
הזמנתי מהם את העכבר, רק להם היה את המוצר והגיע מהר ולפני החגים, מאוד מרוצה

הזמנתי מהם את העכבר, רק להם היה את המוצר והגיע מהר ולפני החגים, מאוד מרוצה

תהליך הזמנה נוח. הם סידרו לנו חדר עם שתי מיטות יחיד למרות המצב המיוחד בו אנו נמצאים. ממליץ בחום.

הם היחידים שהיה להם את המתאם הזה, הייתי זקוקה לו בתקופה שאנו נמצאים, תודות לכם עזרתם לי

מחיר מעולה ואטרקטיבי מאוד. המשלוח היה יעיל ומהיר מהמצופה. בטעות קיבלתי חחידה בודדת במקום שתיים, ואחרי פנייה לשירות הלקוחות העניין הוסדר מיידית, עם משלוח עד הבית, ללא חיוב כמובן. ספק טוב נמדד גם ובעיקר ביכולת להודות בטעות ולטפל בתלונות ותקלות.

מרוצה מאוד, מהמהירות, מהאמינות, מהמשלוח, מהמחיר ומהמוצר. התרשמתי כל כך שאפילו המלצתי עליו לקבוצת חברים.

ההזמנה הגיעה במהירות שיא. הזמנתי מהם פעמיים בחודשים האחרונים. בפעם הראשונה - יום לאחר ההזמנה, היא כבר חיכתה לי בנקודת החלוקה. בפעם השנייה - יומיים (כנראה כי הזמנתי אחה"צ). מטורף בהחלט. כל הכבוד!

שירות מעולה ומהיר במחיר הוגן. הזמנתי ולמחרת קיבלתי את המוצר ארוז ומסודר עד הבית, ממש לשביעות רצוני.

קיבלתי את המוצר ביום שלמחרת ההזמנה. ההספקה היתה סופר יעילה. ושלח לי סרטון עם הוראות הפעלה של המוצר. ממליץ בחום על השירות האדיב והיעיל, מחירים נוחים.

השירות היה מקצועי ואדיב והמשלוח היה ממש מהיר! בנוסף לכך, המחיר היה הטוב ביותר שמצאתי, והציע תמורה מצוינת למחיר. מומלץ מאוד!

שירות נפלא. ביצעתי הזמנה ב- 10:00 וקיבלתי אותה כבר בשעה 14:00 באותו היום (משלוח סטנדרט בעלות 29 שח בלבד). עונים מהר לשיחות ומזהים את הלקוח, טיפול מהיר ומקצועי. מחירים נמוכים. ממליץ בחום.

הזמנתי באתר במחיר הכי זול שראיתי מחנויות אחרות לאותו מוצר תוך 3 ימים היו אצלי והכל יהיה מושלם. כיף לקנות מחנות כזאת!

חווית קנייה מאוד טובה. משלוח מהיר ושירות, נחמד, מקצועי מאוד! מטמלץ מאוד ותודה רבה על החוויה ככ מדהימה

ממליץ מאד קונה המון והם מדהימים עזרו לי גם מול שרות היבואן שהתעלם ממני אז תודה רבה

שירות מדהים, הגיע תוך יום, התקשרתי לוודא שהכל בסדר עד הרגע האחרון. אני ממליץ על המוכר הזה אם אתם צריכים פריטים דומים.

הזמנתי לחג כסאות, היה לי חשוב לקבל לפני הערב חג, פניתי לשירות ומיד נתנו לי את האפשרות לאסוף מאחד הסיניפים הקרובים לביתי בהחלט עזר לי. תודה וחג שמח

קניתי ושלמתי עבור ארון כתר ב16/3/26. לא קבלתי הארון. הם אמרו שיש להם ביה עם הובלה. אני בירושלים ומקבל הרבה דברים מחניות אחרות. גם הם לא עונים הטלפון.
חשוב לנו לשקף את התמונה המלאה עבור לקוחות שקוראים את חוות הדעת. ההזמנה בוצעה בתקופה מאתגרת במיוחד, ימי מלחמה "שאגת הארי" ובסמוך לערב חג פסח, כאשר כלל חברות השילוח בארץ חוות עומסים חריגים ועיכובים שאינם תלויים בבית העסק. הלקוחה עודכנה מראש, הן בהודעה והן במייל, כי ייתכנו עיכובים באספקה עקב המצב. בנוסף, הוצעה אפשרות לאיסוף עצמי ללא עלות משלוח, אך אפשרות זו לא נוצלה. אנו עושים מאמצים רבים לתת שירות מיטבי גם בתקופות מורכבות, ומטפלים בכל פנייה ככל שניתן, גם כאשר זמני המענה מתארכים עקב עומס. נמשיך לפעול בשקיפות ובהוגנות, ונשמח לתת מענה לכל לקוח במסגרת התנאים הקיימים.

