא בצדק. בחברת מבט אלקטריק אנו שמים את השירות והשקיפות מול הלקוח מעל הכול, ופועלים תמיד כדי להבטיח חוויית קנייה הוגנת ונעימה לכל לקוחותינו. בברכה, מבט אלקטריק – שירות הלקוחות

חוות הדעת עזרה לכם?
roee451
roee451
24.10.2025
מוצר שנרכש: מקרר האייר hrf840ww

חוויה נורא גרועה לחשוב פעמיים האם כדאי לרכוש מהם הזמנתי מהם מקרר ב24.8.25 עם התחייבות ל7 ימי עסקים קיבלתי אותו בפועל רק ב7.9.25 הרבה לאחר המועד שהתחייבו במקביל הסברתי להם שאני תקוע בלי מקרר עשיתי מיליון טלפונים והם מנגד כל הזמן אמרו לי מחר מחר מחר ומשכו את זה לאחר מכן דרשתי מהם פיצוי הם אישרו את זה הבטיחו הבטחות ותאריכים ופשוט נעלמו לא עונים חזרה להודעות תודעת שירות הכי מזלזלת שיש

תגובת החנות

שלום, תודה שכתבת ושיתפת בחוויה. ראשית אנחנו מתנצלים על התחושה שנוצרה – זו ממש לא רמת השירות שאנחנו שואפים לתת. לגבי זמני האספקה: ההזמנה בוצעה בתאריך 24.8, והאספקה בוצעה בפועל בתאריך 7.9, כלומר בתוך טווח 7 ימי העסקים כפי שמופיע בתנאי ההזמנה. במהלך הימים הראשונים לאחר ביצוע ההזמנה נעשו מספר ניסיונות ליצור איתך קשר לתיאום אספקה, אך המספר שסופק היה לא תקין. לאחר שנמסר מספר חלופי תואם מועד והמשלוח סופק כרגיל. אנחנו בהחלט מצטערים אם נוצרה תחושה של חוסר זמינות או הבנה – זה לא תואם את ערכי השירות שלנו, ולפיכך נדאג לבדיקה פנימית כדי לשפר ולהימנע ממצבים דומים בעתיד. נשמח תמיד לסייע בכל דבר נוסף. יום נעים 🌿

חוות הדעת עזרה לכם?
רומן
רומן
09.10.2025
מוצר שנרכש: מקפיא Fujicom FJ-FNF250W פוגיקום

רכשתי ממבט אלקטריק מקפיא של פוג׳יקום לפני כחודש, האספקה הייתה מהירה! השירות מצויין ומהיר! ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
adamtal3
adamtal3
03.10.2025
מוצר שנרכש: תנור אפייה בנוי 9 תוכניות דגם 1M90M65 בצבע שחור מידאה (כפרי)

המחיר היה מעולה ואיתו גם זמן האספקה והשירות. התנור מתאים לתיאור באתר. בחרנו בתנור בעיקר בגלל שהוא יפה - המסילות שלו לא מרגישות שיא הקידמה אבל חוץ מזה נראה מוצלח.

חוות הדעת עזרה לכם?
חיים כבר
חיים כבר
03.10.2025
מוצר שנרכש: מ.כביסה פוג'יקום 9 קג FJ-WM909T

מומלץ לעבוד איתם. הם עמדו בלוח הזמנים ואף הקדימו במשלוח המוצר. הופתעתי לטובה. תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
יוני טכנאי הליכונים
יוני טכנאי הליכונים
30.09.2025
מוצר שנרכש: מקפיא

הזמנו כבר מס פעמים דרכם והכל היה 10 גם המוצרים וגם השרות היה מעולה . תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
hadarlevin18
hadarlevin18
30.09.2025
מוצר שנרכש: תנור משולב

אחלה שירות, לא היה את התנור שרציתי והם היו איתי בקשר עד שמצאתי משהו חדש, משלוח נוח

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
26.09.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
A. Finkel
A. Finkel
22.09.2025
מוצר שנרכש: מכונת כביסה Fujicom FJ-WM4080T2

