
רכשתי לפני חודש אוזניות ג'ברה 7 פרו ולא הייתי מרוצה מהמוצר. מוכרי החנות המשיכו לתמוך בי וניסו לסייע ככל יכולתם. משלא הצליחו הסכימו להחזיר לי את מלוא כספי. בהחלט אשוב לרכוש שם, וממליץ בחום לכולם. מקצועיים ושירותיים!

רכשתי לפני חודש אוזניות ג'ברה 7 פרו ולא הייתי מרוצה מהמוצר. מוכרי החנות המשיכו לתמוך בי וניסו לסייע ככל יכולתם. משלא הצליחו הסכימו להחזיר לי את מלוא כספי. בהחלט אשוב לרכוש שם, וממליץ בחום לכולם. מקצועיים ושירותיים!

קל לבצע הזמנה. המחיר היה טוב מאוד. התקשורת עם החנות נהדרת. החבילה הגיעה תוך יום!!!

חווית הקנייה הכי מוצלחת שהייתה לי. סבלנות, אכפתיות ומקצועיות ברמה הכי גבוהה שיש! ממליצה בחום למי שרוצה להרגיש בידיים טובות ואמינות.

חנות מדהימה ושרות מקצועי ממש והכי חשוב, סבלני. תענוג לבוא כל פעם מחדש. תודה רבה

היי קניתי ב-360 כיסוי לסמראטפון . רוצה להודות על השירות ,ממליץ בחום, שווה כל שקל !!

שירות מושלם היחס ללקוחות ברמה אישית וגבוה מאוד נהנתי מחווית הקנייה אין ספק שאחזור לקנות רק שם

מאוד מרוצה מהמוצר ומהבחירה ב 360, עובד מעולה!, הכווינו אותי בדיוק למה שהייתי צריך, שרות מצויין

שירות חם ואדיב ! נציג שירות מקצועי מאוד ואמין ממליצה בחום לרכוש ברמת החייל !

שירות מהיר! יחס אישי ומושלם! אחזור לרכוש מהם! הלוואי שכל העסקים בארץ היו נותנים שירות כזה!

אחלה שירות, באתי בהפסקת לשים מגן מסך ויצאתי תוך 3 דק מרוצה והטלפון נראה כמו חדש ממליץ בחום!

בין החנויות האהובות עליי וגם מתחת למשרד! אין על השירות של עמרי ! ממליץ בחום!

הפעם קניתי רק מטען אבל בהחלט לא פעם ראשונה ולא אחרונה שאני אקנה שם.. שירות אדיב ומקצועי של עומרי ובאמת חנות שעושה חשק לחזור אליה !

חוייבתי. לא נשלחה קבלה במייל. זמן האספקה חלף לפני יומיים. אין מענה במייל \ באתר \ וואטסאפ. לקחו לי את הכסף ונעלמו. יש לי רק מספר הזמנה ביד
שוחחתי עם הלקוח בטלפון והסברתי לו שימי אספקה עומדים על 7 ימי עסקים ואינם כוללים ימי חג או שישי שבת, כמו כן הוסבר שחשבונית נשלחת פיזית עם המוצר. ולבקשת הלקוח נשלחה חשבונית במייל וגם מס' שטר מטען למעקב אחר ההזמנה שצפויה להגיע. 360 עושה ככל שביכולתה כדי לרצות את הלקוח ולתת את השירות בצורה הטובה ביותר. צר לנו, שהלקוח לא היה שבע רצון. רשת 360 חרטה על דגלה מתן שירות הלקוחות ונשמח לתת שוב שירות בעתיד.

נותנים שרות מקצועי ואדיב מאוד! היתה לי תקלה עם מכשיר שניקנה ועשו שמיניות באוויר כדי לעזור. חווית שרות מעולה!

לא האמנתי כי המשלוח יגיע בזמן בגלל עיכובים אצל היבואן. הרשת הזו הלכה כברת דרך כדי לוודא כי המשלוח יגיע בזמן, וכך היה.

היי קניתי מכונת תספורת לגוף, חוץ מזה שנהניתי ממוצר ברמה גבוהה גם נהניתי מאוד מהשירות של המוכר היה נחמד מאוד נתן לי תשובות לכל השאלות ששאלתי ונתן שירות מצויין

שרות מהממם של העובד .הסביר לי נתן לי תחושה טובה. אין ספק שאני אחזור לקנות מוצרים שם.

שוחחתי עם עומרי המתוק בטלפון על הדייסון. כבר באותו יום קפצתי לחנות והוא הוציא לי אותו ישר לרכב. לא חיפשתי חניה, ולא חיכיתי דקה. אין דברים כאלה!! שירות נדיר

שירות מקצועי ביותר עובד מקסים סבלני מנומס. שמחה שקניתי אצלהם ובטוח אחזור לרכישה נוספת! ממש תודה!

אתמול רכשתי בסניף 360 רמת החייל, מכונת תספורת MERIDIAN. בחנות טיפל בי מוכר סופר מקצועי, שירותי ואדיב בשם עומרי. הוא היה סבלני מאוד ובמיוחד קשוב לצרכי. לסניף הזה בטוח עוד אחזור! :)

שירות מדהים ומהיר , התקשרתי בשעה 10 בבוקר להזמין נינגה גריל , הגעתי בשעה שתיים לחנות והמוכר המדהים חיכה לי עד שאגיע (כי הוא ידע שחשוב לי לקחת את זה לפני הסוף שבוע, כמובן שאחזור לקנות שם .

ירדן עזר לי לבחור שלוש טלויזיות ושלושה מקרני קול. היה סופר מיקצועי. עזר גם לקבל בהקדם את כל המוצרים וגם עם בעלי מקצוע מעולים להתקנה. המחיר של כל המוצרים היה מעולה. ובכל בעיה קטנה ירדן היה שם כדי לעזור.

קיבלתי שירות נפלא, צוות המוכרנים מורכב מאנשים מקצוענים ואכפתיים שמבינים עניין, וגם המחירים מעולים ומגוון מוצרים איכותיים מאוד!

נכנסתי לסניף 360 בקניון G צמרת, כבר הייתי שם מספר פעמים. רכשתי מילוי שיחות לסים ועוד כיסויים לטלפון. היה בחור שתמיד שם בשם ירדן שכרגיל היה חביב וקיבלתי ממנו שרות אדיב ומקצועי.

הגעתי לסניף וירדן קיבל את פניי בחיוך ושאל אם ארצה לשתות משהו. ירדן היה מאוד מקצועי ועזר לי בבחירה תוך כדי שמציג את היתרונות של המוצר. ללא ספק אחזור שוב.