המחיר הכי זול שמצאתי, המשלוח הגיע בתוך יום, שירות באמת באמת הכי טוב שיצא לי לקבל עד היום, איך שמתקשרים עונים, הספקה מהירה, מחירים טובים, ככה עסק אמין צריך להתנהל🙏

שירות יוצא דופן אין קיבלתי מחיר הוגן קיבלתי יעוץ מכל הלב והנשמה אחרי יומיים החבילה היה אצלי בבית כולל הסברים משלוח הגיע עוד לפני הזמן !!

מענה מיידי עינייני ואדיב בצ'אט באתר. ההזמנה יצאה באותו יום והגיעה לביתי בצפון תוך פחות מ 32 שעות

ההזמנה התנהלה מהר, היה מענה לשאלות והמשלוח מהיר מאוד. המכשיר מתפקד היטב בשעות הראשונות להפעלתו.

שירות מעולה, הזמנתי והמשלוח הגיע תוך 4 ימים. הזמנתי עם משלוח לנקודת מסירה וקבלתי שליח. תודה

קניתי אוזניות באדס 2 פרו וקיבלתי במקום זה אוזניות באדס 3 פרו בלי שהחנות פנתה אלי קודם לבדוק אם אני מעוניין בדגם אחר שהם שלחו ככה"נ כיון שהיה חסר להם הדגם שאותו הזמנתי, לאחמ"כ ניסיתי לתקשר איתם בטלפון ובמייל ובמשך שבועיים מרחו אותי ובקושי קיבלתי מענה מצידם בזמן שבמשך כל הזמן הזה אני הייתי צריך לרדוף אחריהם. בסופו של דבר הודעתי להם שאני מעוניין לקבל את כספי חזרה והם אמרו לי שקודם הם צריכים לאסוף ממני את האוזניות וזה יבוצע בתוך 14 ימי עסקים. למעשה עברו כבר למעלה שלשה שבועות מאז שביקשתי להחזיר וכמעט חודשיים מהקנייה ואני עדיין תקוע עם מוצר שלא הזמנתי ולא מקבל החזר כספי. לסיכום, אין אמינות לחנות ששולחת מוצר שלא הוזמן כיון שחסר לה במלאי והמוצר עד היום מופיע לה באתר, וכן השירות של החנות מבזה ומזלזל בחוסר מענה והתייחסות ללקוחות.
לאחר בדיקה נבקש להבהיר כי בעקבות הפנייה שלך ולאחר שהתברר הבלבול, נשלח אליך גם הדגם המקורי שהוזמן על ידך, בהתאם להזמנה שבוצעה באתר. כלומר, הנושא תוקן בפועל והלקוח קיבל את הדגם שביקש, ללא חיוב נוסף. המשלוח הראשוני של הדגם החלופי נבע מתקלה תפעולית נקודתית. מיד עם קבלת פנייתך פעלנו למציאת פתרון מלא, לרבות משלוח נוסף והצעת החזרה או זיכוי לפי בחירתך. אנו מצרים על תחושת חוסר הנוחות ועל חוויית השירות שנוצרה, ופועלים לשפר את זמני המענה וההתנהלות מול לקוחותינו. נשמח להמשיך ולסייע בכל נושא נוסף ולוודא סיום מלא לשביעות רצונך.

עדיין מחכה למוצר שהוזמן ב12 לדצמבר עם תוספת של משלוח מהיר עד 5-7 ימי עסקים, מנסה לקבל תשובה מהישרות לקוחות ופשוט לא חוזרים עלייך, מצב מעצבן. לא ממליץ על ההרפתקאה הזאת.
שלום, תודה על השיתוף ועל ההערה. לאחר בדיקה, פרטי המשלוח ומספר המעקב נמסרו אליך בוואטסאפ. המשלוח נמצא בטיפול חברת ההפצה, ויש צורך במעקב אקטיבי אחר החבילה ובתיאום המסירה מול חברת השליחויות בהתאם להנחיות שנשלחו. אנו מבינים את תחושת חוסר הנוחות שנגרמת מהמתנה, ופועלים מול חברת ההפצה כדי לקדם את המסירה בהקדם האפשרי. חשוב לציין כי לאחר יציאת המשלוח, זמני ההגעה ותיאום המסירה מתבצעים ישירות מול חברת השליחויות. נשמח להמשיך ולסייע בכל בירור נוסף וללוות עד להשלמת המסירה לשביעות רצונך.