במקור, הזמנתי באתר MabatElectric מכונת כביסה דגם Fujicom FJ-WM1080 ב996 ש"ח כעבור כמה שעות שלחו לי הודעה: "הדגם שהזמנת ישן נשמח להעניק לכם את הדגם החדש במחיר עלות תוספת 100 שח בלבד". בדקתי וראיתי שהדגם החדש שהציעו לי Fujicom FJ-WM4080T2 נמכר בכ400 ש"ח יותר, כך שההצעה הייתה משתלמת מאוד ולכן אישרתי את ההצעה לשדרוג דרך הקישור ששלחו לי למייל. כעבור 4 ימים המכונה כבר הייתה אצלי בבית. ההובלה הייתה חינמית לגמרי, בלי שטיקים ובלי טריקים. התקנתי אותה לבדי עם המדריך המצורף בלי שום בעיות. המכונה פועלת אצלי כבר חודש היטב ועושה את העבודה. סה"כ מרוצה מאוד מהשירות והמוצר.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
22.09.2025
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Elad
Elad
22.09.2025
מוצר שנרכש: טלוויזיה ''55 QD-Mini LED 4K שיאומי דגם Xiaomi TV S Mini 55'' (2025)

ראשית גם אני נפלתי שלא קראתי תגובות לפני. מדובר בשיטתיות של החברה לקבל הזמנה ואז להציע חלופה יקרה יותר בטענה שיקרית כלשהי.הזמנתי טלוויזיה ואמרו לי שהדגם שהזמנתי ישן ו(דגם 2025) הציעו דגם 2026 שאפילו לא קיים במלאי היבואן. רציתי לדעת באיזה דגם מדובר ואז דממת אלחוט. אין מענה בטלפון, אין מענה בוואצפ, אין פשוט שירות לקוחות. מדובר בחברה שלא אחזור לרכוש ממנה. פשוט זלזול באנטלגנציה של אנשים.

תגובת החנות

שלום וברכה, הלקוח הזמין באתר דגם ישן של מוצר אשר לצערנו לא היה זמין עוד במלאי. מיד עם קבלת ההזמנה פנינו אליו והצענו את הדגם החדש יותר – במחיר עלות וללא תוספת רווח מצידנו, מתוך רצון כן להיטיב עמו ולאפשר לו לקבל מוצר עדכני. לצערנו, במקום לנהל שיח ענייני ומכבד, בחר הלקוח להשיב בשפה פוגענית, קללות ואיומים חוזרים בווטסאפ. אנו מצרים על כך מאוד – אין זו דרכנו ואין זו התרבות הארגונית שלנו. צוות השירות שלנו מקפיד על יחס מקצועי ואדיב לכל לקוח, ודווקא משום כך חבל לנו שהדיאלוג גלש למקומות כאלו. אנו נמשיך לפעול בשקיפות מלאה, באחריות ובמטרה לשרת את לקוחותינו נאמנה, כפי שאנו עושים מדי יום. בברכה, צוות מבט אלקטריק.

חוות הדעת עזרה לכם?
Udi
Udi
18.09.2025
מוצר שנרכש: מייבש כביסה Midea

חווייה לא טובה. קשיי תיאום עם המשלוח שנדחה ונדחה למרות התחייבות ל-7 ימי עסקים. ביקשנו לעדכן ולא עדכנו. ביקשנו לבטל ולא ביטלו.

תגובת החנות

שלום וברכה, הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 7.9. כבר ביום 8.9 נציג חברת ההובלות יצר עמו קשר לתיאום אספקה, אולם הלקוח עצמו ביקש לדחות את המשלוח כיוון שלא יכול היה לקבלו במועד. לאורך כל הדרך היינו זמינים לשיחות עמו, פעלנו בהתאם לבקשותיו, ואף תיאמנו מחדש את מועד האספקה לפי זמינותו. לכן איננו מבינים מדוע נכתבה חוות דעת שלילית, שכן בפועל הלקוח קיבל יחס אישי ושירות מהיר ומותאם לצרכיו. אנו רואים חשיבות רבה בשקיפות ובשירות הוגן לכלל לקוחותינו, וממשיכים לפעול כך מדי יום. בברכה, צוות מבט אלקטריק

חוות הדעת עזרה לכם?
maxjanmir
maxjanmir
15.09.2025
מוצר שנרכש: Xiaomy s20

good product, order processed quickly, but arrived with delivery issues not related to the store

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון