
הפילטרים היגיעו תוך מספר ימים לאחר התקנה התברר כי ישנה בעיה ב2 פילטרים -זרם מים חלש והם הוחלפו בחדשים אחד הפילטרים לא התאים בצבע ואז הם החליפו שוב הכל בוצע תוך מספר ימים עם שליח מדלת לדלת -שירות טוב ומהיר

הפילטרים היגיעו תוך מספר ימים לאחר התקנה התברר כי ישנה בעיה ב2 פילטרים -זרם מים חלש והם הוחלפו בחדשים אחד הפילטרים לא התאים בצבע ואז הם החליפו שוב הכל בוצע תוך מספר ימים עם שליח מדלת לדלת -שירות טוב ומהיר

ממליצה בחום רב על חברת פילטר אאוטלט! שי,נציג נחברה,טיפל בי באופן הכי מקצועי שיש!!! הצלחתי דרך ההנחיות שנתן לי בשיחת וידאו להתקין את הפילטר. הוא עשה זאת בסבלנות רבה לאורך כל הדרך. בפעם הבאה אזמין רק דרכו. תודה על שירות אמין,מקצועי ומהיר

ההסבר לפני הקנייה מדויק וידדותי ללא נסיון להכניס מצורים נלבים מאותרים, הרצון לספק את המוצר בדרך אכי מהירה ונוכה ללקוח. ליבוי המשלוח עד העגעתו לבית ותמיכה אחרי העגעתו של המוצר אלי

רכשתי אצלם שני פילטרים למקרר. חוץ מחשבונית לא קיבלתי כלום. הם לא שלחו את המוצר, לא עונים לטלפון, לא עונים למייל, לא עונים בצ'אט. אם אפשר היה לתת להם אפס כוכבים - זה מה שהיו מקבלים
אמיר היקר, הזמנתך נקלטה וטופלה מיידית והמוצרים נשלחו אליך בזמן האמור. בהזמנתך ציינת מספר של טלפון בייתי ולכן לא קיבלת את הודעות SMS של חברת השליחויות. לאחר שיחה בין המוקד שלנו ובינך, הוצג לך היכן מחכה לך החבילה ובזמן המובטח באתר. אם כך, צר לי שבחרת לפתוח תלונה בפייפל ובזאפ ללא שום הצדקה וללא שום ניסיון להקדים עימנו קשר. מקווים שהינך שבע רצון מהמוצרים שהגיעו אליך. פילטר אאוטלט.

תזהרו!!! שירות גרוע, הזמנתי מסנן שלא התאים למקרר, החזרתי אותו לחברה, אבל הם לא מעבירים זיכוי, לא עונים לטלפון ולא חוזרים להודעות ומילים.

קניתי פלטרים להוסמוזה שלא נרכשה דרכם וקיבלתי יעוץ מאוד מקצועי וסבלני. בהחלט ממליץ ואקנה מהם שוב. מאוד מרוצה מהם ומשרות.

מוצרים פגומים ושירות לקוחות נוראי. הזמנתי סט החלפה שנתי לתמי 4, כמה דקות אחרי שהחלפתי נורה החלה להופיע "תקלה 3" מה שאומר שהנורה שקיבלתי פגומה או שרופה. כשדיברתי עם שירות הלקוחות בנסיון לקבל פתרון למצב שלי, טענו שזה לא הם ששלחו נורה פגומה - זה המכשיר שלי ששרף אותה ! הנורה לטענתם הייתה תקינה עד לשנייה שבה נכנסה אל המכשיר שלי, ומאותה השנייה היא הייתה שרופה, וזו אשמתי. שירות לקוחות מביך, גורמים לי להרגיש כאילו זו אשמתי ששלחו לי נורה שרופה. לעולם לא ארכוש שם שוב. מיותר לציין כי סירבו לשלוח לי נורה חדשה, והפתרון היחיד שנותר לי הוא לתבוע אותם באמצעות מערכת של פייפאל.

חברה נחמדים מאוד, מקצועיים. ביחס למספר חברות נוספות שמוכרות מערכות טיהור מים שבהם יש תחושת שוק הכרמל (נעשה לך מחיר אח שלי) כאן. המחירים מראש הוגנים והשיחה מקצועית

אחלה מחיר ושירות. הגיעו 2 מסננים ומנורה ארוזים יפה במשלוח מהיר וחינם, כשהתברר לי שהתמי 4 שלי לא תקין (לפני שהשתמשתי במוצר) מיד ענו לי וזיכו אותי לאחר שהחזרתי את המשלוח.

שירות מצויין. מוצר זול יותר בהשוואה לאתרים אחרים. ללא עלות משלוח! הגיע עם שליח עד הדלת. יותר טוב מזה?

קניה נוחה וקלה, המשלוח הגיע מהר מאוד עם שליח וללא בעיות. מניח שאחזור לקנות שם שוב בעתיד.

הרבה יותר זול מאשר סמסונג, קל מאד להזמין דרך האתר, משלוח הגיע תוך 2-3 ימים הרבה לפני הצועד המובטח

שרות הכי מהיר שיש - המוצר הגיע תוך יום. מחיר הוגן, שרות לקוחות ידידותי ומהימן. מומלץ בחום!

שירות מהיר. הזמנתי ביום שבת ולמחרת הביאו לי את המוצר. מכיוון שהמקרר שלי היה לו את הפילטרים הישנים יותר באו לבדוק אם הפילטרים מתאימים או לא.

אין לי מושג איך שירות לקוחות כי לא נזקקתי להם. הזמנה יעילה הספקה ע"י שליח עד הבית, תוך יומיים, פתרון מצויין למי שלא רוצה לקחת משכנתא בשביל להחליף פילטר או להשתעבד לחוזה שירות שנתי. ההסבר להתקנת הפילטר החליפי פשוט וברור. ממליץ!

המוצרים שהזמנתי היו במחירים הוגנים והמשלוח חינם ! החבילה הגיעה בדואר שליחים למחרת ההזמנה !! שאפו לפילטר אאוטלט על השירות !

המשלוח הכי מהיר שיצא לי אי פעם בקניות באינטרנט הזמתי את המוצר במוצ"ש ב18.00 כבר ביום למוחרת המוצר היה אצלי, באתר יש פירוט מעולה המוצר הקניה היתה נוחה מהירה ויעילה.

לאחר אכזבה שנחלתי עם ספק אחר הזמנתי אצל הספק הזה. קיבלתי שירות מצויין, סופק בזמן לאחר תאום טלפוני, משרה אמינות

פשוט קל ונוח, אך דווקא חוות הדעת מעצבנת ומסורבלת יפה שיש לי סבלנות לסייע לכם