הזמנתי מ-TLV Media Center ארון כתר מדגם גרוב, כולל תוספת תשלום עבור משלוח עד 9 ימי עסקים. במקום הדגם שהוזמן קיבלתי דגם אחר (גוליבר). לאורך יותר מחודשיים ניסיתי מול שירות הלקוחות לקבל את הדגם הנכון או פתרון מלא. במהלך התקופה קיבלתי תשובות סותרות, דחיות חוזרות והבטחות שלא התממשו (כולל התחייבות אישית של המנהל שהוא יטפל בזה). בסופו של דבר נשלחו אליי רק דלתות חלופיות, וגם הן הגיעו ללא חלקים חיוניים להרכבה (כמו צירים וידיות), כך שהמוצר עדיין לא היה ניתן לשימוש. בשיחות החוזרות נאמר לי שעליי לטפל ישירות מול היצרן, למרות שהרכישה והתשלום בוצעו דרך החנות. החוויה האישית שלי הייתה של תהליך ארוך ומורכב הרבה יותר ממה שמצופה מרכישה פשוטה של ארון, ללא פתרון מלא בזמן סביר. אני משתף את החוויה כפי שהייתה עבורי, בתקווה שיעזור לאחרים לקבל החלטה מושכלת.
תודה על המשוב. חשוב לנו להתייחס ולהבהיר את חלקנו בתהליך. הטיפול במקרה שלך בוצע בצורה מקצועית וישירה מול היבואן הרשמי, כולל תיאום משלוחים, הנפקת חלקים חלופיים וטיפול מול מערך השירות של כתר. במקום מצב שבו לקוח נדרש לפנות לבד ליצרן, להמתין בתורים, להגיע פיזית למוקדים ולנהל את כל ההתנהלות מול השירות, אנחנו עשינו את זה עבורך מאחורי הקלעים לאורך כל התקופה. למרות שהעיכוב והמורכבות נבעו מהתנהלות של היצרן ולא מהמלאי או מהשירות שלנו, המשכנו לעקוב, ללחוץ ולהתאים פתרונות כדי שתוכל לקבל את המוצר לשביעות רצונך. במקרים אחרים לקוח היה נדרש לכתת רגליים בעצמו, וללא כל ודאות לקבל מענה מלא כמו שניתן כאן. אנחנו מתנצלים על חוויית השירות כפי שחווית אותה, ומכבדים את תחושתך. יחד עם זאת, חשוב לציין שהשקענו מאמץ משמעותי ומקצועי כדי שתתקבל בסוף תוצאה, כולל טיפול מלא בתיאומים מול היבואן לטובתך. נמשיך לשפר ולייעל כדי להבטיח שירות טוב ומהיר ככל האפשר לכל לקוחותינו.

הזמנתי את המחסן ב 03.09 וקיבלתי אותו ב23.10, שזה איחור כמעט פי שנים מה 14 ימי עסקים שהבטיחו. (ולא עוד, אלא שלחו את המחסן הלא נכון והייתי צריך לחכות עד שיחליפו.) זה נכון שהיו חגים באמצע אבל עדיין היתה חריגה משמעותית. החלפתי מיילים עם שירות לקוחות וכל פעם הבטיחו שזה מגיע מחר, וגם שיוסיפו לי סט מדפים כפיצוי--הכל לשוא.
שלום רב, אנו מודים על הזמן שהקדשת לכתיבת משוב. לאורך כל הדרך קיבלת עדכונים שוטפים לגבי סטטוס האספקה, כולל הסבר על העיכוב בתקופת החגים ותיאום החלפה מול כתר מיד עם הדיווח על אי התאמה שבפועל סיפקו לך מחסן גדול יותר ויקר יותר. במקרה כזה, פנייה ישירה אלינו הייתה מאפשרת סגירת הנושא בצורה מהירה ופשוטה יותר עבורך, במקום יצירת תחושת תסכול מיותרת. המחסן הוחלף על חשבון היצרן ואנו ממשיכים לבחון את נושא הפיצוי כפי שהובטח. נשמח תמיד לתת מענה יעיל ומדויק, והערות ענייניות המסייעות בטיפול בזמן אמת תורמות משמעותית לשיפור השירות.